Bloody2 Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 MAM ogromny problem moja modyfikacja jest w 75% skończona robię teraz TESTY i mam tylko 2 problemy które nie wiem jak rozwiązać Bardzo proszę o POMOC!!! FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:stalkersourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'grenade_rgd5_test' Problem z granatami NPC chce rzucić i crash. Drugi problem to jak włączyć te cholerne kropki na minimapce, przerabiam HUD z moda, gdzie były wyłączone... to jak problem na początku z tym HUDEM do solianki DAJCIE ZNAĆ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Musisz przeszukać programem "Text Crawler" cały folder gamedata z dodatku "arena expansion mod" (pliki: .xml, .script, .ltx) w poszukiwaniu słowa "yad" i porównać plik, w którym występuje z plikiem o identycznej nazwie w twoim modzie. Wtedy powinno być widać gdzie jest błąd ;) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 Jeśli chodzi o kropki na minimapie to się to robiło w config ui map_spots_relations.xml Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 Masz przykładową sekcję którą podał Kobal..pochodzi z moda Ostatnia Emisja ...zdaję sobie sprawę ,że możesz mieć inną, ale już w trzech HUD poprawiałem temat i było mniej więcej tak samo... <enemy_location hint="enemy" no_offline="1"> <mini_map spot="enemy_mini_spot"/> </enemy_location> <neutral_location hint="neutral"> <mini_map spot="neutral_mini_spot"/> </neutral_location> <friend_location hint="friend"> <mini_map spot="friend_mini_spot"/> </friend_location> <deadbody_location hint="deadbody"> <mini_map spot="deadbody_mini_spot"/> </deadbody_location> <enemy_mini_spot width="4" height="4" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_rel_xform" xform_anim_cyclic="0"> <texture r="255" g="0" b="0">ui_minimap_point</texture> </enemy_mini_spot> <neutral_mini_spot width="4" height="4" stretch="1" alignment="c"> <texture r="255" g="200" b="0">ui_minimap_point</texture> </neutral_mini_spot> <friend_mini_spot width="4" height="4" stretch="1" alignment="c"> <texture r="50" g="255" b="0">ui_minimap_point</texture> </friend_mini_spot> <deadbody_mini_spot width="0" height="0" stretch="1" alignment="c"> <texture r="168" g="168" b="168">ui_minimap_point</texture> </deadbody_mini_spot> ..tutaj nie ma ciał poległych... <deadbody_mini_spot width="0" height="0" stretch="1" alignment="c">..gdy wstawić wyzerowane elementy to powinny się pojawić kropki ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dla przykładu sekcja Soljanki z włączonymi wszystkimi kropkami...przyjaciel, wróg, ciała, neutralny <enemy_mini_spot width="6" height="6" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_rel_xform" xform_anim_cyclic="0"> <texture r="255" g="0" b="0">ui_minimap_point</texture> </enemy_mini_spot> <neutral_mini_spot width="6" height="6" stretch="1" alignment="c"> <texture r="255" g="200" b="0">ui_minimap_point</texture> </neutral_mini_spot> <friend_mini_spot width="6" height="6" stretch="1" alignment="c"> <texture r="50" g="255" b="0">ui_minimap_point</texture> </friend_mini_spot> <deadbody_mini_spot width="6" height="6" stretch="1" alignment="c"> <texture r="168" g="168" b="168">ui_minimap_point</texture> </deadbody_mini_spot> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts