tom3kb Posted August 4 Report Share Posted August 4 A tego to bym się w życiu nie spodziewał. Kilka osób (znaczy się na razie chyba 2 😏 ale poszukiwani są chętni do współpracy) odpowiedzialnych za OP 2.2 zapowiedziało wypuszczenie dodatku fabularnego do tego moda. Z tego co można wyczytać ma się on rozgrywać po głównej fabule Opka. Nowa fabuła, nowe frakcje, zadania, zadania poboczne i cykliczne, także nowe ich typy. Nowe lokacje, postaci i mutanty czy też artefakty. Zmiany w gameplau, dodanie pragnienia. Nowe schowki, także te kolekcjonerskie. Nie zabraknie też nowego uzbrojenia i pancerzy. Bitwy z hordami mutantów 😁 i z przeważającymi siłami npców, chociaż walka ma być sprawiedliwa 😏 mhm. Mod będzie raczej trudny, skupiony na fabule, miłośnicy wszelkiej maści trainerów i tym podobnych ułatwiaczy rozgrywki nie mają czego w nim szukać. Aha w czasie rozgrywki mamy być parę razy ograbieni, czy to z kasy, czy ze sprzętu. Wiadomo, przy przechodzeniu fabuły Opka pod koniec każdy na bank ma tony wyposażenia, a przecież trzeba będzie mieć tu znowu co do roboty, więc znowu zabierzemy się za questy poboczne i cykliczne, handel wymienny itp. Na razie wstępna data premiery ustawiona jest na 2024-2025, ja bym raczej celował w tą drugą i to pod koniec bo taki mod to kupa roboty. Ps. Szacowana długość dodatku to jakieś 25 godzin. No ale wiadomo, że grając w Opka ten czas założony przez twórców może się znaczą wydłużyć. Więcej informacji, planów i założeń odnośnie tego dodatku na stronce w linku poniżej. Źródło: Temat moda. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.