Agrael Opublikowano 12 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2023 Pochwalić się, kto z Was ukończył OP-2.2? I chyba kwestia najważniejsza... Czy było warto? Na dowód prosiłbym o wstawienie screena, z którego jasno wynika, że OP został "zaliczony". Warto również dodać, czy korzystaliście ze spawnera, dodatków ułatwiających grę, na jakim poziome trudności graliście itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy1280 Opublikowano 26 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 (edytowane) Witam i pozdrawiam, dobry temat zacząłeś wiec tak. Skończyłem. Wszystkimi dostępnymi drogami, środkami, metodami, swoimi doświadczeniami z wcześniejszych wersji, sięgając pierwszej wersji Soljanki. Powiem tak, WARTO ponieważ trzeba myśleć i kombinować na różne, przeróżne sposoby by dobić np. tutaj widać na pierwszym screenie. Bardzo dobrze wykonana, stabilna wersja, chwali się, włącznie ze spolszczeniem bravo ekipa tłumaczy. Ładna graficznie, no i ta muzyka ten ambient można się zakochać, że tak to ujmę Dalej dobiłem też tutaj screen nr 2. Wielowątkowość też super i tutaj jeszcze nie koniec bo to niekończąca się opowieść czyż nie? Został Wesker zajmuję się nim, no i najbardziej ciekawe jak dla mnie pytanie "Jak się przebić za rzekę" i czy to w ogóle możliwe. Mogę pisać dalej, ale myślę, że na razie wystarczy zakończę screenem nr 3 Dodam jeszcze że podchodziłem 2 razy i zajeło mi to od lutego 2022. I przez te czas cytuję "Żebyś ty wiedział, gdzie ja tam był i co ja tam widział" super mod Pozdrawiam wszystkich Edytowane 26 Października 2023 przez suchy1280 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 26 Października 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 @suchy1280 Czyli jesteś pierwszą osobą, która oficjalnie ukończyła wersję 2.2, gratulacje. Chyba że ktoś pisał o tym w innym temacie u nas dot. OP-2.2, ale nie przypominam sobie. A tak z ciekawości. W tej wersji OP jest wątek Czarnobylskiego Szachisty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy1280 Opublikowano 26 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 Jest 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 5 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca Więc i ja się pochwalę. Już drugi raz w życiu przeszedłem całą fabułę solianki w opku, ale tym razem jeszcze dodatkowo tą nową fabułę z Doliny Szeptów. Powiem tak. Mod jest o wiele "lepszy" niż poprzednia wersja, bardzo dużo dociągnięć, moim zdaniem to cała fabuła solianki w OP 2.1 jest taka jakby niedokończona w przeciwieństwie do 2.2. Tą nową fabułę z Doliny Szeptów ja osobiście traktuję jako epilog do solianki. Bardzo interesujący przewrót zdarzeń, powrót postaci z fabuły jest obecny oraz dzięki nim udaje nam się przetrwać. Nie chcę spoilerować bo mod jest nawet świeży, ma około rok co prawda ale chodzi mi o to że teraz mało ludzi pochyla się nad tym modem bo już przeżyli swoje w 2.1 ale teraz mogę z własnego doświadczenia powiedzieć że w tego moda opłaca się grać od początku choćby dla tej nowej fabuły. Nie jest długa, całkiem spokojna, ale bardzo dopracowana, idealnie pasuje jako trochę taki odpoczynek od wszystkich zdarzeń (spoiler)tzn. rozpierducha w Martwym Mieście i rzeź w bunkrze D6. Spoiler (Spoiler)Jednak śmieszna rzecz ma miejsce pod sam koniec tego prologu, gdy zabijamy dowódcę bandytów z Doliny Szeptów na Kordonie, na pomoc zjawia się Kot - monolitowiec któremu pomagaliśmy zaledwie na początku fabuły solianki mimo sprzeciwu z Naznaczonym gdy dowiedział się o prawdziwej osobie Kota. Szkoda jedynie że z jakiegoś powodu nie ma żadnego dialogu z Kotem typu "Ooo co ty tu robisz?! Dzięki za pomoc(...)" Osiągnięcie za epilog, błąd w opisie w nazwie lokacji "Dolina Szeptów" jako "Dolina Szmerów" Korzystałem jedynie z superskoku tylko jak się gdzieś zablokowałem albo spadłem z jakiegoś miejsca i dla powrotu używałem. Również kolekcjonera używałem, dokumenty dla Woronina nie zbierałem ale mam cheat włączony. Nieśmiertelność tylko raz użyta bo byłem w kropce tzn. musiałbym wracać w pierony save w tył więc raz sobie pozwoliłem. Oprócz tego mam własny reshade i to wszystko. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 6 Marca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca @Dr_Sztychowka Gratki A wykonałeś wszystkie zadania na Zatonie i Jupiterze? Chyba właśnie tam następuje "oficjalne" zakończenie, ale mogę się mylić. Kota kojarzę, bo po raz pierwszy spotkać go można było na Bagnach, ale nie przypuszczałem, że jest wplątany w szereg innych wątków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 6 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca Nie chcę tutaj spamować bo temat nie od tego Ale Kot pojawia się na ATP na Kordonie już przy zadaniu na wyspy od Prima. Wtedy przenosi się na ATP. No i napisz jak coś jakieś swoje odczucia o modzie Na pewno z miłą chęcią poczytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 6 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca @Ignachinio Jest jakiś powód że Kot nagle postanawia przenieść się na ATP? Już myślałem że tu byłem świadkiem jakiegoś niesamowitego przewrotu akcji. A co do odczuć no to mod jest bardzo hardkorowy, jeszcze bardziej niż OP 2.1. Początkowo jak grałem to miałem takie odczucie że aktualizacja z 2.1 do 2.2 to tylko jest po to, aby dodać utrudnień graczowi na przykład z nowym systemem infekcji od szczurów, zakażonych zombie i pasożytów, jednak po dłuższym czasie dostaje się lepsze egzoszkielety i infekcja nie może się dostać przez przechodzenie obok lub przeszukiwanie. Oprócz tego bardzo zbulwersowany byłem gdy zauważyłem że teraz aby korzystać z wielorazowych teleportów to trzeba mieć artefakt "teleport" który kosztuje 30 kafli ale też idzie przywyknąć do tego. Tak to to samo doświadczenie co w 2.1 tylko w nowszym wydaniu. Zapomniałem dodać też że grę przechodziłem na najwyższym poziomie trudności. Oraz przez cały ten czas gra mi się zwieszała tak co 2 sekundy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 6 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca Jak zawieszała? Pewnie chodziło o to aby Kot nie atakował Czarnego Doktora. Innego wytłumaczenia nie ma. Też mnie to zdziwiło jak go na Kordonie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 6 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca Po prostu co 2 sekundy była taka stop klatka. Tak jak mówię, przywykłem do tego ale najgorsze było przy schowkach i skakaniu z miejsca na miejsce bo momentalnie człowiek traci kontrolę przy takim lagu. Nie znalazłem żadnego rozwiązania na to, obniżanie ustawień graficznych nic nie dawało. A co do Kota to dziwne że przeniesiony zostaje podczas misji z wyspami, a nie gdy Czarny Doktor pojawia się w Szpitalu. Inna sprawa to to że Kot to de facto neutral więc nie powinien atakować Doktora. Ten mod lubi być tajemniczy, a raczej jego twórcy go takiego stworzyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 6 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca Może się twórcą coś gryzło. Nie wiem a może skończył swoją fabułę i wracał do Wielką Ziemię. Tyle pytań i żadnej odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.