Skocz do zawartości

Wywiad z Cromm Cruac


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Dzięki.

Na prośbę @korn06 wrzucam tłumaczenie wywiadu.

Najpierw kilka słów o mnie. Naprawdę mam na imię Marcin i jestem polakiem mieszkającym w Londynie. Mam 39 lat i jestem grafikiem 3D oraz projektantem i programistą stron WWW z 25 letnim doświadczeniem. Jestem także graczem od zamierzchłej ery ZX Spectrum. Jestem także muzykiem, ale jako, że nie zdobyłem jeszcze Nagrody Grammy nie warto o tym wspominać.

Jaka jest Twoja ulubiona gra z serii S.T.A.L.K.E.R. ?

Ciężko powiedzieć. Grałem we wszystkie tyle razy, że naprawdę nie wiem. Cień Czarnobyla był pierwszą ulubioną ponieważ nie było żadnej alternatywy. Potem wyszło Czyste Niebo i mimo wielu błędów w grze ma ona lokacje, które lubię najbardziej: Czerwony Las i Limańsk w którym się zakochałem ponieważ wygląda dokładnie jak osiedle niedaleko którego się wychowałem. Kiedy ukazał się Zew Prypeci byłem bardzo rozczarowany grafiką. Dlatego zacząłem robić mody. Po zrobieniu pierwszego AtmosFear-a byłem na tyle usatysfakcjonowany, że wreszcie ukończyłem grę. Od tamtej pory uważam Zew za najlepszą z serii. Gra się świetnie, ma niezły scenariusz a silnik pozwala na fantastyczne efekty.

Co sądzisz o projekcie S.T.A.L.K.E.R.?

To jedne z najlepszych gier, w które grałem. Właściwie to chyba jedyne gry które ukończyłem więcej niż 2 razy (nie licząc Kółko i Krzyżyk). Uwielbiam 'Piknik na Skraju Drogi', który przeczytałem będąc nastolatkiem. Widziałem film Tarkowskiego i kiedy dowiedziałem się, że jakieś nieznane studio tworzy Zonę byłem podekscytowany. Potem usłyszałem, że ma się to dziać w Czarnobylu. Pomyślałem: co do cholery, obcych nie będzie? Ale później, kiedy zobaczyłem pierwsze skriny wiedziałem, że to będzie świetna gra. Wiecie, doświadczyłem katastrofy w Czarnobylu na własnej skórze. Byłem dzieckiem kiedy to się stało i do teraz pamiętam picie okropnego płynu Lugola, który miał zwalczyć promieniowanie.