MiedzianeJaja Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Latam końcówkę teleportami (ucieczka z elektrowni na czas) i już prawie, prawie koniec gdy nagle zaatakował mnie taki Bug: FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [flame_mono3_walk] in inaccessible for object [flame_mono321081] Jakoś nie mogę sie połapać o co w tym chodzi. Mimo wczytywania nawet wcześniejszych sejwów zawsze w tym samym miejscu po przeskoczeniu przez jeden z teleportów, nawet jak nie dotykam klawiatury, po 2 - 3 sekundach witam pulpit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Tu chodzi o te poprzerabiane na miotacze płomieni Grozy od monolitowców. Też to miałem , sejw wchodził bez problemu. Myślę że pomoże obniżenie grafiki bo bug atakował tylko jak stałem na przeciw płomienia , tak jakby grafika nie wyrabiała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 [error]Description : any vertex in patrol path [flame_mono3_walk] in inaccessible for object [flame_mono321081] Tak było w Soljance, gdy zombi zachodziły na siebie w Sarkofagu....nie trzeba zmieniać grafiki, wystarczy konsekwentnie likwidować wszystkich oponentów na swojej drodze, szczególnie tych z modyfikowaną grozą...jeden z nich nie może dostać się na swoje miejsce. Również miałem ten błąd w końcówce i pomógł mi właśnie ten schemat działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiedzianeJaja Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zaczałem jeszcze raz od momentu uratowania Tropiciela (nie całkiem) i rozpoczęcia drogi przez teleporty, pilnując żeby wszystkich wrogów w pobliżu odstrzelić. Tym razem bug nie zaatakował(wcześniej zmieniłem ustawienia grafiki na wszelki wypadek. W każdym razie pomogło i Kontrolerzy mogli spokojnie mnie zamknąć w czymśtam http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jak sie dałeś zamknąć to miałeś fałszywe zakończenie http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [haron_mono_lager_monolit4_walk] in inaccessible for object [sar_mono6] Coś podobnego ale na początku jak zabijam ochroniarzy Charona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 LDino opisz trochę sytuację w jakim momencie to się dzieje. Jest gdzieś na forum temat z usuwaniem postaci z gry... Zawsze zrób twardy zapis i próbuj wgrać. Jeżeli nie pomoże najlepiej wgrać zapis z poprzedniej lokacji..(nie autozpis)... i wejść jeszcze raz do Sarkofagu. Ten chory błąd dalej tam jest..zachodzą na siebie elementy gry i wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 To nie jest związane z moja eksterminacją Monolitowców? Spróbuje od auto bez zabijania może da rady. Początek gry ale jestem już któryś raz w sarkofagu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raven Opublikowano 11 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 LordDino tu masz temat jak usunąć przedmiot/postać z gry: http://www.stalkerteam.pl/topic/223-czeste-bledy-soljanki-i-ich-rozwiazania/page__hl__%2Busuwanie+%2Bpostaci__fromsearch__1 . Jak grałam w Solę miałam podobny błąd w Sarkofagu, recepta z tego tematu co podałam uratowała mnie wtedy, bo już nie wiedziałam co mam robić <_< . Życzę powodzenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 11 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Wgranie wcześniejszego sejwa pomogło od auto zacząłem i puściło mnie normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.