Jump to content

Yurek

Recommended Posts

v30-logo.jpg
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data Premiery: 07.07.2011r
Autor: @Cromm Cruac


OPIS:

Spoiler

AtmosFear poprawia i rozbudowuje oryginalny system pogodowy, aby był bardziej realistyczny, zróżnicowany i atrakcyjny wizualnie. Pojawiły się nowe zagrożenia w postaci burzy psionicznej oraz przechodzące nad Zoną radioaktywne i kwaśne deszcze.

Więcej Nowości:

  • 7 nowych cykli pogody
  • Ponad 140 nowych fotorealistycznych tekstur nieba z Elektrownią, Radarem w Limańsku i Mózgozwęglaczem na horyzoncie
  • Oddzielne ustawienia zmian pogody dla poszczególnych obszarów Zony
  • Dłuższe noce rozświetlone światłem Księżyca zmieniającego swoje fazy
  • Prawidłowa pozycja słońca zgodna z danymi geograficznymi 

Proponujemy połączyć AtmosFear 3 z Absolute Nature 4 lub Misery.

SCREENY:

Spoiler

blowout1.jpgjupiter_sunset1.jpgzaton_fog1.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Mod posiada własny instalator. Wystarczy postępować zgodnie z jego instrukcjami. 

LINKI DO POBRANIA:

 

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

To jest emisja i to bardzo fajna....wreszcie przez Zonie naprawdę "przechodzą" emisje ,a nie tylko burze...;). Osobiście bardzo polecam ten Mod zwłaszcza ,ze Cromm Cruac zrobił patcha dla Sigerous 1.7....który jest po polsku. Wówczas gra na pewno nabierze innego klimatu i myślę ,że uzupełni jego braki w oryginale...

Można postawić... CoP + SigerousMod 1,7 + AtmosferFear 2,1

Link to comment
Share on other sites

Tu macie jeszcze 2 filmiki z JuTjuba: http://www.youtube.com/watch?v=rWjghIhfxqM&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=y_qmKHRb1sA&hd=1 Pierwszy to demo zrobione przez autora dźwięków podczas testów tuż przed wypuszczeniem moda. Drugi zrobiony przez gracza używającego AtmosFear i Absolute Texture Packów

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.youtube.com/watch?v=sDyze2ck7Bs Pierwszy z filmików prezentujący co nowego znajdzie się w AtmosFear 3. Ten dotyczy nocy. Noce będą nieco dłuższe niż w podstawce (tak jak w sierpniu na Ukrainie). Rozświelał je będzie księżyc rzucający dynamiczne cienie i zmieniający fazy. Tak więc będą miały zróżnicowaną jasność. Od ciemnych ' choć oko wykol' podczas nowiu do jasnych z księżycem w pełni.

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=Nc13EQjIES4 Kolejny filmik prezentujący nową rzecz w AtmosFear 3 - psioniczny sztorm. Jest to nowy typ anomalii pogodowej, bardzo niebezbieczny dla słabo wyekwipowanych stalkerów. Promieniowanie Psi kumuluje się tworząc wiry, które generują wysoki jego poziom przy wyładowaniu. Porządna zbroja lub użyte psi-blokery zmniejszają wpływ na umysł ale wiry wciąż są niebezpieczne ponieważ generują wysokie napięcie w bliskiej odległości. A co do GSC to jeszcze nie ale nie tracę nadziei <_<

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Jejku,żeby jeszcze moja karta graficzna na to pozwoliła.<_< takie widoczki to ja tylko na Youtube podziwiam, a właśnie jak to jest z tymi emisjami,burzami i tak dalej bo ja pomijając mierność mojego kompa to na sygnał o emisji uciekam do jakiejś dziury i jedyne co widzę to obtłuczone ściany http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

W v2.1 najniebezpieczniejszy moment emisji to fale. Obie generują wysoki posiom psi tuż przed pojawieniem się. Do tego momentu można normalnie biegać. Pierwsza fala niesie ze sobą wysoki impuls psi ale niekoniecznie cię zabije. Na poziomie trudności 'stalker' zostaje tak z 10% zdrowia ale na 'mistrzu' - trup. Druga fala zabija zawsze, chyba, że masz osiągnięcie 'naznaczony przez zonę'. Wtedy tracisz przytomność jak przy zażyciu antybiotyku. Generalnie zaraz po przejściu drugiej fali można wyłazić z dziur. W v3 dodam sprawdzanie pancerzy i użytych dragów. Tzn. w SEVA i na psi blokerach będziesz sobie mógł biegać do woli. No, do drugiej fali bo ta niesie taki ładunek psi, że żadna zbroja tego nie zamortyzuje. W końcu to emisja <_< To samo tyczy się Falloutów i Psi stormów. W lepszym pancerzu będą mniej groźne.

Link to comment
Share on other sites

Cromm, jesteś mistrzem. Nie wiem jakich programów używasz, ale pewnie sporo pracy musiało Cię to kosztować. Szacun <_<

A tak wracając do tematu to dołączam się do próśb kolegów, powinien wyjść AF (i może przy okazji AN) dla sprzętów, może nie tyle co słabych, ale nie wyrabiających graficznie :) Zainstalowałem SGM 1.7, do tego AF, AN i AS i miałem właściwie pokaz slajdów na moich normalnych ustawieniach (powiedzmy, że średnich) :D Musiałem je zredukować do najniższych, żeby dało się spokojnie grać (ale wtedy wszystko już straciło urok) http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/dodgy.gif . Z AN jeszcze daję radę przy lekko zredukowanych ustawieniach, ale z AF gra staje się dość szybko zmieniającą slajdy prezentacją.

Link to comment
Share on other sites

Lonely Mercenary na czym grasz,że tak kiepsko.. ...nawet jak wyjdzie okrojony dodatek to straci cały urok. Mam szczęście bo na moim ATI 4870 kompilacja śmiga , aż miło. Testowałem ostatnio... SGM 1.7 + AF 2.1 + Absolute Nature 2 i Absolute Structures ...i wszystko szło miodzio. Moje wrażenie po pierwszym kwaśnym deszczu było takie ,że w nocy gdy lało bałem się wystawić nos ze Składowska..<_<. Daje popalić ta pogoda, ale właśnie dla tego jest super.

Link to comment
Share on other sites

Teoretycznie wszystkie gry z direct X11 powinny śmigać (tak mam napisane w instrukcji... edycja specjalna dla grafików i graczy). I właśnie pojawienie się CoPa zniszczyło cały mój świat, bo to jedyna gra która nie chodziła mi na full detalach... może to wina tego, że to nie stacjonarny a... laptop? <_<

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie. Moim zdaniem granie w Zew na DX11 jest kompletnie bez sensu. Jedyna różnica to troszkę lepsze cienie i tesselacja na postaciach stalkerów. No ale jak często przyglądasz się im z bliska? AF wersja lite raczej nie postanie bo tak naprawdę nie bardzo jest co wycinać. A Absolute Nature 2 ma opcję instalacji tekstur w waniliowej rozdziałce co nie powoduje spadku FPSów.

Link to comment
Share on other sites

Już nawet kiedyś zacząłem robi wersje zimową. Tekstury są właściwie zrobione. Trzeba by zmienić dźwieki na zimowe (trzeszczący śnieg pod butami etc).

Niestety wyłożyłem się na śniegu (sic!) Podmiana tekstury deszczu nie wygląda dobrze. Płatki padają za szybko jakby ważyły z kilogram. Próbowałem robić snieg na particlach ale wtedy pada wszędzie (nawet pod ziemią) <_<

Parę skrinów z prób, wersja 'syberyjska':

Dołączona grafikaDołączona grafika

i wersja 'bardzo wczesno wiosenna' (w tej mógłby padać deszcz):

Dołączona grafikaDołączona grafika

Może się jeszcze kiedyś za to wezmę.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

@ Cromm Cruac

O rany ! Po prostu oczom nie wierzę !

Jak jeszcze powiesz, że udało Ci się to zrobic tak, żeby nie zabiło to kompa z 2GB RAMu na pokładzie, to chylę czoło.

A nie dałoby się takiego AtmosFear'a zrobić do Cienia Czarnobyla ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Wiem, że AF2.1 działa na kompach z 2GB RAMu ale tekstury muszą być w normalnej jakości. AF3 będzie miał jakieś 20 tekstur więcej do doładowania więc nie wiem jak toto pójdzie na 2GB kompach. Mogą czasem wystąpić problemy z RAMem ale wtedy można pokombinować z pamięcią wirtualną.

A co do cienia to AF2 jest gotowy i będzie częścią Lost Alphy. Dopiero po ukazaniu się LA wypuszczę AF2 jako samodzielnego moda.

Póki co polecam Autumn Aurora od Vandr'a. Zawiera tekstury z AF2. Można też ściągnąć paczkę pogodową do Tajnych Ścieżek (też on niego)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.