Skocz do zawartości

Problem z uruchomieniem OGSE 0.6.9.3 ( Final 2.0 )


pda13

Rekomendowane odpowiedzi

@pda13 zerknij jakie masz biblioteki vc++ zainstalowane

Pomocne są tematy jak ten

Tu masz np link do paczki z różnymi

https://stalkerteam.pl/applications/core/interface/file/attachment.php?id=60696&key=e51cb5748006964d103ffb595120ead0

Ale możesz sobie pobierać ze stron mocrosoftu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pda13 zmienił(a) tytuł na OGSE 0.6.9.2 czy OGSE 0.6.9.3 Final 2.0)
8 godzin temu, kondotier napisał:

@pda13  A loga mod zrobił? Jeśli tak, to daj z niego Fatal Error.

I uzupełnij którą wersję instalujesz. OGSE 0.6.9.2 czy OGSE 0.6.9.3 Final 2.0)

Wersja OGSE 0.6.9.2 wymaga podstawki v.10005. Jak pamiętam, inne wersje podstawki uniemożliwiały grę, nawet jak ruszył.

"Wersja OGSE 0.6.9.2 wymaga podstawki v.10005. Jak pamiętam, inne wersje podstawki uniemożliwiały grę, nawet jak ruszył."- Instalowałem  OGSE 0.6.9.3 Final 2.0 w wersji  Repack 

"A loga mod zrobił? Jeśli tak, to daj z niego Fatal Error"- jak to zrobić i co to jest?

"I uzupełnij którą wersję instalujesz. OGSE 0.6.9.2 czy OGSE 0.6.9.3 Final 2.0)"- czyli mam na nowo zainstalować moda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pda13 Czy ja pisałem, że coś masz na nowo instalować? Pytałem o wersję moda. Bo łatwiej popełnić błędy instalacyjne przy oddzielnej podstawce i modzie. Ale skoro stawiasz repacka, to przyczyna leży po stronie Twojego komputera. A co to jest, mówi log zawierający Fatal Error. Gdzie go szukać masz już wytłumaczone. No i zajrzyj do tematu ( musisz sam poszukać ) w którym są wykazane biblioteki VC++ jakie musisz mieć, aby mody się uruchamiały. Paczka jaką Ci wstawiłem jest tego uzupełnieniem dla modów z silnikami x64.

I jeszcze to. Zmieniam Ci temat wpisu, bo ten co jest nie jest adekwatny do problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kondotier zmienił(a) tytuł na Problem z uruchomieniem OGSE 0.6.9.3 ( Final 2.0 )

@pda13 Najpierw trzeba uzupełnić biblioteki VC++, tak dla win 64 jak i win32. A następnie zainstalować wszystkie trzy programy z paczki jaką wstawiłem. Jest w niej też Net Framework .

6 minut temu, pda13 napisał:

moda nie mam zainstalowanego na dysku

Jak to mam rozumieć?  Chyba że wpisu nie dokończyłeś istotną informacją, gdzie go instalujesz.

A biblioteki VC++ i programy z paczki instalujesz niezależnie, czy moda masz czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kbOk, dziękuję

15 minut temu, kondotier napisał:

@pda13 Najpierw trzeba uzupełnić biblioteki VC++, tak dla win 64 jak i win32. A następnie zainstalować wszystkie trzy programy z paczki jaką wstawiłem. Jest w niej też Net Framework .

Jak to mam rozumieć?  Chyba że wpisu nie dokończyłeś istotną informacją, gdzie go instalujesz.

A biblioteki VC++ i programy z paczki instalujesz niezależnie, czy moda masz czy nie.

Zaraz zainstaluje na nowo.

Chodziło mi o to ,że moda (nie wiem czy poprawnie to nazwę) zainstalowałem w folderze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pda13 Rozróżniasz pojęcia dysk i folder? Przecież każda gra czy mod ma swój folder o odpowiedniej nazwie.

Umownie, dysk na którym jest zainstalowany WIN, nazywamy systemowym. I na nim nie stawiamy żadnych modów. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy na nim jest zrobiona dodatkowa partycja. W tej partycji już mody stawiać można. Tak samo, jak w kompie masz fizycznie drugi dysk. I nie ma znaczenia czy zainstalujesz bezpośrednio na partycji, czy na tym drugim dysku, czy w zrobionym na nich folderze. Ty wybrałeś wersję moda w komplecie z podstawką, instalowaną instalatorem w którym wybierasz miejsce gdzie go chcesz zainstalować. Możliwe, że wybierając opcje w instalatorze robisz coś niepoprawnie. Ma instalator opcję zrobienia skrótu do moda na pulpicie i wtedy gdziekolwiek byś go nie zainstalował, komputer go odnajdzie.

Ciągle dajemy Ci monity o Fatal Error po wylocie. Nie napisałeś o nim ani słowa. Napisz przynajmniej to, czy mod go zdołał zrobić. Bez niego to wróżenie z fusów. Nie mam ochoty pobierać i instalować moda, dla sprawdzania co robisz źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Tak, rozróżniam te 2 pojęcia.

Nikt Ci nie mówi ,że musisz go instalować.

Zaraz napisze czy mod zrobił Fatal Error

$app_data_root$		= true|		false|	$fs_root$|		_appdata_\
$game_data$   		= false|	true|	$fs_root$|		gamedata\
$game_ai$    		= true|		false|	$game_data$|		ai\
$game_spawn$    	= true|		false|	$game_data$|		spawns\
$game_anims$   		= true|		true|	$game_data$|		anims\
$game_levels$   	= true|		false|	$game_data$|		levels\
$game_meshes$    	= true|		true|	$game_data$|		meshes\
$game_dm$    		= true|		true|	$game_data$|		meshes\
$game_shaders$    	= true|		true|	$game_data$|		shaders\
$game_sounds$    	= true|		true|	$game_data$|		sounds\
$game_textures$    	= true|		true|	$game_data$|		textures\
$game_scripts$    	= true|		false|	$game_data$|		scripts\
$game_config$    	= true|		false|	$game_data$|		config\
$level$      		= false|	false|	$game_levels$
$game_saves$    	= true|		false|	$app_data_root$|	savedgames\
$logs$      		= true|		false|	$app_data_root$|	logs\
$screenshots$    	= true|		false|	$app_data_root$|	screenshots\
$mod_dir$ 		= false|	false|	$fs_root$|		mods\

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.