Jump to content

Latajacy sklepikarz -Bug


dawbra
 Share

Recommended Posts

Witam wracam od wojskowych

Chciałem sprzedać sprzęt temu Sklepikarzowi co wylądowała

To podczas wkładania sprzętu po jakimś czasie gra się zawiesza

Dostaje błąd

C++

D:GryStalkerBinXR_3DA

r6025

pure virtual function call

A jak klikam zamknij to mam błąd wpisu exe

Log wygląda tak


***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 494 ms
* phase cmem: 295665 K
Przygotuj się do gry...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 295665 K
* [win32]: free[3285412 K], reserved[114168 K], committed[794660 K]
* [ D3D ]: textures[191257 K]
* [x-ray]: crt heap[295662 K], process heap[9011 K], game lua[44464 K], engine lua[258 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[11980 K], smem[0 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]

Probowalem na najmniejszych ustawieniach i jest to samo , do tego w pliku exe mam dopisane noprefetch i noshadows

Edited by dawbra
Link to comment
Share on other sites

Na ATP można z nim handlować i często zostaje tam na zawsze. Na Agropromie przyleci i odleci, ale pod warunkiem że nie będziesz z nim rozmawiał. Tak wynikało przynajmniej z moich doświadczeń. Napisz proszę czy sprzedawałeś coś na Agropromie handlarzowi.?

Link to comment
Share on other sites

Ja również bez problemu handlowałem z Szarym na Agro- był rozbudowany dialog z nim, a podobny błąd jak w logu miałem na Rostoku, wtedy zmieniałem rozdzielczość do 1024/768 i można było grać dalej.

Edited by korn06
Link to comment
Share on other sites

Możliwe ze bug z handlarzem to przez większy hud w natywnej rozdzielczości po za tym odkryłem ze mam śmietnik w bibliotekach c++ bo inna gra też mi się właśnie wysypała z tym błędem c++ a tak to gram dalej i jest wszystko w porządku jak wpadnę jeszcze raz na sklepikarza to sprawdzę, jak rozwiąże to wam dam znać : )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity