Gandalf71 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 Data premiery: 20.10.2010 r. Autor: GeJorge Autorzy spolszczenia: @Yurek, @kobal Śr. długość rozgrywki: ok. 15 godzin OPIS: Spoiler Głównym założeniem Sigerous Mod na platformie Czystego nieba jest maksymalne wyeliminowanie bugów oraz wszelakich niedociągnięć. Kolejny element stanowi lekka zmiana fabuły i zaimplementowanie ok. 70 zadań. Cechy moda: Zmiany w fabule. Nowa broń, kombinezony, medykamenty, artefakty. Dodano płyty kevlarowe. Nowe specjalizacje NPC - Bankier, Selekcjoner, Organizator grup szturmowych i Handlarz. Dodano możliwość złożenia zamówienia na rzadkie przedmioty. Nowe schowki na lokacjach. Możliwość snu. Nowy HUD z nowymi funkcjami. Możliwość nadania artefaktom dodatkowych właściwości. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Czyste Niebo 1.5.10. Należy zainstalować audio-fix do polskiej wersji gry, który posiada wbudowany instalator. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. Do folderu z grą kopiujemy plik fsgame.ltx, który został dołączony do polonizacji lub zmieniamy w nim linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Audio-fix do polskiej wersji gry: MEGA - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Mod + spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródła: 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 No to mamy kolejną robotę dla Yurka. Zapowiada się nieźle, chętnie zagram w tego moda, bo podstawowa wersja Czystego Nieba była tragiczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Chwila chwila, tego Sigerousa z ShoC trzeba jeszcze przetłumaczyć! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 To pewnie te mody są podobne choć to różne gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 bo podstawowa wersja Czystego Nieba była tragiczna. Dlaczego Korn...doszły nowe lokacje, gra o wiele większa jak SoC, mnóstwo nowych zadań..itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Dlaczego Korn...doszły nowe lokacje, gra o wiele większa jak SoC, mnóstwo nowych zadań..itd. W sumie to gra sama w sobie nie jest zła (bagna były bardzo klimatyczne!) tylko już w Kordonie klimat się sypie, reszta zony jest przeludniona. Może trochę klimatyczny jest jeszcze Czerwony Las, ale za mało tam mutantów (większego stracha miałem w czerwonym lesie w ShoC). W sumie to większość graczy narzeka, że GSC przeludniło Zonę. Wojny frakcji też były fajne, ale do Stalkera nie pasują, od czasu do czasu Wolność może postzrelać się z Powinnością, ale nieprzerwane szturmy to przesada, większość oddziałów albo rozszarpałyby mutanty, albo te same mutanty napadłyby na bazę główną, podczas nieobecności większości sił. I poza tym skąd te frakcje brałyby ludzi? W ShoC widzieliśmy, że prowadzą wojnę propagandową, skupiając się na walce z mutantami (sam Woronin przyznaje, że wtargnięcie na ziemie wolności nie ma sensu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zagrałem w CS tylko raz i nie wracam do niego. Gra jak dla mnie lepsza od zewu. Teraz jak są do niej mody to zagram aby porównać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider112pl Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ja przed chwilą zamówiłem na allegro tą część. I pytanie-Czy przejść najpierw podstawową wersję tej gry czy z tym modem zaczynać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maur Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 W tym przypadku polecałbym moda podstawka to była droga przez mękę początek masakra najlepiej jakbyś był trójcą świętą bo w kilku miejscach trzeba było być w jednym czasie jak się chciało zaliczyć wszystkie zadania :P Chociaż z drugiej strony warto poznać CS i od strony podstawki ale to jak byś nie miał naprawdę co robić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Tak przejdź najpierw podstawową żebyś miał jako taki pogląd i wiadomości co do techniki i grywalności tej części. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Grając w podstawową grę poznajesz ją. Potem mod i widzisz wszystkie różnice tak najlepiej grać. Pytanie do Yurka zamierzasz spolonizować moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Moje tłumaczenie opisu spojlera z rosyjskiego takie na 80%. dodano 73 nowe zadania, zmieniono wygląd lokacji występujących w grze, dodano wiele nowyc NPC, którzy nocą są niewidzialni i ukrywają się, zmieniono HUD ktoremu dodano nowe funkcje, ustawienia moda tak zmieniono aby jaknajbardziej można było go spersonalizować dla gracza, nowe artefakty, które będą występowały losowo na lokacjach, możliwość ulepszania artefaktów, zwiększony udzwig bohatera do 80 kg, nowy wygląd broni, nowe bronie i pancerze, możliwość naprawy, ulepszania uzbrojenia i pancerzy, dodano nowe anomalie..., możliwość pełnej penetracji bagien, kordonu i lokacji, na lokacjach nowe ukryte schowki, bohater odczuwa głód i musi spać, nowy wygląd wyposażenia, leków i prowiantu, przystępujemy do frakcji i toczymy walki, nowa zdolność książka taktyki wojskowej która daje bohaterowi nowe zdolności w prowadzeniu walki, NPC mają nowe specialności..., przyjaźni przewodnicy mogą bohatera i jego grupę przeprowadzić za mniejszą cene lub za darmo, dostosowano wyświetlanie moda w rozdzielczości 1440x900 pikseli, poprawiono wygląd i zachowanie mutantów, są trudniejszymi przeciwnikami. Nie przetłumaczyłem wszystkiego bo musiałbym tłumaczyć dosłownie a jak na tak długą przerwe to i tak dobrze. Za błędy przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Grał ktoś w tego moda? Jeśli tak to jest ciekawy? bo nie wiem czy warto grać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Mod przeznaczony do polonizacji w późniejszym terminie (jest trzeci w kolejce zaplanowanych projektów). Na razie muszę od tych Sigerousów troche odpocząć i cos innego przetłumaczyć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Pewnie to tajemnica co teraz będziesz tłumaczył ale robisz kawał dobrej roboty dla tej garstki fanów stalkera w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Mam dla Was dobrą wiadomość :D Dziś razem z Kobalem zakończyliśmy tłumaczenie SGM do Czystego Nieba. Aktualnie zmontowałem betę polonizacji do testów, które w zasadzie od jutra ruszają. Beta SGM-CS w każdym razie odpala na polskiej wersji STALKER - CS z patchem 1.5.10 i audio fixem pl. Linki do pobrania w/w plików macie poniżej (możecie sobie powoli przygotowywać czystą instalkę "Czystego Nieba" ;)) ftp://ftp4.cdprojekt...udio_hotfix.zip ftp://ftp4.cdprojekt..._patch_1510.zip screen tytułowy SGM-CS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Kolejna dobra wiadomość w dzisiejszym dniu to już wszystkie sgm mamy po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Sorki może niepotrzebnie sieję ferment ale jak wam się udaje tak szybko spalszczać taką ilość modów. Mogę zrozumieć, że opisy pewne się pokrywają ale nadal pozostaje kopa roboty porównując to z ns to tak wychodzi, że za szybko to nie idzie ale może się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Część zadań pewnie jest podobna, tzn zwroty, wyrażenia w końcu tłumacze mają baze językową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Po prostu w trakcie betatestów LWR tłumaczyłem SGM CS, potem Kobal skończył pisać poradnik, dołączył do mnie i we dwóch to już był moment ;) Poza tym faktycznie, baza językowa jest juz całkiem niezła. Dysponujemy czyms takim jak "Słownik Stalkera", który zaczął tworzyć Trurl3, przekazał go mnie i cały czas jest rozwijany. Im więcej zwrotów pokrywa sie z podstawką, tym mniej do roboty mają tłumacze. Akurat mod SGM do CS nie jest olbrzymem, więc roboty było na jakieś dwa tygodnie tylko po kilka godzin dziennie ;) I pamietajcie jeszcze jedno - NS jest modem OLBRZYMEM, a Trurl3 przecierał wtedy szlaki i poznawał to wszystko. My już czerpiemy z jego wiedzy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 To czekamy na testy i kolejne spolszczenie naszego forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Co trzeba zrobić żeby zagrać w spolonizowany SGM dla CS? Bo jakoś nie mogę znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Polonizacja jest w fazie testów, poczekać na dodanie do pobieralni albo napisz do Yurka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Dlatego spytałem tutaj na PW zawsze sie czas znajdzie http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/lol.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Mamy komplet SGM spolonizowany ten krótki czas i możemy grać w każdego sigeriusa po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.