tom3kb Posted January 21 Report Share Posted January 21 Pojawiła się zapowiedź nowej modyfikacji o tytule День Седьмой (Siódmy Dzień). Na razie o fabule nie wiadomo nic. Mod będzie na bazie OGSR dodatkowo z paczką broni z Gunslingera. Akcja na pewno będzie się rozgrywać na mocno przerobionym Kordonie, w planach są też nowe lokacje. Dodatkowo w modzie mają wystąpić różne pory roku. Latem tego roku ma wyjść wersja do otwartych beta testów z około 20 misjami, mamy w niej też zobaczyć lato i zimę jeśli chodzi o pory roku. W modzie wykorzystano około 100 nowych modeli środowiska nigdy wcześniej nie wykorzystywanych w modach do Stalkera. Na koniec jeszcze kilka obrazków. Spoiler Źródło: Temat na Ap Pro. Vk moda. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted January 23 Report Share Posted January 23 Kilka nowych szczegółów odnośnie do projektu. Zdradzono, że schowki zostaną dodane na zasadzie tych z Zewu Prypeci - będą wypełnione od początku gry różnymi fantami. Z kolei drewniane i żelazne skrzynie, które można rozbić, nie pojawią się w grze. Warto nadmienić, że niektóre schowki będą odgrywać pewną rolę w modyfikacji, ponieważ mogą rozpocząć poboczne wątki, które nie wpływają na główną fabułę. Źródło - KLIK 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 28 Author Report Share Posted January 28 Kordon ukończony w jakichś 70%, trochę nowych obrazków z ATP. Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted January 28 Report Share Posted January 28 Zastanawia mnie nazwa tego moda. Chyba po prostu "Dzień siódmy". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 28 Report Share Posted January 28 Mozesz w nawiasie napisać wskrzeszenie, na wschód od Bugu ma to samo znaczenie co 7 dzień. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted February 5 Report Share Posted February 5 Wcześniej autor wspominał o funkcji, jaką jest zmiana pór roku. W Zonie zaczęły pojawiać się niespotykane anomalie czasowe - pewne obszary Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia zdawały się jakby z zupełnie innych czasów. Tam, gdzie wczoraj było lato, przyszła zima lub martwa jesień. Modder podkreśla, że owe wydarzenia nie są elementem spajającym główny wątek fabularny, ale będą miały znaczenie wizualne i gameplayowe. Z dodatkowych informacji wynika, że Kordon zostanie poszerzony o kilka nowych miejsc. Źródło - KLIK 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted February 15 Report Share Posted February 15 Autor zakończył główne prace nad Kordonem, teraz pozostaje naprawić drobne błędy i wymienić roślinność. Następnie rozpocznie się wdrażanie pełnej fabuły i zasiedlanie lokacji. Modder podkreślił również, że jego celem jest stworzenie własnej atmosfery, a nie tej z pierwowzoru, starając się nie wychodzić poza lore gry. Wymagania będą umiarkowane - w planach jest osobne wydanie paczki tekstur o mniejszej szczegółowości i jak największa optymalizacja, jednak to nie gwarantuje płynnego działania na bardzo słabym sprzęcie. Źródło - KLIK 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted February 21 Author Report Share Posted February 21 Kolejne obrazki z przerobionego Kordonu. Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted February 21 Report Share Posted February 21 Powoli już mi zaczyna bokiem wychodzić Kordon - nawet w ciekawych modach, bo ile można Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 21 Report Share Posted February 21 Każda lokacja jest ciekawa jak nowości współgrają z fabułą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.