Skocz do zawartości

Sigerous Mod 1.6: BRAZ + Mroczne W.I.F. + Narod Fix rev-9


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

http://narod.ru/disk/23049658000/SGM%201.6%20Update.%2023.07.2010.exe.html fix 23.07.2010

http://narod.ru/disk/22864742000/SGM%201.6%20Update.%2018.07.2010.exe.html fix 18.07.2010

http://narod.ru/disk/22142938000/FIX_1.6_22.rar.html i nasz fix 22 z 22.06.2010 naprawiający nieszczęsnych najemników czyli zapewne zawarty w obydwu wyżej ;]

Wszystkie pod SGM 1.6

Te fixy są konieczne aby grać, instalujemy je przed spolszczeniem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ czarnobyl10

Instrukacja instalacji jest prosta:

INSTALACJA MODA i POLONIZACJI:

NOWA GRA WYMAGANA !!

1. zainstalować grę STALKER-CoP

2. zainstalować patch 1.6.0.2 (wymagany !)

3. zainstalować mod: BRAZ 1.6.1

4. zainstalować: Merczone W.I.F + Narod Fix rev-9

5. zainstalować polonizację

6. można grać

Nie instalowałem nic więcej poza tym co jest wymienione w cytacie. Nie miałem żadnych kłopotów technicznych w czasie gry. Z modami do STALKERa jest tak - im więcej różnych rzeczy nawrzucasz, tym częściej będziesz miał problemy.

W instrukcji instalacji masz podane wszystko co jest potrzebne do działania gry. Jeśli Ci potem jakiś problem wyniknie, to wtedy dopiero zaczynasz kombinować. Nie rób sobie bałaganu w modzie zanim zaczniesz grać !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Brazem jest jak z Solianką jednemu będzie działać bez problemów u drugiego będą wyloty. Yurek nie miał problemów Rider miał z najemnikami, Ty też możesz nie mieć a może wywalić Ci błąd w zupełnie innym miejscu niż jest tu opisane, zainstaluj jak radzi Yurek zagraj a jak będzie jakiś problem to dopiero trzeba pokombinować z patchami ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabuła jest identyczna, ale wysyp broni, pancerzy i innych zabawek oraz całkowicie zmienione staty broni, dodatkowe mutanty (połamaniec) i zupełnie nowe artefakty powodują, że gra się zupełnie na nowo, mimo że zadania jakby znane ...;) Ja grałem w oba mody i stwierdzam, że warto było - bawiłem się świetnie przy obu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę zachęcam do zagrania w tego moda jest miodny zwłaszcza w ilość dostępnych pukawek do wyboru do koloru co kto lubi :) dodano też nowe zadania niewiele, ale zawsze bo z tego co widzę to nie był zbyt popularny mod pod CoP na tym forum. Mogę jeszcze polecić FreeChoice ale tam zabawa jest popsuta już na samym początku bo dostajemy wszystkie bronie i cały dostępny stuff na początku ale warty jest zagrania ze względu na nowe lokacje i questy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja nie mogę sobie chociaż raz w coś zagrać, żeby nie było żadnych problemów ??????

Ale do rzeczy - skusiłem się, że zagram sobie w SGM 1.6 + Braz. Wszystko pięknie, ładnie, zassałem, zainstalowałem zgodnie z instrukcją. no to czas podbić Zonę :) Puszczam grę, a tu zonk :

Dołączona grafika

Wszystkie ikonki w ekwipunku wyglądają jak...sam nie wiem jak co. Zmiana ustawień grafiki ani rozdzielczości obrazu nic nie daje.

Czy idzie coś z tym fantem zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ apg2312

No to zdarzył Ci się bardzo rzadki przypadek ciekawego errora ;)

A tak na poważnie:

1. Z folderu "ui" (ścieżka: X:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\configs\ui)

usuwasz następujące pliki:

- actor_menu_16.xml

- actor_menu_item.xml

- actor_menu_item_16.xml

2. Instalujesz łatkę z poniższego linka (zgadzasz się na wszelkie zamiany plików !)

http://www.megaupload.com/?d=UERXY258

3. Odpalasz grę i sprawdzasz czy podziałało ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie zainstalowałem SGM 1.7, żeby sobie w coś popykać, i wszystko gra i buczy :) Ale zaraz wypróbuję Twoją poradę. Ha, co ja mam takiego w sobie, że zawsze coś musi u mnie wyskoczyć ? Inni gracze grają sobie we wszystko, zero CTD, zero errorów, a jak tylko ja wrzucę jakiegoś moda, to zawsze coś mi wyskoczy. Grrrr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co jest z tym modem gra mi strasznie zwalnia mam najmniejszą rozdzielczość oświetlenie statyczne, a nadal mam czasem jakbym w budyniu chodził jest na to jakaś rada? Do tego mam bt jak zaczynam walić do bandziorów w Zatonie koło mostu

* Detected CPU: AMD Athlon II X2 260 Processor [AuthenticAMD], F15/M6/S3, 3214.00 mhz, 66-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT * CPU threads: 2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 46132 files cached 30 archives, 9309Kb memory used. Init FileSystem 16.084904 sec 'xrCore' build 3967, Dec 14 2009 EH: BE30F7B70CD69ECA808A126EF936BC72 -----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx -----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll Loading DLL: xrRender_R4.dll command line Executing config-script "user.ltx"... [c:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[1985660 K], reserved[27236 K], committed[84192 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[21321 K], process heap[2773 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[21765 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present dir[0]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\ dir[1]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\ dir[2]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\ dir[3]=C:\WINDOWS\system32\ CleanDeviceSpecifierList CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"... [c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_default.ltx"... [c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded. Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"... [c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. ~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break' ~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000] ~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight' ~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000] ~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time' ~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever [c:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:68B8]: ATI Radeon HD 5700 Series * GPU driver: 6.14.10.7060 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 1134 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K * distortion: used, dev(30),need(14) * color_mapping: used, dev(30),need(14) * SSample: 800x600 compiling shader postprocess compiling shader postprocess_d compiling shader postprocess_cm_pre * SSample: enabled compiling shader particle_distort compiling shader particle compiling shader particle - r__tf_aniso 4 - r1_tf_mipbias 0. compiling shader simple_color compiling shader portal compiling shader editor compiling shader sky2 compiling shader sky2 compiling shader clouds compiling shader clouds Starting engine... compiling shader hud_font Loading DLL: xrGameSpy.dll intro_start intro_logo intro_delete ::update_logo_intro compiling shader yuv2rgb * [win32]: free[1840508 K], reserved[42552 K], committed[214028 K] * [ D3D ]: textures[64 K] * [x-ray]: crt heap[114439 K], process heap[7889 K], game lua[2575 K], render[178 K] * [x-ray]: economy: strings[22214 K], smem[0 K] * 0.0 : [ 55] $null * 0.0 : [ 2] $user$cmap0 * 0.0 : [ 2] $user$cmap1 * 0.0 : [ 3] $user$distort * 0.0 : [ 6] $user$rendertarget * 0.0 : [ 5] $user$rendertarget_color_map * 0.0 : [ 1] $user$sky0 * 0.0 : [ 1] $user$sky1 * 0.0 : [ 1] $user$tonemap * 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare2 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare3 * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_lightning * 0.0 : [ 1] fx\fx_rain * 0.0 : [ 1] fx\fx_rainsplash1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_fog * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_halo * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_rise * 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge * 0.0 : [ 1] fx\fx_volumefog1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_04 * 0.0 : [ 1] glow\glow_fire1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange2 * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange_bright * 0.0 : [ 1] glow\glow_white * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-fire01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-smoke-01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_16 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_18 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_19 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_21 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_23 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2_green * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_5 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_6 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_7 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_8 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_88 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_9 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_blurry_cloud * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_brick * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_water * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretedebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretepuffs_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2inv * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist7 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist8 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist9 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_teleport * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distort_anomaly * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distortion * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flamefx_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_05 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_07 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gologramma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ligth_6 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_plasma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_skinsplash1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_b * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_10 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_100 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_20 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_30 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_40 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_50 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_60 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_70 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_80 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_90 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks_poison * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spikey_star * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_step_blood * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_synus * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_teleport * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_test_textures * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehglassdebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_water_wave * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips3 * 0.0 : [ 1] prop\prop_fake_bed_fireplace * 0.0 : [ 1] prop\prop_provod_02 * 0.0 : [ 2] sky\af1_cloudy\cloudy_1 * 0.0 : [ 2] sky\af1_cloudy\cloudy_1#small * 0.0 : [ 10] sky\af1_cloudy\cloudy_2 * 0.0 : [ 10] sky\af1_cloudy\cloudy_2#small * 0.0 : [ 4] sky\af1_cloudy\cloudy_3 * 0.0 : [ 4] sky\af1_cloudy\cloudy_3#small * 0.0 : [ 4] sky\af1_cloudy\cloudy_5 * 0.0 : [ 4] sky\af1_cloudy\cloudy_5#small * 0.0 : [ 6] sky\af1_foggy\foggy_1 * 0.0 : [ 6] sky\af1_foggy\foggy_1#small * 0.0 : [ 4] sky\af1_foggy\foggy_2 * 0.0 : [ 4] sky\af1_foggy\foggy_2#small * 0.0 : [ 5] sky\af1_foggy\foggy_3 * 0.0 : [ 5] sky\af1_foggy\foggy_3#small * 0.0 : [ 5] sky\af1_foggy\foggy_4 * 0.0 : [ 5] sky\af1_foggy\foggy_4#small * 0.0 : [ 4] sky\af1_foggy\foggy_5 * 0.0 : [ 4] sky\af1_foggy\foggy_5#small * 0.0 : [ 6] sky\af2_blowout\blowout1 * 0.0 : [ 6] sky\af2_blowout\blowout1#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout1_1 * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout1_1#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout2 * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout2#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout2_night * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout2_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout3 * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout3#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_1 * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_1#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_1_night * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_1_night#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_2 * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_2#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_2_night * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_2_night#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_3 * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_3#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_3_night * 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3_3_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout3_night * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout3_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout4 * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout4#small * 0.0 : [ 3] sky\af2_blowout\blowout4_1 * 0.0 : [ 3] sky\af2_blowout\blowout4_1#small * 0.0 : [ 3] sky\af2_blowout\blowout4_1_night * 0.0 : [ 3] sky\af2_blowout\blowout4_1_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout4_night * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout4_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout5 * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout5#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout5_night * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout5_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout6 * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout6#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout6_night * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout6_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout7 * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout7#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout7_night * 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout7_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\00-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\00-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\01-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\01-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\02-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\02-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\03-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\03-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\04-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\04-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\05-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\05-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\05-30 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\05-30#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\06-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\06-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\07-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\07-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\08-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\08-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\09-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\09-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\10-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\10-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\11-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\11-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\12-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\12-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\13-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\13-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\14-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\14-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\15-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\15-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\16-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\16-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\17-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\17-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\18-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\18-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\19-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\19-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\20-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\20-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\21-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\21-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\22-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_clear\22-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\22-30 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\22-30#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\23-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_clear\23-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_cloudy\00-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_cloudy\00-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af2_cloudy\01-00 * 0.0 : [ 3] sky\af2_cloudy\01-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_cloudy\02-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_cloudy\02-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\06-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\06-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\07-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\07-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\08-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\08-00#small * 0.0 : [ 4] sky\af2_cloudy\09-00_19-00 * 0.0 : [ 4] sky\af2_cloudy\09-00_19-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\10-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\10-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\11-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\11-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\12-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\12-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af2_cloudy\13-00 * 0.0 : [ 3] sky\af2_cloudy\13-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\14-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\14-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_cloudy\15-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_cloudy\15-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\16-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\16-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\17-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\17-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\18-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\18-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\21-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\21-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\22-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\22-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\00-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\00-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\01-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\01-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\06-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\06-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\07-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\07-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\09-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\09-00#small * 0.0 : [ 4] sky\af2_foggy\10-00 * 0.0 : [ 4] sky\af2_foggy\10-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\11-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\11-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\12-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\12-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\13-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\13-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\14-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\14-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af2_foggy\16-00 * 0.0 : [ 3] sky\af2_foggy\16-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\17-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\17-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\18-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\18-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\19-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\19-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\21-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\21-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\22-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\22-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\00-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\00-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\01-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\01-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\02-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\02-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\04-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\04-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\05-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\05-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\05-30 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\05-30#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\06-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\06-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\07-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\07-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\08-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\08-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\09-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\09-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\10-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\10-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\11-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\11-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\12-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\12-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\13-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\13-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\14-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\14-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\15-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\15-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\16-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\16-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\17-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\17-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\18-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\18-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\19-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\19-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\20-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\20-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\21-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\21-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\22-00 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\22-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\22-30 * 0.0 : [ 1] sky\af2_partly\22-30#small * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\23-00 * 0.0 : [ 2] sky\af2_partly\23-00#small * 0.0 : [ 4] sky\af2_rainy\07-00 * 0.0 : [ 4] sky\af2_rainy\07-00#small * 0.0 : [ 4] sky\af2_rainy\09-00_19-00 * 0.0 : [ 4] sky\af2_rainy\09-00_19-00#small * 0.0 : [ 6] sky\af2_rainy\13-00 * 0.0 : [ 6] sky\af2_rainy\13-00#small * 0.0 : [ 4] sky\af2_rainy\15-00 * 0.0 : [ 4] sky\af2_rainy\15-00#small * 0.0 : [ 4] sky\af2_rainy\15-00-2 * 0.0 : [ 4] sky\af2_rainy\15-00-2#small * 0.0 : [ 6] sky\af2_rainy\16-00 * 0.0 : [ 6] sky\af2_rainy\16-00#small * 0.0 : [ 4] sky\af2_rainy\20-00 * 0.0 : [ 4] sky\af2_rainy\20-00#small * 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube * 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube#small * 0.0 : [ 16] sky\sky_13_cube * 0.0 : [ 16] sky\sky_13_cube#small * 0.0 : [ 14] sky\sky_13_cube_night * 0.0 : [ 14] sky\sky_13_cube_night#small * 0.0 : [ 14] sky\sky_13_vibros_cube * 0.0 : [ 14] sky\sky_13_vibros_cube#small * 0.0 : [ 6] sky\sky_14_cube * 0.0 : [ 6] sky\sky_14_cube#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_17_clouds_cube * 0.0 : [ 1] sky\sky_17_clouds_cube#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_17_cube * 0.0 : [ 3] sky\sky_17_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_18_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_18_cube#small * 0.0 : [ 8] sky\sky_19_cube * 0.0 : [ 8] sky\sky_19_cube#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_1_clouds_cube * 0.0 : [ 1] sky\sky_1_clouds_cube#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_20_clouds_cube * 0.0 : [ 1] sky\sky_20_clouds_cube#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_20_cube * 0.0 : [ 3] sky\sky_20_cube#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_2_clouds_cube * 0.0 : [ 1] sky\sky_2_clouds_cube#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_2_cube * 0.0 : [ 3] sky\sky_2_cube#small * 0.0 : [ 9] sky\sky_3_cube * 0.0 : [ 9] sky\sky_3_cube#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_4_cube * 0.0 : [ 2] sky\sky_4_cube#small * 0.0 : [ 13] sky\sky_5_cube * 0.0 : [ 13] sky\sky_5_cube#small * 0.0 : [ 5] sky\sky_6_cube * 0.0 : [ 5] sky\sky_6_cube#small * 0.0 : [ 8] sky\sky_7_cube * 0.0 : [ 8] sky\sky_7_cube#small * 0.0 : [ 6] sky\sky_8_cube * 0.0 : [ 6] sky\sky_8_cube#small * 0.0 : [ 27] sky\sky_9_cube * 0.0 : [ 27] sky\sky_9_cube#small * 0.0 : [ 412] sky\sky_oblaka * 0.0 : [ 15] sky\sky_rain1 * 0.0 : [ 15] sky\sky_rain1#small * 0.0 : [ 9] sky\sky_rain2 * 0.0 : [ 9] sky\sky_rain2#small * 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu * 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_sleep_screen * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_drop_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_5 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_6 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_7 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass01 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass02 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass03 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass04 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_5 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_6 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_7 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_8 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_9 * 0.0 : [ 1] wm\wm_grenade * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_dead * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_metal * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_ston * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood2 * 8.1 : [ 1] dino * 18.0 : [ 1] ui\ui_pda_menu_anims * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_arial_14_800_cent * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_19_800_cent * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_16_800_cent * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_18_800_cent * 33.0 : [ 1] ui\ui_ani_cursor * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_console_02 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_22_800_cent * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_32_800_cent * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_01 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_25_800_cent * 170.8 : [ 4] fx\fx_noise2 * 256.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_50_800_cent * 256.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_02 * 270.0 : [ 1] ui\video_voroni_crop * 936.0 : [ 1] ui\video_water_crop * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_hint_wnd * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_main_menu * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_mp_screen * 1024.1 : [ 1] ui\ui_common * 1365.5 : [ 1] ui\ui_actor_save_load compiling shader model_def_hq compiling shader model_def_hq_3 compiling shader model_def_lq compiling shader model_def_lq_3 compiling shader add_point compiling shader model_def_point_3 compiling shader add_spot compiling shader model_def_spot_3 compiling shader model_shadow compiling shader model_def_shadow_3 "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe" * phase time: 3 ms * phase cmem: 126174 K Loading objects... compiling shader model_def_hq_0 compiling shader model_def_lq_0 compiling shader model_def_point_0 compiling shader model_def_spot_0 compiling shader model_def_shadow_0 compiling shader model_env_hq compiling shader model_env_hq_0 compiling shader model_env_lq compiling shader model_env_lq_0 compiling shader model_def_hq_2 compiling shader model_def_lq_2 compiling shader model_def_point_2 compiling shader model_def_spot_2 compiling shader model_def_shadow_2 compiling shader model_env_hq_1 compiling shader model_env_lq_1 compiling shader model_def_point_1 compiling shader model_def_spot_1 compiling shader model_def_shadow_1 ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_groza\groza_shoot_silence.ogg compiling shader model_def_hq_1 compiling shader model_def_lq_1 compiling shader model_env_hq_2 compiling shader model_env_lq_2 Loading models... compiling shader model_def_hq_4 compiling shader model_def_lq_4 compiling shader model_def_point_4 compiling shader model_def_spot_4 compiling shader model_def_shadow_4 compiling shader simple compiling shader model_def_lqs_1 compiling shader model_env_hq_3 compiling shader model_env_lq_3 compiling shader model_distort4glass_3 ! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_10' ! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_100' ! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_20' ! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_30' ! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_40' ! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_50' ! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_60' ! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_70' ! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_80' ! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_90' * [prefetch] time: 17291 ms * [prefetch] memory: 78353Kb * phase time: 17840 ms * phase cmem: 206993 K * phase time: 7 ms * phase cmem: 206993 K * Loading spawn registry... * 7755 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 14665 objects are successfully loaded * Game dino is successfully loaded from file 'c:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\savedgames\dino.scop' (5.801s) * phase time: 5800 ms * phase cmem: 269287 K * phase time: 119 ms * phase cmem: 269331 K * phase time: 8 ms * phase cmem: 269331 K * WARNING: player not logged in * client : connection accepted - <All Ok> * phase time: 931 ms * phase cmem: 269365 K * phase time: 38 ms * phase cmem: 269365 K * phase time: 6293 ms * phase cmem: 370141 K compiling shader simple compiling shader simple_point compiling shader simple_spot compiling shader vert compiling shader vert compiling shader vert_point compiling shader vert_spot compiling shader vert_l compiling shader vert_l compiling shader base_lplanes compiling shader base_lplanes compiling shader wmark compiling shader wmark_point compiling shader wmark_spot compiling shader wmarkmult compiling shader lmap compiling shader lmap compiling shader lmap_point compiling shader lmap_spot compiling shader lmap_l compiling shader lmap_l compiling shader impl_dt compiling shader impl_dt compiling shader impl_point compiling shader impl_spot compiling shader impl_l compiling shader impl_l compiling shader water compiling shader water compiling shader waterd compiling shader waterd compiling shader tree_s compiling shader tree_s_point compiling shader tree_s_spot compiling shader lod compiling shader lod compiling shader tree_w compiling shader tree_w_point compiling shader tree_w_spot compiling shader avg4 * phase time: 437 ms * phase cmem: 371168 K * [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 49375 verts, 1542 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 62064 verts, 1939 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 20072 verts, 627 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 393270 indices, 768 Kb * phase time: 1149 ms * phase cmem: 371270 K * phase time: 306 ms * phase cmem: 378642 K compiling shader detail compiling shader detail_wave compiling shader detail_still * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 10126 v(20), 5368 p * [DETAILS] Batch(61), VB(197K), IB(31K) * phase time: 96 ms * phase cmem: 378658 K * Loading HOM: c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\zaton\level.hom * phase time: 5961 ms * phase cmem: 379124 K * phase time: 39 ms * phase cmem: 379124 K * phase time: 9 ms * phase cmem: 379124 K * t-report - base: 975, 405098 K * t-report - lmap: 26, 26627 K * WARNING: player not logged in * phase time: 7610 ms * phase cmem: 422262 K * phase time: 29 ms * phase cmem: 422262 K * [win32]: free[738892 K], reserved[80900 K], committed[1277296 K] * [ D3D ]: textures[478847 K] * [x-ray]: crt heap[422218 K], process heap[627056 K], game lua[44029 K], render[249 K] * [x-ray]: economy: strings[39568 K], smem[10421 K] compiling shader model_def_lqs_0 compiling shader particle_alphaonly compiling shader model_distort_2 compiling shader model_def_lplanes_0 ! Unknown command: dump_infos intro_start game_loaded * MEMORY USAGE: 448712 K * End of synchronization A[1] R[1] intro_delete ::update_game_loaded stack trace: 001B:04BC8AD4 xrRender_R1.dll 001B:04BC3A08 xrRender_R1.dll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zwalnianie, to spróbuj jeszcze w opcjach moda wyłączyć nadmierny spawn mutantów (i tak jest ich dużo), a "budyń będziesz miał zawsze w okolicy Skadowska i dworca na Janowie. Tu ci nic nie pomoże - tak już będzie ... Poza tym zwolnij ile sie da RAMu i zrób defraga dysku na którym masz zainstalowany CoP. Jeśłi chodzi o bandziorów, to jest to błąd samej gry lub moda, którego nie jestem w stanie poprawić bo nie mam pojęcia czego i gdzie szukać (nie ma linijki FATAL ERROR w logu, to nie wiem za co się zabrać :(). Spróbuj pobiec zupełnie w przeciwnym kierunku, tak żeby ci bandyci "zniknęli" ci w grze i wróć w to miejsce po chwilce biegania gdzie indziej (w Zonie zawsze znajdziesz coś ciekawego do zrobienia) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy już od Ciebie we FreeChoice dodano trzy nowe lokacje co się z tym wiąże nowi npc i oczywiście questy, broń ect. Jedyny minus tego moda jak dla mnie to taki, że startujesz z całym ekwipunkiem dostępnym w grze czyli na dzień dobry nie dość że jesteś przeciążony jak cholera to jeszcze robią z ciebie rambo. Możesz oczywiście wyrzucić wszystko i zostawić sobie podstawową broń ale chyba mało kto się na to kusi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy już od Ciebie we FreeChoice dodano trzy nowe lokacje co się z tym wiąże nowi npc i oczywiście questy, broń ect. Jedyny minus tego moda jak dla mnie to taki, że startujesz z całym ekwipunkiem dostępnym w grze czyli na dzień dobry nie dość że jesteś przeciążony jak cholera to jeszcze robią z ciebie rambo. Możesz oczywiście wyrzucić wszystko i zostawić sobie podstawową broń ale chyba mało kto się na to kusi :P

O wyrzucenie to się pokusze:)

Tylko przydałyby się linki na szybki serwer do freechoice:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

czołem!

problem oto taki się pojawił:

[error]Description : Statistic ERROR: cannot find monster class for [cat_normal21508] clsid [116]

Co panowie na to?

EDIT (Yurek) 15.07.11

Ponieważ jest to błąd samego moda, radą w takiej sytuacji może być przeinstalowanie gry i moda DOKŁADNIE według instrukcji:

1. zainstalować grę STALKER-CoP

2. zainstalować patch 1.6.0.2 (wymagany !)

3. zainstalować mod: BRAZ 1.6.1

4. zainstalować: Merczone W.I.F + Narod Fix rev-9

5. zainstalować polonizację

6. można grać

i NIE INSTALOWANIE NICZEGO czego nie byłoby w w/w spisie.

Przeszedłem cały mod zainstalowany wg w/w instrukcji i ani razu nie miałem takiego błędu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołożyłem jedynie fixy z postu Maura: http://narod.ru/disk...7.2010.exe.html fix 23.07.2010 http://narod.ru/disk...7.2010.exe.html fix 18.07.2010 Dzięki:) Kolejny problem: CTD bez bugtrapa, po prostu się wyłącza. Poza tym muli ekstremalnie... Na marginesie - pojawia się informacja "!Unknown command: dump_info" w konsoli. O co chodzi? Poprawka. Jest log błędu: Error Reason: ---------------------------------------- xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 001B:002CE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s) User Message: ---------------------------------------- Expression : !m_error_code Function : raii_guard::~raii_guard File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp Line : 748 Description : ...l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\rx_ai.script:581: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.