Skocz do zawartości

Problem z dialogami.


Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze utknąłem w d... . Jestem w Wilczym Legowisku. Próbuję rozmawiać z Fieją - Ona milczy. Tango i spółki nie ma między 8-9. Brak reakcji. Dwa dni się z tym męczę. Na Rus forum też bywa taka sytuacja ale nikt nie daje jasnej odpowiedzi (o ile dobrze zrozumiałem). Może ktoś miał taki problem i go rozwiązał. Proszę o pomoc.

//

Udało się znalazłem rozwiązanie mojego problemu (jak się okazało nie tylko mojego). Znajdujemy plik config/gameplay/character_desc_dimak.xml a w nim sekcję Торыча aver_tor i tam dodajemy dialog <actor_dialog>bratva_prishla</actor_dialog>. Komplet jego dialogów powinien wyglądać tak:

<actor_dialog>dm_help_wounded_medkit_dialog</actor_dialog>
<actor_dialog>aver_tor_nout_dialog</actor_dialog>
<actor_dialog>aver_tor_nout_ok</actor_dialog>
<actor_dialog>aver_tor_disk_ok</actor_dialog>
<actor_dialog>bratva_prishla</actor_dialog>

Źródło: http://ap-pro.ru/forum/35-2796-71 post nr 1058. Rozwiązanie pochodzi od autora moda (Dimaka) i nie jest to jedyny raz kiedy się z tym spotkał. Zapowiada uwzględnienie tego w przyszłości( o ile dobrze zrozumiałem). Na dowód, że sposób działa:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Grupa Tanga przybyła. СТАЛЬКЭР всегда жив !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@ jurek48

No to coś zrobiłeś nie tak...

PIERWSZA OPCJA:

W polonizacji pod ścieżką: "Powrót Szramy cz.1 BETA PL (23.07.12)gamedataconfig" powinien być plik o nazwie "localization.ltx", który powinien wyglądać po otwarciu notatnikiem tak:


[string_table]
language = pol ;rus
font_prefix = _cent ;_west
;ńďčńîę xml ôŕéëîâ, ńîäĺđćŕůčő ňŕáëčöű ńčěâîëîâ
files = ui_st_pda, ui_st_mm_mp, ui_st_inventory, string_table_tutorial, string_table_general, string_table_includes, stable_dialog_manager, stable_dialog_manager_uni, stable_task_manager, stable_treasure_manager, string_table_level_tips, string_table_items, string_table_ui, string_table_enc_zone, string_table_amk_arts_desc, string_table_outfit, stable_dialogs, stable_dialogs_escape, stable_dialogs_garbage, stable_dialogs_agroprom, stable_dialogs_deadcity, stable_dialogs_darkvalley, stable_dialogs_pripyat, stable_dialogs_labx18, stable_dialogs_bar, stable_dialogs_military, stable_dialogs_yantar, stable_dialogs_radar, stable_dialogs_aes, mp_st_speechmenu, ui_st_keybinding, ui_mp_teamdesc, ui_st_mm, stable_stories, ui_st_mapdesc, string_table_enc_social, string_table_enc_mutants, string_table_enc_weapons, string_table_enc_equipment, ui_st_mp, ui_st_other, stable_game_credits, stable_repair_dialogs, amk_strings, amk_flame_dialogs, amk_reload_dialogs, amk_escape_dialogs, stable_dialogs_amk, stable_dialogs_lesnik,string_table_abc,string_table_abc2,dim_credits

Jeżeli go nie masz, lub wygląda inaczej, to zainstaluj ponownie polonizację i to sprawdź.

Ten plik odpowiada za wyświetlanie polskich znaków w modzie.

A i jeszcze jedno - na czas pobierania polonizacji i jej rozpakowywania dobrze jest wyłączyć antywirusa.

Potrafi uszkodzić, bądź nawet wyeliminować potrzebny plik w polonizacji - co się dość często zdarza.

DRUGA OPCJA:

Użyłeś sejwa zrobionego wcześniej na wersji rosyjskiej moda.

Niestety w tej sytuacji ZAWSZE będziesz miał krzaki zamiast nazwy postaci, aż do końca gry, ponieważ pliki odpowiedzialne za nazwy postaci wczytywane i zapamietywane przez grę są przy rozpoczęciu NOWEJ GRY, i tylko wtedy.

Tak więc, jeżeli chcesz by polonizacja zadziałała w pełni - MUSISZ ZACZĄĆ NOWĄ GRĘ !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jedno - na czas pobierania polonizacji i jej rozpakowywania dobrze jest wyłączyć antywirusa.

Potrafi uszkodzić, bądź nawet wyeliminować potrzebny plik w polonizacji - co się dość często zdarza.

Bez urazy, ale może wystarczyłoby pakować pliki w zwykłe archiwa, a nie upierać się przy tych plikach "exe" Wtedy antywirus niczego nie będzie uszkadzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra już wiem w czym problem-nie mogłem otworzyć tych cholernych drzwi od Sidorowicza,więc skorzystałem z zapisu gry wrzuconego przez Cichego w temacie - Zamknięte drzwi Sidora. Jak gram bez jego zapisu to nie mam żadnych literówek-tylko jak otworzyć dzwi od Sidorowicza? Problem z dzwiami rozwiązany-po rozmowie z Igorem,od razu biegłem do Sidorowicza,a trzeba jeszcze pogadać z Dimonem i dopiero iść do Sidorowicza.

Edytowane przez Gandalf71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra już wiem w czym problem-nie mogłem otworzyć tych cholernych drzwi od Sidorowicza,więc skorzystałem z zapisu gry wrzuconego przez Cichego w temacie - Zamknięte drzwi Sidora.

Jak gram bez jego zapisu to nie mam żadnych literówek-tylko jak otworzyć dzwi od Sidorowicza?

Problem z dzwiami rozwiązany-po rozmowie z Igorem,od razu biegłem do Sidorowicza,a trzeba jeszcze pogadać z Dimonem i dopiero iść do Sidorowicza.

Miałeś problem z moim zapisem bo był on z wersji Rus użytej na PL by pokazać @Jurkowi 48 , że można otwożyć drzwi Sidora. Kiedy stosujemy zapisy z wersji w innym języku zawsze będą krzaczki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.