Jump to content
vidkunsen

Nowe Czasy/Новое Время

Recommended Posts

novoe_vremya_300-min.jpg

http://ap-pro.ru/forum/35-91652-1

http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/stalker-novoe-vremya.html

Cienie 10006, Język Rosyjski, wersja 0.9RC - OBT, 1,9 Gb w 7 zipie - 6255 MB po rozłożeniu - gamedata + bin

Mod: https://yadi.sk/d/QpaJoUFGGOqcWg

bin(jakby co to drugi i osobno): https://yadi.sk/d/1LY42dlzomwAkA

Patch 0.9.2: https://yadi.sk/d/yq4aQUTDACuGRg

Patch 0.9.3: https://yadi.sk/d/6JuiP6uhjlOT2A

Path 0.9.7.:   https://yadi.sk/d/PUAPIGacHRrDsw

Path 0.9.7.1.:   https://yadi.sk/d/h0ckCwsfZ_owgg

Jakaś tam piosenka/muzyka z moda - oryginał: https://yadi.sk/d/U85soWSE5Iz0AQ

Od autora - Graff46 - o modzie(w skrócie tłum. wlasne0 - robiłem moda od 2013 roku więc pierwsze lokacje są nie do końca dopracowane graficznie itd/itp, strefa jest w czasie 9 lat po wydarzeniach związanych ze świadomością zero, nowy podział terytorialny - Powinność zajmuje śmietnisko, agroprom i bar, nowe relacje między stalkerami i ekipami oraz nowy rodzaj handlu, kwestów, nowe podejście do wykonania kwestów - nie ma dobrej opcji - wszystkie są złe, wybierz taka która ci pasuje łącznie z konsekwencjami.

Nowe:

Scenariusz, kwesty, lokacje z moda AMK2, grafika, przewodnicy, postacie, broń, technicy, remont, pojazdy itd/itp.

Jeśli w modzie ciemno to naciśnij G w głównym menu.

Obrazek z moda ze strony:https://vk.com/album-15844953_252447474

3DNQxyMxo8c.jpg

Kontakt z autorem moda:

https://www.amk-team.ru/forum/profile/35400-graff46/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na AP PRO napisali, że w tym modzie zmieniają się pory roku, nowy pomysł :) Wraz z przechodzeniem fabuły zobaczymy wczesną jesień i zimę.

59091489.jpg63725642.jpg67786201.jpg

Jak ktoś sobie chce pooglądać jak wyglądają lokacje to tutaj Galeria.

@edit

A widzę, że @v też ją wrzucił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytałem komentarze. Chyba trzeba jeszcze trochę poczekać, bo pomimo informacji od autora moda o braku czasu na dalszy jego rozwój, powinien wyjść spory patch likwidujący znalezione błędy i bugi. A już kilka wstawili gracze i dzisiaj w nocy było ponowne wstawienie moda. Oprócz yandeksa, mod jest do pobrania również z google. Link jest w dyskusji, tak że @vidkunsen  możesz go dodać do #1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://ap-pro.ru/forum/35-91652-4

info z działu dopełnienia/funkcjonowanie moda:

Кнопками E и Q можно выйти из машины, с обоих сторон соответственно. Вы можете толкать автомобили подойдя достаточно близко и нажимая T - Klawiszem E i Q można wyjść z samochodu/pojazdu, jeśli chcesz wsiąść to stań blisko i naciśnij T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I / pierwsze misje:

Budzisz się na budynku Kompani Ochrony, podchodzi porucznik - dialog - idziesz do kapitana - dialog i teraz masz iść pod zwalony wiadukt.

Koło wioski nowicjuszy jesteś ofiara napadu bandytów, budzisz się na chlewni - ( bazie stalkerów z nieba) - dialog z komendantem obozu potem z Tryfonem/Sidorem i masz znaleźć /odszukać stalkera o ksywie Pies żeby odbić wioskę z rąk bandytów, w między czasie część misji od kpt. Kozłowa.  

 

Są nowe i stare z innych modów lokacje, scenariusz nówka nie używany, fajnie się gra.

Mod surowy ale bardzo obiecujący.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadania daje zleceniodawca ale część zadań to odczytać ustne polecenie (tekst w czasie dialogu).

Sen - trzeba zakupić u kupca specjalne pigułki - tworzące sen - fonetycznie: snotwornoje - znaleźć miejsce gdzie ukazuje się zielony domek i dopiero można użyć w/w pigułkę.

p.s. całkowicie nowy i odmienny scenariusz! polecam zagrać.

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co fajnego i ciekawego - domek do spania się czasem pojawia w dziwnych, niebezpiecznych miejscach.

Czasem są toporne tekstury jak na niskich na win 95, ale biegają nowe mutanty które wyglądają jak krzyżówka kury z bażantem - ubarwienie i po zabiciu okazuje się, że to tuszkan, są niegroźne - film początek.

W każdym laboratorium są ekipy "neutrali" więc mutantów nie ma.

 

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.amk-team.ru/forum/topic/13869-novoe-vremya/

Path 0.9.5.1 - pobieranie: https://yadi.sk/d/SRjvCA6aC07D9Q

Исправление логики, скриптов, диалогов. Поправлено расположение фонарика. Русские названия новых локаций, убран "клон" Семенова в бункере ученых, убраны старые второстепенные квесты.

Uprawnienie logiki, skrypty, dialogi, poprawienie latarki, Rosyjskie nazwy nowych lokacji, Siemionow w bunkrze poprawiony, stare kwesty dodane.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postawiłem moda z tym ostatnim patchem. Już myślałem, że można grac tylko na Mistrzu, bo przy wyborze niższych trudności nie chciał wystartować. Ale po ruszeniu na Mistrzu, dał się namówić na pozostałe opcje. Pograłem trochę i pierwsze odczucia. Jak go skończą, może być ciekawym modem. Ja na razie mam dwa problemy. Pierwszy, to brak w młynie dezertera. Dwie różne rozgrywki i go nie ma. Jeden z playerów też miał ten problem. Ale to można ominąć odmawiając szukania. Za to mam poważniejszego buga. Dotyczy on wagi sprzętu. Nagroda od Psa, strzelba i trochę amunicji zwiększyło mi ciężar inwentarza o 100kg! Zczitowałem więc udźwig, ale przy zbieraniu broni po ataku na wioskę znowu to samo. Jedna dwie sztuki broni i 100kg więcej.  I kolejne zaskoczenie. Rozmawiam z bandytą w młynie, zostaje chyba przypadkowo zabity. Wgrywam zapis i mam skok o kolejne 100 kg, czyli w sumie już o 200 kg. Jutro zagram od początku, zobaczę czy te problemy się powtórzą.

A tu kilka screenów z Kordonu, trochę innego niż go znamy.

ss_administrator_11-22-18_21-00-56_(l01_escape).thumb.jpg.6d4501dad3282e0a8dce49aba31832c9.jpg

ss_administrator_11-22-18_19-53-54_(l01_escape).thumb.jpg.c9794866dc2626fed7fe972340967c88.jpgss_administrator_11-22-18_21-19-19_(l01_escape).thumb.jpg.cdb428ccba56fbd7393030e89f91d01a.jpg

ss_administrator_11-22-18_17-12-29_(l01_escape).thumb.jpg.51d094824ef1ca3257c67d52cc6f6638.jpgss_administrator_11-22-18_17-13-16_(l01_escape).thumb.jpg.5fe5a36cce7f7ba39134851e09d99b41.jpgss_administrator_11-22-18_19-55-37_(l01_escape).thumb.jpg.ddbfba236b5ff24a64ff1e2f796b7d26.jpgss_administrator_11-22-18_20-50-32_(l01_escape).thumb.jpg.6b0de117b8f1efe8a03a9d5e0f24d8ec.jpgss_administrator_11-22-18_21-14-55_(l01_escape).thumb.jpg.ccf7e55bfde892fb78341dfa29aa6523.jpgss_administrator_11-22-18_17-44-18_(l01_escape).thumb.jpg.42ceba5cd42d6044401601f0cc235530.jpg

Kordon znany, ale jakby inny.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie to już "niedokończone" mody są. U jednego śmiga, u drugiego jak po grudzie. Sprawdzę w plikach broni, ile tam wagi mają te bronie które podbiły mi tak znacznie ciężar inwentarza. Podstawka jest rosyjska, więc nic się gryźć nie powinno. A nowa gra pokaże, czy się powtórzy to czy nie. ja mam wszystkie patche od początku, a nie dokładane w trakcie gry. Możliwe że to jest przyczyną.

@vidkunsen  - Jest na forum - tylko we wpisach dyskusyjnych - jeszcze paczka plików dodająca sporo nowych lokacji. Możesz sprawdzić czy warto ją dodawać, skoro to same lokacje bez zadań.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vidkunsen Na nowej grze znów problem z udźwigiem. Daję sava przed wzięciem nagrody od Psa. Bądź miły i sprawdź czy na Twojej grze, też waga tej strzelby i paru naboi da takie efekty jak na screenach.

                       Przed nagrodą                              Nagroda wzięta                                       Nadwaga.

ss_administrator_11-23-18_13-29-10_(l01_escape).thumb.jpg.31400e8bf49fe2d007e2b2994afdc317.jpgss_administrator_11-23-18_13-29-39_(l01_escape).thumb.jpg.cb08a6cabf2576b50de5fcc4e7cba503.jpgss_administrator_11-23-18_13-29-46_(l01_escape).thumb.jpg.890faebc40749fc533237441a654b28d.jpg

Mój udźwig na screenie jest sczitowany do 160 kg, jeszcze z poprzedniej gry.

010 chlewnie.dds          010 chlewnie.sav

Może trzeba będzie moda przeinstalować.

DODANO: Mod postawiony na nowo. Niestety, ale znów to samo.

ss_administrator_11-23-18_16-41-51_(l01_escape).thumb.jpg.eb1ca2f4b8d0a713c15197dbd26e6677.jpgss_administrator_11-23-18_16-42-27_(l01_escape).thumb.jpg.9b2b883e0a84e6b5541276e0ace8d886.jpg

Trzeba moda pobrać z innego źródła. Znasz może linka do repacka od SERGa-Lu?

A na tym ostatnim patchu, od razu przy ładowaniu gry jest wylot z logiem jakiejś tam niezgodności plików.

KOLEJNE DODANO: @vidkunsen  I co? Mogę liczyć na pomoc?

Sprawdzenie pokazało, że to ta strzelba otrzymana w nagrodę tak podnosi wagę o 100kg. To trochę dziwne, bo w plikach ma wagę tylko 3.5 kg.

Po jej wyrzuceniu, reszta nagrody waży zaledwie 4kg. Czyli to ewidentny bug. Mógłbyś u nich się zapytać, co może tego być powodem? Screeny - te dwa ostatnie - możesz stąd pobrać i tam wkleić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE TEMATU:

Dalszego dodawania do wpisu już nie będzie. Mod poszedł do kosza, na czas aż go zrobią jak należy. Okazało się, że nie tylko ta strzelba, ale cokolwiek inne podniesione, podbija wagę inwentarza o 100 kg, za każdym nowym sprzętem.

A jednak będzie DODANE.

Znalazłem przyczynę moich kłopotów. To brak wiedzy, że w modzie jest ukryty system ograniczający ilość przenoszonego sprzętu w plecaku. Sygnalizacja wypełnienia plecaka jest sygnalizowana na wskaźniku znajdującym się poniżej danych o stanie gracza.

Plecak.thumb.jpg.0f95ff57eebc017b0e03a7e8ed68d267.jpg

Pokazuje to strzałka. Pojemność plecaka to 150 i jej nie można przekroczyć.

NIECH TO BĘDZIE PODPOWIEDZIĄ DLA TYCH CO ZECHCĄ ZAGRAĆ.

Mod na nowo postawiony, szybko osiągnę poziom poprzedniej gry. Zobaczymy jak się gra takim "realistycznym gołodupcem". Możliwe, że ustawienie udźwigu na kilka ton by to zniwelowało. Pole do popisu dla naszych mechaników, aby zmienić tę pojemność plecaka na większą.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.