tom3kb Opublikowano 15 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Platforma: Zew Prypeci Autorzy: DAP Team Planowana data premiery: 2023 r. Silentium to nowy mod, który powstaje na platformie Zewu Prypeci. Autorzy określają jego gotowość na ≈50%. Fabuła: Ubite ścieżki, wydeptane szlaki. Zona nigdy nie pozwala iść prosto do celu, tylko okrężne drogi, niezbadane marszruty, zapomniane przełazy. Mogą uratować ci życie, ale podążając nimi prędzej czy później i tak trafisz tutaj. Zaledwie na jeden dzień, nie na długo. Jeden dzień, który dla ciebie będzie wydawał się wiecznością. Historia dwóch stalkerów, którzy mieli dostarczyć ważne dokumenty na terytorium Baru. W czasie wędrówki musieli uciekać przed mutantami i trafili na nieznane sobie tereny. Próby nawiązania łączności z kimkolwiek są nieskuteczne. Czy stalkerom uda opuścić się miejsce, do którego trafili? Screeny: Spoiler Od autorów: Spoiler Staramy się i pracujemy ciężko, aby stworzyć ciekawego moda o wysokiej jakości. Będziemy wdzięczni za wsparcie. Piszcie też w komentarzach, co chcielibyście zobaczyć w modzie swoich marzeń. Być może Wasze pomysły zainspirują nas do czegoś nowego. Plany na najbliższą przyszłość to poprawa oprawy graficznej, a także podniesienie jakości tworzonych materiałów dla fanów. W tej chwili trwa aktywna rekrutacja nowych członków zespołu w celu przyspieszenia procesu rozwoju i zwiększenia jego efektywności. Więcej informacji na temat postępów w realizacji projektu i ogólnie modyfikacji można znaleźć w naszych miesięcznych raportach, a pierwszy z nich zaplanowano na grudzień. Wydanie modyfikacji planowane jest obecnie na koniec 2023 roku. Źródła: 2 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Lipca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Krótki teaser moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Dwa nowe obrazki z moda. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Krótka prezentacja kilku dynamicznych i zniszczalnych modeli, które będziemy mogli zobaczyć na lokacjach w modzie. 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Dwie fotki z wnętrz z nowej lokacji tworzonej dla moda. 3 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Jeszcze jeden obrazek z tej nowej lokacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 6 Września 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Kolejne obrazki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 6 Listopada 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2022 Takie tam pieski. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 13 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 Nowy screen. Źródło: [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 21 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Silentium został przeniesiony na nowy silnik (Advanced X-ray 1.8.61), który pod względem technicznym znacząco przewyższa wcześniejszą wersję. Obejmuje on ulepszone oświetlenie, niskie położenie mgły, nowe cykle pogodowe, rozbudowane pakiety broni, dodatkowe sloty w ekwipunku, pragnienie u protagonisty i rozszerzone opcje animacji. Modderom udało się także dodać nowy HUD i dwie anomalie. Udoskonalane są lokacje dzięki nowym modelom budynków oraz dostosowano system współpracy. Źródło: [KLIK] 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 7 Lutego 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2023 Trzy nowe zrzuty ekranu, ale warto zwrócić uwagę na kilka elementów graficznych - mgłę na nizinach, odbicia na wodzie i krople na wizjerze hełmu. Źródło: [KLIK] 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Lutego 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Trwają prace nad nowymi rodzajami budynków. Kilka screenów jednego z nich. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Lutego 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Kolejne obrazki. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 12 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Twórcy Silentium przygotowują lokację do zaprezentowania jej na najwyższych ustawieniach. Z tego powodu nie ma jeszcze renderów w satysfakcjonującej jakości, ale prace trwają, na dowód czego dwa nowe zrzuty. Źródło: [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 I następne... Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2023 I następne obrazki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 Filmik wprowadzający do fabuły moda, jakieś eksperymenty na ludziach itp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 31 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 I kolejne obrazki z moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Pojawił się dziennik dewelopera, w którym ujawniono główne szczegóły dotyczące projektu: Spoiler w modyfikacji poprawiono lokację. Przede wszystkim stała się większa i bardziej zróżnicowana. Ponadto do ekipy dołączyli twórcy modeli 3D, z pomocą których dodano wiele nowych obiektów. Na przykład nowe modele budynków; w przyszłości pojawi się więcej materiałów dot. lore moda; trwają prace nad częścią wizualną: udało się dodać nową trawę, zaadaptowano nowe cząsteczki oraz tekstury 2k, wykorzystano technologie i grafikę z Global Stalker Weather Rework; podczas rozwoju modyfikacji zastosowano nowy zestaw SDK od twórcy modów pod pseudonimem Red_Panda. Posiada on wiele przydatnych funkcji. Dodatkowo wykorzystywane są inne, liczne programy; zaadaptowano paczkę broni STCoP Weapon Pack 3.5; ekipa poszukuje twórców modeli NPC. Źródło: [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Nowe obrazki z moda, a na nich nowe typy budynków. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Silentium został przeniesiony z X-Ray 1.6 na Unreal Engine 5. Mod będzie bazował na SDK od programisty pod pseudonimem Red Panda, który udostępnił już wersję beta adaptacji Cienia Czarnobyla na Unreal Engine. Obecnie twórcy projektu aktywnie pracują nad przeniesieniem lokacji, a proces ten jest już prawie zakończony. Trwają również prace nad optymalizacją - w tej chwili udało im się uzyskać akceptowalny FPS w edytorze. Więcej dowiemy się w kolejnym dzienniku dewelopera. Ekipa odpowiedzialna za projekt deklaruje, że są świadomi wszystkich zagrożeń oraz problemów związanych ze wciąż surowym portem Stalkera na Unreal Engine, ale nowy silnik daje ogromne możliwości, których nawet ze względu na chwilowe problemy nie można lekceważyć. Źródło: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Maja 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 Kolejny filmik wprowadzający w fabułę moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2023 Kilka zrzutów ekranu ukazujących postęp prac nad portem projektu na silnik X-Ray + Unreal Engine 5. Spoiler Źródło: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Czerwca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 I kolejne trzy obrazki z moda. Niedługo powinniśmy też otrzymać filmik prezentujący rozwój modyfikacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 26 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2023 Pojawił się nowy filmik na VK - KLIK. Autorowi moda udało się przenieść trochę przydatnych funkcji skryptów, wnieść wiele zmian w logice wśród żywych stworzeń, dodać animowane schowki z ich losową zawartością oraz kilka mutantów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.