Skocz do zawartości

Anomaly Custom


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

ap-print-ac.png

Platforma: Anomaly 1.5.2 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 11.07.2023 r. (ver. 1.0)
Autor: Skilldex
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


PODZIĘKOWANIA:

Spoiler

Do spolszczenia wykorzystano kilka stworzonych przez @FairFight więc dziękuję jemu za zgodę na wykorzystanie jego pracy.
Podziękowania dla @LPatryk (gdyby nie jego sposób na hybrydę polsko-angielską do Gammy to spolszczenie do Customa też pewnie by nie powstało).

Wielkie podziękowania należą się także @Hevdanowi za dostosowanie czcionki "Tactical Font for Anomaly 1K" do polskich znaków.

OPIS:

Spoiler

Build bazuje na dodatku graficznym Expedition z autorskimi modyfikacjami m.in. pogody, reshade i shaderów. Oprócz grafiki zaimplementowano ponad 400 różnych dodatków wpływających na rozmaite aspekty gry, takie jak: zadania, animacje przedmiotów, cząsteczki anomalii i inne efekty - bronie, sztuczna inteligencja postaci niezależnych itp.

Celem nie było podniesienie poziomu trudności, ale przede wszystkim sprawienie, by rozgrywka stała się bardziej wciągająca i zróżnicowana, przy jednoczesnym zachowaniu równowagi „waniliowej” Anomaly. 


Skład buildu:

  • Grafika: Expedition, Screen Space Shaders, Encahnced Shaders, Beef's NVG, Heat Vision, Arrival, ADEGA, Hippo's Atmospherics, modele HD z Expedition i Azetrix. 
    w połączeniu z modelami DUX, Aydin grass Tweaks, modelami HD mutantów.
  • Broń: Pakiety broni z EFP i HAZE, BaS i ogromna liczba dodatków do dostępnego arsenału z różnych źródeł. 
  • Rozgrywka: Warfare A-Life Overhaul, GooZe's Warfare Mutant Spawn Overhaul, Artefact Melter (transmutacja artefaktów z Gammy) zmiana modelu plecaka (EFP), Storylines, LTTZ DC oraz  tryb gry zapożyczony z gier Souls, w którym po śmierci tracimy część swoich rzeczy i pojawiamy się w ostatnim punkcie odrodzenia.
  • Ścieżka dźwiękowa: Ponad 200 ambientów, dźwięki otoczenia, mutantów i interfejsu z Dark Signal, dźwięki broni z Expedition.

Do kompilacji dodano również narzędzie Chernobyl Relay Chat Rebirth, które pozwala otworzyć czat w grze i komunikować się z innymi graczami. Narzędzie należy aktywować przed uruchomieniem samej gry. Znajduje się ono w głównym folderze kompilacji.

PORADY:

Spoiler
  • LPM+Shift - natychmiastowe przeniesienie przedmiotu,
  • Spacja+Shift - podniesienie wszystkich przedmiotów, 
  • Spacja na celowniku - słabe przybliżenie, 
  • PPM bez broni - duże przybliżenie, 
  • P - interaktywne PDA, 
  • H - wyłączenie HUD-a maski. 

Uwaga!

  • Build nie jest przeznaczony dla słabych komputerów!
    W Mod Organiser 2 dostępne są dwa profile, jeden z obrażeniami kończyn (podstawowy BHS) i drugi ze standardowym paskiem zdrowia (bez obrażeń kończyn - NO BHS). 

GALERIA:

Spoiler

anomaly-custom_1.jpg  anomaly-custom_6.jpg

anomaly-custom_3.jpg  anomaly-custom_4.jpg

anomaly-custom_2.jpg  anomaly-custom_5.jpg


Prezentacja:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Mod jest w wersji samodzielnej (repack). Nie trzeba pobierać ani instalować niczego dodatkowego. Rozpakowujemy pobrane archiwum do pustego folderu i uruchamiamy kompilację przez MO2. 
 

Instalacja spolszczenia:

1. Z folderu mods dołączonego do spolszczenia Customa kopiujemy folder - Polish localization by Szczepan9205 i wrzucamy go do folderu gdzie mamy wypakowanego Customa i dalej do folderu "mods" - następnie odpalamy Mod Organizer 2, wyszukujemy spolszczenie na liście modów i zaznaczamy okienko przy nazwie spolszczenia, żeby je aktywować.

2. Następnie w MO2 na liście modów zintegrowanych z Customem wyszukujemy moda "Tactical font" i dezaktywujemy go poprzez odznaczenie go lub klikamy na niego PPM i z listy wybieramy "Dezaktywuj wybrane" ponieważ ta sama czcionka jest częścią spolszczenia i posiada polskie znaki.

3. Jeżeli wszystko zrobiliśmy jak należy, odpalamy grę poprzez kliknięcie Uruchom/Play w Mod Organizerze i Custom powinien się odpalić.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Spolszczenie:


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png
 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pograłem parę godzin i co jak co, chyba najlepiej wyglądająca paczka do Anomaly w jaką do tej pory grałem. Na początku trzeba usunąć kilka zbędnych plików bo wywala błędy przy starcie gry ale po ogarnięciu wszystkiego hula aż miło. Działa również zmiana języka na eng w ustawieniach - to tak dla osób co nie znają rosyjskiego. Giwer jest mnóstwo, fajny klimat, parę elementów z GAMMy, sporo ciekawych rozwiązań no i przede wszystkim grafika. Parę ujęć z mojej strony - całość w 4K wygląda obłędnie 😎 

Screenshot_231.thumb.png.b786e67fbb9025d084e3cd241c79e46a.png

Screenshot_232.thumb.png.f30613994237b3ce883ff5e4c259a13b.png

Screenshot_233.thumb.png.2307ab09fe31c494f1488a173318c50f.png

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam miał ktoś podobny problem lub wie jak sobie z nim poradzić.
 

Spoiler

---------------------------
Fatal Error
---------------------------
Expression    : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
Function      : FileDownload
File          : FS.cpp
Line          : 172
Description   : can't open file :
Arguments     : e:/nowy folder/anomaly custom/anomaly custom\gamedata\textures\gunslinger_nra\newgeneral\smersh_dark — ?????.thm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zieluny zajunc Musisz znaleźć plik o takiej nazwie (idąc po ścieżce podanej w logu) i spróbuj wpisać zamiast znaków zapytania nasze polskie słowo "kopia" - oczywiście bez cudzysłowów i teoretycznie powinno pomóc.

Desolate wyżej pisał, że parę rzeczy było trzeba ogarnąć, więc pewnie jedna z tych rzeczy. Ewentualnie jeżeli po zmianie nazwy nadal będzie wywalać ze wskazaniem na ten sam plik, ale zamiast znaków zapytania pojawi się słowo kopia w logu to spróbuj wyciąć ten problematyczny plik z folderu, wrzuć go na chwilę na pulpit i sprawdź czy wtedy ruszy 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Agrael napisał(a):

@cez137

Niestety, ale nie znalazłem linków innych do moda niż Torrent.

Za to 19.08 pojawił się fix - Yandex, GD

Chciałem pomóc i wystawić mod do pobrania poza Torentami ale..
Pobrałem moda,  jednak coś mnie podkusiło żeby go odpalić tak z ciekawości i tu zaczęły się schody....
Najpierw miałem error dotyczący loner_gloves - копия.thm problem rozwiązałem i już byłem w ogródku i już witałem się z gąską...
Dodałem spolszczenie zgodnie z instrukcją @Szczepan9205  i znowu zonk..
Próba uruchomienia moda kończy się następnym błędem:
Snap1.thumb.jpg.e94a618d90106952d18de0d38a500a74.jpg

Fix, o którym wspomina @Agrael nic nie zmienia.
Moda mogę uruchomić tylko przez AnomalyLauncher.exe i tylko po wybraniu DirectX 8.
I tu pojawia się kolejny problem bo po takim uruchomieniu (co jest zresztą logiczne) w menu nie ma opcji wybory polskiego itd.. itd..
Do dzisiaj myślałem, że jestem chociaż trochę ogarnięty co do rozwiązywania takich problemów... 
I trochę się dziwię autorom moda. 
Włożyli w niego MEGA OGROM pracy z wyników której będę mogli skorzystać bardzo ogarnięci albo farciarze bo u nich akurat
mod się uruchomi. 
Dodatkowo dystrybucja moda tylko poprzez sieć torrent też moim zdaniem nie jest najlepszym wyborem ale tym zdecydował wielkość 
pliku do pobrania.  Tylko czy to z kolei nie ogranicza ilości chcących zagrać bo przecież nie każdy korzysta z z sieci torrent...

Co ciekawe autor spolszczenia @Szczepan9205 podając instrukcje instalacji pisze:
3. Jeżeli wszystko zrobiliśmy jak należy, odpalamy grę poprzez kliknięcie Uruchom/Play w Mod Organizerze i Custom powinien się odpalić.
Kreując teorie spiskowe on już wcześniej coś wiedział o problemach ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldManHeh zapomniałem o jednej ważnej rzeczy :D Cały pic z Customem polega na to, że wszystko zrobiłeś dobrze, ale Mod Organizer 2 dołączony do Customa ma zapisaną domyślną ścieżkę do plików (np. Anomaly Launcher.exe" z komputera autora - czyli do D :\AnomalyCustom\Anomaly Launcher.exe. 

Musisz kliknąć tam gdzie masz Anomaly Launcher w MO2 do wyboru z listy i kliknąć w pierwszą opcję na samej górze czyli <Edytuj...> (swoją drogą MO2 ma do wyboru język angielski lub polski, więc można sobie zmienić, żeby nie kminić o co chodzi po rusku 😛) i tam w okienku dopisać wszystkim plikom .exe (które się wyświetlą w okienku "Pliki wykonywalne") ścieżki z Twojego PC do folderu gdzie masz zainstalowanego Customa i gdzie są pliki .exe od renderów i od launchera - dopiero wtedy wszystko ruszy.

No i oczywiście na liście modów musisz aktywować spolszczenie to wtedy ze startu Custom odpali się po polsku, a jak o tym zapomniałeś to odpali się po angielsku. Z kolei to, że nie można z poziomu głównego menu wybrać języka polskiego z listy to to "udogodnienie" już od czasów Call of Chernobyl się ciągnie za modami tworzonymi na podstawie CoC'a - tam też się nie dało w grze wybrać języków innych niż ruski i angielski i tak zostało.

Nadmienię też, że autor napisał na swoim Discordzie, że Custom na niższym renderze niż DX11 nie działa, więc mimo tego, że to taka prostsza Gamma to Custom jest dużo bardziej awaryjny i zdecydowanie gorzej zoptymalizowany.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, madamczyk75 napisał(a):

 nigdzie nie mam tego pliku.. Przeszukałem wszędzie..

Mam dokładnie ten sam błąd...
Nie tylko nie ma takiego pliku u mnie nie ma nic zaczynając od gunslinger_nra\newgeneral\smersh_dark — ?????.thm
@Szczepan9205 sprawdź w wolnej chwili czy masz takie katalogi i taki plik.
Znalazłem na ap-pro.ru dyskusję na temat tego błędu i tego loner_gloves - копия.thm (pisałem o tym wyżej) może ktoś coś z tego wywnioskuje... 

https://ap-pro.ru/forums/topic/4544-anomaly-custom/page/5/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan Ja już Customa nie mam na dysku bo brak rozsądnej optymalizacji i wyloty przez różne skrypty wyprowadziły mnie z równowagi i wróciłem do Gammy, także... Jedyne co można wywnioskować z tego postu to to, że jakieś pliki zostały zapożyczone z moda HAZE i chyba tam warto by szukać ewentualnie tej brakującej tekstury.

Ale zobaczę też czy przy Gammie może nie mam takiej tekstury, ewentualnie pamiętajcie, że Custom oprócz folderu mods ma jeszcze gamedatę i warto poszukać w jednym i w drugim. Kojarzy mi się, że ja też miałem problem z tym konkretnym plikiem, ale znalazłem go gdzieś z tym, że chyba w mods w folderze, któregoś dodatku, a nie w gamedacie.

EDIT. No niestety w Gammie nie mam takiego folderu. Znalazłem go w Historii Johna 2, ale tam z kolei nie ma tej tekstury. Więc musicie poszukać tak jak pisałem, albo w gamedacie Customa, albo w mods. A żeby sobie jeszcze bardziej uprościć to szukajcie tylko słowa копия to sobie od razu wyeliminujecie wszystkie pliki w cyrylicy, a co za tym idzie nie powinno wam wywalać przy kolejnych próbach ze wskazaniem na kolejne pliki z cyrylicą w nazwie - samo копия wystarczy przechrzcić na polskie kopia i będzie śmigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się odpalić moda chociaż nadal z błędem smersh_dark — ?????.thm
1948253701_DesktopScreenshot2023_11.07-10_59_17_46.thumb.jpg.62d570258d0a2d3fde013507caaadeb5.jpg

320379429_DesktopScreenshot2023_11.07-10_59_39_27.thumb.jpg.25e1788e28061dcf3f669d44dada3dd7.jpg

Brakujący folder jest modzie Historia Johna. 
Chciałem udostępnić namiary na moda poza torrentem ale...
1. Nie ma gwarancji co do stabilności i ewentualnych error.
2. Mod po uruchamia się około 30 minut.
3. Trzeba mieć akurat na dysku 150GB wolnego miejsca.
Snap15.jpg.cd9342497362bdb82b09818a7488ce18.jpg

Ciągle zastanawiam się nad takimi produkcjami gdzie problemy są już na etapie uruchomienia, a potem jest 
pierdylion opcji do wyboru.... z czego 90% nie wiem czy ktoś zna.
Temat definitywnie opuszczam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldManAkurat czas uruchamiania głównie zależy od PCta - płyty głównej, RAM no i tego czy stawiasz moda na HDD czy SSD - jak na HDD to zawsze będzie się włączał i ładował sporo dłużej niż gdyby go wrzucić na SSD.
Ale jak to autor napisał o swoim modzie, cytuję:

Spoiler

Custom jest pod wieloma względami modpackiem graficznym. Lepiej nie próbować uruchamiać go na kalkulatorach.

1. Działa tylko na DirectX 11.

2. Archiwum z modpackiem waży 46 GB, folder rozpakowany waży 131 GB. Aby rozpakować, na dysku musi być wolne 150 GB. Tak, dokładnie na dysku C, jeśli nie zmieniłeś lokalizacji folderu roboczego archiwizatora.

3. Modpack wymaga dużej ilości pamięci. Minimum 16 GB RAM-u, najlepiej więcej.

4. Autor kompilacji ma na swoim komputerze kartę GTX 1080 i procesor Ryzen 5800. Wykorzystaj te dane, aby samodzielnie ocenić potencjalną wydajność własnego systemu.Nie dotykaj ustawień grafiki, dopóki nie przeczytasz informacji z działu na discordzie modyfikacji.

5. Instalacja musi zostać przeprowadzona ściśle według instrukcji.

6. Nie instaluj modpacka na pulpicie lub w innych folderach, które mają w nazwie ścieżki cyrylicę. Jeśli to możliwe, powstrzymaj się od instalacji na dysku systemowym.

Także no... :D Zrobiłem do niego spolszczenie bo jako taka swoista Gamma, ale bez utrudnień Gammy wydała mi się świetną alternatywą i póki kręciłem się w okolicy Wioski Kotów to było ok, ale im dalej szedłem na północ Kordonu tym chodziło to wszystko gorzej, więc odpuściłem, a jeżeli wyznacznikiem do grania w Customa na średnich ustawieniach ma być GTX 1080 i Ryzen 5800 no to bez słabszego sprzętu lepiej nie podchodzić chyba, że się chce grać na kiepskiej grafice.

@kanon1022Dzieje się tak bo w Customie jest jakiś zupełnie inny system animacji biegania, klękania i zamiast niskiego przykucu jest czołganie się (w innych modpackach takiego systemu animacji jeszcze nie spotkałem), więc prędkość biegania GG jest dopasowana do animacji tak, żeby tempo z jakim biega gracz wyglądało to naturalnie i realistycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 W sensie masz na myśli, że masz dwa takie same modele, a w menu ekwipunku wyświetla Ci się tylko jedna ikona? No bo jak tak to zazwyczaj wyświetla się jedna ikona i przy niej ilość posiadanego przedmiotu np. x2 no to musisz wtedy kliknąć raz na ikonkę i pod slotami na artefakty w okienku pokażą Ci się wtedy dwie sztuki czyli coś takiego (to jest co prawda screen z Gammy, ale w Customie to działa tak samo):

Spoiler

ss_szczepan_11-10-23_19-18-58_(l08_yantar).png


A jak nie o to chodzi no to dobrze by było jakbyś wrzucił screen tego co masz na myśli :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oto chodzi jak zmodernizuję dwie takie same pukawki to w menu ekwipunku widać dwie , ale nie widać zainstalowanych modernizacji nawet tego koła zębatego które oznacza modernizację , dopiero jak włożę jedną do slotu to pokazują się zainstalowane dodatki na jednej i drugiej giwerze , czy chełmie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022A to to już jest chyba w takim razie kwestia zbugowania ikonek, raczej nic się z tym nie zrobi, chyba, że autor coś na to poradzi kiedyś.
Ewentualnie wpisz sobie w wyszukiwanie na YT Anomaly Custom, obejrzyj kawałek jakiegoś streama czy coś i zobacz czy grającym się wyświetla jak należy czy u nich też to jest zbugowane bo to może być kwestia konkretnego modelu broni. W każdym razie ja tylko tekst przetłumaczyłem do tego moda, a takie rzeczy jakie opisujesz to już kwestie wizualne i mechanika gry, więc nie pomogę w tej kwestii bo się na tym nie znam.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tom3kb przypiął/eła ten temat

nieeeee ten mod to jakaś porażka..! przeskoczyłem już te błędy ze znakami ruskimi-tak jak poradził kanon1022 wyszukałem ruskie i wpisałem kopia.. zaczął nawet coś tam się odpalać ale tylko na dx 8 i w innych wywalało że coś tam z szaderami...;(  teraz zainstalowałem ten patch/fix i już znowu kaplica  jak to możliwe że to w ogóle komuś działa????

a mod organizer na dal jest mod organizerem nawet jak zaktualizowałem do 2.5...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ralf237612 Hmm... a spróbuj usunąć plik user.ltx i folder shader_cache (powinny być w folderze appdata) i wtedy spróbować odpalić zaznaczając DX11 czy tam DX11AVX w okienku Launchera Anomaly.

Ale najpierw obejrzyj sobie ten filmik - to jest instrukcja instalacji (co prawda po rosyjsku, ale samym patrzeniem co robi autor filmu można wiele wywnioskować):

Spoiler

 

Aaa i nad listą dodatków jest jeszcze opcja Presety/Presets - tam są 4 różne presety - 2 pierwsze to presety DUX'a z modelami SD, ale o bardzo dużym zróżnicowaniu u chyba poprawionych teksturach (pierwsza opcja na górze listy to opcja modeli SD bez dekapitacji i bez BHS, a druga to modele SD z dekapitacją i BHS) a kolejne 2 to presety z modelami HD i dekapitacją kończyn od modeli (pierwsze HD od góry to modele HD bez dekapitacji kończyn z modem BHS, drugie HD to modele z dekapitacją i z BHS), w razie gdybyś miał pytać BHS to Body Health System - to ten dodatek na indywidualne leczenie kończyn - jak w Escape from Tarkov. 
Podejrzewam, że preset bez dekapitacji kończyn i z modelami SD będzie mniej wymagający dla komputera, więc spróbuj z nim odpalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.11.2023 o 23:50, OldMan napisał(a):

 

już jestem parę kroczków naprzód ;)...-po wyrzuceniu plik user.ltx i folder shader_cache pojawia się menu gry-  próbuje się nawet załadować i po długim czekaniu...kolejny zonk:

oczywiście nie mam pojęcia co to ;(

IMG_20240131_033515.jpg

a no i mój komp to karta: geforce rtx 3060  12gb AMD Ryzen 5 3600 6-Core Processor  3.60 GHz i 32 gb ramu -także chyba powinno pójść?

z góry wielkie dzięki za każdą pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ralf237612Hmm no to sprzęt całkiem mocny i mod powinien śmigać bez czkawki na DX11 na wysokich ustawieniach 🤔 Na długie wczytywanie może pomóc wrzucenie moda na dysk SSD jeśli taki posiadasz, a jeżeli już masz Customa wrzuconego na SSD i nadal się długo ładuje to widocznie "ten typ tak ma".

Ogółem to do Customa pojawił się zbiór fiksów, ale link jest dostępny chyba tylko na Discordzie autora (a przynajmniej na AP Pro nie widzę, żeby go dodali). W każdym razie masz tu link, wrzuć i zobacz czy to cokolwiek pomoże:

https://drive.google.com/file/d/1j86i1NBmGB8rAyPGNmNJI723HBCyNMSU/view

Foldery w paczce mają ruskie nazwy, ale tak w skrócie to oznaczają to (od pierwszego do ostatniego folderu):

Spoiler

1. Duże ikony schowków (by Skilldex)
2. Poprawki tekstu głównie dla dodatku "New Levels" obejmujące dialogi handlu z NPC i dialogi towarzyszy (by xcvb, Beer Fairy) - więc jeśli się go nie używa to nie trzeba tego wrzucać
3. Zmniejszona odległość symulacji życia (A-life), aby zwiększyć liczbę FPS
4. Fiks NERF (nie wiem co to za dodatek)
5. Fiks na wylot o treści "unjum_motion"
6. Fiks dla zbugowanych modele powinnościowców HD (by jekind)

Spróbuj wrzucić tą zmniejszoną odległość symulacji, może ten fiks nerf i fiks na wylot unjum_motion, a jeżeli używasz modeli HD to wrzuć też ten fiks dla zbugowanych modeli. Ciężko powiedzieć czy to cokolwiek pomoże, ale spróbować warto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.11.2023 o 11:37, OldMan napisał(a):

 

Przepraszam ale nie wiecie może czy tą ścieżkę dostępu to poprawiamy tylko do launchera czy do wszystkich dx z tej listy co to ją rozwijamy przy tym edytowaniu...filmik raczej tego nie wyjaśnia...on tam wskazuje tylko tĘ ścieżkę do launchera...-ale nie znam ruskiego...może on gdzieś tam mówi że czynność powtarzamy ze wszyskimi dx...nawet z dx 8 mimo iż mod chodzi tylko na dx11 ??

 

 

w sumie to już chyba próbowałem i z nimi wszystkimi..i nic lepiej ,ale wolę wiedzieć- bo już tyle różnych kombinacji robiłem że wolał bym to ustalić na pewno...-jak i to czy ci którym działa custom robili aktualizację tego MO2 ?....już chytam się wszystkiego..-.na razie ściągam customa na wszelki..-jeszcze raz i pobieram te ruskie fixy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz zrobiło się ciekawie!!!!!!!!!!! ;)))))))))))))))))))))...

ściągnąłem od ruskich tego customa..wrzuciłem ten pojedynczy patch co wcześniej -wrzuciłem też te spolszczenie iiiii.....? wszystko działa!!;) 

żadnych błędów żadnych wywaleń na pulpit wszystko śmiga jak ta lala..-tylko nie znalazłem teraz na liście tego tactical font żeby go odchaczyć........dziwne ale działa i tak.

trochę się różni ten mod organizer w sensie część nazw modów mimo włączenia polskiego menu nadal jest po rusku.-.ale przetłumaczyłem sobie jak powinien się nazywać ten tactical font i go nie ma po prostu ni to po angielsku ni to po rusku....-martwić się tym?-Co Pan o tym myśli Panie Szczepan9205 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.