Yurek Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Tytuł Oryginalny: Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data Premiery: 18.04.2012r Autor: Albor Autor Spolszczenia: @Yurek, @kobal Długość moda: Długi (30-40 godzin) OPIS: Spoiler SGM 2.2 Jenot Edition to kolejna wariacja SGM'a na platformie Zew Prypeci. Zmian jest dużo - nowe uzbrojenie, poprawiony handel, a nawet zmieniony balans samej rozgrywki. Nowych zadań nie uświadczymy. Więcej Informacji: Spoiler Broń: Zmianie uległy parametry broni, a także otrzymały one nowe modele. Ponadto autor moda wprowadził nowy system modernizacji broni. Teraz prawie wszystkie zmiany mają zarówno pozytywne, jak i negatywne strony. Zastąpiono również wszystkie celowniki z oryginalnej gry ( zostały jedynie PSO ). Poprawiono także dostosowanie broni pod logikę NPC oraz przezbrojono wszystkie ugrupowania. Teraz u mechaników nie będzie można naprawić bardzo mocno uszkodzonej broni. Handel: Handel uległ znacznym zmianom. Bardzo wiele zależy od tego, do jakiej frakcji należy Stalker, z którym przyjdzie nam pohandlować. Na przykład Najemnicy z chęcią odkupią od nas broń, która nie pochodzi z zachodu. Trzeba również zapamiętać, że zwykli handlarze ( jak Sowa czy Hawajczyk ) również nie kupią wszystkiego, co im przyniesiemy. Jedzenie / Medykamenty: Jedzenie już nie leczy. Użycie apteczki jest od teraz rozciągnięte w czasie - odbiera część sił i skazuje GG na efekt uboczny. Antyrad odbiera część zdrowia ( w końcu to sama chemia ). Emisja: Od teraz emisja nie zabija stalkerów, którzy nie zdążyli się przed nią ukryć. Stają się zombifikowanymi, ale ze względu na to, że stało się to niedawno - zachowują się jak zwykli stalkerzy. Oznacza to, że są wrogo nastawieni do GG, lecz nie są w takim stopniu "otępiali" jak zwykłe zombi. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Należy wypakować archiwum z modem do głównego katalogu gry. Następnie w ten sam sposób postępujemy z fixem oraz spolszczeniem lub ewentualnymi dodatkami do moda. LINKI DO POBRANIA: Spoiler 1) SGM 2.2 Jenot Edition: https://zone.stalkerteam.pl/file/109 - Nasza Pobieralnia https://yadi.sk/d/yNfAsDvjdtNDq - Yandex 2) Fix ( 11.05.2012 ) https://zone.stalkerteam.pl/file/32 - Nasza Pobieralnia 3) Texture Pack: https://zone.stalkerteam.pl/file/345 - Nasza Pobieralnia https://yadi.sk/d/_X3WVj9mSZuVM - Yandex 4) Spolszczenie: https://zone.stalkerteam.pl/file/87 - Nasza Pobieralnia 5) Mini Fix ( 18.08.2012 ) https://zone.stalkerteam.pl/file/86 - Nasza Pobieralnia 6) FOV Switcher 1.7 ( Fix do Broni. Po zainstalowaniu i uruchomieniu wybieramy liczbę 54. Większej nie należy ! ) https://zone.stalkerteam.pl/file/85 - Nasza Pobieralnia Autorzy polonizacji moda ( @Yurek, @kobal ) NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery. DODATKI: Spoiler Sprawdzono kompatybilność polonizacji TYLKO z poniższymi dodatkami ( muzyka do MP3 jest na stałe zintegrowana z polonizacją ). Instalowanie innych niż poniższe grozi destabilizacją gry ! 1) Inny HUD, Nowy Noktowizor: https://zone.stalkerteam.pl/file/84 - Nasza Pobieralnia 2) NanoCell Inventory ( Nowy Inwentarz ) https://zone.stalkerteam.pl/file/83 - Nasza Pobieralnia 3) AtmosFear 3.0 for CoP ( Poprawia Pogodę ) https://www.moddb.com/mods/atmosfear-for-call-of-pripyat/downloads/atmosfear-3-for-cop - ModDB 4) Adaptacja AF3 for SGM_Albor 2.2 (PL) http://www.mediafire.com/file/mtqh3j8wbk4a4uj/AF3_for_SGM_Albor_2.2.rar/file - MediaFire Źródło: http://sigerous.ru/forum/364-3620-1 1 16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 (edited) Co to jest to ostatnie bo zupełnie nie kumam. Kilka porad które ułatwią rozgrywkę i nie pozwolą na wydawanie niepotrzebnie trudnej do zdobycia kasy: - Nie kupujcie nic u Żwawego sprzedaje normalne przedmioty warta zachodu jest u niego tylko snajperka, choć i ją zdobędziemy w jednym z questów. - Tabela skuteczność amunicji autorstwa Cromm crusac - Arty sprzedajemy u Brody najlepiej jak będzie ich poszukiwał ale już jak mamy jakiś ulepszony to u Hermana najlepsze ceny, za broń najwięcej daje handlarz Monolitu - Jest pewien mocno chiterski sposób na narzędzia dla mechaników nie tracimy żadnej kasy za wskazanie miejsca tylko musimy mieć 40 000 na obrót. A jak to zrobić, nic prostszego. Zapisujemy grę, idziemy do Sowy prosimy o pokazanie położenia narzędzi, on nam na pda wrzuca namiar, patrzymy gdzie to robimy screeenshota, i wczytujemy sejw sprzed rozmowy. Wtedy mamy zdjęcie z miejscem schowania narzędzi kasa nam nie znika. - Jeżeli chcecie kupić Egzo to na początek najlepsze jest egzo Świtu, a potem Wojskowych na inne nie wydajemy kasy nie ma po co te są lepsze. - W niektórych modach żeby dojść do Prypeci wystarczyło egzo jako kombinezon z obiegiem zamkniętym tu nie działa trzeba mieć Seve. - Odwiedzajcie co jakiś czas pogłębiarkę na Zatonie w pomieszczeniu gdzie był art dla Brodacza w jakiś sposób spawnuje się tam Seva. Edited July 13, 2012 by LordDino 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted June 2, 2012 Author Report Share Posted June 2, 2012 @ LordDino Field Of View Switcher - czyli "zmieniacz kąta pola widzenia" ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Shoker Weapon Mod polecam ten mod w 100%, sam teraz go mam w swym w modzie i te bronie co są dodane w/w dodatku to je też mam robota na 6+ :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Biore się za testowanie. xD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fasolaks Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 @Yurek i Kobal WIELKIE dzięki. Mam tylko nadzieję, że Wasza wersja będzie stabilniejsza niż oryginał! Skończę 2.2 to zacznę testować Waszą! Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Pominąłem coś w instalacji czy jak- po użyciu karabinu wywala 3/4 ekranu: 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Chyba tak bo w modzie nie pokazuje ilości ammo, gorących klawiszy, i takiej mini mapki. A z innej beczki to mod nawet na tych dodanych texturach ma paskudną grafike( gram na maksymalnych), chyba lepiej wrzucić textury od Cromma. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Zainstalowałem opcjonalny HUD z dodatków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 To wyrzuc go, mozliwe że to on namieszał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted June 3, 2012 Author Report Share Posted June 3, 2012 U mnie ten HUD działa bez zarzutu, bo pogrywam trochę w tą wersję... Gram na monitorze 16:9. Dopiero co skończyłem klasyczny SGM 2.2 i jak dla mnie to trochę za wcześnie by grać znowu w SGM. Aczkolwiek wersja Jenota jest znacznie trudniejsza od klasycznej i bardziej hardcorowa na "Mistrzu" ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Znalazłem błąd polonizacji ;p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted June 6, 2012 Author Report Share Posted June 6, 2012 @ sedoro To jest odwieczny problem "Dynamicznych wiadomości". Tego nie da się naprawić w sposób taki, żeby w innym przypadku nie było błędu językowego gdzie indziej. To zdanie wyświetlane na ekranie, silnik moda składa z pięciu elementów, no i nie zawsze złoży to poprawnie. Tak więc ten błąd będzie się jeszcze dłuuugo ciągnął za polonizacjami.... ;) Ale dzięki za zgłoszenie. Ta wersja polonizacji to na razie BETA, więc jak najbardziej trzeba szukać błędów do poprawienia :D A tak w ogóle, to ładne rzeczy sobie zespawnowałeś ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apg2312 Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Tak z ciekawości się zapytam...w tej wersji moda też jest "fabrycznie" zaimplementowany spawner ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Tak, można się pobawić ;p Tylko ten EoTech na Protecta ma zły celownik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apophis Posted June 7, 2012 Report Share Posted June 7, 2012 Witam. Pobrałem moda w postaci jednego pliku z narod.ru i problem. 7-zip pokazuje 1429 błedów. Mam pytanie czy ktoś miał problem przy ściągnięciu z tego linka czy też to tylko mój problem. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted June 7, 2012 Report Share Posted June 7, 2012 Ja ściągnąłem z narod.ru i nie miałem błędów. Spróbuj jeszce raz, jak znowu będzie błąd to drugie źródło lub spróbuj inną przeglądarką. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apophis Posted June 7, 2012 Report Share Posted June 7, 2012 (edited) Ściągam jeszcze raz zobaczymy z jakim rezultatem. Dzięki za informacje. Druga próba I poszło Edited June 8, 2012 by apophis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 (edited) Artefakt dla Makowieckiego musimy znaleźć w innym miejscu, więc pasowałoby by w polonizacji zmienić nazwe Tartak na Bagno: W odniesieniu do polonizacji, jeszcze przy oddawaniu artefkatu GG mówi, że ze stalkera został tylko plecak, a wersji SGM 2.2 i tej artefakt trzeba za pomocą detektora znaleźć. Spojler jakby ktoś nie mógł go znaleźć: Edited June 10, 2012 by sedoro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Po prostu ten artefakt spawnuje się raz w anomalii przy Tartaku, a innym razem na Bagnach. Tak samo narzędzia dla Nowikowa też nie zawsze są w tym samym miejscu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 (edited) Próbowałem zrobić to zadanie trzy razy i zawsze miałem na bagnach. Myśle, że ta wersja moda tak ma, bo w poradniku do SGM 2.2 w tym zadaniu artefakt można znaleźć na drodze, nic więcej nie pisze. Edited June 10, 2012 by sedoro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radioaktywny Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Ja miałem identyczny problem. Zawsze artefakt pojawiał się na Bagnie, nigdy w Tartaku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Ten mod tak ma. :nuke: :yes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radioaktywny Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Wydaje mi się, że w polonizacji coś pokręcono :) A co do mod'a bo jeszcze na jego temat się nie wypowiadałem... jest świetny, polecam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Jakby był do niego fix na działanie AtmosFear to byłoby miodzio. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.