Skocz do zawartości

Pytanie


Mugin

Rekomendowane odpowiedzi

FATAL ERROR Zmieniłem w pliku textures.ltx znajdującym się w katalogu gamedata/textures tacstońk na tacstock i oto kolejny komunikat : [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\\\\stalker\\\\patch_1_0004\\\\xr_3da\\\\xrRender\\\\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : [error]Arguments : Can\\\'t find texture \\\'aaz\\\\m4a1 sopmod\\\\tacstońk\\\' pomocy co dalej robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Literówka Sapsana jest ale w modelu nie w pliku .ltx. Znajdź teksturę 'tacstock'(tak jest zapisana w folderze), znajdziesz ją w textuers\aaz\m4a1 sopmod. Zmień jej nazwę na tę z loga błędu. Na wszelki wypadek masz nazwę "tacstońk"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o tę broń http://img96.imageshack.us/img96/8899/s ... 56l01e.jpg to na bank literówka jest w modelu ...\meshes\weapons\M4\wpn_m4.ogf], oto wpisy aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia15637 aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia 18003 Specjalnie ją sobie zespamowałem co widać na obrazku P.S. Tylko mnie zniknęły nasze znaki na forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o tę broń

http://img96.imageshack.us/img96/8899/s ... 56l01e.jpg

to na bank literówka jest w modelu ...\meshes\weapons\M4\wpn_m4.ogf], oto wpisy

aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia15637

aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia 18003

Specjalnie ją sobie zespamowałem co widać na obrazku

Mógłbyś uściślić, o co właściwie chodzi? Nie bardzo łapię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że Sapsan w modelu .ogf zapisał taką nazwę tekstury. Do szybkiego podglądania modeli(nazwy tekstur, ścieżka dostępu do nich) używam notepada++. Dokładny turial jak to robić można znaleźć w tym temacie: http://forum.clearsky.pl/viewtopic.php?f=17&t=368 I właśnie w modelu nazwa jest z 'ń'. Dlatego łatwiej i bezpieczniej zmienić nazwę tekstur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość widower

To nie do końca jest "out of memory". Co to za broń była? Log pokazuje problem z wgraniem tekstury na broń. Jakaś nowa instalacja, szczególnie xdirect? Podmnienione pliki .dll?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że Sapsan w modelu .ogf zapisał taką nazwę tekstury. Do szybkiego podglądania modeli(nazwy tekstur, ścieżka dostępu do nich) używam notepada++. Dokładny turial jak to robić można znaleźć w tym temacie:

http://forum.clearsky.pl/viewtopic.php?f=17&t=368

I właśnie w modelu nazwa jest z 'ń'. Dlatego łatwiej i bezpieczniej zmienić nazwę tekstur.

Ponieważ robisz wrażenie osoby, która wie o czym mowa :) Zwracam się z pytaniem, w jaki sposób można zmienić nieszczęsną literówkę w samym pliku .ogf. wiadomo żę literówka jest. W polonizacji wszelkie nazwy plików zostały skorygowane na stactock, więc należałoby zrobić ten jeden krok dalej i skorygować do końca. Chciałbym to zrobić i pozbyć się kłopotu raz na zawsze, ale wolę poradzić się kogoś znającego sprawę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość widower

Sprawdziłem, zamieniając "ń" na "c" w .ogf, trochę mnie zdziwił CTD ze względu na brak tekstury tacstock. Ręczna zmiana nazwy pomogła i wtedy zwróciłem uwagę na górną belkę Irfanview u mnie nazwa tekstury wygląda na niej tak "tacsto?k.dds". Podejrzewam, że

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w taki wlaśnie sposób zniknął błąd i weszłem na bagna . edit/ Ale rozumiem, że edytowałeś TYLKO .ogf a pozostałe nazwy zostały bez zmian? sorry z rozpędu wskoczyłem z edycją w twój post // nie ruszałem wogóle plików . ogf ... dlatego rząda tego ..ń w logu błędu . zmienilem tylko pliki ..DDS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem jestem ugotowany - teraz już nie wiem nic. W polonizacji są pozmieniane ń na c w EmEdytorze, który pisze w rzeczywistej stronie kodowej którą ma ustawioną. Tam nie ma, że widać co innego a w rzeczywistości jest co innego. Jak ustawiłem cp1250, to jest na pewno alfabet środkowoeuropejski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.