andrzej75 Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) kobal dzięki wielkie, już sprawdzam EDIT: Dziękuje cichemu za seave, lecz niesty po wczytaniu go i oddaniu próbki naukowcom, mam od razu wylot przy próbie przejścia(pozbyłem się na wszelki zaś całej broni), wiec jednak chyba nie danem mi ukończyć tego moda:( Może ktos jeszcze podrzuci mi seva z tej misji? Generalnie nie załamuję się, zawsze jak coś to mogę sobie wrzucić SGM 2.2:) Edytowane 5 Maja 2012 przez andrzej75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Nie rezygnuj. Ja 3 razy wałkowałem już prawie od początku opierając się na poradnikach do różnych SGM-ów i poradach z Forum. Fabuła jest b. rozbudowana ale warto grać. Doszedłem do tępienia Grzechu w Prypeci i poznałem tożsamość Ozyrysa. Intrygujące... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Mam pytanie czy będą do czegoś potrzebni najemnicy przy fabryce w modzie 1,7 robilo się dla nich zadanie a teraz tego zadania niema i nie wiem czy mogę ich zlikwidować, dostałem od łącznika kombinezon, uwolniłem jeńca a zadania niema,poradzcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 A wszedłeś na ich bazę przy użyciu hasła? Może musisz wykonać jakieś inne questy żeby otrzymać zadania od najemników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Po uwolnieniu jeńca z SBU z zielonego baraku na przeciw wejścia do fabryki, przy jednym z trupów jest PDA z hasłem. Oprucz tego wcześniej miałeś namiar na skrytkę z okularami przeciw psionicznymi i kombinezon najemników. Trzeba się w to ubrać to Zły Cię wpuści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Bazę najemników w fabryce Jupiter zostaw w spokoju. Pod żadnym pozorem jej nie atakuj. No chyba, że nie zależy ci na przejściu całej gry. Najemnicy z tej bazy są związani z fabułą praktycznie do samego końca. Oczywiście nie tyczy się to innych najemników. Tych spokojnie możesz rozwalać. A do wejścia na bazę konieczne jest oprócz kombinezonu najemnika też hasło z PDA jednego z najemników pilnujących agenta Tomka. No i przy wejściu do bazy musi stać najemnik Zło. Jeśli zginął do bazy nie wejdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 8 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Niestety mam następny problem, mam odnaleźć spersonalizowaną broń dla Groma , sprawdzam cementownię i znajduję martwego monolitowca ale nie ma broni i zadanie się nie zalicza, mial ktoś już to zadanie?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 8 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Przeszukaj uważnie, jest kilka możliwych miejsc spawnu tej broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 8 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Dokładnie to pięć - na wieży, z której jest przejście do budynku, w którym szukaliśmy części dla Azota. Na samej górze, tam gdzie jest oryginalny schowek z hełmem. - w piwnicy, zaraz przy wyjściu bez schodów (do średniego budynku, tego w typie garażu ) - na rampie nad torami kolejowymi - wejście z pierwszego piętra stacji. - na drodze przy cysternie na kracie zniszczonego kanału wentylacyjnego. - na drugiej wieży widokowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Dzięki, znalazłem, wprowadził mnie w błąd znacznik, który był przy monolitowcu, odnośnie bazy najemników przy fabryce nikt nie stoi przy wejściu widocznie zły zginą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Więc jeśli z nim jeszcze nie rozmawiałeś sugeruję cofnąć się w zapisach i to sprawdzić. Bez rozmowy ze Złym nie przystąpisz do frakcji najemników. Bez przystąpienia do najemników nie ukończysz gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Mi w geonezisie na 1.6 wystąpił ten sam błąd Yurek zrobił mi na to fixa może będzie pasował nie mogę go teraz znaleźć może zrobi nowy poproś jak coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 @ bolo Pod linkiem: https://www.rapidsha...w__SGM_2.2_.zip Masz fixa na wejście do bazy najemników w przypadku śmierci pilnujacego wejścia "Złego" ;) W pakiecie masz też oryginalny plik, który należy przywrócić jak tylko zadziała fix. Instalujesz z podmianą plików. Żeby otrzymać "przepustkę" do bazy najemników idziesz do Hawajczyka i każesz mu kilkakrotnie (dla pewności) włączyć i wyłączyć radio. Potem idziesz do bazy najemników (dla pewności ubierz się w strój najemnika i okulary Diegtiarowa) i jeżeli uda Ci się wejść bez wywoływania alarmu, to znaczy, że fix zadziałał i przywracasz oryginalny plik. Od tego momentu będziesz mógł już swobodnie wchodzić do bazy najemników ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Sorki, ale zrobiłem fiksa do SGM 2.2, a chodziło o Geonezis 2.0. Zaraz postaram się to poprawić ;) pod tym linkiem jest fix do Geonezis 2.0: https://www.rapidshare.com/files/1167076780/Wejście_do_bazy_najemników__Geonezis_2.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Przepustki od Hawajczyka nie otrzymałem mimo wyłączania i załączania radia, natomiast fix pomógł realizuję zadanie dla najemników, serdeczne dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Bo nie ma takiego czegoś jak przepustka. Yurek się tak tylko wyraził. Włączenie i wyłączenie radia powoduje aktywację skryptu, który normalnie był aktywowany rozmową z najemnikiem Złym. Swego rodzaju przepustką jest hasło w PDA najemnika Cziornego i kombinezon najemników, konieczne elementy do wejścia na bazę, które "sprawdza" Zło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gulgoi Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Może ktoś wrzucić ponownie nano kombinezony to przyklejony link nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Proszę bardzo: http://www.wrzuc.to/aSJt19MNl0.wt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 @ Gulgoi Naprawione ;) Dodano drugi link do Rapida: https://www.rapidshare.com/files/3884887098/Nanokombinezony_od_WESKER_а.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Mam pytanko, dostałem zadanie dostarczyć przesyłkę Wargowi czy jak mu tam, gość wyleciał w powietrze a skrzynka została mi w plecaku, a i nie mogę jej zostawić ani wywalić , coś podobnegojak na początku gry z tym, że tamta przesyłka waży 0,1 kg a ta skrzyneczka 10 kg, może w dalszej części będzie potrzebna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Nie będzie potrzebna. Teoretycznie można jej się pozbyć, ale to sporo grzebania w plikach. Prościej jest sobie zwiększyć udźwig o te 10kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 To znowu ja, realizuję obronę Składowska i teraz szukam bandyckiego schowka z amunicją , nie mogę znaleźć, proszę o podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Schowek może być w pięciu miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Dzięki, znalazłem, ale powstał problem takiej natury, realizuję obrone Składowska , mam odeprzeć ostatnią falę i pojawiło się 3 bandytów wewnątrz, nie można ich rozwalić niczym,dodam,że jest to czas ok. 10:30 czekam kiedy wyją na zewnątz ale oni najwyraźniej nie chca. Co w takiej sytuacji robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Mi pomogło w poprzedniej wersji post nr 124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.