Jump to content

Grafika


danieldino
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Cokolwiek powiecie, STALKER to przede wszystkim znakomity pokaz możliwości Pixel Shader 3.0. Nie mówię tu tylko o Parralax Mappingu (który nawiasem mówiąc jest świetny) lecz o wolumetrycznym świetle renderowanym niezależnie od kąta widzenia, tonemappingu, głębi pola. Szkoda że wolumetryczny dym który jest możliwy do uzyskania w DX9 (NFS: Pro Street np.) jest dostępny tylko w DX10 i jest go tak mało w grze (chyba tylko w CS w podziemiach Agropromu).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To jest tłumaczenie opisu Oto jest trzecia prezentacja moda S.T.A.L.K.E.R.Weather_Overhauled mod. Przedstawia środek dnia w rejonie Baru. Zauważcie, żę film zrobił sie wyraźnie ciemniejszy niz oruginalna gra. Na zdrowie! Samego moda mozna pobrać tu: http://www.gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums%E2%8C%A9=en&offset=-120 lub tu: http://board.oblivion-lost.de/showthread.php?p=165737#post165737 Przyjrzę sie modowi i sprawdzę, czy nie ma czegos do tłumaczenia :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity