Skocz do zawartości

Choice of Destiny


Rekomendowane odpowiedzi

green_stk.jpg.b9c5e0090c2c114874748a63dd528635.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 17.05.2019 r. (pierwsza wersja)
Autorzy: SZM Team

warning_icon.png  Modyfikacja jest w trakcie rozwoju.

OPIS:

Spoiler

Do źródeł wywiadowczych Służby Bezpieczeństwa Ukrainy dotarło, że w centralnych obszarach Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia zaginął agent Aleksander Diegtiariow i towarzyszący mu stalker, zwany Strielokiem. Szereg prób nawiązania kontaktu ze wspomnianym agentem spoza Zony zakończyło się niepowodzeniem. Uzyskane dane, a także analiza informacji o działalności niektórych nielegalnych ugrupowań zbrojnych na terytorium CzEJ pozwalają przypuszczać, że obojgu może grozić realne niebezpieczeństwo. Istnieje również szansa na wyciek informacji stanowiących tajemnice państwowe oraz wojskowe. W celu odnalezienia zaginionych na teren Strefy Wykluczenia wysłano doświadczonego agenta. Zapewniamy mu niezbędny sprzęt, a przede wszystkim komunikację i wsparcie.

Szerszeń.. Zawsze chciał służyć w siłach specjalnych. Prace rozpoczynał w Wojskach Wewnętrznych, potem pracował w SKAT i wreszcie w SBU. Jest to człowiek od brudnej roboty, o której wie niewiele osób, a jej skutki są odczuwane przez państwo. Oficer z fanatycznym poczuciem patriotyzmu, człowiek bez rodziny, żołnierz zawodowy - najlepszy wybór na kandydata, który może przebywać w najbardziej niebezpiecznych miejscach na świecie. Misja wydaje się skomplikowana, choć prosta w swoich założeniach. Trzeba odnaleźć zaginionych w samym centrum Zony. W teorii wszystko jasne, ale nawet Szerszeń nie zna prawdziwego celu swojej podróży...

Choice of Destiny to globalna modyfikacja bazująca na silniku X-Ray Engine 1.6. Projekt stanowi kontynuację moda SZM CoP 0.2, który został wydany w 2012 roku. Podobnie jak w przypadku SZM CoP 0.2 projekt nie posiada fabuły. Całość obiera formę gry swobodnej z zadaniami. Modyfikacja jest również kontynuacją moda Return to the Shadows.

GALERIA:

Spoiler
RyAeK0SWZIk.jpg  lZ5eUtY8QPM.jpg
Cu59qGMikek.jpg  8nDP3_LGhTk.jpg
6XiJ4GzVVRY.jpg  yV7FVWQjQyY.jpg

Prezentacja rozgrywki:

INSTALACJA:

Spoiler

Modyfikacja jest w wersji samodzielnej, a więc nie wymaga posiadania i instalacji podstawowej wersji gry. Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files). Grę należy uruchomić za pomocą pliku Start.exe.
 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png ejFj9IA.jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod który ukazał się 29.02.2012..według info autorów wyjdzie patch około 9. 03 i będzie potrzebna nowa gra. .... Oto i nareszcie nastał długo oczekiwany moment którego wielu oczekiwało — wydanie SZM CoP 0.2. Nowa fabuła, nowe kwesty, postacie i inne zmiany czekają Was w tym modzie. Opracowanie modyfikacji zajęło ponad pół roku, przez ten czas postaraliśmy się zrobić wszystko co mogliśmy. Teraz gdy macie możliwość przejść mod, pojawiło się wiele postów o wylotach i błędach. Chociaż niektórzy gracze już prawie doszli do finału, są w pewnych momentach niedopracowania które obecnie poprawiamy. Planujemy wypuścić pierwszy patchuzupełnienie 5-9 marca. Z patchem będzie konieczna nowa gra, tak że jeżeli chcecie stabilniejszej gry warto poczekać. // Dziękujemy za uwagę zespół SZM Team !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy i sposoby naprawy od Rosjan.

Log

Expression : fatal error
Function : CInifile::r_section
File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp
Line : 502
Description : <no expression>
Arguments : Can't open section 'medkit_arm_u'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
FIX:http://narod.ru/disk...12/Fix.rar.html

Log

FATAL ERROR
-------------
[error]Expression : assertion failed[CODE]
[error]Function : callback_rotation
[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGamestalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line : 32
[error]Description : _valid( *parameter->m_rotation )
stack trace:[/CODE]
FIX:http://narod.ru/disk...dpzSZM.rar.html

WSPÓLNY FIX:http://narod.ru/disk...x%2BPZ.rar.html

ŹRÓDŁO:http://szm-team.ru/f...2/page__st__120

Poprawka większości tekstów w dialogach, opisach przedmiotów i zadań:http://narod.ru/disk...Repair.zip.html

ŹRÓDŁO:http://szm-team.ru/f...2/page__st__160

UWAGA:Fixy są nieoficjalne autorami są forumowicze rosyjscy. Trzeba czekać na oficjalnego patcha.

PATCH NR 1 z 09.03.2012r do SZM CoP 0.2

ZMIANY

-usunięto problemy z przejsciem na Bagna z początku rozgrywki;

-poprawiono koncówke rozgrywki(filmy,informacje);

-poprawiono AI NPC teraz nie blokują wąskich przejść;

-poprawiono zadanie u przewodnika;

-poprawiono ikony NPC na mapie;

-dodano nowych NPC;

-zmieniono tekstury NPC.

SCREENY

Dołączona grafikaDołączona grafika

-zmieniono kwoty pieniędzy u kupca Suchara;

-poprawiono błąd zadania Łodygi na respirator, teraz musimy oddać wszystkie fanty aby zaliczyc zadanie;

-naprawiono błąd zadania- przynieś PDA dowódcy posterunku w Agropromie;

-porawiono/dodano zadanie u Michy;

-poprawiono model fleszki;

-dodano mozliwosć rezygnacji z zadań u barmana Grigoriewicza, dialogi nie są powtarzane;

-poprawiono tekstury neutralnych stalkerów;

-poprawiono wyglad Przedsionka, dodano więcej roślinnosci;

-zmieniono dzwięk przeładowania broni;

-dodano dowcipy i opowieści przy ogniskach.

FATAL ERROR KTÓRE ZOSTAŁY WYELMINOWANE PRZEZ PATCH.

[error]Expression : !m_error_code


[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : e:stalker copgamedatascriptsxr_sound.script:71: attempt to index local 'snd_theme' (a nil value)
[error]Expression : fatal error

[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkLayersxrRenderModelPool.cpp
[error]Line : 117
[error]Description :
[error]Arguments : Can't find model file 'actorsstalker_herohero.ogf'.

Expression : fatal error
Function : CModelPool::Instance_Load
File : D:prog_repositorysourcestrunkLayersxrRenderModelPool.cpp
Line : 117
Description :
Arguments : Can't find model file 'dynamicsweaponswpn_ammoammo_9x21_fmj.ogf'.
Expression : !m_error_code

Function : raii_guard::~raii_guard
File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp
Line : 748
Description : ....a.l.k.e.r. - Зов Припятиgamedatascripts_g.script:481: bad argument #3 to 'format' (string expected, got nil)

FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description :
[error]Arguments : Can't open section 'ammo_vog-25p'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

NOWA GRA WYMAGANA !!!!

LINK:http://narod.ru/disk...atch_1.zip.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja:

CoP

Patch 1.6.02

gamedata moda

patch moda

edycja i przystosowanie do polskiej podstawki.

Dzięki @czernobyl10. Piszesz jeszcze "edycja i przystosowanie do polskiej podstawki". A na czym polega ta edycja? Ja wrzuciłem spatchowaną gamedatę do folderu z podstawką i ruszyła gra. Po kiego grzyba była ta reszta? Tylko w błąd wprowadza. Pytam o to wszystko, bo zajmując się tłumaczeniami modów, nie ma tyle czasu na obserwację pytań i odpowiedzi na forum. To co z tą "edycją"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to się mam z tymi modami . Pomoże mi ktoś nie jestem w temacie.

[error]Expression	: I
[error]Function	  : CInifile::Load
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp
[error]Line		  : 256
[error]Description   : Can't find include file:
[error]Arguments	 : script_sound_agro.ltx
O co tu chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra coś na temat moda bo o tym tu mowa. Zacząłem dziś grać w tego moda i mam pytanie. 1 misja szukać typka. Znajduje rozmawiam i się zaczyna. 2 bandytów wyskakuje z za krzaka i strzela, zabijam ich a ten gość dobiega do bazy i wojskowi go rozstrzeliwują. Moje pytanie czy to normalne że tak się dzieje i czy ta postać może na początku gry ginąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.