cichy Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Tytuł Oryginalny: Квестовое дополнение Platforma: Zew Prypeci 1.6.02r Data premiery: 24.07.2012 r. Autor: lushagin0 Autorzy spolszczenia: @Yurek, @kobal, @Papaczos OPIS: Spoiler Questowe Dopełnienie to niewielki dodatek do Sigerous Mod 2.2 wprowadzający do gry kilka nowych zadań na Kordonie. Mamy również możliwość odwiedzenia całkiem nowej lokacji, a także stoczenia pojedynku z groźnym mutantem. UWAGA: Dodatek nie jest kompatybilny z SGM 2.2 Jenot Edition. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem, spolszczeniem oraz dodatkiem należy umieścić w głównym katalogu gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler SGM 2.2: Nasz serwer - [KLIK] - Część I Nasz serwer - [KLIK] - Część II Nasz serwer - [KLIK] - Część III Nasz serwer - [KLIK] - Część IV Kumulatywny fix z19.03.12 r.: Nasz serwer - [KLIK] Mod + Fix: MEGA - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] - Część I Nasz serwer - [KLIK] - Część II Nasz serwer - [KLIK] - Część III Questowe Dopełnienie: Yandex - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Dodatki: Spoiler GunPack - nowy arsenał broni: Nasz serwer - [KLIK] Źródło: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Popatrzę co tam ciekawego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zadziała z Jenotem? Wymagana nowa gra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Z Jenotem raczej na pewno nie, bo nic o tym w kompatybilnosci nie napisali. Nowa gra obowiązkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Szybciej pobiera ten dodatek z... http://www.unibytes....Us4P3UgBB/timer Częściami http://narod.ru/disk/54590609001.43638747f9a50c6317ae777f769436e5/Дополнение%20к%20SGM-2.2.rar.html http://ap-pro.ru/go?...GM-2.2.rar.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 (edytowane) Kilka screens z początku gry: Instalacja: 1. CoP 1602 2. Czysty sgm 2.2 3. Fix 19.03 4. AI additions for SGM 2.2 z: http://narod.ru/disk...GM 2.2.rar.html 5. Add_Fix_SGM_2_2 z: http://narod.ru/disk...SGM_2_2.7z.html 6. Quest dopa. Edycja standardowych plików: fsgame, localization, katalog text kopia rus i przemianowane na pol. Edytowane 7 Sierpnia 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Ponieważ polonizacja była robiona do wersji fixa 19.03, to polska wersję DOPY zrobię razem z tym AI Additions i Add fixem (punkt 4 i 5 powyższego zestawienia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Jak to nie jest radykalny dodatek to może wrzucić to do polonizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 (edytowane) Znajdujemy schowek z zadania Wilka i widzimy teleport który przenosi nas na unoszącą się w powietrzu wyspę za posterunkiem. Tam kolejny kwestowy schowek z atrakcyjną zawartością i notatka o podziemiu. W tym momence pojawia się przejście na lokację. U wejścia sprzęt i nasz przyjaciel Szpon Śmierci. Dałem się zagnać pod ścianę i zadźgałem gada. Edytowane 8 Sierpnia 2012 przez Yurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Polonizacja kwestowej DOPY do SGM 2.2 do pobrania w temacie: http://stalkerteam.pl/topic/4589-kwestowa-dopa-do-sgm-22/#entry46216 Instalować ZGODNIE z podanym schematem instalacji w poście nr 1 !! Polonizacja kwestowej DOPY zawiera wszelkie niezbędne dodatki wymagane do prawidłowego działania moda. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 (edytowane) Kolejna wspaniała wiadomość dzisiaj. Uszanowanie @Yurku, dziekuję. @Kobal Szacunek. Edytowane 9 Sierpnia 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 (edytowane) Dwa razy ściągałem i instalowałem, pomimo tego mam taki log błędu: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 502 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : Can't open section 'stalker_dead_body'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Podobny problem znalazłem w temacie Winter of Death, ale w czystym SGM2.2 nie występuje stalker_dead_body.ogf (domyślna ścieżka: gamedata/meshes/dynamics/outfit/). Nie mam pojęcia co zrobić. Proszę o sugestie. Dziękuję. Edytowane 9 Sierpnia 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Dzięki za wspaniałą robotę! Pytanie: Kiedy instalować SGM 2.2 Gun Pack Addon? Po, czy przed DOPĄ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Cichy czasami nie masz zainstalowanych innych modów? Mogło coś zostać z plików i jest błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 @ fasolaks Na chwilę obecną SGM 2.2 Gun Pack Addon jest niekomatybilny z Kwestową DOPĄ do SGM 2.2 Konieczna adaptacja. @ Cichy Spróbuj patcha z linka poniżej i napisz czy zadziałało: Link nieaktualny - działająca wersja FINAL PL do pobrania w pierwszym poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Po dwóch tygodniach ciężkich testów i ogromie włożonego wysiłku, udało się zakończyć prace nad wersją FINAL polonizacji kwestowego dopełnienia do SGM 2.2 i adaptacji z tłumaczeniem do tej wersji moda Addonu Gun Pack ;) Linki do pobrania uaktualniono w pierwszym poście. Polonizację przetestowano kilkakrotnie zarówno z dodatkiem Guna Pack jak i bez niego. Wszystko działa i chodzi jak trzeba. Poprawki (by Yurek) zawarte w polskiej wersji kwestowego dopełnienia SGM 2.2: - poprawiono błąd w początkowym dialogu z Miediwediewem, gdy nie dawał on GG Anabiotyku, mimo że w dialogu jest o tym mowa - teraz daje - zmieniono jedno miejsce spawnu "Szapokłaka" (przesunięto o jakieś 10 metrów w prawo), gdyż oryginalne pokrywało się z teleportem, co czyniło niemożliwym wzięcie artefaktu - dodano możliwość otrzymania Rogów Szpona Śmierci w wyniku wykonania kwestu; w oryginale moda tego nie było, a z zabitego Szpona wypadają Macki pijawki, a nie Róg - ewidentny błąd samego moda - w PDA po zabiciu Szpona Śmierci teraz pojawia się pod zakładką "Najpotężniejszy zabity mutant" obrazek Szpona, a nie pijawki Dodatkowo napisałem poradnik przechodzenia nowych kwestów DOPY, który może się okazać potrzebny podczas gry (bo jest parę momentów, gdzie można utknąć w fabule na chwlkę ;)). Do pobrania z linku zawartego w pierwszym poście. Oprócz tego zaadaptowałem i dotłumaczyłem Gun Pack Addon do SGM 2.2 do wersji polonizacji z kwest DOPĄ. Teraz można cieszyć się pełną wersją moda SGM 2.2 z kwestowym dopełnieniem i dodakiem pakietu broni po polsku. Bawiłem się przy tym doskonale, czego i Wam życzę. Bardzo gorąco polecam powrót do SGM 2.2, choćby tylko na Kordon, gdzie dzieją się te wszystkie nowe kwesty. Życzę udanego grania ;) Instalować ZGODNIE z podanym schematem instalacji w poście nr 1 !! Polonizacja kwestowej DOPY zawiera wszelkie niezbędne dodatki wymagane do prawidłowego działania moda. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnich Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Cichy rozwiązałeś problem z errorem? Mam identyczny; FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 502 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : Can't open section 'stalker_dead_body'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Instalacja zgodna z postem nr1. Jak uda bądź udało Ci się rozwiązać to napisz OK. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Niestety nie. Przeszedłem sam Kordon bez spolszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 @ "Mnich" Z ciekawości aż jeszcze raz zainstalowałem "od zera" SGM 2.2 z kwestowym dopełnieniem wg instrukcji mojego autorstwa z postu nr 1. Mod się odpala bez najmniejszych problemów, a zadanie z atakiem na Wioskę Kotów, kiedy to dochodzi do spawnu zwłok Tamerlana (stalker_dead_body) zaskakuje normalnie bez wylotów. Musisz coś robić u siebie nie tak jak trzeba. Możliwe są dwie opcje: 1. Masz poprzednią wersję polonizacji kwest DOPY (dziś uploadowałem nową, działającą), bo to w niej występował ten błąd. 2. Podczas pobierania lub rozpakowywania polonizacji miałeś włączony antywirus, który czasem potrafi uszkodzić pliki .exe Moja rada - pobierz wszystko jeszcze raz i zrób pełny reinstal (gra + mod) z czyszczeniem rejestru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Panowie nie wiem czy mieliście problem z pobraniem PL FULL z Yandeksa, ja wczoraj dopiero za piatym razem pobrałem, Yandeks mulił niemiłosiernie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnich Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Yurek dzięki za rady ale i tak zrobiłem trochę innaczej, mianowicie; 1) z kopiowałem folder gry(bez gamedaty) na inny dysk i odinstalowałem grę z systemu 2) zrobiłem to samo z modem i jego dodatkami (instalowałem na innym dysku) 3) do wcześniej z kopiowanego folderu gry poprzenosiłem gamedaty moda+guns kwest (instalacja zgodna z postem nr1) i .... uruchomiła się bez żadnego problemu .Nie robiłem reinstalki gry tylko kopię na innym dysku.Nie ściągałem jeszcze raz wszystkiego (przeważnie czekam jak Ty Yurek wstawiasz finałowe wersje modów [za co Ci jestem bardzo wdzięczny-szacunek za Twoją i kolegów pracę]) Nie wiem jak miał Cichy z tym errorem ale ja po kliknięciu na ikonę gry zobaczyłem tylko logo stalkera i za moment "crash-biedronke" opisaną w/w poście nawet nie widziałem głównego menu gry.Tak więc nie wiem co było przyczyną tego błędu. Moim zdaniem nie ma jakiegoś większego wpływu czy gra jest czy nie jest widziana przez system. Z mojego lenistwa nie ściągałem i instalowałem jeszcze "enty" raz wszystkiego, przyczyną może być "urok" S.T.A.L.K.E.R.-a czy X-Ray-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) Cichy, czemu na Twoich screenach jest taka słaba grafika, zupełnie jak w Cieniu Czarnobyla, a nie jak w Zewie Prypeci? Czyżby tylko w wersji Jenota dodane lokacje były na silniku CoP? Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez bolo7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Kiedy coś testuję nie bawię się w estetykę i gram na statyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emixo1 Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Witam, Wilk daje nam misje pogadać z gościem przy tej latającej wyspie podchodzimy i dostajemy kolbą, kiedy się podnosimy (tu zaczyna się mój problem) nic nie mogę zrobić ruszam myszka postać się nie rozgląda nie działa szybki zapis ani wczytanie, ekwipunek, pda, esc nie działa, klawiatura i myszka jest martwa chociaż świat w grze żyje?! jedynie co mogłem to wyjść skrótem alt-F4! Spotkał się ktoś z czymś takim? jest na to rada? instalowałem z godnie propozycją na tej stronie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Po obrobieniu z kasy, odzyskaniu świadomości, wstawałem i miałem następne zadanie. Problemów takich jak u Ciebie nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.