Szczepan9205 Opublikowano 1 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego @ralf237612 Nie musisz się tym martwić bo nasza czcionka do Customa i Gammy to przerobiona czcionka Tactical i nawet jeżeli dodatek na nią jest włączony to spolszczenie podmienia jej tekstury tak czy tak i będzie działać. Czyli jak teraz działa to może coś było po prostu nie tak z tą wersją, którą pobrałeś. A co do Twojego pytania o ścieżki - tak, trzeba wskazać do wszystkich DX na liście - wszystkie są w folderze bin, a launcher to wiadomo - jest w głównym folderze z modem bo nie wiedzieć czemu, ale autor zostawił tam swoje zamiast to wyczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralf237612 Opublikowano 2 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Przepraszam a ktoś wie o co chodzi z tą minimapą? jak naciśnę "v " to pojawi mi się na dole taki półokrąg ale to jakieś nieporozumienie...ten typ tak ma? czy u mnie coś w ustawieniach sklepane.? i czy gdzieś widać godzinę w grze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralf237612 Opublikowano 3 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego NO dobra...rozkminiłem że minimapa jest zależna od ustawień rozdzielczości....godziny jeszcze nie widziałem ale teraz to: CO TO ZA NAPIS -"DEMO" W TRAKCIE GRY PO PRAWEJ STRONIE NISKO ..???? TEN napis jest zawsze? można go wyłączyć jakoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 3 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego @ralf237612 Napis "Demo" oznacza, że masz włączoną nieśmiertelność (bardzo możliwe, że przez to, że autor zapewne dołączył do moda też swoje ustawienia - graficzne jak i może sterowania itd., a że pewnie przed udostępnieniem moda testował różne rzeczy to nieśmiertelność jest domyślnie włączona) - jak chcesz się tego pozbyć to musisz kliknąć klawisz ~ i jak pojawi Ci się konsola to musisz wpisać w niej g_god 0 i powinno zniknąć A co do godziny to z tego co pamiętam to jedyna możliwość sprawdzenia, która jest godzina to spojrzenie na ekran PDA bo Gamma lub Custom idą raczej bardziej w realizm i dlatego nie oferują w standardzie minimapy, godziny czy licznika NPCów w okolicy gracza - Gamma domyślnie tego nie wyświetla chyba, że aktywuje się to w którymś z dodatków w menu Mod Configuration Menu, a w Customie już nie pamiętam gdzie się to aktywowało i czy w ogóle była taka możliwość, ale właśnie ze względu na to, że te modpacki stawiają na realizm to, żeby było realistyczniej to godzinę można sprawdzić jedynie odpalając PDA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralf237612 Opublikowano 3 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego Słuchaj...-dzięki bardzo że chce Ci się odpowiadać na te wszystkie pytania..-i że chce Ci się robić te tłumaczenia dla takich nieogarów jak ja ja mimo prawie 5 dych na karku nacieram w te stalkerskie mody jak zły! to już któryś mod z kolei w który gram z Twoim tłumaczeniem- serio ! jesteś wielki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralf237612 Opublikowano 5 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego Ciekawe kiedy zrobisz pierwsze przymiarki do tłumaczenia tego true stalker? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archeont Opublikowano 13 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca (edytowane) Cześć Wam, Gram obecnie w tego Customa, wybierałem profil "HD, no BHS", nie chcę sobie dodatkowo utrudniać gry tymi obrażeniami kończyn. Czy jest gdzieś możliwość, by w HUDzie było widać, że jestem ranny i muszę użyć bandaży oraz, by było widać ile mi zostało amunicji w magazynku? Te dwie informacje mi się nie wyświetlają, reszta (napromieniowanie organizmu, głód, pragnienie) jest. Wcześniej omyłkowo odpaliłem profil "HD, BHS", tam był HUD z GAMMY i wszystko było, ale tutaj się trochę cykam bawić z zaznaczaniem i odznaczaniem addonów w Mod Organizerze, wcześniej w jakimś modpacku tak robiłem i zepsułem sobie zapis mając już 10-15h przegrane... Edytowane 13 Marca przez Archeont Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archeont Opublikowano 21 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca Ok, myślałem, że dam radę "ukończyć" Anomaly (czyli skończyć główny wątek fabularny i wykonać po drodze trochę poboczniaków i poeksplorować Zonę) na tym modpacku, ale nawet moja cierpliwość ma swoje granice. Przez długi czas miałem dość bezproblemową rozgrywkę, czasami gra lubiła wywalać do pulpitu podczas szybkiej podróży, czasami podczas wczytywania zapisu, ale nie zdarzało się to jakoś mocno często. Wyloty były też tuż przed rozpoczęciem emisji, na to poradził sposób, który znalazłem na Reddicie, gdyby ktoś był zainteresowany ogrywaniem tego modpacka (choć odradzam), mogę go opisać. Problem, który przelał czarę goryczy pojawił się podczas wizyty w Czerwonym Lesie, choć nie wiem, czy sama lokacja ma coś z tym wspólnego, może to przypadek. Mianowicie po jakimś czasie rozgrywki, zapisywałem i wyłączałem grę, potem wracałem i przy próbie otworzenia plecaka, animacja się nie włączała i nie można było zrobić nic poza poruszaniem się, nawet wyjąć broni. Wczytanie zapisu od nowa powodowało wylot, pomogło dopiero wczytanie któregoś z kilku wcześniejszych zapisów. Coś triggeruje tego buga i nie mogę kompletnie rozgryźć, co to jest. Wyłączenie całkowicie animacji użycia przedmiotów niby naprawia błąd, ale według mnie nie ma gwarancji, czy ten bug nie poskutkuje kolejnymi crashami w późniejszych etapach rozgrywki, także rezygnuję. Szkoda, bo założenie modpacka samo w sobie jest czymś dla mnie - uczynienie rozgrywki bardziej immersywną poprzez piękną grafikę, animacje, paczki ładnie wykonanych broni, ale też bez utrudniania i komplikowania rozgrywki, co robi np. G.A.M.M.A. No ale z tego co czytałem na ap-pro.ru, autor modpacka nie kwapi się już do naprawy błędów, jakby słuch po nim zaginął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 22 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca @ArcheontJa się poddałem już na samym początku bo co chwilę się wysypywał ten Custom, dodatkowo przycinał się przy wczytywaniu NPCów i mutantów w okolicy jak stare mody z przed kilku lat. No i dlatego też nie zdecydowałem się na jakiekolwiek aktualizacje do spolszczenia bo autor chyba nie ma zamiaru tej paczki nadal rozwijać bo tak jak piszesz - autor się nie kwapi do żadnych aktualizacji. Aczkolwiek społeczność na jego discordzie skleciła jakąś paczkę fiksów tyle, że link do niej chyba nie trafił na AP i jest dostępny tylko na ich dsc, ale czy to pomoże na Twój problem? Ciężko mi powiedzieć... z drugiej strony jeżeli Custom nawet w tej ogólnodostępnej wersji jest taki wylotowy i autor się zapadł pod ziemię to wątpię, żeby jeszcze coś było z tego modpacka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archeont Opublikowano 23 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca @Szczepan9205 dzięki za odpowiedź, fixy mnie już raczej nie poratują, bo wywaliłem Customa z dysku xD Szkoda mi to było wszystko porzucać, ale nie było innego wyjścia. Wyniosłem jednak dużo wiedzy z dotychczasowego grania, więc może łatwiej mi będzie grać w Anomaly w przyszłości, także tym samym bardzo Ci dziękuję za spolszczenie Na razie mam dosyć Anomaly w ogóle, może kiedyś zabiorę się za Gammę, choć na nią to chyba będę musiał wziąć urlop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Kilka zrzutów z niestandardowej kompilacji Customa z ReShade RTGI. Spoiler Źródło - KLIK 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.