Jump to content

Silentium


Recommended Posts

silentium_cover.jpg


Platforma: Zew Prypeci Autorzy: DAP Team Planowana data premiery: 2023 r.

Silentium to nowy mod, który powstaje na platformie Zewu Prypeci.
Autorzy określają jego gotowość na ≈50%.


Fabuła:

Ubite ścieżki, wydeptane szlaki. Zona nigdy nie pozwala iść prosto do celu, tylko okrężne drogi, niezbadane marszruty, zapomniane przełazy. Mogą uratować ci życie, ale podążając nimi prędzej czy później i tak trafisz tutaj. Zaledwie na jeden dzień, nie na długo. Jeden dzień, który dla ciebie będzie wydawał się wiecznością.

Historia dwóch stalkerów, którzy mieli dostarczyć ważne dokumenty na terytorium Baru. W czasie wędrówki musieli uciekać przed mutantami i trafili na nieznane sobie tereny. Próby nawiązania łączności z kimkolwiek są nieskuteczne. Czy stalkerom uda opuścić się miejsce, do którego trafili?


Screeny:

Spoiler
silentium_15-05-22 (1).jpegsilentium_15-05-22 (2).jpeg
silentium_15-05-22 (3).jpegsilentium_15-05-22 (4).jpeg

Od autorów: 

Spoiler

Staramy się i pracujemy ciężko, aby stworzyć ciekawego moda o wysokiej jakości. Będziemy wdzięczni za wsparcie. Piszcie też w komentarzach, co chcielibyście zobaczyć w modzie swoich marzeń. Być może Wasze pomysły zainspirują nas do czegoś nowego. Plany na najbliższą przyszłość to poprawa oprawy graficznej, a także podniesienie jakości tworzonych materiałów dla fanów. W tej chwili trwa aktywna rekrutacja nowych członków zespołu w celu przyspieszenia procesu rozwoju i zwiększenia jego efektywności. Więcej informacji na temat postępów w realizacji projektu i ogólnie modyfikacji można znaleźć w naszych miesięcznych raportach, a pierwszy z nich zaplanowano na grudzień. Wydanie modyfikacji planowane jest obecnie na koniec 2023 roku.


Źródła: appro.jpg  Y6DvRrN.jpg
 

  • Cool 2
  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

XEGHhzWL1_E.jpg

Silentium został przeniesiony na nowy silnik (Advanced X-ray 1.8.61), który pod względem technicznym znacząco przewyższa wcześniejszą wersję. Obejmuje on ulepszone oświetlenie, niskie położenie mgły, nowe cykle pogodowe, rozbudowane pakiety broni, dodatkowe sloty w ekwipunku, pragnienie u protagonisty i rozszerzone opcje animacji.

tmMmU9o7HeE.jpg  SRWUPJQpbiY.jpg

Modderom udało się także dodać nowy HUD i dwie anomalie. Udoskonalane są lokacje dzięki nowym modelom budynków oraz dostosowano system współpracy. 

Źródło: [KLIK]

  • Positive 1
  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pojawił się dziennik dewelopera, w którym ujawniono główne szczegóły dotyczące projektu:

Spoiler

 

 

  • w modyfikacji poprawiono lokację. Przede wszystkim stała się większa i bardziej zróżnicowana. Ponadto do ekipy dołączyli twórcy modeli 3D, z pomocą których dodano wiele nowych obiektów. Na przykład nowe modele budynków;
  • w przyszłości pojawi się więcej materiałów dot. lore moda;
  • trwają prace nad częścią wizualną: udało się dodać nową trawę, zaadaptowano nowe cząsteczki oraz tekstury 2k, wykorzystano technologie i grafikę z Global Stalker Weather Rework;
  • podczas rozwoju modyfikacji zastosowano nowy zestaw SDK od twórcy modów pod pseudonimem Red_Panda. Posiada on wiele przydatnych funkcji. Dodatkowo wykorzystywane są inne, liczne programy; 
  • zaadaptowano paczkę broni STCoP Weapon Pack 3.5;
  • ekipa poszukuje twórców modeli NPC. 

Źródło: [KLIK]

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Silentium został przeniesiony z X-Ray 1.6 na Unreal Engine 5.

qo-7xJGtwr8.jpg

Mod będzie bazował na SDK od programisty pod pseudonimem Red Panda, który udostępnił już wersję beta adaptacji Cienia Czarnobyla na Unreal Engine. Obecnie twórcy projektu aktywnie pracują nad przeniesieniem lokacji, a proces ten jest już prawie zakończony. Trwają również prace nad optymalizacją - w tej chwili udało im się uzyskać akceptowalny FPS w edytorze. Więcej dowiemy się w kolejnym dzienniku dewelopera. 

49D7b4dIrwI.jpg  pX5lUzyunls.jpg

Ekipa odpowiedzialna za projekt deklaruje, że są świadomi wszystkich zagrożeń oraz problemów związanych ze wciąż surowym portem Stalkera na Unreal Engine, ale nowy silnik daje ogromne możliwości, których nawet ze względu na chwilowe problemy nie można lekceważyć.

Źródło: [KLIK]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.