Skocz do zawartości

Najnowsza wersja.


Fiodor89

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jestem nowy. zawsze grałem w zew prypeci a teraz wpadłem na zew czarnobyla. Możecie mi dać link do najnowszej wersji, spolszczenia i dodatków? Oraz wytłumaczenie jak to po instalować? Zaznaczam że jestem laikiem i trzeba tłumaczyć jak krowie na rowie bo nie znam się w ogóle na technice:/ Przepraszam jak kogoś uraziłem i z góry Dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fiodor89 Tu masz wszystko w pierwszych postach włącznie z instrukcjami instalacji i linkami jeśli chodzi o Zew Czarnobyla.

https://stalkerteam.pl/forum/612-pobieralnia/

Wersja 1.5r6 jest nowsza.

 

Ale jeśli chodzi ci o fabułę i zadania to zamiast CoCkiem to od razu zainteresuj się lepiej Anomaly lub Powrotem Legendy bo zwykły Call of Chernobyl to w dzisiejszych czasach bida, zresztą to są mody samodzielne to możesz zainstalować sobie wszystkie i sprawdzić co ci spodoba się najbardziej. Do każdego z wymienionych jest też w ciul dodatków, także na forum w odpowiednich działach Dodatki dla COC/Anomaly.

Anomaly:

Powrót Legendy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fiodor89 Z tego co napisałeś w pierwszym wpisie zrozumiałem, że z podstawek znasz tylko Zew Prypeci. Tak? A co z Cieniem Czarnobyla i Czystym Niebem? Jeśli masz jednak jakieś większe obycie z modami stalkerskimi, to napisz z jakimi. Łatwiej będzie Ci coś doradzić.

Ja osobiście odradzam Ci grę w Zew Czarnobyla, bo jest to twór zrobiony po to, aby w oparciu o niego można było tworzyć inne mody. Takie jak już Ci zasygnalizowany Powrót Legendy. ZCz ma szczątkową fabułę tylko dla jednego ugrupowania, a reszta to łażenie po lokacjach i robienie zadań typu przynieś, zanieś, pozamiataj. A wybierając np. bandytów, dużo nie pograsz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach