Yurek Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data Premiery: 07.07.2011r Autor: @Cromm Cruac OPIS: Spoiler AtmosFear poprawia i rozbudowuje oryginalny system pogodowy, aby był bardziej realistyczny, zróżnicowany i atrakcyjny wizualnie. Pojawiły się nowe zagrożenia w postaci burzy psionicznej oraz przechodzące nad Zoną radioaktywne i kwaśne deszcze. Więcej Nowości: 7 nowych cykli pogody Ponad 140 nowych fotorealistycznych tekstur nieba z Elektrownią, Radarem w Limańsku i Mózgozwęglaczem na horyzoncie Oddzielne ustawienia zmian pogody dla poszczególnych obszarów Zony Dłuższe noce rozświetlone światłem Księżyca zmieniającego swoje fazy Prawidłowa pozycja słońca zgodna z danymi geograficznymi Proponujemy połączyć AtmosFear 3 z Absolute Nature 4 lub Misery. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Mod posiada własny instalator. Wystarczy postępować zgodnie z jego instrukcjami. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: https://www.moddb.com/mods/atmosfear-for-call-of-pripyat/downloads/atmosfear-3-for-cop 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 Znalazłem bardzo ciekawy filmik z połączenia dwóch modów...SGM 1,7 + AF 2,1.. Wygląda super i mam zamiar to sprawdzić dla własnej przygody. http-~~-//www.youtube.com/watch?v=xeDnYaxfARE&feature=related Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert115 Posted March 11, 2011 Report Share Posted March 11, 2011 To mial byc blowout? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 To jest emisja i to bardzo fajna....wreszcie przez Zonie naprawdę "przechodzą" emisje ,a nie tylko burze...;). Osobiście bardzo polecam ten Mod zwłaszcza ,ze Cromm Cruac zrobił patcha dla Sigerous 1.7....który jest po polsku. Wówczas gra na pewno nabierze innego klimatu i myślę ,że uzupełni jego braki w oryginale... Można postawić... CoP + SigerousMod 1,7 + AtmosferFear 2,1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Tu macie jeszcze 2 filmiki z JuTjuba: http://www.youtube.com/watch?v=rWjghIhfxqM&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=y_qmKHRb1sA&hd=1 Pierwszy to demo zrobione przez autora dźwięków podczas testów tuż przed wypuszczeniem moda. Drugi zrobiony przez gracza używającego AtmosFear i Absolute Texture Packów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Muszę przyznać ,że po obejrzeniu obydwu filmów jestem pod wrażeniem. Zmiany są ogromne i to widać nawet na krótkich zwiastunach. Musiało to kosztować masę pracy, ale efekt jest doskonały. Pełny szacun dla twórców ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Właśnie pobieram tego moda, filmy są świetne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted May 7, 2011 Report Share Posted May 7, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=sDyze2ck7Bs Pierwszy z filmików prezentujący co nowego znajdzie się w AtmosFear 3. Ten dotyczy nocy. Noce będą nieco dłuższe niż w podstawce (tak jak w sierpniu na Ukrainie). Rozświelał je będzie księżyc rzucający dynamiczne cienie i zmieniający fazy. Tak więc będą miały zróżnicowaną jasność. Od ciemnych ' choć oko wykol' podczas nowiu do jasnych z księżycem w pełni. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted May 7, 2011 Report Share Posted May 7, 2011 Podziwiam cię ;) Dążysz do doskonałości.Dzięki takim jak ty będę łaził po Zonie przez następne 10 lat. Aż dziw że GSC jeszcze ci pracy nie zaproponowało.A może zaproponowało? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Nc13EQjIES4 Kolejny filmik prezentujący nową rzecz w AtmosFear 3 - psioniczny sztorm. Jest to nowy typ anomalii pogodowej, bardzo niebezbieczny dla słabo wyekwipowanych stalkerów. Promieniowanie Psi kumuluje się tworząc wiry, które generują wysoki jego poziom przy wyładowaniu. Porządna zbroja lub użyte psi-blokery zmniejszają wpływ na umysł ale wiry wciąż są niebezpieczne ponieważ generują wysokie napięcie w bliskiej odległości. A co do GSC to jeszcze nie ale nie tracę nadziei <_< 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Jejku,żeby jeszcze moja karta graficzna na to pozwoliła.<_< takie widoczki to ja tylko na Youtube podziwiam, a właśnie jak to jest z tymi emisjami,burzami i tak dalej bo ja pomijając mierność mojego kompa to na sygnał o emisji uciekam do jakiejś dziury i jedyne co widzę to obtłuczone ściany http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 W v2.1 najniebezpieczniejszy moment emisji to fale. Obie generują wysoki posiom psi tuż przed pojawieniem się. Do tego momentu można normalnie biegać. Pierwsza fala niesie ze sobą wysoki impuls psi ale niekoniecznie cię zabije. Na poziomie trudności 'stalker' zostaje tak z 10% zdrowia ale na 'mistrzu' - trup. Druga fala zabija zawsze, chyba, że masz osiągnięcie 'naznaczony przez zonę'. Wtedy tracisz przytomność jak przy zażyciu antybiotyku. Generalnie zaraz po przejściu drugiej fali można wyłazić z dziur. W v3 dodam sprawdzanie pancerzy i użytych dragów. Tzn. w SEVA i na psi blokerach będziesz sobie mógł biegać do woli. No, do drugiej fali bo ta niesie taki ładunek psi, że żadna zbroja tego nie zamortyzuje. W końcu to emisja <_< To samo tyczy się Falloutów i Psi stormów. W lepszym pancerzu będą mniej groźne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dopyl Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Mod na filmach wygląda świetnie :) Niestety sam nie moge go przetestować z powodu słabego sprzętu .. Przydała by się jakaś wersja dla kompóterów-emerytów . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Cromm, jesteś mistrzem. Nie wiem jakich programów używasz, ale pewnie sporo pracy musiało Cię to kosztować. Szacun <_< A tak wracając do tematu to dołączam się do próśb kolegów, powinien wyjść AF (i może przy okazji AN) dla sprzętów, może nie tyle co słabych, ale nie wyrabiających graficznie :) Zainstalowałem SGM 1.7, do tego AF, AN i AS i miałem właściwie pokaz slajdów na moich normalnych ustawieniach (powiedzmy, że średnich) :D Musiałem je zredukować do najniższych, żeby dało się spokojnie grać (ale wtedy wszystko już straciło urok) http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/dodgy.gif . Z AN jeszcze daję radę przy lekko zredukowanych ustawieniach, ale z AF gra staje się dość szybko zmieniającą slajdy prezentacją. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Lonely Mercenary na czym grasz,że tak kiepsko.. ...nawet jak wyjdzie okrojony dodatek to straci cały urok. Mam szczęście bo na moim ATI 4870 kompilacja śmiga , aż miło. Testowałem ostatnio... SGM 1.7 + AF 2.1 + Absolute Nature 2 i Absolute Structures ...i wszystko szło miodzio. Moje wrażenie po pierwszym kwaśnym deszczu było takie ,że w nocy gdy lało bałem się wystawić nos ze Składowska..<_<. Daje popalić ta pogoda, ale właśnie dla tego jest super. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Teoretycznie wszystkie gry z direct X11 powinny śmigać (tak mam napisane w instrukcji... edycja specjalna dla grafików i graczy). I właśnie pojawienie się CoPa zniszczyło cały mój świat, bo to jedyna gra która nie chodziła mi na full detalach... może to wina tego, że to nie stacjonarny a... laptop? <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Moim zdaniem powinieneś to uruchomić w DX 10 na opcji HBAO....może pójdzie lepiej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Dokładnie. Moim zdaniem granie w Zew na DX11 jest kompletnie bez sensu. Jedyna różnica to troszkę lepsze cienie i tesselacja na postaciach stalkerów. No ale jak często przyglądasz się im z bliska? AF wersja lite raczej nie postanie bo tak naprawdę nie bardzo jest co wycinać. A Absolute Nature 2 ma opcję instalacji tekstur w waniliowej rozdziałce co nie powoduje spadku FPSów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Cromm, a myślałeś kiedyś nad zrobieniem zimowej wersji AN i AF? Zamiana strefy na Syberię <_<, w nocy zorze polarne, a zamiast emisji gigantyczna burza śnieżna. Jest niby White Mod CoP, ale nie jest to jakieś mistrzostwo moddingu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dopyl Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Może i zimowa wersja wyglądała by pięknie ale moim zdaniem znudziła by się po kilku godzinach w końcu ile można znieść tej bilei <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Już nawet kiedyś zacząłem robi wersje zimową. Tekstury są właściwie zrobione. Trzeba by zmienić dźwieki na zimowe (trzeszczący śnieg pod butami etc). Niestety wyłożyłem się na śniegu (sic!) Podmiana tekstury deszczu nie wygląda dobrze. Płatki padają za szybko jakby ważyły z kilogram. Próbowałem robić snieg na particlach ale wtedy pada wszędzie (nawet pod ziemią) <_< Parę skrinów z prób, wersja 'syberyjska': i wersja 'bardzo wczesno wiosenna' (w tej mógłby padać deszcz): Może się jeszcze kiedyś za to wezmę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Parę nowych skrinszotów z nadchodzącego AtmosFear 3 Wschód słońca nad Janowem Zachód słońca w okolicach Jupitera Nadciąga emisja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted June 26, 2011 Author Report Share Posted June 26, 2011 @ Cromm Cruac O rany ! Po prostu oczom nie wierzę ! Jak jeszcze powiesz, że udało Ci się to zrobic tak, żeby nie zabiło to kompa z 2GB RAMu na pokładzie, to chylę czoło. A nie dałoby się takiego AtmosFear'a zrobić do Cienia Czarnobyla ? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Wiem, że AF2.1 działa na kompach z 2GB RAMu ale tekstury muszą być w normalnej jakości. AF3 będzie miał jakieś 20 tekstur więcej do doładowania więc nie wiem jak toto pójdzie na 2GB kompach. Mogą czasem wystąpić problemy z RAMem ale wtedy można pokombinować z pamięcią wirtualną. A co do cienia to AF2 jest gotowy i będzie częścią Lost Alphy. Dopiero po ukazaniu się LA wypuszczę AF2 jako samodzielnego moda. Póki co polecam Autumn Aurora od Vandr'a. Zawiera tekstury z AF2. Można też ściągnąć paczkę pogodową do Tajnych Ścieżek (też on niego) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rider112pl Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Cromm czy można wiedzieć kiedy mniej-więcej AF3 zostanie ukończone?? I czy AF 2.1 pójdzie bez ścinek na 4gb ramu?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.