Jump to content

Pytanie


Recommended Posts

FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\\\\stalker\\\\patch_1_0004\\\\xr_3da\\\\xrRender\\\\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : [error]Arguments : Can\\\'t find texture \\\'aaz\\\\m4a1 sopmod\\\\tacstońk\\\'

Link to comment
Share on other sites

FATAL ERROR Zmieniłem w pliku textures.ltx znajdującym się w katalogu gamedata/textures tacstońk na tacstock i oto kolejny komunikat : [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\\\\stalker\\\\patch_1_0004\\\\xr_3da\\\\xrRender\\\\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : [error]Arguments : Can\\\'t find texture \\\'aaz\\\\m4a1 sopmod\\\\tacstońk\\\' pomocy co dalej robić?

Link to comment
Share on other sites

Guest widower

Literówka Sapsana jest ale w modelu nie w pliku .ltx. Znajdź teksturę 'tacstock'(tak jest zapisana w folderze), znajdziesz ją w textuers\aaz\m4a1 sopmod. Zmień jej nazwę na tę z loga błędu. Na wszelki wypadek masz nazwę "tacstońk"

Link to comment
Share on other sites

Guest widower

Jeżeli chodzi o tę broń http://img96.imageshack.us/img96/8899/s ... 56l01e.jpg to na bank literówka jest w modelu ...\meshes\weapons\M4\wpn_m4.ogf], oto wpisy aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia15637 aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia 18003 Specjalnie ją sobie zespamowałem co widać na obrazku P.S. Tylko mnie zniknęły nasze znaki na forum?

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli chodzi o tę broń

http://img96.imageshack.us/img96/8899/s ... 56l01e.jpg

to na bank literówka jest w modelu ...\meshes\weapons\M4\wpn_m4.ogf], oto wpisy

aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia15637

aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia 18003

Specjalnie ją sobie zespamowałem co widać na obrazku

Mógłbyś uściślić, o co właściwie chodzi? Nie bardzo łapię...

Link to comment
Share on other sites

Guest widower

Chodzi o to, że Sapsan w modelu .ogf zapisał taką nazwę tekstury. Do szybkiego podglądania modeli(nazwy tekstur, ścieżka dostępu do nich) używam notepada++. Dokładny turial jak to robić można znaleźć w tym temacie: http://forum.clearsky.pl/viewtopic.php?f=17&t=368 I właśnie w modelu nazwa jest z 'ń'. Dlatego łatwiej i bezpieczniej zmienić nazwę tekstur.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest widower

To nie do końca jest "out of memory". Co to za broń była? Log pokazuje problem z wgraniem tekstury na broń. Jakaś nowa instalacja, szczególnie xdirect? Podmnienione pliki .dll?

Link to comment
Share on other sites

Chodzi o to, że Sapsan w modelu .ogf zapisał taką nazwę tekstury. Do szybkiego podglądania modeli(nazwy tekstur, ścieżka dostępu do nich) używam notepada++. Dokładny turial jak to robić można znaleźć w tym temacie:

http://forum.clearsky.pl/viewtopic.php?f=17&t=368

I właśnie w modelu nazwa jest z 'ń'. Dlatego łatwiej i bezpieczniej zmienić nazwę tekstur.

Ponieważ robisz wrażenie osoby, która wie o czym mowa :) Zwracam się z pytaniem, w jaki sposób można zmienić nieszczęsną literówkę w samym pliku .ogf. wiadomo żę literówka jest. W polonizacji wszelkie nazwy plików zostały skorygowane na stactock, więc należałoby zrobić ten jeden krok dalej i skorygować do końca. Chciałbym to zrobić i pozbyć się kłopotu raz na zawsze, ale wolę poradzić się kogoś znającego sprawę.
Link to comment
Share on other sites

Guest widower

Sprawdziłem, zamieniając "ń" na "c" w .ogf, trochę mnie zdziwił CTD ze względu na brak tekstury tacstock. Ręczna zmiana nazwy pomogła i wtedy zwróciłem uwagę na górną belkę Irfanview u mnie nazwa tekstury wygląda na niej tak "tacsto?k.dds". Podejrzewam, że

Link to comment
Share on other sites

U mnie w taki wlaśnie sposób zniknął błąd i weszłem na bagna . edit/ Ale rozumiem, że edytowałeś TYLKO .ogf a pozostałe nazwy zostały bez zmian? sorry z rozpędu wskoczyłem z edycją w twój post // nie ruszałem wogóle plików . ogf ... dlatego rząda tego ..ń w logu błędu . zmienilem tylko pliki ..DDS

Link to comment
Share on other sites

Guest widower

W nazwie tekstury nam windows wyświetla "c" w rzeczywistości jest tam inny znak. Łatwiej i bezpieczniej jest pozmieniać nazwy tekstur, dostosowując ją do modelu.

Link to comment
Share on other sites

Jednym słowem jestem ugotowany - teraz już nie wiem nic. W polonizacji są pozmieniane ń na c w EmEdytorze, który pisze w rzeczywistej stronie kodowej którą ma ustawioną. Tam nie ma, że widać co innego a w rzeczywistości jest co innego. Jak ustawiłem cp1250, to jest na pewno alfabet środkowoeuropejski.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.