Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@tom3kb no tak ale ja jak sobie przypominam to poszedłem najpierw do tego który siedzi w budynku po lewo jak się wchodzi na bazę żołnierzy a ten prawidłowy jest po prawo w budynku na górze 

Zadanie wywalenia/zabicia wojskowych z bazy/kordonu, wyloty z takim logiem, kombinowałem z grafiką, po włączeniu DX10 nawet się nie załaduje gra, po przełączeni z powrotem na DX11 załaduje się ale wyleci, próbowałem różnych opcji, nic z tego, jest u jakiś mądry? @Szczepan9205 @OldMan ? chciałbym skończyć tego moda a nie mam już pomysłów

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : not enough memory

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, cez137 napisał(a):

Zadanie wywalenia/zabicia wojskowych z bazy/kordonu, wyloty z takim logiem, kombinowałem z grafiką, po włączeniu DX10 nawet się nie załaduje gra, po przełączeni z powrotem na DX11 załaduje się ale wyleci, próbowałem różnych opcji, nic z tego, jest u jakiś mądry? @Szczepan9205 @OldMan ?

Tak trochę zaczepnie ale...

Sorry nie mogłem się powstrzymać :)

Co do błędu to nie wiem czy pomogę bo [error]Description   : not enough memory to temat rzeka i rozwiązań może być dużo.
Ale żeby coś z tym spróbować zrobić wstaw w załącznik sejwa oba pliki dds i scop zobaczę jak będzie u mnie.
W załączniku masz mojego sejwa z momentu gdy idziesz na akcję nocą drogą i za chwilę odezwie się Ola.
Może to zadziała.  

atak na wojskowych wstawic napi.ddsatak na wojskowych wstawic napi.scop 

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 weź sobie ustaw zwykłe dynamiczne oświetlenie. Czy wy naprawdę nie potraficie zmniejszyć ustawień graficznych chociaż na próbę, żeby zobaczyć czy będzie chodziło. Tak jakbyście się bali. A może być tak, że jakiś moment na statyce i niskich będziesz musiał przechodzić bo po prostu tak. Taki ekstremalny przykład nie mówię, że aż tak będziesz musiał zbijać w dół.

Za mało pamięci chyba powinno wam trochę dawać do myślenia po tylu latach grania w stalkera, a tu co mod to to samo 🤪

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb no niestety misiu kolorowy to tak nie działa, po drugie wyraźnie napisałem że kombinowałem z grafiką, ani zmienienie DXów/grafiki ani zmniejszenie ustawień nic nie dało, albo wywalało albo wgl się na załadowywało, za to sejw @OldMan zadziałał i ode mnie dostaje piątaka, a tak wgl to gdzie są te instrumenty/narzędzia w tej bazie bo wszystkie budy przeszukałem, strych, i nic nie znalazłem, trzeba je znaleźć w 25 sekund bo inaczej giniemy i gra nie pójdzie dalej

piątak dla Ciebie Oldman 🤣

5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prozmus84 napisał(a):

Pytanie: mam zadanie aby znaleźć 3 arty. Jestem w anomalii Dusza wyciągam detektor i nic nie pokazuje. Filmik na YT pokazuje że detektor pika jak się jest w anomalii. Miał Ktoś tak? Ponowne wczytanie zapisu nie rozwiązało problemu.

Taka mała wskazówka. Nie sugeruj się tym gdzie wyświetla się znacznik na mapie (tak jak na wstawionym zrzucie) to jest tylko przybliżone miejsce.
Kieruj się coraz szybszym sygnałem detektora. 
Na dołączonym zrzucie widzę, że stoisz po niewłaściwej stronie powalonego drzewa. Obejdź to powalone tak jak stoisz tylko, że z prawej strony. 

Snap1.thumb.jpg.d3be06b74b13e4330a130d142510e66e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem, gdy próbuje na fermie porozmawiać z jednym NPC po zabiciu pseudogiganta gra mnie wywala do pulpitu z takim blędem:

 

Expression    : !m_error_code
Function      : raii_guard::~raii_guard
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line          : 748
Description   : ...desktop\nowy modzik\gamedata\scripts\xr_logic.script:1457: attempt to index local 'npc' (a nil value)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@prozmus84

Jak to mówią informatycy: " Dziwne, u mnie działa" ;) 

Z racji tego, że moda tłumaczyłem, wczytywałem go zapisywałem itd. wiele razy.
Ten moment kilka razy i detektor działał.
Na Twoim sejwie detektor nic nie wykrywa.
Skąd miałeś ten swój dotychczasowy detektor?
Problem może wynikać też z tego, że mod jest bardzo liniowy i np. pomijanie restrykatorów lub robienie zadań w innej kolejności 
może prowadzić do takich błędów...
W załączniku masz sejwa (z moim ekwipunkiem) gdy stoisz w anomalii a przed sobą masz art.
  oldman - quicksave.ddsoldman - quicksave.scop

4 minuty temu, Kopek2131111 napisał(a):

Witam mam problem, gdy próbuje na fermie porozmawiać z jednym NPC po zabiciu pseudogiganta gra mnie wywala do pulpitu z takim blędem:

Spróbuję pomóc ale dopiero po 21:30.
Wstaw sejwa sprzed rozmowy i rozumiem, że chodzi o Aliszera?  

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, cez137 napisał(a):

Jak otworzyć te drzwi? mam klucz ale nic z tego, przeładowanie gry nie pomaga tak jak w pierwszym przypadku

Bo to nie błąd moda tak jak w przypadku pierwszych drzwi tylko fabuła. Nie bardzo wiem dlaczego chcesz tam wejść skoro nie ma na to zadania i pojawia Ci się komunikat, że drzwi są zamknięte...
Jeśli chodzi  o wskazane drzwi będziesz mógł je otworzyć dopiero po przyprowadzeniu na Fermę naukowca.
Wtedy wiele wątków potoczy się dalej.
Jeszcze raz powtórzę: ten mod jest bardzo liniowy !
PANOWE GRAJCIE PO KOLEI ZADANIA A UNIKNIECIE ZGŁASZANYCH PROBEMÓW
Których zgłaszacie coraz więcej...  
Z Twoich pytań wynika, że skaczesz po zadaniach i stąd problemy. 

3 godziny temu, cez137 napisał(a):

@Kopek2131111 skąd masz detektor na tym etapie gry? nie oddałeś go Witalijowi, myślę że to dlatego wywala

Nie wiem skąd nagle w pojawia się kwestia detektora?
O problemie z detektorem pisał  @prozmus84 a nie @Kopek2131111

 

6 godzin temu, Kopek2131111 napisał(a):

tak chodzi o Aliszera

I ponownie uważam , że przyczyną zgłaszanego błędu jest brak zachowania kolejności wykonywanych zadań...
W załączniku masz sejw (najbliższy jaki znalazłem do Twojego etapu gry) kiedy jesteś w Elewatorze
i możesz pogadać ze rannym szpiegiem który daje Ci namiary na:
Gorbienycza w tunelu -> bandyci -> Semeńczyk -> pijawki na drodze -> Ferma - atak pseudogiganta - rozmowa z Aliszerem
Zgraj i daj znać czy na moich sejwach jest ok czy dalej wywala error.

 socka szpieg.ddssocka szpieg.scop   


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan 

12 godzin temu, OldMan napisał(a):

dlaczego chcesz tam wejść skoro nie ma na to zadania

No jak nie ma zadania?

12 godzin temu, OldMan napisał(a):

będziesz mógł je otworzyć dopiero po przyprowadzeniu na Fermę naukowca.

No właśnie tj zadanie z naukowcem, no co Ty? przecież nawet na screenie jest o tym mowa

No więc jeszcze raz, jak otworzyć te drzwi? 🤪

12 godzin temu, OldMan napisał(a):

O problemie z detektorem pisał  @prozmus84 a nie @Kopek2131111

ano może, pomerdawszy mi się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.