czernobyl10 Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Tytuł oryginalny: Объединенный Пак ООП+К+МА Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 2012 r. Autorzy: proper70, Buusty, Charsi, Valerich i inni Autor spolszczenia: @kobal (z wykorzystaniem fragmentów spolszczenia moda Narodnaja Solianka autorstwa @trurl3, @Yurek) Szac. długość rozgrywki: do kilkuset godzin OPIS: Spoiler Mod stanowi połączenie wielu dodatków do Narodnoj Solianki, aczkolwiek jego głównym założeniem jest odejście w kierunku hardkorowej rozgrywki. Ponadto pojawiło się kilka nowych - także na lokacjach z Zewu Prypeci - linii fabularnych i cykli poszukiwania ukrytych schowków, m.in. Kolekcjonera, Striełoka, Kostii oraz cykl poszukiwań kilkuset rozrzuconych po całej Zonie dokumentów dla Woronina. W związku z tym, że poziom trudności został znacząco podwyższony, to moda poleca się tym graczom, którzy mieli już wcześniej styczność z Narodną Solianką. Cechy moda: Nowe linie fabularne. Nowy cykl poszukiwań schowków. Mnóstwo nowej broni. Zmieniony balans i wyższy poziom trudności. Poprawki w starych zadaniach. Nowy mutant - Szpon Śmierci. Dokładniejszy spis zmian: Spoiler Tłumaczenie opisu autorstwa @kobal. Został solidne zmieniony balans w kierunku hardkoru. ci, których „rozpieściła” Solianka i którzy nie lubią się wysilać - lepiej niech nie instalują tego moda. Naboje i artefakty to teraz w Zonie towar naprawdę cenny, a już zwłaszcza z zadaniami nastawionymi na zbieractwo z Master Addona i na poziomie trudności Mistrz. Zmieniony został mechanizm ataku stworzeń. Mutanty są teraz znacznie bardziej groźnymi przeciwnikami - zwłaszcza w stadzie. Do wszystkich schowków Kolekcjonera można się dostać na parametrach z Solianki - sprawdzono każdy schowek. Wyjątek stanowi schowek na Kordonie: zmieniono do niego dostęp. Od teraz, aby dostać się do niektórych ze schowków Kolekcjonera, trzeba będzie się mocno nagłowić - tak samo, jak w przypadku schowków z Master Addon. Wszystkie schowki z Master Addon zostały objęte ochroną przed oszukiwaniem. Jeżeli zwiększycie wysokość skoku, zmienicie wzrost protagonisty lub którykolwiek z jego parametrów oraz użyjecie spawnera bądź też dopiszecie coś do sprzedaży u handlarzy i w ten sposób dotrzecie do schowka, to linia fabularna Kolekcjonera ulegnie zablokowaniu! Bądźcie ostrożni! Przecież jesteście mistrzami - nie musicie korzystać z oszustw. Skargi na zablokowaną fabułę związaną ze schowkami nie będą na forum przyjmowane do dyskusji - wystarczy nie oszukiwać. Uściślam: ochrona przed oszukiwaniem jest związana tylko ze schowkami z dodatku: schowki Kolekcjonera, schowki Kostia-2 i schowki Striełoka. Na zadania z Solianki, OOP i oryginał Cienia Czarnobyla ochrona nie wpływa w żaden sposób - zawsze możecie cokolwiek dopisać do sprzedaży w asortymencie handlarzy, jeżeli nie można będzie czegoś danego odnaleźć lub coś się zgubiło. Poprawiono zadania powiązane ze „zbieractwem”: dodano w nich broń/naboje z OOP i teraz w wielu questach trzeba dostarczyć tylko całkowicie sprawną broń/kombinezon (w tej liczbie też unikatowe przedmioty) - zestawy naprawcze, to teraz rzecz wręcz niezbędna. Dodano poprawkę związaną z błędem na Bagnach i Niezbadanych Terytoriach na dynamicznym oświetleniu podczas korzystania z tłumika autorstwa Ray. Dodano poprawkę, która jest związana z „Wieczną nocą”. Emisja występuje co 1.5 - 2 doby, ale za to jest dłuższa i intensywniejsza, a tym samym bardziej realistyczna. Przywrócono możliwość sfotografowania Kontrolera na Jantarze na zlecenie Klonowa. Artefakty źle wpływają na protagonistę i lepiej ich nie zabierać bez odpowiedniej ochrony. Dodano nowego mutanta - Szpona Śmierci. Bądźcie ostrożni. Dodano kilka nowych linii fabularnych: - bardzo rozbudowany cykl "Poszukiwanie egzoszkieletu Czarnego Doktora". - kilka mniejszych. - trudne zadanie polegające na odnalezieniu kilkuset zagubionych na terenie Zony dokumentów na zlecenie Woronina. - parę rozbudowanych zadań związanych z odnalezieniem serii ukrytych schowków (na wzór znanych schowków Kostii z Narodna Solianka, ale znacznie lepiej ukrytych). Dodano schowki na nowych lokacjach i jeszcze wiele innych drobiazgów, o czym przekonacie się sami. Linia fabularna „zbieractwo”: Spoiler W kierunku zmiany atmosfery i wyrównania balansu pieniędzy/artefaktów/części zamiennych stworzono serię zadań polegających na dostarczeniu różnej broni/artefaktów/kombinezonów Sidorowiczowi i innym handlarzom. Wszystko trzeba będzie przynosić w przyzwoitych ilościach. Zadania te są dostępne po realizacji określonych questów lub przy pierwszym spotkaniu z handlarzem - nie przegapcie. Dalej szczegółowo, kto i kiedy zleca ów zadania: Sidorowicz - po dostarczeniu pendrive'a Żwawego. Major Kuzniecow - po dostarczeniu pendrive'a Żwawego. Dzik - podczas pierwszego spotkania. Barman - podczas pierwszego spotkania. Zachar - podczas pierwszego spotkania. Profesor Sacharow - po wykonaniu zadania w laboratorium X-16. Łukasz - podczas pierwszego spotkania. Kutwa - po dostarczeniu grawikombinezonów. Siak - podczas pierwszego spotkania. Doktor - po otrzymaniu recepty na artefakt Żywe Serce. Adrenalina - po dostarczeniu karabinu maszynowego Minigun. Celem tej linii fabularnej jest wyrównanie balansu pieniędzy w Narodnoj Solianka, aby gracz nie biegał z milionem w kieszeni podczas pierwszej wizyty na Magazynach Wojskowych i przybliżyć Soliankę do realizmu. Realizując te zadania macie zagwarantowany deficyt na wszystko - artefakty, części zamienne, amunicję, a przede wszystkim na pieniądze - co najmniej do połowy gry. Należy wybierać, co zbierać najpierw, a co zostawić na później, które zadania wykonać najpierw, które potem. Poradniki: Spoiler Lokalizacja schowków Alpinisty, Kolekcjonera, Striełoka, dokumentów Woronina, schowków OOP. Ponadto lista tego, co należy dostarczy w linii „zbieractwo”, wątek z egzoszkieletem Czarnego Doktora. Tylko po rosyjsku - [KLIK] Inne wideoporadniki w serwisie YouTube - [KLIK] Wideoporadniki autorstwa Shkrek & Klick w serwisie YouTube - [KLIK] SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: Cień Czarnobyla 1.0004. Mod Narodnaja Solianka (19.04. 2010 r.). Dopełnienie do moda Narodnaja Solianka (14.08.2010 r.). Patch do moda Narodnaja Solianka (20.08.2010 r.). Patch do moda Narodnaja Solianka (03.09.2010 r.). Dodatek OOP - jedynie folder gamedata znajdujący się w modzie. Pozostałe foldery związane z adaptacją pod różne patche nas nie interesują. Patch do dodatku OOP (18.02.2012 r.). Fix (17.08.2012 r.). Spolszczenie moda Narodnaja Solianka + Dopełnienia + dodateku OOP. Ewentualnie dodatki. Należy otworzyć za pomocą notatnika plik w głównym katalogu gry fsgame.ltx i zmienić linijkę $game_data$ = false| true| na $game_data$ = true| true|. Zalecenia: Należy podmienić plik xrGame.dll znajdujący się w folderze bin katalogu gry na ten z "plik na podmianę w folderze bin" znajdującym się w pobranym archiwum spolszczenia. Przed podmianą trzeba wykonać kopię bezpieczeństwa oryginalnego pliku xrGame.dll. Uwagi: Podczas gry na wysokich rozdzielczościach może występować problem z wyświetlaniem się na ekranie niektórych wiadomości tekstowych. Na pewno wszystko dobrze działa na hudzie 16x9 autorstwa serafim12, podczas gry na rozdzielczości 1280x800. Na wyższej rozdzielczości mogą występować problemy. Dodatki są opcjonalne i należy je instalować na samym końcu. Zwiększono udźwig do 500kg, zlikwidowano wypadanie przedmiotów z plecaka i zaimplementowano wskazywanie czerwonych kropek jako nieprzyjaciół na minimapie. Posiadacze gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla w wersji 1.0006 mogą dokonać degradacji patcha do wersji 1.0004. Instrukcja znajduje się w Tym temacie (sposób nr.2). Gracze, którzy posiadają jedynie wersję gry z CD-Action proszeni są o kontakt z @kobal poprzez wysłanie prywatnej wiadomości na forum. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod Narodnaja Solianka (19.04. 2010 r.): GoogleDrive - [KLIK] Yandex - [KLIK] W przypadku napotkania problemów z rozpakowaniem pliku należy zmienić jego nazwę. Dopełnienie do moda Narodnaja Solianka (14.08.2010 r.): GoogleDrive - [KLIK] Patch do moda Narodnaja Solianka (20.08.2010 r.) i (03.09.2010 r.): GoogleDrive - [KLIK] Yandex - [KLIK] Zawiera tylko patch (03.09.2010 r.). Dodatek OOP: Yandex - [KLIK] Patch do dodatku OOP (18.02.2012 r.): Yandex - [KLIK] Fix (17.08.2012 r.): Yandex - [KLIK] Spolszczenie moda Narodnaja Solianka + Dopełnienia + dodatku OOP: Nasz serwer - [KLIK] Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Dodatki: Uwaga! Poniższe dodatki znajdują się w katalogu ze spolszczeniem oraz dodatkowo: zwiększony udźwig do 500kg, wskazanie wrogów na minimapie, spawner. Spoiler HUD autorstwa Serafim12 przeznaczony do monitorów o rozdzielczości 16:10: Yandex - [KLIK] HUD autorstwa Serafim12 przeznaczony do monitorów o rozdzielczości 16:9: Yandex - [KLIK] HUD autorstwa Grizli przeznaczony do monitorów o rozdzielczości 16:9: Yandex - [KLIK] Poprawnie wyświetlające się SMS-y podczas korzystania z HUDa przeznaczonego do monitorów o rozdzielczości 16:9: Yandex - [KLIK] Źródło: 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Ale co to właściwie zmienia- nowe misje, bronie, czy jakieś unikalne przedmioty do zdobywania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Korn wejdź na pierwszy link potem otwórz spoiler Содержание Пака, nastapnie zawarte tam podspoilery. Zobacz co zmienia, nie tłumacze bo jest bardzo duzo do tłumaczenia. Dodaje mase nowej broni, nowych schowków i dużo rzeczy, dokumentów do odszukania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Tutaj jest ogólny opis...ale trzeba to przełożyć... - Основательно переработан баланс в сторону хардкора. Тем, кого избаловала Солянка, и кто не хочет расти над собой - лучше этот мод не ставить. Патроны и артефакты теперь реально ценный товар в Зоне, особенно с квестами на хомячество из Мaster Аddonа и при игре на Мастере. - Переработан механизм атаки монстров. Монстры стали гораздо более грозными противниками, особенно в стае. - Все тайники Коллектора берутся с Соляночным прыжком - проверен лично каждый тайник. Исключение составляет тайник на Кордоне: к нему изменен доступ. - Теперь, чтобы взять некоторые из тайников Коллекционера с уменьшенным прыжком - придется изрядно подумать, как это есть с тайниками Master Addonа. - Так как все тайники теперь берутся с Соляночным прыжком, на них установлена античит защита из Master Addonа. Если Вы увеличите прыжок, измените рост ГГ или любой из его параметров, заспавните или пропишете что-то в продажу и таким образом доберетесь до тайника - то сожет Коллекционера остановится! Будьте внимательны! Вы же Мастера, раз играете в этот мод. Зачем Вам читы? Жалобы на остановку сюжета по тайникам на форуме обсуждаться не будут - не нужно читерить. Уточняю: защита от читерства влияет только на сюжеты по тайникам: тайники Коллекционера, тайники Кости-2 и Тайники Стрелка. На квесты Солянки, ООП и Оригинала ТЧ защита не влияет никак - всегда можете прописать в продажу, если не можете что-то найти или потеряли. Защита работает только на тайники Коллекционера, тайники Кости-2 и тайники Стрелка. - Усилены квесты на Хомячество: в них добавлено оружие/патроны из ООП и теперь по многим квестам нужно приносить только полностью исправное оружие/броню, в том числе и уникальные предметы - ремкомплекты теперь по настоящему необходимая вещь. - Включена правка по вылету на болотах и НЗ на динамике при использовании глушителя от Ray. - Включена правка по "Вечной ночи". - Выброс раз в 1.5 - 2 суток, но стал продолжительнее и интенсивнее - намного реалистичнее. - Возвращена возможность сфотографировать Язву - Контроллера на Янтаре, по заданию Кленова. - Арты теперь кусаются и без защиты их брать чревато. - Добавлен новый монстр - "Коготь смерти". Будьте осторожны. - У Ворона новый квест на Клондайк артефактов. - На новых локациях добавлены тайники. И много еще чего по мелочи - увидите сами. Ogólnie to 3 mody w jednym...jest kilka nowych zadań..np. jedno u Kruka. Osobiście wolałbym dodatek Kolekcjoner i Master jako niezależne dodatki do Soli. 1..OP... to masa broni i zmiany w kombinezonach, duży kwest u Wilka, dużo zmian technicznych 2..Kolekcjoner... to 16 przypadkowo generowanych schowków na lokacjach..zadanie daje Sidorowicz 3..Master... to Schowki Kosti 2 (40 nowych schowków), schowki Streloka, ponad 300 dokumentów do odnalezienia oraz związane z tym zadanie u Woronina, kwest Zbieractwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Ten master mi się podoba :) Jak nie zapomnę, to jak się wygrzebię z SGM 2.0 to się temu przyjrzę.Kolekcjonera znam. To to samo co Spadek Kolekcjonera do Apokalipsy tylko, że w Apokalipsie schowki które były na CEA przeniesiono na inne lokacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 (edytowane) - Возвращена возможность сфотографировать Язву - Контроллера на Янтаре, по заданию Кленова. Ciekawe jak to naprawili? czernobyl- podaj jeszcze linki do pobrania tego moda '3 w 1', bo kilka linków jest offline. Tutaj można zobaczyć mody osobno- Kolekcjoner i Master: http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showforum=38 Edytowane 7 Maja 2012 przez korn06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Korn wejdź w pierwszy link źródłowy. Proszę o poprawną edycję posta,ponieważ zostały uszkodzone linki do archiwum moda. Działają tylko linki ze źródła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Dodatek Master wprowadza najwięcej zmian fabularnych..jest również nowa linia kwestów... - Сюжет "Хомячество". Для изменения атмосферы и выравнивания баланса денег/артов/запчастей сделана серия заданий на принос разного оружия/артов/броников Сидору и другим торговцам. Всё нужно будет приносить в приличных количествах. Все задания выдаются после выполнения определенных квестов или при первой встрече с торговцем - не пропустите. Далее подробно, кто и когда выдает задания: Сидорович - после флешки Шустрого Кузнецов - после флешки Шустрого Боров - при первой встрече Бармен - при первой встрече Захар - при первой встрече Сахаров - после х-16 Лукаш - при первой встрече Скряга - после приноса гравикостюмов Сяк - при первой встрече Доктор - после получения рецепта на Живое Сердце Адреналин - после приноса минигана Цель этого сюжета - попытаться как-то выровнять баланс денег в Соли, чтоб не бегали с миллионом в кармане уже на АС и приблизить Соль к реальности. При выполнении этого сюжета всё - арты, запчасти, патроны, а главное, деньги - будут в дефиците гарантированно до середины игры. Вам придется решать, что собирать в первую очередь, а что во вторую, какие задания выполнить сначала, какие - потом. OP ma duży nowy kwest..Poszukiwania exo Czarnego Doktora..Zadanie jest u Wilka. Jest już poradnik do tego moda...http://www.amk-team....showtopic=11998 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Jest względna opcja tłumaczenia tego dodatku do NS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Myślę, że tak. Raczej takiego kawałka nowej fabuły nie odpuszczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 W sumie pomijając broń bo to najmniej potrzebne, jest masa nowych rzeczy...i warto by to zobaczyć.. 1..Kwest u Wilka..Poszukiwanie exo. Czarnego Doktora..kwest jest obszerny, poradnik do niego ma 28 pozycji 2..zadania u Kruka 3..kwest w Master..Zbieractwo 4..schowki Kostii 2 5..schowki Streloka 6..Kolekcjoner 7..Dokumenty u Woronina..ponad 300 szt do odnalezienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Tutaj przetłumaczony opis ogólny... - Solidnie zmieniony balans w stronę hardkoru. Ci, których rozpieściła Soljanka, i którzy nie lubią się wysilać - lepiej niech nie stawiają tego moda. Naboje i artefakty to teraz w Zonie towar naprawdę cenny, zwłaszcza z questami na zbieractwo z Master Addona i grając na poziomie Mistrz. - Zmieniony mechanizm ataku mutantów. Mutanty są teraz znacznie bardziej groźnymi przeciwnikami, zwłaszcza w stadzie. - Wszystkie schowki Kolekcjonera są osiągalne na parametrach skoku z soljanki - sprawdzony został każdy schowek. Wyjątek stanowi schowek na Kordonie: zmieniono do niego dostęp. - Teraz, by dostać się do niektórych ze schowków Kolekcjonera ze zmniejszonym skokiem - wypadnie mocno się nagłowić, tak samo jest ze schowkami z Master Addona. - Na wszystkich schowkach z Master Addona została założona ochrona przed czitowaniem. Jeśli zwiększycie skoczność, zmienicie wzrost GG lub którykolwiek z jego parametrów, zespawnujecie lub dopiszecie coś do sprzedaży i w ten sposób dotrzecie do schowka - to fabuła Kolekcjonera się zablokuje! Bądźcie ostrożni! Przecież jesteście mistrzami. Po co wam czity? Skargi na zablokowaną fabułę związaną ze schowkami nie będą na forum przyjmowane do dyskusji - nie trzeba czitować. Uściślam: ochrona przed cziterstwem jest związana tylko ze schowkami z addona: schowki Kolekcjonera, schowki Kostia-2 i schowki Striełoka. Na questy Soljanki, OOP i oryginał SoC ochrona nie wpływa w żaden sposób - zawsze możecie coś dopisać do sprzedaży, jeżeli nie można będzie czegoś znaleźć lub coś się zgubiło. Ochrona działa tylko na schowkach Kolekcjonera, schowkach Kostia-2 i schowkach Striełoka. - Poprawione questy na zbieractwo: dodano w nich broń/naboje z OOP i teraz w wielu questach trzeba przynieść tylko całkowicie sprawną broń/pancerz, w tej liczbie też unikatowe przedmioty - remkomplety to teraz rzecz wręcz niezbędna. - Dołączona poprawka na wylot na Bagnach i Niezbadanych Terytoriach, na dynamice przy korzystaniu z tłumika od Ray. - Dołączona poprawka na "Wieczną noc". - Emisja co 1.5 - 2 doby, ale jest teraz dłuższa i intensywniejsza - bardziej realistyczna. - Przywrócona możliwość sfotografowania Kontrolera na Jantarze, na zlecenie Klonowa.( ciekawe jak to się będzie miało do poprawki Yurka zawartej w polonizacji ) - Arty teraz "gryzą" i niebezpiecznie jest zbierać je bez ochrony. - Dodany nowy mutant - "Szpon śmierci". Bądźcie ostrożni. - U Kruka ( Worona )nowy quest na Klondike artefaktów. - Dodano schowki na nowych lokacjach. I jeszcze wiele innych drobiazgów - zobaczycie sami. - Linia fabularna "Zbieractwo". - Linia fabularna "Zbieractwo". Dla zmiany atmosfery i wyrównania balansu pieniędzy/artów/części zamiennych stworzono serię zadań na przynoszenie różnej broni/artów/pancerzy Sidorowi i innym handlarzom. Wszystko trzeba będzie przynosić w przyzwoitych ilościach. Wszystkie zadania są dostępne po realizacji określonych questów lub przy pierwszym spotkaniu z handlarzem - nie przegapcie. Dalej szczegółowo, kto i kiedy zleca zadania: Sidorowicz - po fleszce Żwawego Kuźniecow - po fleszce Żwawego Borow - przy pierwszym spotkaniu Barman - przy pierwszym spotkaniu Zachar - przy pierwszym spotkaniu Sacharow - po X-16 Łukasz - przy pierwszym spotkaniu Kutwa - po przyniesieniu grawikombinezonów Siak - przy pierwszym spotkaniu Doktor - po otrzymaniu recepty na Żywe Serce Adrenalina - po przyniesieniu miniguna Cel tej fabuły - spróbować jakoś wyrównać bilans pieniędzy w Soli, żeby nie biegać z milionem w kieszeni już na MW i przybliżyć Soljankę do rzeczywistości. Realizując te zadania, macie zagwarantowany deficyt na wszystko - arty, części zamienne, amunicję, a przede wszystkim na pieniądze - co najmniej do połowy gry. Wyapdnie wybierać, co zbierać najpierw, a co zostawić na później, które zadania wykonać pierwsze, które drugie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiedzianeJaja Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Mam pytanie co to są "Dodatki z paczki dodatki" wymienione jako przedostatnie w opisie instalacji ? W paczce dodatek ООП+К+МА znajduje się takie coś "3. Откат на 1.0004" to sie instaluje ? Kiedy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Jeśli zwiększycie skoczność, zmienicie wzrost GG lub którykolwiek z jego parametrów, zespawnujecie, lub dopiszecie coś do sprzedaży i w ten sposób dotrzecie do schowka - to fabuła Kolekcjonera się zablokuje! Mamy pierwszą blokadę dla chiterów i spawnerów..czas już na to by zablokować czołgi chodzące po Zonie.. ..szkoda że tylko dla schowków z dodatku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 No i dodatkowo targają ze sobą półtonowy jaszcz amunicyjny wyładowany pestkami , żarełkiem i innymi dobrami. Na pasie arty takie że i fontanna ich nie ruszy i gdzie tu radocha z gry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Miedziany dodatki to nowe PDA jest link i muzyka menu jest już w modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 8 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Jako ciekawostka...poradnik dla kwestu..Poszukiwanie exo Czarnego Doktora. Część akcji dzieje się na pustych obecnie... w Soli, czy DMX... lokacjach z CoP. Kwest jest nagrodą za zdobycie traktatów naukowych Х-18, Х-16, Х-10 dla Sacharowa i rozpoczyna się rozmową u Wilka, który jak wiadomo w dalszej fabule jest na MW. Рекомендуется: к этому моменту у Вас уже должно быть задание от Buusty на взятие кейса с деньгами наемников на Юпитере. (Buusty говорит что это не важно, можно и по раздельности пройти) 1.Приносим Сахарову собранные научные трактаты из трех лабораторий Х-18, Х-16, Х-10. Он хочет нас отблагодарит и отправляет за наградой к своему должнику Волку, на Артиллерийские Склады (А.С.) 2.Приходим к Волку. Выясняется, что подарок это броник, но отдать нам его Волк согласен только в обмен на уникальный артефакт «Черный Ангел» для его больной дочери, который он видел в Ржавом Лесу на Радаре. Попутно Волк просит принести из его тайника, там же в лесу, его крутой ствол. 3. Идем в Ржавый Лес на Радар. В лесу находим арт «Черный Ангел» и тайник Волка. ВАЖНО: в последней версии, ООП+Коллекционер+М.А., тайник Волка ПЕРЕНЕСЕН. 4. Приносим «Черный Ангел» Волку. Он, в благодарность, дает нам наводку на тайник с броником на А.С. ВАЖНО: диалога про ствол у Волка нет - не удивляемся, оставляем ствол у себя и идем дальше по сюжету. 5. Находим указанное Волком место, в тайнике находим записку Фаната. Читаем. 6. Идем к Фанату на Кордон, что бы получить свое «кровью и потом заработанное»! 7. Фанат говорит, что броника нет, он, дескать, проиграл его в покер Кресту. Чтоб выкупить броник, надо вернуть денежный долг. Долг вернуть можно, насобирав по заказу 15 лап псевдогигантов, где искать эту стаю Фанат нам об этом говорит. 8. Делать нечего, идем в Темную Долину, находим «семейство» псевдогигантов набираем нужное количество лап 9. Приносим лапы Фанату, забираем честно заработанные деньги и идем возвращать долг картежника Фаната Кресту, в Забытый Лес. 10. Крест принимает долг, но говорит, что ему нужен его крутой ствол (за которым нас и посылал Волк на Радар в свой тайник), отдаем ствол и получаем инфу о тайнике Креста с броником в лаборатории Х-16. 11. Приходим в лабораторию Х-16 находим тайник Креста, в нем записка от Адрианы. Читаем. И карта с местом перехода Агропром - Болота. 12. Идем на Агропром, находим переход, переходим на Болота. 13. Находим Адриану (недалеко от перехода на Агропром, рядом с нейтралами). Говорим с ней. Она просит принести ей, в обмен на броник, лекарство для больного отца. Которое, может изготовить Калмык. 14. Идем к Калмыку. От него узнаем о нужных для лекарств ингредиентах. Получаем переход с Янтаря в Восточную Припять и задание поговорить с местным торговцем Димаком. 15. Идем в Восточную Припять к Димаку. Передаем ему привет от Калмыка, спрашиваем, как нам выбраться отсюда. За выход из Восточной Припяти Димак просит принести ему потерянный, где то на Речном Вокзале, блокнот. 16. Идем на Речной вокзал, попутно ищем в Госпитале Де-Пантенол. Находим на Речном Вокзале блокнот. Относим блокнот, спрашиваем Димака где можно найти красный мозг контроллера. Получаем тревожную смс-ку от Калмыка (на смс-ку не реагируем, потому, что не собраны все ингредиенты). За инфу о красном мозге Димак просит принести из дома культуры телевизор. 17. Идем в Д.К. «Юбилейный» находим телевизор, приносим Димаку. Получаем инфу где искать красный мозг и координаты переходов, входа и выхода в лабораторию Х-8. 18. В старом КБО находим переход в лабораторию Х-8, переходим. Находим тайник с красным мозгом. Совет! Не спешите уходить, обыщите все закутки, найдете много сюрпризов 19. Из лаборатории Х-8 попадаем в Путепровод. Совет! Не спешим бежать в телепорты осматриваем все закутки, найденные тайники того стоят. Смйл 20. Выйдя из Путепровода, попадаем в Восточную Припять. Идем через Красный Лес (или воспользуемся ручными телепортами) приходим на Болота к Калмыку. ВАЖНО: кто еще не был в Красном Лесу или, по основным квестам Н.С., туда еще рано идти, проходим локацию быстро и ни с кем не говорим и ничего не выполняем! Отдаем собранные ингредиенты Калмыку и узнаем от него, что Адриану увели с собой на Юпитер «танки» Монолита. С тропой на Юпитер нам может помочь наш старый знакомый - Димак. Возвращаемся к «знатоку тайных троп» - Димаку. 21. Приходим в Восточную Припять обращаемся за помощью к Димаку. За переход на Юпитер Димак просит принести ему, от туда потерянный ПДА. И советует, обратится за помощью, к местному торговцу - Аазу. Который обитает в районе станции Янов. Получаем переход на Юпитер. 22. Приходим на Юпитер находим Ааза. Спрашиваем его о девушке, выхода с Юпитера и потерянный Димаком ПДА. О девушке Ааз просит, не беспокоится, он ей помог и отправил на Агропром, так же узнаем где искать ПДА Димака. За выход с Юпитера Ааз просит принести ноутбук из административного здания на территории завода. 23. Идем на завод, находим ноутбук, идем искать ПДА Димака, заодно отбиваем кейс с деньгами для Buusty на базе наемников. Последовательность выполнения задания каждый выбирает сам. Совет! После взятия кейса не спешите уходить с базы осмотритесь, вас ждет приятный сюрприз. 24. Идем к Аазу отдаем ноутбук. 25. Лечимся, латаем броньку, проверяем боезапас, меняем памперсы в экзе, после идем к полученному переходу от Ааза с Юпитера на территории завода. 26. Снова попадаем в Путепровод, а от туда Восточную Припять. Отдаем ПДА Димаку, спрашиваем есть ли еще какие-нибудь «тайные тропы и куда они ведут» Димак говорит, что есть еще одна тропа со Свалки на ЧАЭС-2, но в обмен за инфу о ней просит принести ему три части «архива из тайной канцелярии», на Затоне. Получаем от него точную последовательность поиска частей документов. 27. Далее каждый решает сам идти сначала на Затон искать документы или идти к Адриане на Болота. Если не хотим лишней беготни можно сначала уйти за документами на Затон. Там, в строгой последовательности, 1.ВНЗ «Круг», 2.»Станция Переработки Отходов», 3.Подземный бункер в «Железном Лесе», находим три части документов Димаку и переходим на Кордон. На Кордоне в Деревне Новичков находим Buusty, отдаем ему кейс и получаем не слабую награду. С Кордона идем на Болота к Калмыку забираем у него готовые лекарства и идем искать Адриану на базе «Чистого Неба». Находим, говорим, отдаем лекарства и получаем долгожданную наводку на тайник с броником «Черного Доктора» на Янтаре. Идем на Янтарь, находим и забираем броник! Аллилуя! (ничего себе за хлебушком сходил…) 28. Идем к Димаку отдаем ему три части документов с Затона и получаем переход Свалка-ЧАЭС-2. 29. На этом, так называемый, квест Волка заканчивается. Но игра продолжается! Идем дальше! Удачи! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Trochę testowałem tego moda. Mimo sporych zmian i dodatków, wczytywanie sejwa z początkowych etapów w grze trwa tyle co w Soliance. Podniesienie każdego artefaktu daje potężną dawkę promieniowania- bez artefaktów usuwających radiację nie da się grać. Zapowiada się naprawdę rozgrywka na poziomie extra- trudnym , a jeśli dodamy do tego wszystkie nowe questy, ukończenie tego moda może zająć kilka miesięcy. Czekamy na spolszczenie :thumbsup: // Kilka moich opinii na temat moda: - oczywiście musieli wsadzić mój ulubiony dodatek 'autosave'- trzeba to wywalić, bo nie da się z tym grać - dużo broni, może aż za dużo. Ale dobrym elementem tego jest wiele unikalnych karabinów do zdobycia- naliczyłem AS Wał w 5 wariantach. - bardzo ładne, nowe dźwięki broni oraz przeładowania - sporo nowych, ciekawych artefaktów - można użyć kilkanaście hudów - tych nowych questów, nie robiłem, bo są jeszcze nieprzetłumaczone - tak jak pisałem, jest o wiele trudniej - jak ktoś chce przetestować, mogę podesłać sejwy z ruskich stron z późniejszych etapów w grze, gdzie mamy już spore wyposażenie Może @metek58 i @smox pomożecie @kobalowi w tłumaczeniu, jak macie czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Słuchaj @korn06, to nie zależy od nas. Jeżeli @kobal zwrócił by się do nas, to na pewno żaden by nie odmówił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 I oczywiście widzę tu język rus . Tz. że spolszczenie już tu nie działa czy to tylko menu wstępne jest w rus? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Waler do tego moda nie ma jeszcze spolszczenia, a to co jest jest niekompatybilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 to trzeba by jeszcze poczekć doradzasz? chyba pobiorę i zacznę powoli sobie go tłumaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Ludzie, dajcie sobie trochę luzu. Polonizacja tego dodatku jest w trakcie. Trwa to tyle ile musi trwać. Jak będzie gotowe to wstawię. Po prostu przy okazji chcę poprawić ile się da błędów z podstawowej soljanki. W związku z tym muszę przeglądnąć wszystkie pliki tekstowe. A starczyłoby tego na kilka książek. Ale tak sobie chcę i tak będzie :mad: Mało macie innych modów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Nikt nikogo nie popędza. Czekamy na nową polonizacje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Niniejszym informuję, że w pierwszym poście można pobrać betę polonizacji zbioru addonów OOP do soljanki. Miłej gry :thumbsup: 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.