Skocz do zawartości

The Lost Past (wcześniej Forgotten Preface)


Rekomendowane odpowiedzi

the_lost_past_cover.png


Platforma: Zew Prypeci + Gunslinger Autor: Lost Stalker Planowana data premiery: Nieznana

Wydarzenia w modyfikacji The Lost Past rozgrywają się w 2020 roku i opowiadają historię stalkera o pseudonimie Скиталец (ros. tułacz, wędrowiec), który z powodu pewnych okoliczności został zmuszony, aby wybrać się do Zony ponownie. To jemu przyjdzie dotrzeć do sedna mrocznych wydarzeń, które miały miejsce rok przed jego powrotem.

Postęp prac: Prolog (100%), Epizod 1. (10%)
 


Lista planowanych epizodów i lokacji:

Spoiler

Prolog. "Znowu w Zonie"

  • Kordon.
     

Epizod 1. "Po świeżych śladach"

  • Wysypisko,
  • Bunkier.
     

Epizod 2. "Śledztwo w toku"

  • Agroprom,
  • Podziemia Agropromu.
     

Epizod 3. "Mroczne czasy"

  • Dolina mroku,
  • Laboratorium X-21.
     

Epizod 4. "Godzina prawdy"

  • Jantar,
  • Laboratorium X-15.
     

Wykorzystane projekty:

Spoiler
  • Gunslinger Mod,
  • CGIM 2,
  • Two-K,
  • Anomaly 1.5.1,
  • Selekcja artefaktów od AziatkaVictor,
  • Need More Artefacts 1.0.1 od Dante,
  • Misery.

Screeny:

Spoiler
thelostpast_1_ss-durel-10-30-23-04-02-04-l01-esc.jpgthelostpast_4_ss-durel-10-30-23-04-16-05-l01-esc.jpg
thelostpast_2_ss-durel-10-30-23-04-00-06-l01-esc.jpg thelostpast_3_ss-durel-10-30-23-04-27-06-l01-esc.jpg thelostpast_5_ss-durel-10-30-23-03-56-18-l01-esc.jpg
thelostpast_6_ss-durel-10-30-23-03-58-29-l01-esc.jpg thelostpast_7_ss-durel-10-30-23-04-10-37-l01-esc.jpg thelostpast_8_ss-durel-10-30-23-04-06-44-l01-esc.jpg

Poprzednia treść posta:

Spoiler

forgotten_preface_st.jpg


Platforma: Zew Prypeci Autor: Lost Stalker Planowana data premiery: Nieznana

S.T.A.L.K.E.R. Forgotten Preface zachowuje atmosferę Cienia Czarnobyla, jednak wprowadza znaczące zmiany w rozgrywce i oprawie wizualnej.
Akcja moda rozgrywa się rok przed wydarzeniami z Czystego Nieba i opowiada historię stalkera o pseudonimie Заблудший (Zagubiony), który z powodu zajścia pewnych okoliczności znalazł się w bardzo trudnej sytuacji. Jednakże to właśnie na jego barkach spoczywa zadanie odnalezienia sieci tajnych laboratoriów na obszarze Strefy Wykluczenia.

Postęp prac: 65%.


Do zrealizowania: 

  • Nowa historia skupiająca się na wydarzeniach, które rozgrywają się przed tymi z Cienia Czarnobyla i Czystego Nieba. 
  • Większa wariantywność i nieliniowość fabuły. 
  • Przeprojektowana rozgrywka.

Lista lokacji (Epizod 1):

  • Laboratorium X-2.
  • Przerobione lokacje z Anomaly:
    - Kordon,
    - Wysypisko,
    - Stary INB (przerobiony Agroprom),
    - Podziemia INB.

Screeny:

Spoiler
ss-denda-03-30-22-18-25-02-l01-escape.jpgss-denda-03-30-22-19-27-03-l01-escape.jpg
ss-denda-03-30-22-18-20-04-l01-escape.jpgss-denda-03-30-22-18-19-52-l01-escape.jpg
ss-denda-03-31-22-21-55-06-l02-garbage.jpgss-denda-03-31-22-21-56-06-l02-garbage.jpg
ss-denda-03-31-22-21-54-43-l02-garbage.jpgss-denda-03-31-22-22-00-23-l02-garbage.jpg

Starsza wersja zapowiedzi z Oblivion World:

Spoiler

image.png

Na stronie bar-reaktor pojawiła się zapowiedź nowego moda tworzonego na Zew Prypeci.

Oblivion World ma rozgrywać się na kilka miesięcy przed wydarzeniami znanymi z Cienia Czarnobyla, głównym bohaterem ma być stalker o ksywie Тополь (Topola?), który trafia do Zony za zarobkiem, a przy okazji przyjdzie mu odkryć tajemnice związane z siecią laboratoriów znajdujących się na terenie Strefy.

Główne cechy moda to: nowa fabuła z nieliniowymi zadaniami, które można zakończyć na różne sposoby, dodanie wyciętych mutantów typu izlom, kot, różne zombie, korpus, pasożyt.

Zmiany w ekonomii, właściwościach artefaktów, poziomie trudności (planowane są dwa).

Zmieniony ma być też wygląd pogody.

Oprócz znanych lokacji planowane są też nowe, na razie dwie.

Przerobione mają być też anomalie, a także dodane nowe z buildów czy też z dokumentów projektowych.

Aktualnie fabuła implementowana jest do moda.

Gotowość projektu oszacowano na razie na 35%.

Źródło: Temat moda.

Źródło: Temat moda.

image.png


Źródło: appro.jpg
 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, tom3kb napisał:

dodanie wyciętych mutantów typu izlom, kot, różne zombie, korpus, pasożyt.

w oryginale z ww. strony "Восстановление билдовских мутантов и проработка их поведения (корпус, кот-баюн, излом, зомби-гражданский и паразит)" czyli przywrócenie buildowskich (z kompilacji) mutantów i przestudiowanie ich sposobu zachowania (korpus, kot-bajun, połamaniec, zombi-obywatel i pasożyt).

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze trochę screenów.

ss-79136-02-28-21-20-50-11-l01-escape.jpg

Pojawiła się też lista lokacji w modzie, ma być ich 19. Muszę tłumaczyć?

Кордон (Exclusion Zone Team).
Свалка (билды).
Старый НИИ (Агропром из ТЧ).
Топи (Болота из ЧН).
Мёртвая долина (Тёмная долина из билдов).
Х-18 (ТЧ).
Бар (ТЧ).
Дикая территория (ТЧ).
Фабрика (билды).
Х-10 (Х-8 из ЗП).
Тихие холмы (Армейские склады из ТЧ).
Туманные топи (озеро Янтарь из билдов).
Светлый путь (Мёртвый город от AziatkaVictor).
Х-12 (Brainlab из ТЧ).
Тёмная лощина (билды).
Мёртвый лес (Радар из ТЧ).
Центральная Припять (ТЧ).
Восточная Припять (ЗП).
Генераторы (билды).

ss-79136-02-28-21-20-45-20-l01-escape.jpg

Paczka broni ma być oparta na SWRP I FWR.

Mod dorobił się też tematu na AP PRO.

ss-79136-02-28-21-20-46-44-l01-escape.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tom3kb zmienił(a) tytuł na Forgotten Preface (dawniej Oblivion World)

Mod zmienia nazwę na Forgotten Preface i odchodzi od swojej pierwotnej koncepcji.

ss-79136-04-09-21-14-16-32-l01-escape.jpg  ss-79136-04-09-21-15-18-17-l02-garbage.jpg

Przy okazji mamy trochę nowych informacji i obrazków.

Do moda dodano AtmosFear 3 ze swoimi poprawkami, ujednolicono styl graficzny moda.

ss-79136-04-09-21-14-22-31-l01-escape.jpg  ss-79136-04-09-21-15-26-02-bar.jpg

Wprowadzono nowe frakcje: Grzech, Czarne Ślimaki, Druidzi. Dodano dozymetry i pojemniki na artefakty.

ss-79136-04-09-21-15-07-29-l02-garbage.jpg  ss-79136-04-09-21-13-37-21-l02-garbage.jpg

Lokacje Kordon i Wysypisko są już zaludnione, fabuła na nich i w Barze jest już ukończona.

Dodano też nową wersję Ciemnej Doliny.

ss-79136-04-09-21-15-01-56-l02-garbage.jpg  ss-79136-04-09-21-14-49-41-l01-escape.jpg

Podmienione zostały też mapy Prypeci, wschodniej i centralnej.

Teraz zasiedlany jest Agroprom i inne lokacje. Trwają prace nad nowymi przedmiotami, zmieniane są właściwości artefaktów, dodawane są też nowe. Tworzone są zadania poboczne. 

Trwają też prace nad anomaliami i balansem moda.

ss-79136-04-09-21-15-15-47-l02-garbage.jpg  ss-79136-04-08-21-21-27-38-l02-garbage.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

ss-denda-09-12-21-02-50-38-l03u-agr-underground.jpg


Sporo zmian w projekcie, bazą jest teraz Gunslinger mod, wymieniono modele lokacji w modzie. Zaadaptowano SWTC. Fabuła jest już gotowa na: Kordonie, Wysypisku, w Barze i na Jantarze. Żywność w modzie jest teraz promieniotwórcza. Dodano też dużo nowych artefaktów, wiele o unikalnych właściwościach.
 

Spoiler

ss-denda-09-12-21-02-21-28-l02-garbage.jpg

ss-denda-09-12-21-02-27-49-l02-garbage.jpg

ss-denda-09-12-21-00-59-45-l01-escape.jpg

ss-denda-09-12-21-01-54-22-l01-escape.jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czwarty i zapewne ostatni raport z rozwoju moda pojawił się 31 marca na ap-pro

W ciągu ostatnich kilku miesięcy modyfikacja przeszła wiele zmian. Główną nowością jest gruntowna przebudowa fabuły i podzielenie produkcji na kilka części. 

O fabule: 

  • Informacje zostały zawarte w #1 poście. 

ss-denda-03-31-22-21-55-26-l02-garbage.jpg  ss-denda-03-31-22-21-54-12-l02-garbage.jpg

O podziale na części: 

  • Ja na razie zaplanowano 4 części. Pierwsza będzie zawierała pięć lokacji: Kordon, Wysypisko, Instytut Naukowo-Badawczy Agroprom wraz z jego podziemiami i Laboratorium X-2.

ss-denda-03-31-22-22-03-10-l02-garbage.jpg  ss-denda-03-30-22-18-07-10-l01-escape.jpg

O lokacjach: 

  • Ze względu na zmiany w fabule obecnie lokacje są przeprojektowywane i ponownie zasiedlane. Kordon oraz Wysypisko są już gotowe. Następny w kolejce jest Agroprom wraz z podziemiami. 

ss-denda-03-30-22-18-08-06-l01-escape.jpg  ss-denda-03-30-22-20-00-07-l01-escape.jpg

Inne zmiany: 

  • Wycięto z fabuły ugrupowanie Czarne Ślimaki oraz Druidzi, a dodano Ostatni Dzień. 
  • Pojemniki na artefakty zostały usunięte. 
  • Usunięto skażenie żywności poprzez promieniowanie. 
  • Dodano modele HD. 
  • Dodano nowe dźwięki otoczenia i cykle pogody. 

ss-denda-03-30-22-18-36-44-l01-escape.jpg  ss-denda-03-30-22-18-25-46-l01-escape.jpg


Ciekawe, czy z tego moda jeszcze coś będzie. Oby. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na The Lost Past (wcześniej Forgotten Preface)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.