Skocz do zawartości

Ukryte, niewidzialne i nie opisane teleporty.


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak dowiadujemy się od Pilota kiedy spotykamy się z nim w Barze po jego oczyszczeniu z mutantów, w ZONA i z'ONA spotykamy kilka rodzajów teleportów. Część jest stała i zaznaczona na mapach lokacji, ale sporo możemy odnaleźć tylko wzrokowo, będąc już na lokacji. Są też ukryte teleporty które występowały w cz.1 , jak te w sztolni Rudego Lasu, czy za zwalonym pniem na Magazynach Wojskowych, lub w tunelach u Strażników mapy i w Szklistym Tunelu.

Niżej podpowiem, gdzie znalazłem w tej części ukryte, nieopisane teleporty.

WYSYPISKO.

Hałda koło zbiorników od strony hangaru. W środku kabiny dźwigu -> do doliny Mroku.

PRYPEĆ wsch.

Na dole mapy, zaznaczone lecz nie opisane. Bliższy księgarni -> do Doliny Szelestów, dalszy -> na lądowisko na Jupiterze.       Koło kawiarni Prypeć ( przystań ) na schodkach do wejścia głównego -> lokacja Hrabiowski Staw z ukrywającym się Pilotem, a z niej do Leszego Kraju ( Fejk ) i Wysypisko.

PRYPEĆ zach.

W podziemnym garażu -> do identycznego garażu w Prypeci wsch.

CMENTARZYSKO POJAZDÓW

Górna część mapy. Na końcu drogi z lewej strony -> na Martwą Pętlę. Środkowa część drogi przy górnym skraju -> do Martwego Baru.    Zaznaczony przez moda -> na Pustkowia.

BAGNA, BAZA CZYSTEGO NIEBA

Komórka na zapleczu handlarza ( podwójny ) - > do Limanska, tunel od strony mostu.

DOLINA MROKU

Wejście do rury za kominem zawalone beczkami -> na Jupiter, podziemia stacji Wołchow.

SZKLISTY TUNEL

Dolny poziom na końcu. Lewa strona -> Generatory, prawa strona -> do Doliny Szelestów.    Na górnym poziomie w drugim poprzecznym tunelu od wejścia, z lewej strony  -> do Magazynów Wojskowych, tunel w koszarach.

MARTWA PĘTLA

Lewy górny róg lokacji w tunelu -> na Jupiter, tunel za Kopaczi. Lewy dolny róg lokacji -> na Jupiter, tunel koło Oazy.

Rura  w lewym górnym rogu -> do Doliny Szelestów.  Wejście do kanału wśród grubych drzew, lewa strona lokacji, 1/4 od dołu -> na Martwy Kordon. Widoczny lecz nie zaznaczony na drodze w lewej górnej części, do podziemi Martwej Pętli.

JUPITER

Skarpa koło wentylacji. Dostępny gdy pokaże go Pilot -> na Kordon. Podziemie stacyjki koło Janowa, dostępny po likwidacji biomasy i pająków -> na Wysypisko. W bocznym pomieszczeniu na dole tunelu przy zakładzie -> do tuneli podziemnych. Można zejść w egzoszkieletach. W budynku biurowca zakładu, w pokoju na 2.piętrze koło sejfu. W rogu pokoju -> pod strop tunelu przy zakładzie, na belce schowek, po zejściu, powyższy teleport.

AGROPROM I AGROKAT.

Rura nad zbiornikami w pomieszczeniu pomiędzy krętymi schodami a korytarzem do INB. Agroprom <-> Agrokat. Teleport zmienia rzeczywistość z Agropromu na Agrokat i przy pobycie na Agrokacie na Agroprom.

MARTWY KORDON

W tunelu kolejowym -> Topiele, tunel przy moście ( uwaga - ostra jazda z GDR ). Na północnym posterunku -> Cmentarzysko Pojazdów.

HRABIOWSKI STAW

Pochylone suche drzewo nad skarpą z tyłu cerkwi -> na Wysypisko. Mostek przy cerkwi na końcu bajora -> do Strażników Mapy

 LAB X8 POD PRYPECIĄ.

Dół lokacji, pod dwoma dużymi baniakami -> do metra ( przed skorzystaniem, zmienić egzo na zwykły pancerz ).

STRAŻNICY MAPY

Lewy tunel -> do bunkra na Radarze. Środkowy -> do Baru. Prawy -> do Rudego Lasu.  W budynku z prawej strony -> na Zaton.

MAGAZYNY WOJSKOWE

Za zwalonym drzewem na górze lokacji.

POL2015-06-2212-22-11.png

UWAGA!!! Opisany w następnym wpisie teleport po skoku z wieży w Pijawkowie, przenosi na dach budynku biurowego cementowni, pokryty silnymi anomaliami. Aby przeżyć, szybko zeskoczyć. Nie radzę korzystać z niego bez silnej ochrony i  pobytem na tej lokacji przed wykonaniem dostawy od Angeli dla Fejka na Zatonie.

ZATON

Koło zbiornika pod stacją benzynową -> na Kordon.

W laboratorium - koło Gaussa, koniec stołu na podwyższeniu - > na Zatonie płaskowyż ze śmigłowcem.                                                                 - w rurze wentylacyjnej główne pomieszczenie -> do metra ( ta część dostępna w egzo ) . Stąd można do Jupitera, lub wybierając przeciwny kierunek do podziemi Pypeci. Ciemne lokacje.

       

 

 

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DOLINIE MROKU

jest ukryty teleport bezpośrednio na Wysypisko. Znajduje się na przewróconej kabinie ciężarówki w północno - zachodniej części lokacji, tam gdzie latają poltergeisty. Miejsce pojawienia się na Wysypisku jest losowe.

NA BAGNACH 

przy cerkwi są zamknięte wrota do jakby jakiejś piwnicy czy bunkra, przed nimi znajdują się co najmniej dwa teleporty, jeden na Kordon, drugi do Rudego lasu. Możliwe że jest ich tam więcej.

A na północ od południowego gospodarstwa na łódce przy ogrodzeniu jest widoczny teleport (choć nieoznaczony na mapie w pda) prowadzący do Jupitera.

NA MAGAZYNACH WOJSKOWYCH

jest teleport na Jupiter, trzeba wyskoczyć przez dziurę u szczytu wieży w wiosce pijawek. Przed skokiem zapisać grę, bo w ten teleport trudno trafić.

NA WYSYPISKU 

w hangarze za kratą teleport do Zakładu Rostok. Aby krata się przed nami otworzyła, należy odwiedzić wcześniej Zakład Rostok w dowolny sposób (najlepiej z Jantaru).

 

 

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WYROBISKO

Aby wyjść z lokacji należy wejść w widoczny z daleka teleport, który przeniesie nas na poziom wyjściowego tportu. Wylądujemy na Poligonie Świadomości Z. Pewnie są i inne, ale najpierw musimy przedrzeć się przez dwudziestkę nieprzyjaciół, którzy przemienią się w jeszcze większą ilość mutantów. Nie szukałem.

POLIGON ŚWIADOMOŚCI Z

Lądujemy w podziemiach. Są tam dwa tporty. Jeden widoczny (przed drzwiami) - przenosi nas do Źródła, drugi niewidoczny (też drzwi) - wypadamy w Stacji Metra.           

Edytowane przez DaarMoo
  • Dodatnia 3
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Rudy Las.

Tak jak w poprzednich częściach w kopalni Rudego Lasu jest kilka teleportów.

Wchodzimy tym korytarzem :

Spoiler

ss_admin_11-25-21_23-26-12_(red_forest).thumb.jpg.37020d1ed6c2971e220935704b47c531.jpg

i na końcu po prawej mamy tport na Kordon. Na lewo przy ścianie kolejno na Jantar, MW, Agro i DM. Na końcu korytarza, na przeciwko teleportu na Kordon - tport na Bagna. Przy końcu korytarza równoległego do wejściowego - Wysypisko.  

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.