Jump to content

Promieniowanie


Recommended Posts

W Tajnych Ścieżkach promieniowanie to bardzo uciążliwy problem jak z nim skutecznie walczyć... Zauważyłem, że na np na Elektrowni jest pewien schemat drogi, którą należy chodzić by ominąć promieniowanie...a mianowicie.: ..wychodząc z Sarkofagu kierujemy się do wyjścia na Prypeć pod ścianą budynku, gdy znajdziemy się na wysokości, gdzie stoi ciężarówka wracamy na główną drogę i mijamy z prawej cysternę leżącą na drodze i dalej do wyjścia... Taki schemat gwarantuje bezpieczne przechodzenie tego odcinka bez skutków promieniowania. Droga działa w obu kierunkach.

Link to comment
Share on other sites

Na początku gdy byłem w Prypeci i Czarnobylu 1/2 to miałem z promieniowaniem wielki problem, ciągle mi życie spadało. Ale pózniej gdy już dostałem się na bagna zebrałem bardzo dużo artefaktów, między innymi udało mi się znalezć takie które zwalczają promieniowanie. Teraz nie mam z tym problemu..

Link to comment
Share on other sites

Tak naprawdę tylko artefakty , antyrady to sobie w buty można włożyć .Na początku gry można znaleść przy ciałach Najemników Ogniste Kule , zbijają promieniowanie dość dobrze.Zalecane używanie rzadkich schowków AMK. W ten sposób już na MW znalazłem w schowku dwa elektryczne jeżozwierze i zapomniałem o problemach z promieniowaniem. Na Czarnobylu 1 można nałapać spore dawki idąc przy boku elektrowni w stronę Prypeci .Rozwiązaniem jest trzymanie się prawej strony drogi przy rurociągu , tam praktycznie niema promieniowania

Link to comment
Share on other sites

Tylko artami. A czemu uciążliwy ? Ja latałem z ponad 400 i nawet nie zauważyłem. Dopiero jak kupiłem dozymetr i sprawdziłem to się zdziwiłem. Właściwie powinienem być martwy dawno a nie radośnie biegać. MHO jest za dobrze. Powinno się czuć że coś nie tak. O ile pamiętam to w TS1 koło trzystu już się mocno odczuwało skutki napromieniowania.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Własnie kombinowałem jak zwiększyć w antyradzie ilość " uleczonego" napromieniowania, bo 20 jednostek to smiech przy 200 które można złapac przechodząc obok starej beczki, za cholerę nie moge dojść jak...a apteczka naukowców mimo że ma w opisie neutralizacje napromieniowania nic takiego nie robi.

Link to comment
Share on other sites

TS2 to trudny mod i promieniowanie jest jego smaczkiem. Nie można sobie chodzić ot tak do póki nie zdobędziemy dobrego zabezpieczenia. To dobrze bo zmusza gracza do myślenia, a nie tylko do samowolnej strzelaniny. Są miejsca których trzeba na początku unikać..później jest już łatwiej. Zanim poznałem schemat drogi na Elektrowni, świeciłem jak żarówka.. :D..a tam cały początek się rozgrywa...Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No więc sprawa promieniowania i antyradów jest tak prosta ze aż wstyd... ;) W pliku arc_radiation_script pierwsza linijka local ANTIRAD_CURES = 20000...dodajemy jedno zero na 200000 i już antyrad zbija 200 a nie 20 . Oczywiscie sam tego nie wymysliłem, dlatego wstyd ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.