Jump to content

S.T.A.L.K.E.R. na Unreal Engine 5


Agrael
 Share

Recommended Posts

maxresdefault.jpg

Tytuł oryginalny: S.T.A.L.K.E.R. на Unreal Engine 5
Platforma: Unreal Engine 5 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 25.12.2022 r.
Autor: Red Panda(isobolevskiy)


OPIS:

Spoiler

Niekomercyjny projekt mający na celu port oryginalnej serii gier S.T.A.L.K.E.R. na silnik Unreal Engine 5. Dodatkowo istnieje możliwość tworzenia nowych oraz przenoszenia istniejących już modyfikacji do oryginalnego Xray'a na nowocześniejszy silnik.


  • w obecnej iteracji Cień Czarnobyla jest dostępny jako build gry, którego można ukończyć;
  • w buildzie dewelopera dostępna jest cała trylogia. 

GALERIA:

Spoiler

1.png  HighresScreenshot00013.png

ScreenShot00167.png  HighresScreenshot00002.png


Pełne przejście gry bez komentarza:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Modyfikacja jest w wersji samodzielnej i nie wymaga instalacji podstawowej wersji gry. Wystarczy wypakować archiwum z modem do wybranego folderu. Trzeba również zainstalować OpenAL 1.1.


2. Grę można włączyć za pomocą Start.bat, Start_FullScreen.bat. 
 

  • Wymagania systemowe: 
    Uwaga! Build deweloperski bez optymalizacji udostępniony został w takiej formie, jakiej obecnie się znajduje!

    Minimalne wymagania: 
    Procesor: Ryzen 5 2400 lub odpowiednik Intel
    Karta graficzna: 3060
    RAM: 16GB 

    Zalecane wymagania w przypadku builda dewelopera:
    Windows 10 64-bit (Version 20H2)
    64 GB RAM
    256 GB SSD (OS Drive)
    1 TB SSD (Data Drive)
    NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER
    Six-Core Xeon E5-2643 @ 3.4GHz

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl na Unreal Engine 5:


Build dewelopera na Unreal Engine 5.1.1:


OpenAL 1.1 - [KLIK]


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png
 

  • Positive 5
  • Cool 2
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to S.T.A.L.K.E.R. na Unreal Engine 5
  • 3 months later...

Projekt niby uwalony za złamanie praw autorskich, skasowany z moddb, github.

Albo za to, że przeniesienie gry na inny silnik albo dodatkowo można by sobie domyśleć, że GSC może gdzieś kiedyś w przyszłości po wyjściu Stalkera 2 samo kombinować nad zrobieniem remake-ów i pasuje się zabezpieczać na taką ewentualność.

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity