Mugin Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Witam, macie może pomysł czemu w NS idąc do radaru ( do wejścia do bunkra na radarze) wywala mnie do windowsa? Dzieje się tak zawsze mniej więcej na wysokości drogi zakończonej przejściem do prypeci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revan Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Jak nie wrzucisz tutaj treści loga z gry zawierającego opis błędu, to nie wiele będą mogli ci pomóc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mugin Posted June 17, 2010 Author Report Share Posted June 17, 2010 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\\\\stalker\\\\patch_1_0004\\\\xr_3da\\\\xrRender\\\\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : [error]Arguments : Can\\\'t find texture \\\'aaz\\\\m4a1 sopmod\\\\tacstońk\\\' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert22 Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 W pliku textures.ltx znajdź ten tacstońk i zamień go na tacstock (mała pomyłka [literówka] Sapsana) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mugin Posted June 17, 2010 Author Report Share Posted June 17, 2010 FATAL ERROR Zmieniłem w pliku textures.ltx znajdującym się w katalogu gamedata/textures tacstońk na tacstock i oto kolejny komunikat : [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\\\\stalker\\\\patch_1_0004\\\\xr_3da\\\\xrRender\\\\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : [error]Arguments : Can\\\'t find texture \\\'aaz\\\\m4a1 sopmod\\\\tacstońk\\\' pomocy co dalej robić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest widower Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Literówka Sapsana jest ale w modelu nie w pliku .ltx. Znajdź teksturę 'tacstock'(tak jest zapisana w folderze), znajdziesz ją w textuers\aaz\m4a1 sopmod. Zmień jej nazwę na tę z loga błędu. Na wszelki wypadek masz nazwę "tacstońk" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 FATAL ERROR Zmieniłem w pliku textures.ltx znajdującym się w katalogu gamedata/textures tacstońk na tacstock i oto kolejny komunikat : [error]Expression Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest widower Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 Jeżeli chodzi o tę broń http://img96.imageshack.us/img96/8899/s ... 56l01e.jpg to na bank literówka jest w modelu ...\meshes\weapons\M4\wpn_m4.ogf], oto wpisy aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia15637 aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia 18003 Specjalnie ją sobie zespamowałem co widać na obrazku P.S. Tylko mnie zniknęły nasze znaki na forum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
portals Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 P.S. Tylko mnie zniknęły nasze znaki na forum? Wszystkim ale tylko przez chwilę,teraz powinno być ok. A przy okazji przeniosłem wątek do odpowiedniego działu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted June 21, 2010 Report Share Posted June 21, 2010 Jeżeli chodzi o tę broń http://img96.imageshack.us/img96/8899/s ... 56l01e.jpg to na bank literówka jest w modelu ...\meshes\weapons\M4\wpn_m4.ogf], oto wpisy aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia15637 aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia 18003 Specjalnie ją sobie zespamowałem co widać na obrazku Mógłbyś uściślić, o co właściwie chodzi? Nie bardzo łapię... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest widower Posted June 21, 2010 Report Share Posted June 21, 2010 Chodzi o to, że Sapsan w modelu .ogf zapisał taką nazwę tekstury. Do szybkiego podglądania modeli(nazwy tekstur, ścieżka dostępu do nich) używam notepada++. Dokładny turial jak to robić można znaleźć w tym temacie: http://forum.clearsky.pl/viewtopic.php?f=17&t=368 I właśnie w modelu nazwa jest z 'ń'. Dlatego łatwiej i bezpieczniej zmienić nazwę tekstur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mugin Posted June 22, 2010 Author Report Share Posted June 22, 2010 Nowy problem , ma ktoś pomysł ? [error]Expression Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revan Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 FATAL ERROR [error]Expression Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert22 Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Ustaw sobie pamięć wirtualna tak do Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest widower Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 To nie do końca jest "out of memory". Co to za broń była? Log pokazuje problem z wgraniem tekstury na broń. Jakaś nowa instalacja, szczególnie xdirect? Podmnienione pliki .dll? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
portals Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Może koniec pamięci graficznej? Jaką masz kartę i ile ma pamięci? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Chodzi o to, że Sapsan w modelu .ogf zapisał taką nazwę tekstury. Do szybkiego podglądania modeli(nazwy tekstur, ścieżka dostępu do nich) używam notepada++. Dokładny turial jak to robić można znaleźć w tym temacie: http://forum.clearsky.pl/viewtopic.php?f=17&t=368 I właśnie w modelu nazwa jest z 'ń'. Dlatego łatwiej i bezpieczniej zmienić nazwę tekstur. Ponieważ robisz wrażenie osoby, która wie o czym mowa Zwracam się z pytaniem, w jaki sposób można zmienić nieszczęsną literówkę w samym pliku .ogf. wiadomo żę literówka jest. W polonizacji wszelkie nazwy plików zostały skorygowane na stactock, więc należałoby zrobić ten jeden krok dalej i skorygować do końca. Chciałbym to zrobić i pozbyć się kłopotu raz na zawsze, ale wolę poradzić się kogoś znającego sprawę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest widower Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Sprawdziłem, zamieniając "ń" na "c" w .ogf, trochę mnie zdziwił CTD ze względu na brak tekstury tacstock. Ręczna zmiana nazwy pomogła i wtedy zwróciłem uwagę na górną belkę Irfanview u mnie nazwa tekstury wygląda na niej tak "tacsto?k.dds". Podejrzewam, że Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Zobaczcie jeszcze to jako ,że robiłem to przed paroma godzinami temat jest świeży ... wchodząc na bagna oczywiście pulpit ze znanym błędem ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest widower Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Zmień nazwę tekstury(ścieżka podana w logu) na tacstońk. Po prostu zamień c na ń(albo to co nam wyświetla jako c). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Zmień nazwę tekstury(ścieżka podana w logu) na tacstońk. Po prostu zamień c na ń(albo to co nam wyświetla jako c). Ja nie piszę że mam problem . piszę , jak go rozwiązałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Koledzy, bardzo Was proszę, uzgodnijcie stanowiska, bo macie jak widzę większe ode mnie doświadczenie w tym względzie. Ja muszę mieć jakieś rozwiązanie do wstawienia w następną wersje polonizacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 U mnie w taki wlaśnie sposób zniknął błąd i weszłem na bagna . edit/ Ale rozumiem, że edytowałeś TYLKO .ogf a pozostałe nazwy zostały bez zmian? sorry z rozpędu wskoczyłem z edycją w twój post // nie ruszałem wogóle plików . ogf ... dlatego rząda tego ..ń w logu błędu . zmienilem tylko pliki ..DDS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest widower Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 W nazwie tekstury nam windows wyświetla "c" w rzeczywistości jest tam inny znak. Łatwiej i bezpieczniej jest pozmieniać nazwy tekstur, dostosowując ją do modelu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Jednym słowem jestem ugotowany - teraz już nie wiem nic. W polonizacji są pozmieniane ń na c w EmEdytorze, który pisze w rzeczywistej stronie kodowej którą ma ustawioną. Tam nie ma, że widać co innego a w rzeczywistości jest co innego. Jak ustawiłem cp1250, to jest na pewno alfabet środkowoeuropejski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.