Skocz do zawartości

Spis nazw artefaktów i anomalii.


metek58

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym, aby powstał taki spis nazw artefaktów i anomalii. Nazwa pierwsza w j. rosyjskim i po myślniku, nazwa w j. polskim. Jeśli ma ktoś dostęp do jakiegoś jakby spisu, czy jest w posiadaniu sprawdzonych przetłumaczeń artefaktów i anomalii, to proszę zamieszczać gdzieś tu, mam na myśli tam, gdzie wskaże administracja. Z takiego spisu, mogliby korzystać ci, co chcą tłumaczyć ruskie mody Stalkera. Czy da się to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej masz linka do Słownika STALKERa, który swego czasu zacząl tworzyć Trurl3, a teraz jest ciągle rozwijany podczas tłumaczenia kolejnych modów. Tam masz zebrane niemalże wszystkie występujace dotychczas nazwy w modach - postaci, anomalii, artefaktów i innych rzeczy. link w poście:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Yurek za wskazówkę, obejrzałem i jest to bardzo ubogi słownik. Ja nie znam się dobrze na tworzeniu czegoś tu, ale gdyby ktoś światły, np Ty, zorganizował na stronie ST taki dział, w którym po ocenie człowieka, znającego dobrze j. rosyjski, wpisywało by się nazwy artefaktów w jednej grupie i nazwy anomalii w drugiej grupie. Nazwy rosyjskie pierwsze i obok polskie. Przesłał mi smox słownik z dnia 30-11-11, już bardziej rozbudowany i właśnie takie coś proponowałbym na naszym Stalker Team założyć w jakimś dziale. Byłaby to pomocna rzecz dla tłumaczących mody. Osobiście, to wiele nazw tu mi nie pasuje. Zrobię weryfikację i poddam ogólnej dyskusji, co pomoże wyłonić najbardziej pasujące nazwy anomalii i artefaktów. Co Ty na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach