Wojownik Opublikowano 20 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 Pamiętacie Portal Gun? To Chernobylite Blaster ? Jak napisał kreatywny dyrektor : „To tylko jeden z naszych hołdów dla klasycznych książek i filmów science-fiction z lat 80., w których szaleni naukowcy budują nuklearne narzędzia do walki o swoje wybawienie”. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 1 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Nowy cotygodniowy raport na stronie Steam ☢: [STEAM] Zapowiedź... tworzenia gry na konsole! A także nowy Mega Patch #7. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 2 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 Nowy raport #49: https://store.steampowered.com/newshub/app/1016800/view/2905347823303760276 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 6 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 (Skądinąd znajoma) Prypeć w Czarnobylicie: Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 24 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 Nowe wiadomości o premierze Chernobylite: [KLIK] Cytat (...) Pierwsza jest taka, że chociaż pomimo pandemii udawało się nam realizować development projektu zgodnie z pierwotnym planem, to na premierę ostatecznej wersji PC pozostanie Wam i nam poczekać do drugiego kwartału 2021. Dlaczego to (mimo wszystko) dobra wiadomość? Nasz plan uległ rozszerzeniu. Najważniejszym powodem, dla którego zdecydowaliśmy się przesunąć premierę, a nie skupić się na przykład na dostarczaniu nowej zawartości po wypuszczeniu gry, jest dążenie do zlokalizowania gry na większą liczbę języków niż było to pierwotnie zakładane. Dzięki współpracy z naszym wydawcą, All in! Games, fabuła i interfejs Chernobylite zostaną dodatkowo profesjonalnie przetłumaczone na Włoski, Chiński, Japoński czy Portugalski. Dodatkowo wszystkie wersje językowe zostały przepisane na nowo i dopracowane stylistycznie, a istniejące głosy postaci (angielskie i rosyjskie) nagrywamy od zera w warunkach studyjnych z profesjonalnymi aktorami. Dzięki temu całość doświadczenia płynącego z gry powinna stać się nieporównywalnie ciekawsza i bardziej immersyjna. Niestety, ze względu na wielkość gry (Chernobylite ma kilkakrotnie więcej linii tekstu fabuły niż dowolna z naszych wcześniejszych gier), proces dodawania i testowania nowych języków jest dość czasochłonny i dlatego nie mamy możliwości zakończenia i dopracowania go w bieżącym kwartale. Druga dobra wiadomość to informacja że większość zespołu, nie zajmująca się lokalizacjami, nie ma zamiaru siedzieć w tym czasie bezczynnie. Obiecywaliśmy Wam ciągłe wsparcie i rozwój projektu, także po wyjściu z Early Access i mamy zamiar kolejny raz to udowodnić. Przesuwając premierę, równolegle przygotowujemy dodatkową zawartość i elementy rozgrywki, które w pierwotnym planie miały być dostarczone w formie DLC, co oznacza, że ostateczna wersja Chernobylite będzie większa i wypełniona dodatkami, które wydłużą, wzbogacą i uprzyjemnią rozgrywkę. Wśród nich między innymi nowa lokacja, nowe uzbrojenie, nowi przeciwnicy, rozbudowana współpraca z innymi postaciami i tony poprawek w działaniu istniejących mechanik oraz narzędzi. Wszyscy, którzy kupując naszą grę wsparli nas podczas Kickstartera i Early Access, będą korzystać z tych nowinek za darmo i w ramach standardowych aktualizacji Chernobylite. Najbliższy megapatch zgodnie z planem ukaże się jeszcze tej zimy, natomiast po nim możecie spodziewać się przynajmniej jednego dodatkowego rozszerzenia przed premierą, nie wspominając o bieżących poprawkach i hotfixach, które będą ukazywać się w miarę potrzeb. Przy okazji przypominamy, że trwają zaawansowane prace nad konsolową wersją Chernobylite i które również mają zostać zakończone w najbliższych miesiącach. Premiera wersji PC i konsolowych w zbliżonym czasie pozwoli nam nie tylko nagłośnić grę wśród tych, którzy jeszcze nie mieli okazji się z nią zetknąć, ale także kontynuować rozwój projektu w ramach dalszych DLC i megapatchy przez kolejne miesiące po wypuszczeniu gry. Już wkrótce będziemy mogli poinformować Was o dokładnej dacie premiery i nie omieszkamy tego zrobić przy pierwszej możliwej okazji. (...) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 15 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Raport tygodniowy #59: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 2 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2021 Raport tygodniowy #61: [KLIK] W nim: kilka wariacji wozów: optymalizacja torów: informacje o przyciskach na PS4 - podpowiedź dot. sterowania w grze: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Ostatni Mega Patch jest dostępny do pobrania; [RAPORT] W raporcie znajdziecie datę finalnej premiery i wiele więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 5 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 Nowe screeny: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 7 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 Fabularny trailer Chernobylite, poświęcony żonie protagonisty: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 10 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 Nowe wideo - Oko Moskwy / mapa Oka Moskwy. Premiera gry odbędzie się 28 lipca 2021r. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 16 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 Kolejne nowe wideo: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 17 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 W grze pojawi się NVIDIA DLSS, który zwiększy wydajność komputera do 80%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojownik Opublikowano 20 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Świeży trailer Portu i Szpitala w Prypeci: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolin12 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 Grał ktoś Panowie? Czy gra warta uwagi dla fanów STALKERA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darrien Opublikowano 12 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 17 minut temu, Wolin12 napisał: Grał ktoś Panowie? Czy gra warta uwagi dla fanów STALKERA? Grałem i mam mieszane odczucia.... Pod względem fabuły? Powiedzmy, że było obiecująco dopóki, nie okazało się, kim jest Czarny Stalker, wtedy stwierdziłem, że historia jest na poziomie marvelowskim. Map jest kilka, podobno teraz doszło miasto-widmo, ale nie chce mi się pobierać całej gry, żeby pobiegać po tych miejscach jakkolwiek one wielkie by nie były. Z systemu pułapek tylko raz fabularnie korzystałem. Postaci jakoś szczególnie nie maksowałem, bo i po co? Ogólnie jeśli nie wymagasz mocnej fabuły na poziomie Stalkera, czy jakiegoś cRPG bądź książek z serii S.T.A.L.K.E.R to możesz kupić, bo warto chociaż parę razy pooglądać lokację Zony, nawet jeśli "mogą" się czymś różnić... PS: Ostrzegam, że fabuła polega na bieganiu po tych samych mapach zazwyczaj w poszukiwaniu jednej rzeczy, więc dobrze jest dawkować sobie gierkę. Aha i jeśli Ci się nie spodoba fakt, że zazwyczaj na tych samych mapach musisz zapieprzać z punku A, który jest na górze, do punktu B, który jest na dole, to możesz sobie odpuścić zakup, a najlepiej sprawdź demo, bo bodajże TheFarm51 je udostępniło. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Jak dla mnie gra jest warta uwagi, chociaż trudno ją ukończyć "po swojemu". Wybory i podjęte decyzje mają duży wpływ na końcową fazę gry. Jeżeli będziemy postępować zgodnie z założeniami twórców to grę ukończymy, jeżeli po swojemu to będziemy musieli modyfikować wspomnienia do momentu uzyskania wsparcia większości pozyskanych sojuszników. Ich zdolności potrzebne są do przejścia elektrowni w końcowej fazie. U mnie z dwoma pozostałymi kompanami było to niemożliwe. Sama rozgrywka jest w porządku, lokacje zrobione są dobrze i miejscami czujemy się jak w Stalkerze . W przeciwieństwie do Stalkera, posiadamy własną bazę i to z niej wybieramy się na wypady do zony. Możemy, a nawet powinniśmy ją rozbudowywać i ulepszać, od tego będzie zależało nasze wyposażenie i jego jakość oraz komfort i samopoczucie zwerbowanych współtowarzyszy (dość istotny element rozgrywki). PS: Klasyczny Stalker i ten w modach to również bieganie z punktu A do punktu B i czasami na dużo większych dystansach. Niewiele modów może się pochwalić ograniczoną ilością zadań typu, przynieś, wynieś, pozamiataj. Największy mankamentem tej gry dla mnie, jest zbyt dokładne trzymanie się założeń twórców co do możliwości ukończenia tej gry. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.