Jump to content

Przejścia na lokacje


 Share

Recommended Posts

Logiczne rozstawienie punktów wyjścia na lokacjach to nie jest żadne powielanie, a zwykłe zachowanie spójności rozgrywki. Równie dobrze poza tym można by zarzucić, że jak to niby w modzie jest pistolet Makarov skoro był w podstawce? :v Owszem, to miejsce gdzie w tym modzie wychodzimy na wysypisko to krzaki,  konkretnie te za skażonym bajorem na prawo od bramy na Kordon. Tam powinien być spawn, a nie, nie wiadomo czemu za bajorem.

Link to comment
Share on other sites

@Wania Kindżał  Jak zrobisz moda, to dasz spawn po teleportacji tam gdzie był w podstawce. Tu autor moda swoim zbójeckim prawem zrobił go tam gdzie chciał.

A jak nie zmienisz swojego poglądu, to nie masz co zabierać się za wiele modów, bo mają pozmieniane teleporty.

Na początek choćby poczytaj o teleportacji w Rebornach. Te omijaj z daleka.

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję za tę jakże wartościową radę. Przypominam tylko, że pytałem o to jak się edytuje punkt przejścia na lokację (jakieś narzędzie, wpis w pliku gamedata, cokolwiek), a nie za co mam się brać, a za co nie. Nie potrzebuję porad w tej kwestii, szczególnie że obczajałem już wiele modów i wiem, czego się można po którym spodziewać.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity