Skocz do zawartości

Prosze o rade / pomoc


Pandor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowym użytkownikiem. Dla Was jako fanów gry może to byc dziwne ale dopiero teraz zdecydowałem sie zagrac w tą gre;) Gre kupiłem , zainstalowałem i wszystko działa..Słyszałem natomiast o wielu modach do tej gry które mogą ponoć -poprawic grafike, dodać bronie, lokacje itp itd..Jest tego podobno od groma ..Kolega polecił mi ta własnie strone, tylko ze jestem w tym temacie totalnie zielony;( Nie wiem które mody warto wgrać , jak je wgrać i czy bedą poprawnie działać , czy jest może jakiś duży ,,megapack'' dodający wszystko na raz.. Nie wiem również gdzie sprawdzić jaką wersje gry posiadam .Również nie wiem jak z patchami do gry itd..Poprostu jestem kompletnie zielony ..Proszę wiec o jakieś rady ;( pozdrawiam.. Nie wiem tez dlaczego pan moderator kasuje moje posty skoro posiadam legalną wersje gry..Kupiłem cd key na allegro ktory wpisałem do gry i mam obecnie wersje legalną pozwalającą na gre multiplayer..

Edytowane przez Pandor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro kupiłeś to powiedzmy, że ci wierzymy poczytaj sobie opisy modów przetłumaczonych na język polski te ci na pewno podejdą jak masz oryginał. jak odpalisz grę to masz stronę startową i w lewym rogu masz opisane jaki masz patch do każdego moda potrzebny jest patch jak masz oryginał spatchujesz sobie wersje do odpowiedniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach