Skocz do zawartości

Controller Evolve


Rekomendowane odpowiedzi

logo2.png.f476f35fb02e410cb536f62e179a390b.png

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 18.04.2023 r.
Autorzy: zuuuuulus, seeeeega


OPIS:

Spoiler

Projekt pozwala wcielić się w kontrolera - jednego z najciekawszych pod względem mechaniki mutantów w Zonie. Wszystkie zdolności kontrolera, zarówno z oryginalnej trylogii, jak i buildów zostały wykonane przez twórców z dążeniem do wysokiego poziomu. W modyfikacji zaimplementowano unikalną mechanikę przejmowania kontroli - można wcielić się w dowolnego potwora oraz nim grać (załóżmy przejść grę jako tuszkan lub pijawka), jak również stać się dowolną postacią (na przykład Sidorowicz, Barman). Mod posiada system rozwoju, wiele mechanik i własną, piękną pogodę.


Cechy moda:

  • Wszystkie umiejętności są przekształcane w linie zdolności, którą można ulepszyć za pomocą punktów. Można je otrzymać za zzombifikowanie lub zabijanie. Można ulepszyć niemal każdy aspekt mechaniki, od zdrowia naszych zzombifikowanych po ich zasięg. Istnieje również własny system osiągnięć.

  • „Uderzenie-psi” to klawisz F. 1 do 1 jak w trylogii - z efektem zbliżenia i uderzenia. Po kilku uderzeniach-psi stalker lub mutant zostaje zzombifikowany, towarzyszy Ci i chroni, przemierza z Tobą lokacje. Istnieje również niewielka szansa zabicia celu psionicznym atakiem. 

  • Zzombifikowanie pilotów. Po kilku atakach-psi helikopter spada i rozbija się.

  • „Przejęcie kontroli”. Pozwala Ci przenieść swój umysł do świadomości Twojego zombie. Można stać się dowolnym stalkerem (w tym np. Sidorowiczem czy Sacharowem) lub mutantem. Mutantem steruje się zupełnie jak postacią, co jest pierwszym przypadkiem w historii modów (atak, poruszanie się, kucanie, skok snorków i psów, niewidzialność pijawki).

  • „Furia”. Dokładnie ta sama zdolność kontrolera, którą poznaliśmy w tunelu na obrzeżach Jupitera. Na pierwszym poziomie wszyscy w pobliżu tracą rozum, a na drugim strzelają do siebie nawzajem. 

  • Jedzenie zwłok jak w trylogii. Zwłoki są rzeczywiście zjadane, zostaje tylko nadgryziony szkielet.

  • Tworzenie fantomów jak na Radarze. 

  • Sandbox z wolnym światem, w którym wszystkie wydarzenia z Cienia Czarnobyla już się rozegrały. Wykorzystano rozwinięcia z patcha gry swobodnej do CCz, wcześniej opublikowanym na stronie "Вестник ТСС".

  • Absorpcja artefaktów za punkty umiejętności. 


Podziękowania: 

Spoiler

Podziękowania dla zespołu testerów:

  • Dmitrij Murasiejew,
  • Arkadij Isajew,
  • Aleksandr Żygulin,
  • Artiom Titow.

Ponadto projekt opublikowano dzięki pomocy: 

  • SkyLoader - wielkie dzięki za pomoc przy naprowadzaniu kamery w silniku,
  • Nick Frost (właściciel społeczności "Вестник ТСС") - za pomoc przy lore kontrolerów w trylogii i buildach. 

 

PORADY:

Spoiler

Wskazówki dot. rozgrywki: 

Sterowanie: 

  • F - Zzombifikować / zjedzenie zwłok / wchłonięcie artefaktu;
  • G - menu umiejętności; 
  • Środkowy przycisk myszy - sterowanie zzombifikowanymi. 

Dla mutanta: 

  • WASD - poruszanie się.
  • X - szybki bieg.
  • CTRL - kucnięcie.
  • Spacja - skok (dot. psa, nibypsa, snorka).
  • F - tryb niewidzialności u pijawki.
  • Lewy przycisk myszy - atak.
  • Prawy przycisk myszy - kliknij na wroga, a potwór się z nim rozprawi.
  • Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na zwłoki / skrzynkę / dowolny obiekt w grze - wysłanie mutanta na odpoczynek. Usiądzie w wygodnym miejscu do odpoczynku, spacerował po okolicy. 

Pomoc techniczna: 

  • Gra się nie uruchamia.
    Rozwiązanie: zainstalować ten plik.
  • Stanęły wszystkie kontrolowane mutanty. Stoją w bezruchu.
    Rozwiązanie: rzadki bug, usuwamy restartem gry.
    Powyższy bug i inne powtarzające się wyloty będą rozpatrywane na forum, na podstawie przesłanych zrzutów i logów, do naprawy.

GALERIA:

Spoiler

OnF-QUr-N-g.jpg  wnSfFBpqwR4.jpg

IFy4_-pf-Zs.jpg  arFBtDZChaI.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Cień Czarnobyla 1.0006.


2. Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry. Uruchamiać z bin_x64/xrEngine.exe.


3. W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|  na:  $game_data$ = true| true| $fs_root$|
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  Y6DvRrN.jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod posiada własne skryptowe sterowanie. Tłumaczenie opisu tego sterowania w spojlerze.

Spoiler

Stawiać na Cień Czarnobyla 1.0006

Rozpakować i wkleić w główny katalog gry. Uruchamiać z bin_x64/xrEngine.exe

STEROWANIE.

F - zombirować/zjeść trupa/zeżreć artefakt

G - menu aktualizacji

Środkowy przycisk myszy - sterowanie ruchem naszych zombi

GRA ZA MUTANTA

WSAD - poruszanie

x - bieg

CTRL - przysiad

F - niewidzialność pijawki

LPM - atak

PPM - walka silnikowa ( naciskamy na przeciwnika i mutant sam się z nim rozprawia.

PPM skierowanym na trupa/ skrzynkę/ dowolny przedmiot w grze - odsyła mutanta na odpoczynek. Będzie siedział w odpowiednim dla odpoczynku miejscu i spacerować w jego okolicy.

W tej wersji moda mogą wystąpić problemy.

Spoiler

MOŻLIWE PROBLEMY

1. Gra się nie uruchamia
Rozwiązanie: zainstalować to https://www.openal.org/downloads/oalinst.zip

2. Stanęły wszystkie podkontrolne mutanty. Stoją w bezruchu.
Rzadki bug, usuwamy restartem gry.
Powyższy bug i inne powtarzające się wyloty będą rozpatrywane na forum, na podstawie przesłanych zrzutów i logów, do naprawy.

 

 

Ja niestety przez to sterowanie kolidujące z moim różnym od WSAD, w moda nie pogram.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przypisanie 'gorących' klawiszy można zmienić w skrypcie. 

Nie cierpię 'biegu' na "X", tym bardziej, że kontroler - naturalnie - to nie jest demon mobilności. Wyjaśnienie na przykładzie zmiany: 'bieg' na klawisz LSHIFT (lewy shift).

W pliku bind_stalker (gamedata\scripts - utworzyć jeśli nie ma) pozmieniać, po kolei, tu przypisanie klawisza z "DIK_X" na "DIK_LSHIFT"

bind_stalker_CE.thumb.png.1fd765da9f5e5df7a8e9f08e912a9f52.png

Można użyć dowolnego edytora tekstu - plik, po zmianach, zapisać. To samo z innymi 'niezmienialnymi' klawiszami w razie potrzeby.

A tu screen z gry. Kontrolerem też się trzeba dorabiać od "zera do milionera". Obrazek z etapu pucybuta. Nałapani 'podopieczni' i parę wypuszczonych fantomów.

Spoiler

1.thumb.jpg.fa9f740dc9719e9a6d694d199582faf0.jpg

bind_stalker.script

Edytowane przez irobo
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.