Jump to content

Recommended Posts

sigerous-mod-cs_stalkerteam.webp

Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 20.10.2010 r.
Autor: GeJorge
Autorzy spolszczenia: @Yurek, @kobal
Śr. długość rozgrywki: (ok. 15 godzin)


OPIS:

Spoiler

Głównym założeniem Sigerous Mod na platformie Czystego Nieba jest oryginalność koncepcji - maksymalne wyeliminowanie bugów oraz wszelakich niedociągnięć.  Kolejny element stanowi lekka zmiana fabuły i zaimplementowanie ok. 70 unikalnych zadań. Trzeba również nadmienić, że autor modyfikacji starał się w pewnym stopniu nadać Strefie Wykluczenia więcej autentyczności. 


Cechy moda:

  • Zmiany w fabule. 
  • Nowa broń, kombinezony, medykamenty, artefakty. 
  • Dodano płyty kevlarowe. 
  • Nowe specjalizacje NPC - Bankier, Selekcjoner, Organizator grup szturmowych i Handlarz. 
  • Dodano możliwość złożenia zamówienia na rzadkie przedmioty. 
  • Nowe schowki na lokacjach. 
  • Możliwość snu. 
  • Nowy HUD z nowymi funkcjami. 
  • Możliwość nadania artefaktom dodatkowych właściwości. 

SCREENY:

Spoiler

QQP1YbOdO1fnimHWYqRbzg.jpg

20200228130054_1.jpg.5d063b91f4366942c8937872343da8fb.jpg.8fb1f6507605db1a75159385cc0695b1.jpg

20200228135216_1.jpg.54f579a0db695ee3162d0cdde16d702f.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  1. Czyste Niebo 1.5.10.
  2. Należy zainstalować audio-fix do polskiej wersji gry, który posiada wbudowany instalator. 
  3. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 
  4. Do folderu z grą kopiujemy plik fsgame.ltx, który został dołączony do polonizacji lub zmieniamy w nim linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Audio-fix do polskiej wersji gry:

Mod + spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl


Źródła:  appro.jpg   stalkermod.jpg   playground-logo-3d.png.c3c259722594968f1c8fce9a398a2b73.jpg

 

  • Positive 10
Link to comment
Share on other sites

Dlaczego Korn...doszły nowe lokacje, gra o wiele większa jak SoC, mnóstwo nowych zadań..itd.

W sumie to gra sama w sobie nie jest zła (bagna były bardzo klimatyczne!) tylko już w Kordonie klimat się sypie, reszta zony jest przeludniona. Może trochę klimatyczny jest jeszcze Czerwony Las, ale za mało tam mutantów (większego stracha miałem w czerwonym lesie w ShoC). W sumie to większość graczy narzeka, że GSC przeludniło Zonę.

Wojny frakcji też były fajne, ale do Stalkera nie pasują, od czasu do czasu Wolność może postzrelać się z Powinnością, ale nieprzerwane szturmy to przesada, większość oddziałów albo rozszarpałyby mutanty, albo te same mutanty napadłyby na bazę główną, podczas nieobecności większości sił. I poza tym skąd te frakcje brałyby ludzi? W ShoC widzieliśmy, że prowadzą wojnę propagandową, skupiając się na walce z mutantami (sam Woronin przyznaje, że wtargnięcie na ziemie wolności nie ma sensu).

Link to comment
Share on other sites

W tym przypadku polecałbym moda podstawka to była droga przez mękę początek masakra najlepiej jakbyś był trójcą świętą bo w kilku miejscach trzeba było być w jednym czasie jak się chciało zaliczyć wszystkie zadania :P Chociaż z drugiej strony warto poznać CS i od strony podstawki ale to jak byś nie miał naprawdę co robić :)

Link to comment
Share on other sites

Moje tłumaczenie opisu spojlera z rosyjskiego takie na 80%. dodano 73 nowe zadania, zmieniono wygląd lokacji występujących w grze, dodano wiele nowyc NPC, którzy nocą są niewidzialni i ukrywają się, zmieniono HUD ktoremu dodano nowe funkcje, ustawienia moda tak zmieniono aby jaknajbardziej można było go spersonalizować dla gracza, nowe artefakty, które będą występowały losowo na lokacjach, możliwość ulepszania artefaktów, zwiększony udzwig bohatera do 80 kg, nowy wygląd broni, nowe bronie i pancerze, możliwość naprawy, ulepszania uzbrojenia i pancerzy, dodano nowe anomalie..., możliwość pełnej penetracji bagien, kordonu i lokacji, na lokacjach nowe ukryte schowki, bohater odczuwa głód i musi spać, nowy wygląd wyposażenia, leków i prowiantu, przystępujemy do frakcji i toczymy walki, nowa zdolność książka taktyki wojskowej która daje bohaterowi nowe zdolności w prowadzeniu walki, NPC mają nowe specialności..., przyjaźni przewodnicy mogą bohatera i jego grupę przeprowadzić za mniejszą cene lub za darmo, dostosowano wyświetlanie moda w rozdzielczości 1440x900 pikseli, poprawiono wygląd i zachowanie mutantów, są trudniejszymi przeciwnikami. Nie przetłumaczyłem wszystkiego bo musiałbym tłumaczyć dosłownie a jak na tak długą przerwe to i tak dobrze. Za błędy przepraszam.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mam dla Was dobrą wiadomość :D

Dziś razem z Kobalem zakończyliśmy tłumaczenie SGM do Czystego Nieba. Aktualnie zmontowałem betę polonizacji do testów, które w zasadzie od jutra ruszają. Beta SGM-CS w każdym razie odpala na polskiej wersji STALKER - CS z patchem 1.5.10 i audio fixem pl.

Linki do pobrania w/w plików macie poniżej (możecie sobie powoli przygotowywać czystą instalkę "Czystego Nieba" ;))

ftp://ftp4.cdprojekt...udio_hotfix.zip

ftp://ftp4.cdprojekt..._patch_1510.zip

screen tytułowy SGM-CS

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Sorki może niepotrzebnie sieję ferment ale jak wam się udaje tak szybko spalszczać taką ilość modów. Mogę zrozumieć, że opisy pewne się pokrywają ale nadal pozostaje kopa roboty porównując to z ns to tak wychodzi, że za szybko to nie idzie ale może się mylę.

Link to comment
Share on other sites

Po prostu w trakcie betatestów LWR tłumaczyłem SGM CS, potem Kobal skończył pisać poradnik, dołączył do mnie i we dwóch to już był moment ;) Poza tym faktycznie, baza językowa jest juz całkiem niezła. Dysponujemy czyms takim jak "Słownik Stalkera", który zaczął tworzyć Trurl3, przekazał go mnie i cały czas jest rozwijany. Im więcej zwrotów pokrywa sie z podstawką, tym mniej do roboty mają tłumacze. Akurat mod SGM do CS nie jest olbrzymem, więc roboty było na jakieś dwa tygodnie tylko po kilka godzin dziennie ;) I pamietajcie jeszcze jedno - NS jest modem OLBRZYMEM, a Trurl3 przecierał wtedy szlaki i poznawał to wszystko. My już czerpiemy z jego wiedzy ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.