Jump to content

Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition


Recommended Posts

sgm_albor.png

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 18.04.2012 r.
Autor: Albor
Autorzy spolszczenia: @Yurek, @kobal
Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin


OPIS:

Spoiler

SGM 2.2 Jenot Edition to kolejna wariacja SGM'a na platformie Zew Prypeci. Zmian jest dużo - nowe uzbrojenie, poprawiony handel, a nawet zmieniony balans samej rozgrywki. Nowych zadań nie uświadczymy. 


Cechy moda:

Spoiler

Broń:

  • Zmianie uległy parametry broni, a także otrzymały one nowe modele. Ponadto autor moda wprowadził nowy system modernizacji arsenału. Teraz prawie wszystkie zmiany mają zarówno pozytywne, jak i negatywne strony. Zastąpiono również wszystkie celowniki z oryginalnej gry z wyjątkiem PSO. 
    Poprawiono dostosowanie broni pod logikę NPC oraz przezbrojono wszystkie ugrupowania. U mechaników nie będzie można naprawić bardzo mocno uszkodzonej broni. 

Handel:

  • Handel uległ znacznym zmianom. Wiele zależy od tego, do jakiej frakcji przynależy stalker, z którym przyjdzie nam pohandlować. Na przykład Najemnicy z chęcią odkupią od nas broń, która nie jest zachodniej produkcji. Należy również zapamiętać, że zwykli handlarze - jak Sowa czy Hawajczyk - także nie skupują wszystkiego, co im przyniesiemy. 

Prowiant i medykamenty: 

  • Jedzenie już nie przywraca punktów życia GG. Użycie apteczki jest od teraz rozciągnięte w czasie - odbiera część sił i skazuje GG na efekt uboczny jej zastosowania. Antyrad odbiera część zdrowia - w końcu to sama chemia.

Emisje:

  • Emisja nie zabija stalkerów, którzy nie zdążyli się przed nią ukryć. Stają się zombifikowanymi, ale ze względu na to, że stało się to niedawno - zachowują się jak zwykli stalkerzy. Oznacza to, że są wrogo nastawieni do GG, lecz nie są w takim stopniu "otępiali" jak zwykłe zombi.

SCREENY: 

Spoiler

e8ffa2b043ca50386df6592f537f78b1.jpg

2b696fbeb686f6363fab81e9ea65ca5d.jpg

INSTALACJA:

Spoiler
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixami oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Fix z 11.05.2012 r.:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Texture Pack:

Fix z 18.08.2012 r.:

  • Nasz serwer - [KLIK]

FOV Switcher 1.7:
Fix na broń, Po zainstalowaniu i uruchomieniu wybieramy liczbę 54. Większej nie należy.

  • Nasz serwer - [KLIK]

Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Dodatki:

Spoiler

Kompatybilność spolszczenia sprawdzono tylko z poniższymi dodatkami. Muzyka do odtwarzacza MP3 została na stałe zintegrowana z tłumaczeniem. Instalowanie innych dodatków grozi destabilizacją gry. 

Inny HUD, nowy noktowizor: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

NanoCell Inventory - nowy inwentarz: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

AtmosFear 3.0 - Poprawa pogody:

AtmosFear for SGM - Poprawa grafiki: 

  • Mediafire - [KLIK]

Źródło: logo.png.5703a3e4e4b90a8fdcd8939ce4d4f9c0.png.8439a7969005688c3d9e876b3cef4644.jpg.ec9554a9fa1c53fca5b45c72351fedbb.jpg  sigerous176.gif.935e142ea30bc0f173110509be07e5d8.gif

  • Cool 1
  • Positive 16
Link to comment
Share on other sites

Co to jest to ostatnie bo zupełnie nie kumam.

Kilka porad które ułatwią rozgrywkę i nie pozwolą na wydawanie niepotrzebnie trudnej do zdobycia kasy:

- Nie kupujcie nic u Żwawego sprzedaje normalne przedmioty warta zachodu jest u niego tylko snajperka, choć i ją zdobędziemy w jednym z questów.

- Tabela skuteczność amunicji autorstwa Cromm crusac

Dołączona grafika

- Arty sprzedajemy u Brody najlepiej jak będzie ich poszukiwał ale już jak mamy jakiś ulepszony to u Hermana najlepsze ceny, za broń najwięcej daje handlarz Monolitu

- Jest pewien mocno chiterski sposób na narzędzia dla mechaników nie tracimy żadnej kasy za wskazanie miejsca tylko musimy mieć 40 000 na obrót. A jak to zrobić, nic prostszego. Zapisujemy grę, idziemy do Sowy prosimy o pokazanie położenia narzędzi, on nam na pda wrzuca namiar, patrzymy gdzie to robimy screeenshota, i wczytujemy sejw sprzed rozmowy. Wtedy mamy zdjęcie z miejscem schowania narzędzi kasa nam nie znika.

- Jeżeli chcecie kupić Egzo to na początek najlepsze jest egzo Świtu, a potem Wojskowych na inne nie wydajemy kasy nie ma po co te są lepsze.

- W niektórych modach żeby dojść do Prypeci wystarczyło egzo jako kombinezon z obiegiem zamkniętym tu nie działa trzeba mieć Seve.

- Odwiedzajcie co jakiś czas pogłębiarkę na Zatonie w pomieszczeniu gdzie był art dla Brodacza w jakiś sposób spawnuje się tam Seva.

Edited by LordDino
  • Positive 4
Link to comment
Share on other sites

Chyba tak bo w modzie nie pokazuje ilości ammo, gorących klawiszy, i takiej mini mapki. A z innej beczki to mod nawet na tych dodanych texturach ma paskudną grafike( gram na maksymalnych), chyba lepiej wrzucić textury od Cromma.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

U mnie ten HUD działa bez zarzutu, bo pogrywam trochę w tą wersję... Gram na monitorze 16:9. Dopiero co skończyłem klasyczny SGM 2.2 i jak dla mnie to trochę za wcześnie by grać znowu w SGM. Aczkolwiek wersja Jenota jest znacznie trudniejsza od klasycznej i bardziej hardcorowa na "Mistrzu" ;)

Link to comment
Share on other sites

@ sedoro

To jest odwieczny problem "Dynamicznych wiadomości". Tego nie da się naprawić w sposób taki, żeby w innym przypadku nie było błędu językowego gdzie indziej. To zdanie wyświetlane na ekranie, silnik moda składa z pięciu elementów, no i nie zawsze złoży to poprawnie.

Tak więc ten błąd będzie się jeszcze dłuuugo ciągnął za polonizacjami.... ;)

Ale dzięki za zgłoszenie. Ta wersja polonizacji to na razie BETA, więc jak najbardziej trzeba szukać błędów do poprawienia :D

A tak w ogóle, to ładne rzeczy sobie zespawnowałeś ...

Link to comment
Share on other sites

Artefakt dla Makowieckiego musimy znaleźć w innym miejscu, więc pasowałoby by w polonizacji zmienić nazwe Tartak na Bagno:

Dołączona grafika

W odniesieniu do polonizacji, jeszcze przy oddawaniu artefkatu GG mówi, że ze stalkera został tylko plecak, a wersji SGM 2.2 i tej artefakt trzeba za pomocą detektora znaleźć.

Spojler jakby ktoś nie mógł go znaleźć:

Dołączona grafika

Edited by sedoro
Link to comment
Share on other sites

Próbowałem zrobić to zadanie trzy razy i zawsze miałem na bagnach. Myśle, że ta wersja moda tak ma, bo w poradniku do SGM 2.2 w tym zadaniu artefakt można znaleźć na drodze, nic więcej nie pisze.

Edited by sedoro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.