vidkunsen Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia Tytuł oryginalny: Припятский котел Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 21.08.2024 r. Autorzy: Александр Korpus, Сергей IMAGINE OPIS: Spoiler Czy kiedykolwiek musiałeś przypadkowo zgnieść irytującą ważkę, leżąc na zielonej trawie z poczuciem odniesionego sukcesu? Chwilę później Twoje życie staje do góry nogami... Fabuła rozpoczyna się bezpośrednio po znanych wydarzeniach z oryginalnego Cienia Czarnobyla, kiedy to Striełok niszczy Świadomość-Z, a Zona przestaje istnieć. Problem tkwi w tym, że to nie do końca prawda... Bohater trafia do Prypeci - miasta zablokowanego przez nieznane siły i zjawisko o niewiadomej naturze. Nie ma sposobu na wydostanie się z niego, ale w jakiś sposób istnieją „wejścia” dla wybranych. Celem protagonisty staje się odnalezienie sposobu na opuszczenie tej zamkniętej przestrzeni. W trakcie przygody w "kotle" Striełok napotyka nowe twarze oraz starych znajomych - każdy z nich ma swoje osobiste cele, które determinują ich działania. Bohater będzie musiał rozwiązać wiele pojawiających się problemów, pokonać trudności, które piętrzą się na niego ze wszystkich stron, zyskać nowych towarzyszy i stracić pozornie lojalnych wspólników. Wiele z otaczających go osób może okazać się nie do końca tym, za kogo się podają, a relacje Striełoka z nimi zmieniają się wraz z rozwojem wydarzeń. Tylko jedna rzecz pozostaje niezachwiana - „każdy sobie”, choć w niektórych momentach cele i ścieżki bohaterów są zbieżne. Podziękowania: Spoiler Валерию Пилот (Walerij Pilot) - za pracę z dźwiękami i modelami, z teksturami modeli, tworzenie ikon dla przedmiotów i zadań, użyczenie głosu postaciom (Barman, Striełok). Михаилу LAKI (Michaił LAKI) - za pracę ze skryptami, globalną zmianę lokacji Prypeć, naprawienie wszystkich istniejących błędów w skryptach, wyeliminowanie przyczyn awarii, rozwiązanie wszystkich problemów technicznych moda. Виталию Mecheniy (Witalij Mecheniy) - za dostosowanie moda do monitorów panoramicznych. Сергею Hamul (Siergiej Hamul) - za użyczenie głosu (Informator). Анне Anny_Star (Anna Anny_Star) - za użyczenie głosu (Barbara). Олегу slesar6razriada (Oleg slesar6razriada) - za użyczenie głosu (Świadomość-Z, Marszałek). Артему LEPOS (Artem LEPOS) - za użyczenie głosu (Anatolij, Botanik). Денис Tirbah (Denis Tirbah), Евгению Quote (Jewgienij Quote), Максиму Нечитер (Maksym Нечитер), Эдуарду brat904 (Edward brat904), Виктору Avalokita (Wiktor Avalokita), Павлу Paul_Fox (Paweł Paul_Fox) - za udział w testowaniu modyfikacji oraz wykrywanie błędów i awarii. Podziękowania także dla autorów modów Arsenal_Mod, PSEVDO_STALKER_MOD, OOP i MacroN, Real Wolf, ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R, Sin, 1ns1debeast, r_populik, Aaz, DJekman, ArtemFact, ARayKo60, Valerich, Desertir, Стрелку-Меченному, Milo, Twinke Masta, KingFriday, L@r1ng1t$. Podziękowania również dla wszystkich tych, którzy nie zostali wymienieni, ale których dzieła zostały wykorzystane w tym projekcie. Wykorzystana ścieżka dźwiękowa: Spoiler "У самовара" ("U Samowara") - Ф.Гордон, А. Власт w wykonaniu Л.Утёсов. "Песня парашютистов" ("Piosenka spadochroniarzy") z filmu "Прыжок на заре" ("Skok o świcie"). "Русская рать" ("Rosyjska armia") - rosyjska piosenka ludowa w wykonaniu Н.Емелин. "Баллада о любви" ("Ballada o miłości") - В.Высоцкий w wykonaniu Gogol Bordello. "Phantasm II (End Credit)" - Fred Myrow. "Ma, I'm Coming Home" - Ozzy Osbourne. "House of the Rising Sun" - Geordie. "Mr.Tinkertrain" - Ozzy Osbourne. "Outro" - Supreme Godhead. "When Love & Hate Collige" - Def Leppard. "Who's Afraid of the Big Bad Wolf?" - Frank Churchill, исп. Fredo Gardoni; "Es Wolit Ein Madel Fruh Aufstehn" - Deutsche Marschen. "Suured bulvared" - Francis Lemarque, исп. Г.Отс. "Rosamunde Polka" - Jaromir Vejvoda. "The Temle of the King" - Rainbow. "I'm Easy" - David Lee Roth. Dodatkowe informacje: Spoiler Bez zgody administracji strony „Мир геймеров” nie wolno umieszczać modyfikacji i linków do jej pobrania na stronach: bar-reaktor.stalker-worlds.games, bar-reaktor.ucoz.ru, stalker-worlds.games. Współtwórcy moda na jego końcowym etapie rozwoju: Валерий Пилот (Walerij Pilot), Михаил LAKI (Michał LAKI). PORADY: Spoiler Wskazówki dot. rozgrywki: Akcja moda rozgrywa się na jednej lokacji - Prypeci. Modyfikacja skupia się głównie na fabule i eksploracji. Historia jest całkowicie oryginalna, zawiera wystarczająco dużo poszukiwań i akcji. Mod zawiera dużo tekstu (!!!) - dialogi, dokumenty, opisy przedmiotów. Może się wydawać, że z tego powodu rozgrywka będzie powolna, ale tak nie jest - tempo gry zostało utrzymane na tym samym poziomie. Zalecamy bardzo uważne czytanie dialogów, znalezionych dokumentów, zapisów w PDA, opisów przedmiotów. Wszędzie i we wszystkim znajdziesz informacje niezbędne do zrozumienia fabuły i przejścia modyfikacji. Nie ma możliwości, aby u gracza wystąpił dylemat na zasadzie "nie wiem dokąd pójść - nie wiem co znaleźć", ponieważ prawie wszystkie akcje fabularne zostały stworzone przez questy z ich opisem, ale to nie znaczy, że wszystko jest "rozbudowane", nikt nie zrezygnował ze stalkerskiej spostrzegawczości. Wszystkie niezbędne do ukończenia moda informacje, zapisy w znalezionych dokumentach, opisy postaci są zapisywane w PDA. Mod ma w zasadzie liniowy charakter, ale można przejść fabuły na wiele sposobów. Początkowo autorzy nie zamierzali stworzyć "mieszanki" - nacisk położono na oryginalność historii, więc kto spodziewa się zobaczyć wszelkiego rodzaju cieszące oko wizualne zmiany, sto nieużywanych pistoletów, wyrwane ze wszystkich źródeł modele stalkerów i innych „piękności” najprawdopodobniej będzie rozczarowany. Z oryginalnego CCz zaczerpnięto lokację Prypeć ze zmianami autorstwa MacroN i globalnie przeprojektowaną przez Михаилом LAKI (Michał LAKI), małą paczkę modeli broni z lekko poprawionymi configami, kilka modeli artefaktów, które w tym modzie mają swoje oryginalne nazwy, opisy i właściwości, dostosowanie do monitorów panoramicznych. Na lokacji dodano kilka obiektów oraz ją „zazieleniono” - tak wyglądałoby miasto po kilku latach kompletnego spustoszenia. Wcześniejsza wersja moda wyciekła do sieci przez „pozbawionych skrupułów wspólników”, ale od tego czasu projekt stał się pod wieloma względami inny - jej przejście znacznie się różni. Przybliżony czas gry z przemyślaną rozgrywką, czytaniem dialogów i dokumentów zajmie około 50 godzin. Gra wykorzystuje system autozapisu. Podczas otrzymywania dowolnego zadania i rezygnacji z niego tworzone są autozapisy. Twórcy moda, zdecydowanie odradzają korzystanie z szybkich zapisów. Autozapisy lub własnoręcznie stworzone sejwy są wystarczające do pomyślnego ukończenia gry. Część porad od testerów; Nie zapisuj gry, jeśli protagonista jest pod wpływem promieniowania psi. Oczyść lokację z wrogów tak dokładnie, jak to możliwe. Uważnie czytaj dialogi i częściej zaglądaj do PDA, zwłaszcza po otrzymaniu nowych informacji. Nie zapisuj gry podczas bitwy (nie nastąpią bugi lub awarie, ale możesz być niemile zaskoczony). Zbieraj łupy tak często, jak to możliwe. Kwestie techniczne: Lokacja jest dość gęsto zaludniona, w niektórych momentach fabularnych może jednocześnie prezentować liczbę NPC znacznie większą niż najbardziej "ruchliwa" lokacja w oryginalnym CCz - Barze. Dlatego na słabszych komputerach można zaobserwować chwilowe spadki FPS i lagi. Ponadto, biorąc pod uwagę, że lokacja jest mała, czyszczenie pamięci nie zawsze działa tak, jak powinno, dlatego mogą wystąpić awarie. Każdy problem techniczny da się rozwiązać - głównie powracając do ostatniego autozapisu lub zapisu wykonanego przed nastąpieniem błędu. W tym zakresie nie są wymagane żadne dodatkowe działania. Dodatkowe informacje: Informacja dla tych, którzy lubią wprowadzać zmiany w plikach. W grze nie ma anty-cheatów, ale kategorycznie należy używać tylko pliku actor.ltx w modyfikacji. Dodatkowo nie zaleca się zmiany tych linii w pliku actor.ltx: ph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0 ph_box0_size = 0.3, 0.9, 0.3 ph_box1_center = 0.0, 0.6, 0.0 ph_box1_size = 0.3, 0.6, 0.3 ph_box2_center = 0.0, 0.4, 0.0 ph_box2_size = 0.3, 0.4, 0.3 Niektóre schowki, które dot. zadań zostały stworzone z myślą o parametrach głównego bohatera. Jeżeli ktoś je zmieni, to prawdopodobnie nie będzie w stanie do nich dotrzeć i zabrać zawartości. Zdecydowanie nie zaleca się również zmiany w pliku actor.ltx poniższych linii: disp_base = 0.8 disp_aim = 0.04 disp_vel_factor disp_accel_factor disp_crouch_factor disp_crouch_no_acc_factor = -0.4 W przeciwnym razie wystąpią błędy podczas korzystania z broni grawitacyjnej ("Grawigun") W grze wysokość skoku jest dostosowana tak, abyś mógł bez większych problemów przeniknąć, trafić lub wspiąć się w dowolne pożądane miejsce! GALERIA: Spoiler Zwiastun: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Google Drive - [KLIK] Torrent - [KLIK] Źródło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 22 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia Spoiler Legion Estoński - Freiwilige waffen ss Estland, plan prypeci z osadami takimi jak: Nowoszepielicze, Kopaczi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 24 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia Cześć, próbowałem odpalić moda, ale najpierw pojawiała sie nazwa i okienko "fsgame.ltx nie odpowiada" - dobra, usunąłem grażdankę z nazwy folderu i przestał. Za to teraz pojawia się nazwa i kursor kręci i kręci jak najęty - dopóki nie klikniesz, to będzie kręcił dalej do us...molonej śmierci... Kiedy klikniesz w to okno z nazwą, to wyskakuje okienko, że XR_3DA.exe nie odpowiada: zamknij/poczekaj - i to tyle. Ktoś? Coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 24 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia @bacenty a uruchamiasz na naszej czy ruskiej wersji stalkera? Bo to może być przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 24 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia Uruchamiam ze skrótu XR_3DA.exe, pogstawka rus, bez problemów. Mod jest fajny, polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 25 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia @vidkunsen Pozwoliłem sobie wykorzystać Twój post z informacją o premierze moda do stworzenia jego wstawki. Dzięki temu dało się przenieść posty po 22.08 do tego tematu, a zapowiedź zarchiwizować. Troszkę o nim poczytałem i wychodzi na to, że to długi mod, bo według informacji jego ukończenie oscyluje w granicach 50 godzin (pod warunkiem, że czyta się uważnie wszystkie dialogi). Dodatkowo nie ma w nim graficznych bajerów albo wypasionej paczki broni. Wychodzi na to, że to "mod w starym stylu", co mnie osobiście nie przeszkadza, ale... Jego ocena na AP wynosi obecnie 4. Dla przykładu nowa wersja Za perymetr do marzeń: Prolog ma 8.3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 25 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia Bo Perymetr ... jest krótki i także bez udziwnień natomiast w Kotle ... zagadka tworzy zagadkę, brak udziwnień - żadne tam czary mary w obu modach - sporo chodzenia po lokacji/ach żeby zaliczyć misje, polecam. p.s. stare twarze z nowymi ksywami, brak uczieczki z lokacji także sensownie wytłumaczony a na stadionie anomalie graja głowami śmiałków w piłke kopaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia Nie wyobrażam sobie 50 godzin gry na jednej lokacji 😁 choćby nie wiem jak się starali to co chwilę latali byśmy w kółko po tych samych miejscach coś zrobić. Chyba z tym czasem to mocno przesadzili 😏 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia W kółko to sobie można polatać wokół karuzeli w towarzystwie kolejnego stada z gatunku zanoza. Pobierz, zainstaluj, zagraj a dowiesz sie co jest do zrobienia. Na nudę nie ma czasu, jak w walkach ulicznych, przejście na druga strone ulicy zajmuje sporo czasu. Uwielbiam opinie tych co nie grali tylko oglądali czyjeś filmiki z rozgrywek. p.s. przydatne: Spoiler Jest 6 UAZ-ów transporterów, u mnie tutaj jest teleport do san - sanycza, dawniej barman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 30 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia Nowa fajna ekipa - Ślad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 30 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia (edytowane) @tom3kb to jest repack... @vidkunsen też tak próbowałem, tylko bez podstawki, bo to repack... opis - j/w Edytowane 30 Sierpnia przez bacenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 31 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia Ostatnia paczka z fotografii, co ja się namęczyłem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 1 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września Dobry mod, 9/10, polecam: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 1 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września p.s. dramatis personae: spis ekip: samotnicy, powinność, wolność, monolit, najmusy Eesti (Estończycy), skorpion, świadomość zero, barmany - 2 - on i jego klon, trepy, psy, nibypsy, koty, zanozy, nibyolbrzymy, snorki, pijawki, chimery, burery, ptaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.