kondotier Opublikowano 23 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Zaczęły mnie gnębić wyloty uniemożliwiające grę. Jeden zapis w katalogu, a mimo to LUA. W spojlerze logi wylotów. Trzy są takie same, ale przytrafiły się na różnych lokacjach, przy różnych mutantach. Spoiler Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : script_engine.cpp Line : 79 Description : <no expression> Arguments : LUA error: d:\mody\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:299: bad argument #2 to 'random' (interval is empty) stack traceback: [C]: in function 'iterate_inventory_simple' d:\mody\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:414: in function 'create_release_item' ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:156: in function <...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:139> Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : script_engine.cpp Line : 79 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_monster.script:538: attempt to call method 'monster_death' (a nil value) stack traceback: Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : script_engine.cpp Line : 79 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_monster.script:538: attempt to call method 'monster_death' (a nil value) stack traceback: Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : script_engine.cpp Line : 79 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_monster.script:538: attempt to call method 'monster_death' (a nil value) stack traceback: Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 PODBICIE. To co, nikt nic nie podpowie? Takie są efekty zabicia, lub pojawienia się mutanta. Pierwszy fatal był przy zabiciu bandyty w Egzie. Wcześniej wszystko hulało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 24 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Zerknij @kondotier tutaj - http://stalker-worlds.ru/forum/topic/4116-vylety-i-bagi-op-21/page-279 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 @smox Ale to co tam jest o wylotach z braku pamięci, nic mi nie pomaga. Spróbuję jeszcze dodać do skrótu pulpitowego częściowe wczytywanie tekstur lokacji, ale skoro już na początku moda mam takie problemy, to co będzie dalej. Mam czita znoszącego ograniczenie dla schowków, a chyba to ograniczenie nie było przypadkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 PODBICIE TEMATU: Czy może mi ktoś grający na patchu 8.2 podrzucić na PW katalog gamedata\scripts\binders z plikami? Może być spakowany 7zip. I druga prośba to sprawdzić, czy na moim save będziecie też mieli wylot przy zabiciu mutanta. Zapis przy dzikach. dzień 25. 20.56. magazyny wojskowe.dds dzień 25. 20.56. magazyny wojskowe.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 24 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) binders.7z @kondotier - bez wylotu. dzień 25. 20.56. magazyny wojskowe1.dds dzień 25. 20.56. magazyny wojskowe1.sav Ja mam tak z zombim z insektami. Musze omijac łukiem - bo zabicie go powoduje crash. Edytowane 24 Lipca 2019 przez boberm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 @boberm Dzięki za katalog i sprawdzenie. A szczególnie za informację, że ta przypadłość wystąpiła nie tylko u mnie. Zastanawiam się tylko, czy ten SMS jaki dostałem z pouczeniem dla czitera, to nie była informacja o włączeniu przez moda jakiegoś restryktora. Ale już dostatecznie sporo w modzie poprzebywałem, aby mieć o nim wyrobioną decyzję. Jaką? Obiecałem w innym temacie, że zachowam ją dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 25 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 (edytowane) 12 minut temu, kondotier napisał: Zastanawiam się tylko, czy ten SMS jaki dostałem z pouczeniem dla czitera, to nie była informacja o włączeniu przez moda jakiegoś restryktora. @kondotier - śmiem twierdzic , że nieledwie wszyscy uzcestniczący w rozgrywce korzystają z "ułatwień". I to raczej nie z poziomu moda. Jak mniemam to tylko informacja że masz włączone "myki" ułatwiające rozgrywkę , i -personifikując byt elektroniczny - Mod wie . Edytowane 25 Lipca 2019 przez boberm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Mod wie, bo bez zgody na cziterzenie, w opcjach ustawień miałem "Imię gracza" Administrator. A po wstawieniu zgody na cziterkę, Administrator zmieniony został na cziter. I takim nickiem mod się do mnie zwrócił w tym SMSie. DODANO. Podmieniłem "wylotowy" katalog i na własnym zapisie po zabiciu dzika zwiecha. Wyjście przez menadżera. Na zapisie @boberm nie wiem, bo dziki zabite, ale wyloty przeniosły się na drobnicę, czyli tuszkany. Tak jak to jest u niego. Problem więc poważniejszy niż myślałem i nie do usunięcia bez nowej gry. A ta w rachubę nie wchodzi. No cóż, płakał nie będę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 (edytowane) [18.08.19 02:13:18.003] FATAL ERROR [18.08.19 02:13:18.003] [18.08.19 02:13:18.003] [error]Expression : fatal error [18.08.19 02:13:18.003] [error]Function : CScriptEngine::lua_error [18.08.19 02:13:18.003] [error]File : script_engine.cpp [18.08.19 02:13:18.003] [error]Line : 79 [18.08.19 02:13:18.003] [error]Description : <no expression> [18.08.19 02:13:18.003] [error]Arguments : LUA error: ...-2.1\gamedata\scripts\callbacks\callback_drop.script:14: attempt to call field 'drop_artefact' (a nil value) CO 2 wejście na lokacje = ten wylot ... EDIT: powoduje go artefakt błękitna błona, którego nie można ani zdjąć ani wyrzucić Edytowane 18 Sierpnia 2019 przez Gh0sTp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptero Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Ja też przez podobny artefakt wyloty miałem, jeszcze na 7.3 nie mogłem z nim nic zrobić bo wylot. I przy przechodzeniu między lokacjami. To przez "dodatki" Zmieniłem nazwę gamedaty, wywaliłem artefakt do jakiejś skrzynki, przywróciłem gamedatę i grałem dalej Póki nie trafiłem na zadanie z tymi artami i anomaliami, w końcu wywaliłem wszystko i zacząłem nową grę na 8.2. Na razie jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 @ptero Ty grasz w czysta wersję, czy z antyczitem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptero Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Z antyczitem oczywiście i z kilkoma ułatwieniami oczywiście . Nie dość, że mod trudny, i miejscami przegięty to mam tendencję do wchodzenia z buta i oczywiście nie używam jakichś dziwnych osłon czy wychyleń zza osłony. To mi zostało z DOOMA II Działają te z pierwszego postu - rosyjskojęzyczne strony tłumaczę google translatorem i nie ma problemu - jest specjalny zestaw ułatwień dla 8.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.