Skocz do zawartości

Artifact (fragment)


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

artifact_mod.png.e920cadd88677a0282fdf2f646ee6002.jpg.c3e8909e147c1b75e550de218f447341.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 
Data premiery: 05.04.2023 r.
Autor: detooxe
Śr. długość rozgrywki: (ok. 5 godzin)
 

Modyfikacja jest na etapie otwartych testów beta. W tej chwili dostępna jest tylko część fabuły, możliwe są również błędy i niedociągnięcia. 


OPIS:

Spoiler

Artifact to całkowita reimaginacja atmosfery Stalkera inspirowana twórczością braci Strugackich. Modyfikacja została wydana jako grywalny build z w pełni ukończoną lokacją początkową „Perymetr”, która opowiada o przygodach stalkera o ksywce Mielnik.

Projekt oferuje ciekawą historię z dodatkowymi zadaniami, ładną oprawę graficzną oraz zaadaptowany pakiet broni z Gunslingera. Premiera pełnej wersji przewidywana jest na rok 2023.

PORADY:

Spoiler

Problemy techniczne: 

  • Jeżeli nastąpi wylot z powodu braku pamięci, należy obniżyć jakość tekstur. 
  • Nie zaleca się zmieniać gęstości trawy. Ewentualnie ustawić jej wartości na wyższe niż średnie. 
  • Minimalne wymagania oraz zalecane:
    Spoiler

    Minimalne: 
    Procesor - Intel Core i5-2500 lub AMD Ryzen 3 1200,
    Karta graficzna - NVIDIA GeForce GTX 960 lub AMD Radeon R9 380,
    Pamięć - 6 GB,
    Miejsce na dysku - 20 GB (preferowany SSD). Zalecane: 
    Procesor - Intel Core i5-6600K lub AMD Ryzen 5 1600,
    Karta graficzna - NVIDIA GeForce GTX 1070 lub AMD Radeon RX 5600 XT,
    Pamięć - 12 GB,
    Miejsce na dysku - 20 GB (preferowany SSD).

     
  • Aby pozbyć się okienka z pytaniem o update, należy edytować linię: updates_present=1 zmienić na updates_present=0 w pliku update_configuration.ini (w edytorze tekstu i zapisać plik).
  • Aby pozbyć się reshade, należy zwyczajnie usunąć zawartość katalogu reshade_art w katalogu głównym i dwóch katalogów reshade w katalogu bin.
  • Minimapę można włączyć zmieniając w user.ltx linię: g_game_difficulty gd_veteran zmiana na g_game_difficulty gd_stalker. Lub wpis w konsoli (~): g_game_difficulty gd_stalker.
  • Lepiej nie ruszać ustawień oświetlenia, z wyjątkiem rozdzielczości przy pierwszym uruchomieniu gry. 

Wskazówki dot. rozgrywki:

  • Należy pamiętać o częstym piciu wody. W przeciwnym razie ekran będzie szybko ciemniał. 

GALERIA:

Spoiler

OU0a282xH0I.jpg  9F2TciP3LQ0.jpg

gxADbqoTsK0.jpg  HQkbD1wnFcg.jpg


Prezentacja moda na AP-PRO Showcase 2022:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Zew Prypeci 1.6.02


2. Rozpakować pobrane archiwum z modyfikacją w dowolne miejsce na dysku.


3. W pliku fsgame.ltx modyfikacji - edytorze tekstu - w miejscu oznaczonym żółtym kolorem trzeba wpisać ścieżkę docelową do katalogu głównego (oryginalnego) Zewu Prypeci zainstalowanego na komputerze:
fsgame_artifact.jpg.c6b4cb825ef97ee73ac4c0beb73597b3.jpg


4. Modyfikację należy uruchomić za pomocą ikony "ARTIFACT start". Ewentualnie można stworzyć skrót na pulpicie.


5. Po powiadomieniu, że dostępna jest nowa aktualizacja, kliknij NIE. 
 

Alternatywna instrukcja instalacji - KLIK

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]

Patch_08.04:

  • Google Drive - [KLIK]
    Patch wprowadzający trochę nowych rzeczy oraz poprawek.


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  Y6DvRrN.jpg

  • Dodatnia 4
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos wie jak to ogarnąć? tak krok po kroku - dotyczy fsgame.

3. W folderze ARTIFACT fragment należy otworzyć plik fsgame.ltx i samodzielnie zmienić ścieżkę do oryginalnej gry na własną na podobną do tej:
C:\Games\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\ 

  • Trzeba zmienić na lokalizację, w której mamy oryginalną grę. 
  • W ścieżce instalacyjnej Stalkera i moda nie powinno być rosyjskich liter (tylko łacina). 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen

Może oryginalna instrukcja instalacji pomoże: 

ИНСТРУКЦИЯ ПО УСТАНОВКЕ:

Установить чистую копию Зов Припяти | Патч: 1.6.02.

Разархивировать скачанный архив с модификацией в любое место на вашем диске.

В папке ARTIFACT fragment открыть файл fsgame.ltx и поменять путь до оригинала игры на свой, аналогично этому:
C:\Games\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\ 
УТОЧНЕНИЕ: менять нужно на такое расположение, где у ВАС находится оригинал игры. 
ВАЖНО! не должно быть Русских букв в пути установки сталкера и мода (только латиница)

Запускать модификацию с помощью значка "ARTIFACT start", при желании можно создать ярлык на рабочем столе.

При уведомлении о том, что доступно новое обновление нажимать - НЕТ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obrazku - o co chodzi z fsgame.ltx.

fsgame_artifact.thumb.jpg.2436b18e920c8375bfb668aade2a1bf4.jpg

W pliku fsgame.ltx modyfikacji - w edytorze tekstu - w miejscu oznaczonym żółtym kolorem trzeba wpisać ścieżkę docelową do katalogu głównego czystego (oryginalnego) CoP zainstalowanego na komputerze np.: D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\ itp. W adresie nie może być grażdanki i normalnie u polskiego gracza nie będzie, chyba, że ktoś ma katalogi po rusku ponazywane. Modyfikację uruchamia plik Artifact START.exe w katologu modyfikacji.

Edytowane przez irobo
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.jpg

Z ciekawości odpaliłem fragment modyfikacji udostępniony przez twórców. Ładnie to wygląda, choć klimat jest raczej ponury a wymagania sprzętowe dość wysokie. Z tego, co już zdążyłem zauważyć, gra nie należy do najłatwiejszych. No nic, pokręcę się jeszcze trochę po lokacji i postaram się ruszyć z fabułą.

Spoiler

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma w #1 - wstawię tu. 

111.thumb.jpg.40cc7b3b196e5d8052a90e9240f86015.jpg

Aby pozbyć się tego okienka z pytaniem o update trzeba edytować linię: updates_present=1 zmienić na updates_present=0 w pliku update_configuration.ini (w edytorze tekstu i zapisać plik).

Aby pozbyć się reshade trzeba zwyczajnie wywalić zawartość katalogu reshade_art w katalogu głównym i dwóch katalogów reshade w katalogu bin.

Minimapę można włączyć zmieniając w user.ltx linię: g_game_difficulty gd_veteran zmiana na g_game_difficulty gd_stalker. Albo wpis w konsoli (~): g_game_difficulty gd_stalker 

Pojawił się patch wprowadzający trochę nowych rzeczy i poprawek "na gorąco" tzw. patch_08.04: https://drive.google.com/file/d/1aj0eSTEl1ZdBiri8o3IfFz5wpwTKLoTP/view?usp=sharing

Jeszcze jedna istotna sugestia: lepiej nie ruszać ustawień oświetlenia, z wyjątkiem rozdzielczośći, przy pierwszym uruchomieniu. Przetestowałem i to tak wygląda jak piszą.

Jak piszą? Kto? Więcej pod adresem https://stalker-mods.clan.su/load/stalker_cop/stalker_zov_pripjati/artifact_fragment/1-1-0-6338 Tamże "narodowe poprawki" na udźwig, latarkę...

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pojawiły się nowe informacje dot. przyszłej aktualizacji moda. 

d7092CLLelg.jpg

Poza przeniesieniem, z GUNSLINGER na platformę Advanced X-Ray, mod zostanie rozszerzony o dwie lokacje - Дитятки (Ditiatki), lokację startową oraz Армейский полигон (Poligon wojskowy). Dodatkowe lokacje pomogą graczom lepiej zrozumieć fabułę i główne cele protagonisty. 

W planach jest również dodanie nowych trybów gry dla zapalonych graczy i streamerów.

  • Źródło - KLIK
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.