Skocz do zawartości

Wylot na Czarnobylu 2..koniec gry


Rekomendowane odpowiedzi

Latam końcówkę teleportami (ucieczka z elektrowni na czas) i już prawie, prawie koniec gdy nagle zaatakował mnie taki Bug:


FATAL ERROR
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point
[error]File		  : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line		  : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [flame_mono3_walk] in inaccessible for object [flame_mono321081]

Jakoś nie mogę sie połapać o co w tym chodzi.

Mimo wczytywania nawet wcześniejszych sejwów zawsze w tym samym miejscu po przeskoczeniu przez jeden z teleportów, nawet jak nie dotykam klawiatury, po 2 - 3 sekundach witam pulpit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[error]Description : any vertex in patrol path [flame_mono3_walk] in inaccessible for object [flame_mono321081] Tak było w Soljance, gdy zombi zachodziły na siebie w Sarkofagu....nie trzeba zmieniać grafiki, wystarczy konsekwentnie likwidować wszystkich oponentów na swojej drodze, szczególnie tych z modyfikowaną grozą...jeden z nich nie może dostać się na swoje miejsce. Również miałem ten błąd w końcówce i pomógł mi właśnie ten schemat działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczałem jeszcze raz od momentu uratowania Tropiciela (nie całkiem) i rozpoczęcia drogi przez teleporty, pilnując żeby wszystkich wrogów w pobliżu odstrzelić. Tym razem bug nie zaatakował(wcześniej zmieniłem ustawienia grafiki na wszelki wypadek. W każdym razie pomogło i Kontrolerzy mogli spokojnie mnie zamknąć w czymśtam http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
[error]Expression	: vertex || show_restrictions(m_object)
 
[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point
[error]File		  : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line		  : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [haron_mono_lager_monolit4_walk] in inaccessible for object [sar_mono6]

Coś podobnego ale na początku jak zabijam ochroniarzy Charona.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LDino opisz trochę sytuację w jakim momencie to się dzieje. Jest gdzieś na forum temat z usuwaniem postaci z gry... Zawsze zrób twardy zapis i próbuj wgrać. Jeżeli nie pomoże najlepiej wgrać zapis z poprzedniej lokacji..(nie autozpis)... i wejść jeszcze raz do Sarkofagu. Ten chory błąd dalej tam jest..zachodzą na siebie elementy gry i wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LordDino tu masz temat jak usunąć przedmiot/postać z gry: http://www.stalkerteam.pl/topic/223-czeste-bledy-soljanki-i-ich-rozwiazania/page__hl__%2Busuwanie+%2Bpostaci__fromsearch__1 . Jak grałam w Solę miałam podobny błąd w Sarkofagu, recepta z tego tematu co podałam uratowała mnie wtedy, bo już nie wiedziałam co mam robić <_< . Życzę powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.