Jump to content

Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition


Yurek
 Share

Recommended Posts

imageproxy.png
Tytuł Oryginalny: Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data Premiery: 18.04.2012r
Autor: Albor
Autor Spolszczenia: @Yurek, @kobal

Długość moda: Długi (30-40 godzin) 

OPIS:

Spoiler

SGM 2.2 Jenot Edition to kolejna wariacja SGM'a na platformie Zew Prypeci. Zmian jest dużo - nowe uzbrojenie, poprawiony handel, a nawet zmieniony balans samej rozgrywki. Nowych zadań nie uświadczymy. 

Więcej Informacji: 

Spoiler

Broń:
Zmianie uległy parametry broni, a także otrzymały one nowe modele. Ponadto autor moda wprowadził nowy system modernizacji broni. Teraz prawie wszystkie zmiany mają zarówno pozytywne, jak i negatywne strony. Zastąpiono również wszystkie celowniki z oryginalnej gry ( zostały jedynie PSO ).
Poprawiono także dostosowanie broni pod logikę NPC oraz przezbrojono wszystkie ugrupowania. Teraz u mechaników nie będzie można naprawić bardzo mocno uszkodzonej broni. 

Handel:
Handel uległ znacznym zmianom. Bardzo wiele zależy od tego, do jakiej frakcji należy Stalker, z którym przyjdzie nam pohandlować. Na przykład Najemnicy z chęcią odkupią od nas broń, która nie pochodzi z zachodu. 
Trzeba również zapamiętać, że zwykli handlarze ( jak Sowa czy Hawajczyk ) również nie kupią wszystkiego, co im przyniesiemy. 

Jedzenie / Medykamenty:
Jedzenie już nie leczy. Użycie apteczki jest od teraz rozciągnięte w czasie - odbiera część sił i skazuje GG na efekt uboczny. Antyrad odbiera część zdrowia ( w końcu to sama chemia ). 

Emisja:
Od teraz emisja nie zabija stalkerów, którzy nie zdążyli się przed nią ukryć. Stają się zombifikowanymi, ale ze względu na to, że stało się to niedawno - zachowują się jak zwykli stalkerzy. Oznacza to, że są wrogo nastawieni do GG, lecz nie są w takim stopniu "otępiali" jak zwykłe zombi.

 

SCREENY:

Spoiler

 

INSTALACJA:

Spoiler

Należy wypakować archiwum z modem do głównego katalogu gry. Następnie w ten sam sposób postępujemy z fixem oraz spolszczeniem lub ewentualnymi dodatkami do moda. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

1) SGM 2.2 Jenot Edition:
https://zone.stalkerteam.pl/file/109 - Nasza Pobieralnia 
https://yadi.sk/d/yNfAsDvjdtNDq - Yandex

2) Fix ( 11.05.2012 )
https://zone.stalkerteam.pl/file/32 - Nasza Pobieralnia

3) Texture Pack:
https://zone.stalkerteam.pl/file/345 - Nasza Pobieralnia 
https://yadi.sk/d/_X3WVj9mSZuVM - Yandex

4) Spolszczenie:
https://zone.stalkerteam.pl/file/87 - Nasza Pobieralnia 

5) Mini Fix ( 18.08.2012 )
https://zone.stalkerteam.pl/file/86 - Nasza Pobieralnia 

6) FOV Switcher 1.7 ( Fix do Broni. Po zainstalowaniu i uruchomieniu wybieramy liczbę 54. Większej nie należy ! ) 
https://zone.stalkerteam.pl/file/85 - Nasza Pobieralnia 

Autorzy polonizacji moda ( @Yurek, @kobal ) NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery.

DODATKI:

Spoiler

Sprawdzono kompatybilność polonizacji TYLKO z poniższymi dodatkami ( muzyka do MP3 jest na stałe zintegrowana z polonizacją ). Instalowanie innych niż poniższe  grozi destabilizacją gry !

1) Inny HUD, Nowy Noktowizor:
https://zone.stalkerteam.pl/file/84 - Nasza Pobieralnia 

2) NanoCell Inventory ( Nowy Inwentarz )
https://zone.stalkerteam.pl/file/83 - Nasza Pobieralnia

3) AtmosFear 3.0 for CoP ( Poprawia Pogodę ) 
https://www.moddb.com/mods/atmosfear-for-call-of-pripyat/downloads/atmosfear-3-for-cop - ModDB

4) Adaptacja AF3 for SGM_Albor 2.2 (PL)
http://www.mediafire.com/file/mtqh3j8wbk4a4uj/AF3_for_SGM_Albor_2.2.rar/file - MediaFire

 

Źródło: http://sigerous.ru/forum/364-3620-1

  • Super 1
  • Dodatnia 16
Link to comment
Share on other sites

Co to jest to ostatnie bo zupełnie nie kumam.

Kilka porad które ułatwią rozgrywkę i nie pozwolą na wydawanie niepotrzebnie trudnej do zdobycia kasy:

- Nie kupujcie nic u Żwawego sprzedaje normalne przedmioty warta zachodu jest u niego tylko snajperka, choć i ją zdobędziemy w jednym z questów.

- Tabela skuteczność amunicji autorstwa Cromm crusac

Dołączona grafika

- Arty sprzedajemy u Brody najlepiej jak będzie ich poszukiwał ale już jak mamy jakiś ulepszony to u Hermana najlepsze ceny, za broń najwięcej daje handlarz Monolitu

- Jest pewien mocno chiterski sposób na narzędzia dla mechaników nie tracimy żadnej kasy za wskazanie miejsca tylko musimy mieć 40 000 na obrót. A jak to zrobić, nic prostszego. Zapisujemy grę, idziemy do Sowy prosimy o pokazanie położenia narzędzi, on nam na pda wrzuca namiar, patrzymy gdzie to robimy screeenshota, i wczytujemy sejw sprzed rozmowy. Wtedy mamy zdjęcie z miejscem schowania narzędzi kasa nam nie znika.

- Jeżeli chcecie kupić Egzo to na początek najlepsze jest egzo Świtu, a potem Wojskowych na inne nie wydajemy kasy nie ma po co te są lepsze.

- W niektórych modach żeby dojść do Prypeci wystarczyło egzo jako kombinezon z obiegiem zamkniętym tu nie działa trzeba mieć Seve.

- Odwiedzajcie co jakiś czas pogłębiarkę na Zatonie w pomieszczeniu gdzie był art dla Brodacza w jakiś sposób spawnuje się tam Seva.

Edited by LordDino
  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

Chyba tak bo w modzie nie pokazuje ilości ammo, gorących klawiszy, i takiej mini mapki. A z innej beczki to mod nawet na tych dodanych texturach ma paskudną grafike( gram na maksymalnych), chyba lepiej wrzucić textury od Cromma.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

U mnie ten HUD działa bez zarzutu, bo pogrywam trochę w tą wersję... Gram na monitorze 16:9. Dopiero co skończyłem klasyczny SGM 2.2 i jak dla mnie to trochę za wcześnie by grać znowu w SGM. Aczkolwiek wersja Jenota jest znacznie trudniejsza od klasycznej i bardziej hardcorowa na "Mistrzu" ;)

Link to comment
Share on other sites

@ sedoro

To jest odwieczny problem "Dynamicznych wiadomości". Tego nie da się naprawić w sposób taki, żeby w innym przypadku nie było błędu językowego gdzie indziej. To zdanie wyświetlane na ekranie, silnik moda składa z pięciu elementów, no i nie zawsze złoży to poprawnie.

Tak więc ten błąd będzie się jeszcze dłuuugo ciągnął za polonizacjami.... ;)

Ale dzięki za zgłoszenie. Ta wersja polonizacji to na razie BETA, więc jak najbardziej trzeba szukać błędów do poprawienia :D

A tak w ogóle, to ładne rzeczy sobie zespawnowałeś ...

Link to comment
Share on other sites

Artefakt dla Makowieckiego musimy znaleźć w innym miejscu, więc pasowałoby by w polonizacji zmienić nazwe Tartak na Bagno:

Dołączona grafika

W odniesieniu do polonizacji, jeszcze przy oddawaniu artefkatu GG mówi, że ze stalkera został tylko plecak, a wersji SGM 2.2 i tej artefakt trzeba za pomocą detektora znaleźć.

Spojler jakby ktoś nie mógł go znaleźć:

Dołączona grafika

Edited by sedoro
Link to comment
Share on other sites

Próbowałem zrobić to zadanie trzy razy i zawsze miałem na bagnach. Myśle, że ta wersja moda tak ma, bo w poradniku do SGM 2.2 w tym zadaniu artefakt można znaleźć na drodze, nic więcej nie pisze.

Edited by sedoro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity