Jump to content

Problem z dialogami.


cichy
 Share

Recommended Posts

Kurcze utknąłem w d... . Jestem w Wilczym Legowisku. Próbuję rozmawiać z Fieją - Ona milczy. Tango i spółki nie ma między 8-9. Brak reakcji. Dwa dni się z tym męczę. Na Rus forum też bywa taka sytuacja ale nikt nie daje jasnej odpowiedzi (o ile dobrze zrozumiałem). Może ktoś miał taki problem i go rozwiązał. Proszę o pomoc.

//

Udało się znalazłem rozwiązanie mojego problemu (jak się okazało nie tylko mojego). Znajdujemy plik config/gameplay/character_desc_dimak.xml a w nim sekcję Торыча aver_tor i tam dodajemy dialog <actor_dialog>bratva_prishla</actor_dialog>. Komplet jego dialogów powinien wyglądać tak:

<actor_dialog>dm_help_wounded_medkit_dialog</actor_dialog>
<actor_dialog>aver_tor_nout_dialog</actor_dialog>
<actor_dialog>aver_tor_nout_ok</actor_dialog>
<actor_dialog>aver_tor_disk_ok</actor_dialog>
<actor_dialog>bratva_prishla</actor_dialog>

Źródło: http://ap-pro.ru/forum/35-2796-71 post nr 1058. Rozwiązanie pochodzi od autora moda (Dimaka) i nie jest to jedyny raz kiedy się z tym spotkał. Zapowiada uwzględnienie tego w przyszłości( o ile dobrze zrozumiałem). Na dowód, że sposób działa:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Grupa Tanga przybyła. СТАЛЬКЭР всегда жив !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@ jurek48

No to coś zrobiłeś nie tak...

PIERWSZA OPCJA:

W polonizacji pod ścieżką: "Powrót Szramy cz.1 BETA PL (23.07.12)gamedataconfig" powinien być plik o nazwie "localization.ltx", który powinien wyglądać po otwarciu notatnikiem tak:


[string_table]
language = pol ;rus
font_prefix = _cent ;_west
;ńďčńîę xml ôŕéëîâ, ńîäĺđćŕůčő ňŕáëčöű ńčěâîëîâ
files = ui_st_pda, ui_st_mm_mp, ui_st_inventory, string_table_tutorial, string_table_general, string_table_includes, stable_dialog_manager, stable_dialog_manager_uni, stable_task_manager, stable_treasure_manager, string_table_level_tips, string_table_items, string_table_ui, string_table_enc_zone, string_table_amk_arts_desc, string_table_outfit, stable_dialogs, stable_dialogs_escape, stable_dialogs_garbage, stable_dialogs_agroprom, stable_dialogs_deadcity, stable_dialogs_darkvalley, stable_dialogs_pripyat, stable_dialogs_labx18, stable_dialogs_bar, stable_dialogs_military, stable_dialogs_yantar, stable_dialogs_radar, stable_dialogs_aes, mp_st_speechmenu, ui_st_keybinding, ui_mp_teamdesc, ui_st_mm, stable_stories, ui_st_mapdesc, string_table_enc_social, string_table_enc_mutants, string_table_enc_weapons, string_table_enc_equipment, ui_st_mp, ui_st_other, stable_game_credits, stable_repair_dialogs, amk_strings, amk_flame_dialogs, amk_reload_dialogs, amk_escape_dialogs, stable_dialogs_amk, stable_dialogs_lesnik,string_table_abc,string_table_abc2,dim_credits

Jeżeli go nie masz, lub wygląda inaczej, to zainstaluj ponownie polonizację i to sprawdź.

Ten plik odpowiada za wyświetlanie polskich znaków w modzie.

A i jeszcze jedno - na czas pobierania polonizacji i jej rozpakowywania dobrze jest wyłączyć antywirusa.

Potrafi uszkodzić, bądź nawet wyeliminować potrzebny plik w polonizacji - co się dość często zdarza.

DRUGA OPCJA:

Użyłeś sejwa zrobionego wcześniej na wersji rosyjskiej moda.

Niestety w tej sytuacji ZAWSZE będziesz miał krzaki zamiast nazwy postaci, aż do końca gry, ponieważ pliki odpowiedzialne za nazwy postaci wczytywane i zapamietywane przez grę są przy rozpoczęciu NOWEJ GRY, i tylko wtedy.

Tak więc, jeżeli chcesz by polonizacja zadziałała w pełni - MUSISZ ZACZĄĆ NOWĄ GRĘ !!

Link to comment
Share on other sites

A i jeszcze jedno - na czas pobierania polonizacji i jej rozpakowywania dobrze jest wyłączyć antywirusa.

Potrafi uszkodzić, bądź nawet wyeliminować potrzebny plik w polonizacji - co się dość często zdarza.

Bez urazy, ale może wystarczyłoby pakować pliki w zwykłe archiwa, a nie upierać się przy tych plikach "exe" Wtedy antywirus niczego nie będzie uszkadzał.

Link to comment
Share on other sites

Dobra już wiem w czym problem-nie mogłem otworzyć tych cholernych drzwi od Sidorowicza,więc skorzystałem z zapisu gry wrzuconego przez Cichego w temacie - Zamknięte drzwi Sidora. Jak gram bez jego zapisu to nie mam żadnych literówek-tylko jak otworzyć dzwi od Sidorowicza? Problem z dzwiami rozwiązany-po rozmowie z Igorem,od razu biegłem do Sidorowicza,a trzeba jeszcze pogadać z Dimonem i dopiero iść do Sidorowicza.

Edited by Gandalf71
Link to comment
Share on other sites

Dobra już wiem w czym problem-nie mogłem otworzyć tych cholernych drzwi od Sidorowicza,więc skorzystałem z zapisu gry wrzuconego przez Cichego w temacie - Zamknięte drzwi Sidora.

Jak gram bez jego zapisu to nie mam żadnych literówek-tylko jak otworzyć dzwi od Sidorowicza?

Problem z dzwiami rozwiązany-po rozmowie z Igorem,od razu biegłem do Sidorowicza,a trzeba jeszcze pogadać z Dimonem i dopiero iść do Sidorowicza.

Miałeś problem z moim zapisem bo był on z wersji Rus użytej na PL by pokazać @Jurkowi 48 , że można otwożyć drzwi Sidora. Kiedy stosujemy zapisy z wersji w innym języku zawsze będą krzaczki.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity