tom3kb Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 21.08.2021 r. Autor: TMM Team (Nazar Moisejenko, Iwan Ameliczkin) Śr. długość rozgrywki: ok. 3 godzin OPIS: Spoiler D.E.V.I.L.R.Y. to krótki mod fabularny, którego akcja rozgrywa się po wydarzeniach z Zewu Prypeci. Stalker o ksywce Kitel ma do pokonania ciężką drogę - na polecenie Sidorowicza udaje się na Zaton w celu dostarczenia cennych informacji Brodzie, lokalnemu barmanowi, który przebywa na Skadowsku. Wyprawa nie będzie taka prosta, jak mogłoby się z pozoru wydawać, ponieważ w okolicy Zatonu od dłuższego czasu dzieją się niewytłumaczalne rzeczy - głównie za sprawą częstych zaginięć samotnych stalkerów, a nawet ich większych grup. Priorytetem protagonisty staje się odnalezienie powszechnie znanego stalkera Lisa. Cechy moda: Nowa fabuła. Lekko zmieniona grafika. Nowe ugrupowania i postaci. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02 Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w główny katalogu gry ze zgodną na zamianę plików. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: GoogleDrive - [KLIK] Patch 0.2: Googledrive - [KLIK] Źródło: 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Mod postawiony i gram trochę dłużej niż te zapowiadane 3 godziny, a jeszcze nie skończyłem. Może, jeśli będziemy się trzymać ściśle wykonywania zadań, to 3 godz. wystarczą. Ale jak tak jak ja, trochę się usamodzielnimy, poszukamy schowków które pamiętamy z podstawki, to nasze wyposażenie się polepszy i gra stanie ciekawszą. Kilka zrzutów: Zacząłem z takim wyposażeniem. Trochę do końca moda zostało, a mam tyle. Kupiony tyko hełm stalowy, aby mieć noktowizor, oraz celownik dla kałacha, gdy jeszcze nie miałem Abakana. Reszta jest "zdobyczna". I parę widoczków. Na razie tylko tyle. Skończę, dam ocenę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 PODBICIE TEMATU Może to założenie moda, ale nie mogę znaleźć na Zatonie narzędzi do kalibracji. Tradycyjne miejsca są puste ( 2 x Żelazny Las - przy budyneczku i przy elemencie wentylacji brak ). Podstawowe i precyzyjne były na swoich miejscach. Kto pamięta, gdzie w modzie AMK je przeniesiono? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Patch 0.2: https://drive.google.com/file/d/1AZtRK1dQs-U-dnNgfPmGo2rd-NymVWLp/view Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Dodałem łatkę do moda i grałem dalej. Tyle tylko, że nie wiem co ta łata zmieniła, bo nie ma dla niej opisu. Poczytałem też na ich forum marudzenia i kontestowania moda. Jakoś tamte żale nie mają u mnie zrozumienia. Mod jak mod. Co wielkiego można zrobić na tak mocno ogranych lokacjach? Również czas gry w moda jest daleki od 3 godzin. Tymi kontestatorami mogą być ci, co go przelecieli w pośpiechu, korzystając ( na razie piszę o grze tylko na Zatonie ) z przewodnika po miejscówkach. Ja chodziłem wszędzie na piechotkę, zaglądałem do znanych mi schowków i tym sposobem uniknąłem jednego z problemów od stękaczy. Jestem uzbrojony i wyposażony po zęby, schowek pełny. Tylko tych narzędzi do kalibracji znaleźć nie mogę. Chyba, że Azot na Janowie nie będzie ich potrzebował, to z Jupitera przyniosę. Bo następne zadanie, to podróż na Jupiter. Pilot czeka. A na Jupiter idę już z takim wyposażeniem. Chyba mi wystarczy. Tylko pancerz i hełm kupione u Żwawego. A tu kilka kolejnych obrazków, z jakże dobrze znanej lokacji. Spoiler c.d.n. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 PODBICIE TEMATU. No i mod przeze mnie ukończony. Ale chyba nie przez jego autora. Po zrobieniu zadań na Janowie, zgodnie ze scenariuszem poszedłem do Prypeci. O ile na Janowie było kilka zadań scenariuszowych, oprócz których można było jeszcze nazbierać trochę wyposażenia jeśli pamiętało się schowki z ZP, to w Prypeci tylko jedno i na dodatek dialog finalny jakiś nieskładny. Mod się po prostu urywa. Ale pomijając ten szczegół, mod to całkiem fajne przypomnienie sobie ZP, ale z innym scenariuszem. Łatwiejszy od ZP, ale też bardziej siermiężny. Bardzo szybko możemy się dorobić kasy i naznajdywać wyposażenia. Pokazywałem wyżej, z czym szedłem do Janowa. A z czymś takim i taką kasą idę do Prypeci. Przyznaję się bez bicia, że zwiększyłem sobie udźwig, więc mogłem zabierać więcej łupów z umarlaków i schowków, a następnie sprzedawać. W plecaku mam dokumenty których autor moda nie usunął, choć są niepotrzebne, ale usunął u Sowy dialog na ich sprzedaż. To samo z artem Serce Oazy. Sugerując się jednym z zadań można się pokusić go zabrać, ale Hawajczyk mający o nim dialog i tak go nie kupi. Mimo korzystnych jego opcji, używać go się nie da, z dwóch powodów. Pierwszy to jego radioaktywność większa niż antyaktywność najsilniejszego innego arta. A brak możliwości ulepszenia pancerza na większą ilość slotów niż 2, nie pozwala na użycie większej ich ilości. Wola autora moda, ale dodanie spawnu narzędzi do kalibracji tak na zatonie jak i Janowie zamiast w Prypeci skąd nie ma powrotu, rozwiązałoby problem. Do Prypeci prowadzi nie Garik, a nowy przewodnik. Spoiler A ten, to jedyny kwestowy rozmówca w Prypeci. Po wykonaniu zadania po tym dialogu, kiedy wróciłem znów było to samo, z tym że był inny dalszy ciąg dialogu kończącego moda. A wszystko wskazywało, że trafimy jeszcze na CEA. Wygląda więc na to, że mod jakby nie dokończony. Z ciekawości po ukończeniu moda popatrzyłem na wideoporadniki. Na nich grano tak, że ich gra była o wiele krótsza od mojej, bo gra była prowadzona tylko po nowych zadaniach, często bez brania zadań pobocznych z ZP. Nie wykorzystywano np. piguł przecieemisyjnych, choć je znaleźli. Ja wszystkie mozliwe zadania brałem i wykonywałem, sam przejawiałem inicjatywę w szukaniu schowków, to i moja gra trwała ok 15 godzin. Ale też za to zostałem przez mod nagrodzony dwoma osiągnięciami. Podsumowując, mod warty przetłumaczenia. Za dużo roboty z nim nie będzie. A kto chce zobaczyć wideoporadnik, to ma go tutaj. https://www.youtube.com/watch?v=0NKYh8SnODw Cały mod na jednym. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.