Jump to content

Recommended Posts

Quests.thumb.jpg.462ec4ea462d43f673b4223653c63791.jpg

Konkurs został przygotowany z myślą o tych, którzy chcą się sprawdzić, wyznaczając jednocześnie pewne granice oraz ograniczenia. Spróbuj nabrać doświadczenia i naucz się czegoś nowego! I co najważniejsze - dobrze się baw. Życzę wam dobrej zabawy, uczestnicząc w moim wydarzeniu.

Przebieg oceny:

Spoiler

Ocenione:

  • ScR1pt,

  • @kr1m,
  • Prostomod,
  • DENIEDMAN,
  • Mawrak.

W trakcie: 

  • vasyan54636

W kolejce: 

  • Paracetamol,
  • imcrazyhoudini.

Informacje o konkursie: 

Spoiler

Warunki uczestnictwa: 

Konkurs będzie trwał 2 tygodnie. Żeby wziąć w nim udział, należy przesłać swoje zgłoszenie w tym temacie. Gdy tylko nadejdzie 30 czerwca, będziesz musiał przesłać link do swojej pracy w ciągu jednego dnia.

Warunki dot. zadania: 

Należy zrobić 1 zadanie w ciągu 2 tygodni - nie ma sensu wykonywać więcej niż jeden, jednak czas jego trwania będzie miał wpływ na ocenę. Żeby nie komplikować komuś pracy, w zależności od gry, miejscem akcji będzie Jantar. Historię, fabułę (itd.) musicie wymyślić sami, nie chcę ograniczać Waszej wyobraźni. Nie jest konieczne, aby mod był poważny, jego atmosfera zależy od ciebie. 

Publikacja:

Będziesz musiał podać link do pobrania, wraz z krótkim opisem. Jeśli skończyłeś wcześniej, możesz opublikować wcześniej, to zależy wyłącznie od ciebie, ale nie możesz dodać później niż 30 czerwca. Nawet jeśli nie ukończyłeś swojej pracy na czas, opublikuj ją mimo to. 

Ocena pracy: 

Oceniać będę ja. Ponieważ jest to konkurs dot. zadań, inne aspekty będą ignorowane. To znaczy, że nie ma sensu przejmować się grafiką, paczką broni czy wyglądem lokacji. Nie mają one wpływu na ocenę, należy skupić się na stworzeniu zadania. W pierwszej kolejności będę oceniał wykonanie techniczne, w miarę możliwości kod, więc proszę o pozostawienie go tak czystym, jak to tylko możliwe. Później ocenię to, czy można zepsuć zadanie, a na końcu niektóre szczegóły, na przykład obecność aktorstwa głosowego, animacji lub innych rzeczy, które utrudniają proces tworzenia i dodają różne detale do zadania.

Po zakończeniu konkursu nastąpi okres, w którym wybiorę zwycięzcę. Jednocześnie odbędzie się otwarte głosowanie dla użytkowników, żeby sami mogli go wyłonić. 

Nagrody:

Na koniec konkursu zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma nagrodę. Nagrody zostaną przyznane zwycięzcom w mojej opinii i opinii społeczności. Każdy, kto w jakikolwiek sposób wziął udział w konkursie, otrzyma nagrodę za uczestnictwo, nawet jeśli jego praca nie została ukończona. Jednak ci, którzy nic nie zaprezentowali, nie mogą na nic liczyć. 

Prace użytkowników: 

ScR1pt: 

Spoiler

Platforma: Zew Prypeci 

Od autora: 

Tak naprawdę wyszło bardzo marnie. Początkowo miałem zapał, żeby nad tym popracować i zrobić coś bardzo ciekawego, ale w rezultacie wszelka motywacja gdzieś wyparowała. Wiem, że ta misja nie zdobędzie żadnej nagrody. Po prostu nie chciałem porzucać tego, co zacząłem, więc postanowiłem jakoś to skończyć. Pozostaje mi tylko życzyć powodzenia pozostałym uczestnikom. Mam nadzieję, że ich prace będą o wiele lepsze.

Fabuła: 

Dwóch starych przyjaciół Biezrukow i Bondarczuk dowiaduje się, że naukowcy przebywający na terytorium Baru są gotowi zapłacić ogromne pieniądze za pewien artefakt, który pozwala kontrolować zzombifikowanych stalkerów. Istnieją informacje, że artefakt ten znajduje się, w posiadaniu stalkera o ksywce Car, który obecnie znajduje się na terenie zakładu na Jantarze. Bohater i jego wspólnik muszą odnaleźć stalkera, zabić go i zabrać artefakt. Na końcu nastąpi nieoczekiwany zwrot akcji. 

Linki: 

Google Drive - [KLIK]

Paracetamol:

Spoiler

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006

Ukończenie wszystkich zadań zajęło mi około 40 minut, a sam mod został podzielony na dwie kompanie:
- Wieczny powrót, 
- Kolejny najemnik. 

Wybór kampanii odbywa się w menu głównym i oferuje dwie powiązane ze sobą historie.

Od autora: 

To dzieło raczej nie zdobędzie nagrody, ponieważ sam mod (zadanie) jest niezwykle artystyczne oraz specyficzne. Myślę jednak, że trafi do miłośników atmosfery, jaką oferuje seria Penumbra... Mam nadzieję, że nie starałem się na próżno i błędy gramatyczne nie spowodują odruchu wymiotnego.

Fabuła: 

Misza i Sienia byli kumplami od przedszkola, chodzili razem do szkoły, kończyli studia, wspólnie pili i rabowali. Zniszczone życie dwóch przyjaciół. Nocą Misza spakował swoje rzeczy i wyruszył z przyjacielem do Strefy Wykluczenia, porzucając małą córeczkę i żonę. Wkrótce Misza, pozostawiony sam sobie w cuchnących podziemiach zaczął mieć dziwne myśli...

Znane problemy: 

1. Błędy po wczytaniu zapisu nie są rzadkością, można temu zaradzić poprzez ponowne uruchomienie gry.
2. Timery mogą się zepsuć po skorzystaniu z szybkiego zapisu i wczytaniu gry, zaleca się, aby nie używać ich zbyt często, jednak zepsucie timera było widoczne tylko w scenie teleportu z odradzającymi się snorkami w pierwszej kampanii. 

Linki: 

Yandex - [KLIK]

@kr1m:

Spoiler

Platforma: Zew Prypeci 

Od autora:

To zwykła, nudna historia, która nikogo nie zainteresuje. W tekście są błędy, popełnione w pośpiechu, za co przepraszam. Jestem bardzo zadowolony i zainteresowany udziałem w tym konkursie. Z niecierpliwością czekam na wyniki, a także na zgłoszenia pozostałych uczestników! Chłopaki, ci, którzy biorą udział - robicie świetną robotę!

Fabuła: 

Historia rozgrywa się miesiąc przed głównymi wydarzeniami w CKPpG: Rebuild. Ten mod jest swego rodzaju spin-offem, prequelem. Wcielasz się w sierżanta Jusupowa. Wraz z grupą wojskowych stalkerów masz za zadanie ponownie wyłączyć instalację-psi. Z nieznanych przyczyn instalacja wróciła do sprawności. W istocie będziesz musiał powtórzyć to, co kiedyś zrobił pewien znakomity, wspaniały i jedyny w swoim rodzaju Striełok. To Naznaczony, na wypadek, gdyby ktoś nie wiedział.

Wskazówki: 

1. Jak najczęściej wykonuj trwałe zapisy. 
2. Jeśli drzwi w bunkrze się nie otworzą, chociaż teoretycznie powinny, to spróbuj wczytać zapis. 
3. Nie wyrzucaj karabinu snajperskiego. Bez niego będziesz miał kłopoty.

Linki: 

Yandex - [KLIK]
Google Drive - [KLIK]

Prostomod:

Spoiler

Platforma: Zew Prypeci 

Od autora:

Zacząłem z dużym entuzjazmem, mimo że początkowo nie miałem pojęcia, jakie zadanie wykonać. Jednak teraz publikuję moda bez nadziei na aprobatę. W modyfikacji ewidentnie pozostały błędy, pomimo tego, że starałem się ją dopracować jak to tylko możliwe. Niektóre pomysły wciąż nie zostały zaimplementowane. W szczególności symulacja prawie nie istnieje: pod koniec okazało się, że psuje kilka punktów fabularnych, a ja nie miałem czasu tego naprawić i zapał wygasł. Potrafię tworzyć fajne pomysły (przynajmniej w teorii), niektóre z nich są nawet wdrażane, ale nie jestem dobrym pisarzem, więc nie zdziwiłbym się, gdyby niektórym nie podobały się dialogi. Wręcz przeciwnie, wydaje się, że niektórym kwestiom poświęcono zdecydowanie za dużo uwagi. Pomimo tego, że w modzie występuje emisja i są schronienia przed nią, to jest ich niewiele (jak dla mnie naprawdę schronić się przed emisją można albo w odosobnionym pomieszczeniu, albo głęboko pod ziemią, a na Jantarze takich miejsc jest niewiele), więc musiałem nawet wymyślić jedną reakcję fabularną z tym związaną. W modzie znalazło się również kilka ciekawostek dotyczących innych gier (w sumie 5 różnych gier / serii gier): część z pewnością spotkasz w trakcie gry, a część możesz łatwo pominąć. Jednocześnie starałem się zachować jak najwięcej elementów fabularnych oryginału, a wszelkiego rodzaju nieistotne, na pierwszy rzut oka, rzeczy zostały wyjaśnione. W grze może pojawić się niestosowny humor i nieodpowiedni trolling.

Fabuła:

W Zonie pojawił się niezwykły artefakt, którego właścicielem jest Czarny stalker. Wcielamy się w postać, która próbuje go odnaleźć. Poszukiwania doprowadzają nad Jantar, gdzie tamtejszym naukowcom udało się prawie zdobyć cenny artefakt. 

Wskazówki: 

1. P: Nie mogę znaleźć detektora "Weles" i "Swaróg"

  O: Jeden detektor znajduje się w schowku, o czym można się dowiedzieć, przeszukując zwłoki martwego NPC. Ponadto podczas obrony przed zzombifikowanymi można zdobyć kilka detektorów naraz. W innym przypadku Sacharow posiada "Swaróg", który można zakupić za 20 tysięcy, ale nie miałem czasu na rozpracowanie tejże możliwości pozyskania go. 

2. P: NPC stanął w miejscu i nie reaguje. 

  O: Zapisz i wczytaj grę. 

Linki: 

Yandex - [KLIK]

DENIEDMAN:

Spoiler

Platforma: Zew Prypeci

Od autora: 

Jest to mój pierwszy projekt, który udostępniam publicznie. Mod nie spełnił moich oczekiwań, ponieważ przesiadywałem 3-4 godziny każdego dnia lub więcej przy SDK i poświęciłem dużo czasu oraz wysiłku przy skryptach. Robiąc jeden krok do przodu, robiłem też dwa kroki wstecz... Okazało się, że ścieżka rozwoju jest bardzo kręta i wszystkie plany podążają w samo miejsce. Fabuła jest daleka od tego, co zostało zaplanowane. Zamieszczam ją tylko dlatego, że wziąłem udział w konkursie. Jestem jednak równie podekscytowany, że ów konkurs pokazał mi, jak to jest stworzyć własny „pomysł”.  Zbiorę wszystkie opinie i być może kolejny projekt uczynię jeszcze lepszym (o ile mi się uda).

Fabuła:

Protagonista odzyskuje przytomność w fabryce na Jantarze. Nie pamięta nic ze swojego życia, ale za to Zonę już tak. Musisz dowiedzieć się, kim jest główny bohater. Przejście modyfikacji oscyluje w granicach 10 minut. 

Podziękowania: 

Darkenneko, Жора Цементов, Call Of Chernobyl, Проект Отступник, SWRP, CrommCruac, FalkineIsaku, Frozen Zone, AREA, Last Dawn, Forgotten World MoD, Monk, AziatkaVictor.

Linki: 

Google Drive - [KLIK]

imcrazyhoudini:

Spoiler

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006

Fabuła: 

Nastąpiła pierwsza potężna emisja. Jesteś pracownikiem laboratorium X-16, człowiekiem o imieniu Stazis. Twoim zadaniem jest uruchomienie kompleksu, ponieważ doszło do sytuacji awaryjnej. Mod na 10-30 minut, w zależności od stylu gry i spostrzegawczości. Jest mało strzelania, są momenty związane z mistyką oraz naciskiem na eksplorację. 

Podziękowania:

Absolute Nature, Gunslinger, Бармалей, Melya, Кефир.

Linki:

Google Drive - [KLIK]

Mawrak:

Spoiler

Platforma: Zew Prypeci 

Od autora: 

Ogólnie jestem zadowolony z modyfikacji i wydałbym wersję po konkursie, ale zdecydowanie wymaga ona więcej pracy.

Fabuła: 

Rok po wydarzeniach z Zewu Prypeci - dzięki staraniom NIICHAZ, zostaje wznowiona praca laboratorium polowego Sacharowa. Niektóre oddziały monolitu zostały zauważone na Jantarze, więc Striełok, który formalnie jest głównym konsultantem naukowym, choć w rzeczywistości agentem polowego Instytutu, powraca do Zony, żeby zbadać sytuację. Plan jest taki, aby mod był pośrednio związany z moimi głównymi projektami, jeśli kiedykolwiek się ukażą. Generalnie można go też traktować jako samodzielną historię.

Informacje: 
1. Mod jest koncepcyjnie i technicznie oparty na pomysłach CCz, więc posiada elementy, które nie są znane w ZP. Fabuła opiera się raczej na tym, że dostajemy zadanie w bazie i idziemy je wykonać. Nie ma skomplikowanych scen z udziałem NPC, ale są plansze z dialogami.
2. Modyfikację można ukończyć, ale nie jest idealnie. Istnieją problemy z logiką NPC i jest wiele rzeczy, nad którymi trzeba popracować.
3. Postacie niezależne mają wyłączoną reakcję na obrażenia zadawane przez bohatera. Ma to na celu uniknięcie popsucia fabuły przez przypadkowe trafienie neutralnie nastawionej postaci. Później zdałem sobie sprawę, że można to zrobić o wiele lepiej dzięki logice (przepisać niewrażliwość na obrażenia od głównego bohatera), ale było już za późno, by to zmienić.
4. Pojawiło się podejrzenie, że mój zbugowany kod powoduje, iż wielu NPC nigdy nie jest wczytanych przez grę, nawet znajdując się daleko poza switch_distance. Z tego powodu może być problem z wydajnością i być może stąd wynikają problemy z logiką NPC. Mimo wszystko to wymaga jeszcze sprawdzenia i przetestowania.
5. W momencie, gdy konieczne jest przeprowadzenie NPC przez tunel, założono, że pomoże on w walce, ale tego nie zrobił, ponieważ inaczej zareagowałby NPC w fabryce (nad rurami) i całkowicie się zawiesi. Ma również problem z odnajdywaniem ścieżek. Doprowadzi nas do końca, ale w bardzo dziwny sposób przez geometrię.
6. W scenie z helikopterem podczas momentu jego zniszczenia miała pojawić się informacja o wspomnianym strąceniu, ale tak się nie dzieje. Wymyśliłem jak to naprawić, ale zabrakło czasu. 
7. Test moda na poziomie "Nowicjusz" trwał 50 minut. Normalna gra z czytaniem dialogów powinna potrwać dłużej. 
8. Nie usuwaj user.ltx, chyba że jest to absolutnie konieczne - zawiera istotne rzeczy. Wszystko można zmienić w ustawieniach.
9. Domyślny silnik jest 64-bitowy, ale w razie potrzeby można go zaktualizować do wersji 32-bitowej.

Linki: 

Google Drive - [KLIK]

vasyan54636:

Spoiler

Platforma: Zew Prypeci

Od autora: 

Zatem moja pierwsza praca, moje pierwsze stalkerskie doświadczenie w moddingu. Na samym początku byłem entuzjastycznie nastawiony do stworzenia czegoś takiego, ale trochę spóźniłem się z terminem. Niektóre momenty są niewyjaśnione, niedokończone, ale mimo to mod jest grywalny. Fabuła oczywiście nie jest hollywoodzka, ale myślę, że wciągnie gracza na te 10-15 minut. Mam zaszczyt podzielić się z Wami moją pracą, miłej gry =)

Fabuła: 

Budzisz się w bunkrze naukowców, będąc otoczonym tylko jego przygniatającymi metalowymi ścianami, poczuciem nieznanego i terkoczącym w tle radiu. Od Ciebie zależy, w jaką grę tym razem zagra z Tobą Zona. 

Podziękowania:

FWR 0.9 CoP Position and View 1.0, PDA z CATALYST: COMPLEMENTATION.

Linki: 

Yandex - [KLIK]


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png
 

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.