Skocz do zawartości

Silentium


Rekomendowane odpowiedzi

silentium_cover.jpg


Platforma: Zew Prypeci Autorzy: DAP Team Planowana data premiery: 2023 r.

Silentium to nowy mod, który powstaje na platformie Zewu Prypeci.
Autorzy określają jego gotowość na ≈50%.


Fabuła:

Ubite ścieżki, wydeptane szlaki. Zona nigdy nie pozwala iść prosto do celu, tylko okrężne drogi, niezbadane marszruty, zapomniane przełazy. Mogą uratować ci życie, ale podążając nimi prędzej czy później i tak trafisz tutaj. Zaledwie na jeden dzień, nie na długo. Jeden dzień, który dla ciebie będzie wydawał się wiecznością.

Historia dwóch stalkerów, którzy mieli dostarczyć ważne dokumenty na terytorium Baru. W czasie wędrówki musieli uciekać przed mutantami i trafili na nieznane sobie tereny. Próby nawiązania łączności z kimkolwiek są nieskuteczne. Czy stalkerom uda opuścić się miejsce, do którego trafili?


Screeny:

Spoiler
silentium_15-05-22 (1).jpegsilentium_15-05-22 (2).jpeg
silentium_15-05-22 (3).jpegsilentium_15-05-22 (4).jpeg

Od autorów: 

Spoiler

Staramy się i pracujemy ciężko, aby stworzyć ciekawego moda o wysokiej jakości. Będziemy wdzięczni za wsparcie. Piszcie też w komentarzach, co chcielibyście zobaczyć w modzie swoich marzeń. Być może Wasze pomysły zainspirują nas do czegoś nowego. Plany na najbliższą przyszłość to poprawa oprawy graficznej, a także podniesienie jakości tworzonych materiałów dla fanów. W tej chwili trwa aktywna rekrutacja nowych członków zespołu w celu przyspieszenia procesu rozwoju i zwiększenia jego efektywności. Więcej informacji na temat postępów w realizacji projektu i ogólnie modyfikacji można znaleźć w naszych miesięcznych raportach, a pierwszy z nich zaplanowano na grudzień. Wydanie modyfikacji planowane jest obecnie na koniec 2023 roku.


Źródła: appro.jpg  Y6DvRrN.jpg
 

  • Super 2
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

XEGHhzWL1_E.jpg

Silentium został przeniesiony na nowy silnik (Advanced X-ray 1.8.61), który pod względem technicznym znacząco przewyższa wcześniejszą wersję. Obejmuje on ulepszone oświetlenie, niskie położenie mgły, nowe cykle pogodowe, rozbudowane pakiety broni, dodatkowe sloty w ekwipunku, pragnienie u protagonisty i rozszerzone opcje animacji.

tmMmU9o7HeE.jpg  SRWUPJQpbiY.jpg

Modderom udało się także dodać nowy HUD i dwie anomalie. Udoskonalane są lokacje dzięki nowym modelom budynków oraz dostosowano system współpracy. 

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Pojawił się dziennik dewelopera, w którym ujawniono główne szczegóły dotyczące projektu:

Spoiler

 

 

  • w modyfikacji poprawiono lokację. Przede wszystkim stała się większa i bardziej zróżnicowana. Ponadto do ekipy dołączyli twórcy modeli 3D, z pomocą których dodano wiele nowych obiektów. Na przykład nowe modele budynków;
  • w przyszłości pojawi się więcej materiałów dot. lore moda;
  • trwają prace nad częścią wizualną: udało się dodać nową trawę, zaadaptowano nowe cząsteczki oraz tekstury 2k, wykorzystano technologie i grafikę z Global Stalker Weather Rework;
  • podczas rozwoju modyfikacji zastosowano nowy zestaw SDK od twórcy modów pod pseudonimem Red_Panda. Posiada on wiele przydatnych funkcji. Dodatkowo wykorzystywane są inne, liczne programy; 
  • zaadaptowano paczkę broni STCoP Weapon Pack 3.5;
  • ekipa poszukuje twórców modeli NPC. 

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Silentium został przeniesiony z X-Ray 1.6 na Unreal Engine 5.

qo-7xJGtwr8.jpg

Mod będzie bazował na SDK od programisty pod pseudonimem Red Panda, który udostępnił już wersję beta adaptacji Cienia Czarnobyla na Unreal Engine. Obecnie twórcy projektu aktywnie pracują nad przeniesieniem lokacji, a proces ten jest już prawie zakończony. Trwają również prace nad optymalizacją - w tej chwili udało im się uzyskać akceptowalny FPS w edytorze. Więcej dowiemy się w kolejnym dzienniku dewelopera. 

49D7b4dIrwI.jpg  pX5lUzyunls.jpg

Ekipa odpowiedzialna za projekt deklaruje, że są świadomi wszystkich zagrożeń oraz problemów związanych ze wciąż surowym portem Stalkera na Unreal Engine, ale nowy silnik daje ogromne możliwości, których nawet ze względu na chwilowe problemy nie można lekceważyć.

Źródło: [KLIK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.