Jump to content

Angielskie napisy wśród wszędobylskich polskich


Charciarz

Recommended Posts

Witam Panowie. Postanowiłem wreszcie stworzyć niemalże idealnego stalkera wedle swoich upodobań na Lost to the zone storyline i drXquestline na coc 1.4.22. Wszystko zrobiłem jak należy. Wiele plików pozmieniałem pod siebie, sporo zmergowalem modów, potłumaczyłem wiele plików korzystając z polonizacji anomaly(za co wielki szacunek twórcom bo było tego niepojęte ilości) i z translatorów. I dokładnie wszystko sprawdzałem w kwestii plików które mi się ostały po połączeniu polonizacji i plików za pomocą Winmerge. I teoretycznie żaden plik nie ma prawa mieć jakichś niespolszczonycb sekcji a jednak te się pojawiają przy gadkach z głównymi postaciami na jakieś ważne tematy. Mam pytanie czy jeszcze w jakichś folderach mogą być pliki do tłumaczenia oprócz config/text?

Link to comment
Share on other sites

@Charciarz Oczywiście że są i to sporo.  Katalog text to dopiero połowa roboty. Pobierz sobie spolszczenie do Call of Chernobyl 1.4.12

https://stalkerteam.pl/topic/8376-call-of-chernobyl-1422-polonizacja-instalacja-linki/

i w nim zobacz w jakich katalogach i plikach jest coś do tłumaczenia. Powinno się zgadzać.

Mógłbyś jeszcze inaczej znaleźć te pliki, ale to robota na dłuższy czas. Po prostu fragment takiego nieprzetłumaczonego wstawiasz do szukajki edytora, np NP++ i nakazujesz mu przeszukać gamedatę moda. W takim znalezionym pliku może być jeden dialog, albo przy okazji będziesz po przejrzeniu pliku miał więcej.

Link to comment
Share on other sites

@CharciarzSiemka, Taka idea... Może tak być, że te brakujące kwestie są jednak w "standartowych" plikach podmienianych jako szkielet z dotychczasowych polonizacji. Może też źle linie poprzypisywane (wtedy np. wyskakują takie różne popa_dlug_dialog zamiast tekstu, albo znienacka coś z angielskiej - jak jest aktywna w lokalizacji itp.). Sprawdz sobie lepiej pomału zanim zmerge'ujesz, bo tak możesz nadpisywać "dobre" pliki starymi w zamieszaniu. Szybko, szybko, a potem wolno, wolno, czort wie - czemu nie ma tego i owego? Jeśli mod, czy jego instalator nie miesza w plikach .db gry - to wszystko musi być w modzie: w tekst, w ui itd. Cierpliwość to cholerna cnotka - trzeba się nastarać, lol

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki panowie za odzew. obadam kolejne foldery. Trochę było na szybko, teraz zaczął mi wariować spawner mimo, że wcześniej dawał radę. Zanim zacznę grę wciskając S pojawi się okno ale w trakcie rozgrywki wywala błąd: Podmieniałem na pliki które działały na początku modowania a teraz zonk.

Bez tytułu.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.