tom3kb Posted February 26, 2023 Report Share Posted February 26, 2023 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Autor: ARTLantist Planowana data premiery: połowa 2024 r. Zapomnienie to modyfikacja fabularna z elementami gry swobodnej na platformie Zewu Prypeci. Gracz otrzyma możliwość - poza przejściem głównej fabuły i różnorodnych wątków pobocznych - samodzielnej eksploracji Zony, rozwijania w niej umiejętności przetrwania, odkrywania nowych możliwości, a także zarabiania pieniędzy na porządny ekwipunek wykonując powierzone mu przez handlarzy lub stalkerów zlecenia. Modyfikacja opowie historię o losach byłego żołnierza, który stracił pamięć podczas nieudanej wyprawy do tajnego laboratorium znajdującego się pod Zoną. Wkrótce potem zostaje uratowany przez grupę myśliwych. Bohater będzie musiał nauczyć się jak przetrwać w trudnych warunkach Strefy Wykluczenia, odkryć swoją przeszłość oraz sprawców feralnego zajścia w laboratorium. Oprócz głównej fabuły gracz podczas swojej wędrówki napotka sporą ilość zadań losowych i pobocznych. W grze standardowo pojawią się 4 poziomy trudności. Rozgrywka będzie przesiąknięta hardkorem, a im wyższy poziom trudności, tym gra stanie się bardziej wymagająca. Dla tych, którzy nie przepadają za utrudnieniami, praktycznie wszystkie elementy hardkoru są niedostępne na poziomie początkującym. Najwyższy poziom jest przeznaczony dla zapalonych miłośników powolnej i nader ostrożnej eksploracji. Cechy moda: Za podstawę silnika posłużył STCoP Engine x64. Został wzbogacony o wiele ulepszeń, modyfikacji i wprowadzonych przez autora własnych opracowań. Poprawiona oprawa wizualna dzięki Anomaly, OGSR, M.F.S. Team (odbicia w wodzie, krople na ekranie, rozmycie itp.). Paczka broni po części z Anomaly i Boomsticks and Sharpsticks z wszelkimi funkcjami silnika. Duża ilość skryptowanych interfejsów - pozyskiwanie części ciał mutantów, naprawa, gotowanie, crafting, pojemniki na artefakty, wybór amunicji itp. Pogoda z AtmosFear 3.0. Autorskie lokacje. System rozładowania i ładownic w ekwipunku. PDA i dozymetr 3D. Zaawansowana funkcjonalność PDA. Animacje podczas korzystania z przedmiotów. Ulepszona sztuczna inteligencja u NPC - rozpalanie ogniska, przeszukiwanie schowków itp. Dynamiczne anomalie, transmutacja artefaktów z pozyskanych przepisów. Duży wybór przedmiotów oraz możliwość ich wielokrotnego wykorzystania. Dynamiczne wiadomości. Zasilanie urządzeń za pomocą baterii, psucie się przedmiotów i artefaktów, pragnienie oraz senność u protagonisty. Rozpalenia ogniska, zapalenia lamp naftowych z możliwością zapisania dzięki temu gry. Na wysokim poziomie trudności jest to wymagane. Zaktualizowany system handlu - dostępny asortyment jest zmieniany o określonych porach. Istnieje także system relacji z handlarzami, który określa ceny. Zaimplementowano również dynamiczny handel z postaciami niezależnymi. Rozbudowany system opisu przedmiotów. System dynamicznych zadań z Dead Air, których można się podjąć u postaci niezależnych. Screeny: Spoiler Podziękowania i wykorzystane projekty: Spoiler Mortany - za silnik STCoP. Zander - za nieocenioną pomoc i wprowadzenie do podstaw moddingu. Xottab_DUTY - za pomoc przy silniku i naprawie błędów. Hrust - za pomoc przy UI i naprawie błędów. xrLil Batya - za pomoc przy silniku i naprawie błędów. MafiosiGhost - za pomoc przy animacjach. M.F.S. Team - wykorzystanie opracowań. Wykorzystane projekty i ich opracowania: Anomaly, OGSR Engine, OpenXRay, Lex Addon, Prosectors Project, NLC 7, Dead Air. Źródła: 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.