Jump to content

Apokalipsa: R.E.D.U.X


Message added by Agrael,

1893212216_Apokalipsacz1.jpg.83af1356ffb59df8e4bb129d70fa60c5.jpg

Apokalipsa Redux jest częścią składową w paczce, którą pobieramy z części Wspólnej

Recommended Posts

Mod postawiony, Apokalipsa uruchomiona. Po zainstalowaniu moda, trzeba zmienić nazwę katalogu z grażdanką na tylko krótką i łacińską. Następnie skrót pulpitowy od silnika.  Wyraźne różnice w grafice. Brak gamedaty, więc na razie jest problem ze spolszczeniem.

ss_fred_01-20-22_12-40-13_(mainmenu).jpg   ss_fred_01-20-22_12-55-33_(l01_escape).jpg

Spoiler

                 Wyposażenie startowe .                                                                                                    Po przecząśnięciu czartaka

 ss_fred_01-20-22_12-54-56_(l01_escape).jpg       ss_fred_01-20-22_13-03-44_(l01_escape).jpg

Tekstury

ss_fred_01-20-22_12-52-46_(l01_escape).jpg    ss_fred_01-20-22_12-58-45_(l01_escape).jpg

 

Jeśli ktoś dysponuje oddzielnym spolszczeniem do starej Apokalipsy, niech go udostępni. Chociaż nowa paczka broni może spowodować konflikt.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Daję jeszcze kilka zrzutów w nowej grafice. Tak teraz wyglądają wioska nowicjuszy i Jantar. Wszyscy je chyba znają, to mogą sobie porównać.

ss_fred_01-20-22_14-33-14_(l01_escape).jpg

Spoiler

ss_fred_01-20-22_14-40-22_(l01_escape).jpg

ss_fred_01-20-22_14-42-36_(l01_escape).jpg

ss_fred_01-20-22_19-20-38_(l08_yantar).jpg

ss_fred_01-20-22_19-45-25_(l08_yantar).jpg

ss_fred_01-20-22_19-46-11_(l08_yantar).jpg

 

DODANO.

Jakby ktoś  w najbliższym czasie rozpakował pliki .db, to prosiłbym o aktualny plik system.ltx, no i na wszelki wypadek actor.ltx

DODANE 2:

Do paczki z modem dodany jest plik, zawierający porady jak postąpić przy problemach z uruchomieniem moda, oraz usunięcia (zmiany) pewnych ustawień w plikach, mogących wpływać na grę i przyzwyczajenia.

 Przetłumaczona treść porad w spojlerze.

Spoiler

            OD AUTORA REPACKA

Osobliwości repacka
-Wersja gry: 1.0004
- Wersja moda: finalna

REKOMENDACJE
- Jeśli komuś nie spodoba się rozmycie obrazu przy ruchu, niech w konsoli wpisze komendę r2_mblur 0.
- Jeśli u kogoś będzie nieprzyjemnym kiwanie z widoku GB przy chodzie i biegu, może postąpić następująco: wejśc do katalogu z modem, otworzyć katalog _userdata,  a następnie edytorem otworzyć plik user.ltx. odneleźć alfabetycznie linię cam_inert i wartość w niej zamienić na 0. Oryginalnie jest to 0.7 . Można też wprowadzić przez konsole komendę cam_inert 0 .
- Również gdy gra na Pełnym Dynamicznym Oświeceniu będzie po brzegach miała cienie ( problemy z cieniami ), można je usunąć. Odnajdujemy - jak wyżej - plik user.ltx, w nim linię r2_sun_near_border i zamieniamy wartość na 1 . Lub z konsoli wpisać r2_san_near_border 1 .
WAŻNE.
- Dla posiadaczy WIN 7/8/10: jeśli jest włączona "Kontrola konta użytkownika", należy uruchamiać grę z konta administratora.
- Jeśli gra nie będzie się uruchamiać, problem usuwamy poprzez usunięcie oryginalnego user.lt , z katalogu _userdata w katalogu głównym moda.
- Nie należy instalować repacka na dysku z zainstalowanym Windowsem.
- Przy posiadaniu WIN 7/8, jeśli podczas uruchamiania nastąpi wylot, w skrócie pulpitowym zaznaczyć zgodność z WIN 7.

Adresy grupy:
ВК: https://vk.com/serega_lus
Facebook: https://goo.gl/xK32FK
Discord: https://discord.gg/Y7yRWbM

Adresy na finansowe wsparcie:
💰 WebMoney: R384680953438 / Z289264841344 / U929197001434
💰 Visa QIWI Wallet (Киви Кошелёк): +380996577395
💰 Visa QIWI Wallet (Киви Кошелёк): https://goo.gl/hvaJDc
💰 Donatepay: http://donatepay.ru/donation/serega_lus
💰 Donationalerts: http://www.donationalerts.ru/c/serega_lus

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Gram sam, to muszę też pisać sam pod sobą.

Mod dostał o wiele lepszą oprawę graficzną przy nie zmienionym scenariuszu. Dlatego sądzę, że poprzednie spolszczenie powinno do niego pasować. Tyle tylko, że po zapoznaniu się z podstawową Apokalipsą z którą spolszczenie jest połączone, nie bardzo wiem, które katalogi oprócz tego textowego należałoby wyciągnąć. Dlatego mam pytanie do @smox jako współ tłumaczącego. Pamiętasz jeszcze które to były? No i czy mimo "emerytury" nie podjąłbyś się wydobycia tych właściwych i zrobienia aktualnego spolszczenia?

A na zachętę dla chcących sobie moda przypomnieć, kilka zrzutów.

ss_fred_01-23-22_18-20-49_(l01_escape).jpg

Spoiler

Choć większość gry mam w mroku, deszczu i mgle, to i takie rodzynki się trafiają.

ss_fred_01-23-22_13-15-56_(l04_darkvalley).jpg

ss_fred_01-23-22_15-08-37_(l04_darkvalley).jpg

Jest też do kogo postrzelać, tak wielu, że aby nie plątali się pod nogami musiałem ich "zakiblować".

ss_fred_01-23-22_14-43-14_(l04u_labx18).jpg

W czasie wojny frakcji odbywającej się bez naszej obecności, również trup ścieli się gęsto. Aby nie mieć problemu z ponownym przeszukiwaniem trupów z wcześniejszych jatek, też musiałem je gromadzić.

ss_fred_01-23-22_17-22-01_(l02_garbage).jpg

To wszystko są "dostarczyciele" nie tylko broni, ale przede wszystkim jedzenia, medykamentów i innych drobiazgów, aby nie musieć tego dźwigać nie potrzebnie. Broń z nich zebrana jest taka, jaka być powinna, czyli zdatna do użytku bez naprawiania.

ss_fred_01-23-22_16-16-48_(l05_bar).jpg

A kto potrafi grać w oryginale, to niech popróbuje sił.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Jestem pod wrażeniem zmian w teksturach , jakie w stosunku do wersji podstawowej, dokonano w Reduxie. A na dowód kilka zrzutów.

ss_fred_01-25-22_22-12-38_(l01_escape).jpg

 

Spoiler

ss_fred_01-25-22_13-37-52_(l05_bar).jpg

ss_fred_01-25-22_15-06-53_(l06_rostok).jpg

ss_fred_01-25-22_22-15-47_(l01_escape).jpg

ss_fred_01-26-22_19-16-50_(l01_escape).jpg

ss_fred_01-26-22_21-01-39_(l02_garbage).jpg

A znaleźć taki schowek, to marzenie każdego stalkera.

ss_fred_01-24-22_17-51-41_(l03u_agr_underground).jpg   ss_fred_01-24-22_17-45-13_(l03u_agr_underground).jpg  ss_fred_01-24-22_17-45-33_(l03u_agr_underground).jpg                             

   Jak zwykle, bez Doktora nic w Strefie odbyć się nie może. 

ss_fred_01-26-22_21-29-42_(l03u_agr_underground).jpg   

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

OSTATNIA WIADOMOŚĆ

No i mod ukończony.

    Ostatnie zadanie wykonane.                                                                                                Zostało tylko wykonać to, które w PDA tkwi od samego początku

ss_fred_01-28-22_14-44-59_(l01_escape).jpg ss_fred_01-28-22_14-45-45_(l01_escape).jpg  

     Potwierdzamy chęć pójścia na "urlop" i napisy końcowe.                                                               Ze sobą zabieramy tylko wspomnienia ze Strefy

ss_fred_01-28-22_14-52-19_(l01_escape).jpg ss_fred_01-28-22_12-43-56_(l03u_agr_underground).jpg 

ss_fred_01-27-22_17-28-59_(l03_agroprom).jpg ss_fred_01-27-22_17-41-34_(l01_escape).jpg  

Nowy silnik, dający świetną grafikę i usunięcie większości niedoróbek z oryginału spowodowało, że przypomnienie sobie moda ( nota bene, treść którego po latach ledwo pamiętałem ) było czystą przyjemnością. Jedyne co mnie nie zadowoliło, to mania mroczności. Wiele sytuacji nawet w środku dnia wymagało używania latarki. Bez bicia przyznaję, że te z moda podmieniłem na specjalną, pozwalającą mieć jednak poczucie dnia. Zaś w podziemiach jest tyle artów oświetlających, że przy ich istnieniu latarka jest niepotrzebna.

Kto więc może, radzę z modem się spotkać.

Szkoda tylko, że spolszczenie oryginału jest skompilowane z modem i podstawką,  prawdopodobnie można będzie go wykorzystać bez poprawek.

Teraz więc czas na drugą część.

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.01.2022 o 14:21, kondotier napisał:

Jeśli ktoś dysponuje oddzielnym spolszczeniem do starej Apokalipsy, niech go udostępni. Chociaż nowa paczka broni może spowodować konflikt.

Trzeba w sumie dwie paczki, podstawowe spolszczenie do SoC + Spolszczenie podstawowej Apokalipsy (Jest w temacie), wrzucę wam podstawowe.
Ogólnie problemy są dwa:

- Trzeba przetłumaczyć plik od opisów broni
- Trzeba dostosować kodowanie, problem z polskimi znakami, screen poniżej  

Shadow of Chernobyl - Text.7z

ss_junx_01-31-22_15-10-42_(mainmenu).thumb.jpg.68fec397e46500bca96aa6beb6717614.jpg

  • Dodatnia 5
  • Dzięki ! 2
Link to comment
Share on other sites

@Junx Dzięki za naprowadzenie. Spolszczenie - pomijając połączenie z resztą plików z pol - uzyskałeś wklejając tyko jego gamedatę?

Mam takie pytanie, czy byłbyś skłonny z Reduxa wydobyć ekrany menu i ładowani dla wszystkich trzech części? Są kompletnie różne od tych ze starych. Patrząc na Twój zrzut, wychodzi na to, że mają na stałe zrobiony napis tytułu i trzeba będzie go podmienić na nasz. Gdybyś to zrobił, to wstaw do tej części wspólnej.

Nie obiecuję aktualizacji spolszczenia, ale może to pomóc jednemu z tłumaczy starej wersji, o ile się zdecyduje ją dostosować. A może któryś z młodszego pokolenia mając już tak przygotowany grunt, zdecyduje się na to.

 

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, kondotier napisał:

Dzięki za naprowadzenie. Spolszczenie - pomijając połączenie z resztą plików z pol - uzyskałeś wklejając tyko jego gamedatę?

Tak, klasyczna gamedata

 

5 godzin temu, kondotier napisał:

Patrząc na Twój zrzut, wychodzi na to, że mają na stałe zrobiony napis tytułu i trzeba będzie go podmienić na nasz. Gdybyś to zrobił, to wstaw do tej części wspólnej.

Potrzymaj Piwo, za nie długo będzie ;]

Gotowe

MM trylogia.7z

  • Dodatnia 4
  • Dzięki ! 2
Link to comment
Share on other sites

@Junx:018:

Praktycznie rzecz biorąc, to mając już te trzy rzeczy, tj. pliki pol z polskiej podstawki, pliki pol z gamedaty i te ekrany menu, każdy kto ma doświadczenie w stawianiu modów może sam sobie posklejać gamedatę spolszczenia do Apokalipsy Reduksa. Czyta gamedatę, bo zrobiłem sobie taką na czitowanie i pobierał zawartość, tak w Apokalipsie jak i w Poszukiwaczach.

Tylko uwaga: Plik system.ltx dla tych dwu części się różni. Poszukiwacze nie chcieli działać na pliku z Apokalipsy i musiałem pobrać do nich spolszczenie i z niego wziąć plik system.

Ale łącząc cz2 Poszukiwanie ze spolszczeniem do niego, ten plik będzie się mieć prawidłowy. Skończyłem poszukiwaczy, to też spróbuję poskładać jakieś spolszczenie i go sprawdzić.

  • Super 1
  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity