Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 Questowe Dopełnienie


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

wFpYUk6rN88.jpg

Tytuł Oryginalny: Квестовое дополнение
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02r
Data premiery: 24.07.2012 r.
Autor: lushagin0
Autorzy spolszczenia: @Yurek, @kobal, @Papaczos


OPIS:

Spoiler

Questowe Dopełnienie to niewielki dodatek do Sigerous Mod 2.2 wprowadzający do gry kilka nowych zadań na Kordonie. Mamy również możliwość odwiedzenia całkiem nowej lokacji, a także stoczenia pojedynku z groźnym mutantem. 

UWAGA:
Dodatek nie jest kompatybilny z SGM 2.2 Jenot Edition. 

SCREENY:

Spoiler

35f9e3204820623.jpg

5d38b8204873065.jpg

b12a41204873258.jpg

6fc1d8204820689.jpg

INSTALACJA:

Spoiler
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem, spolszczeniem oraz dodatkiem należy umieścić w głównym katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

SGM 2.2:

  1. Nasz serwer - [KLIK] - Część I
  2. Nasz serwer - [KLIK] - Część II
  3. Nasz serwer - [KLIK] - Część III
  4. Nasz serwer - [KLIK] - Część IV

Kumulatywny fix z19.03.12 r.:

  • Nasz serwer - [KLIK

Mod + Fix: 

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK] - Część I
  • Nasz serwer - [KLIK] - Część II
  • Nasz serwer - [KLIK] - Część III

Questowe Dopełnienie: 

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Dodatki: 

Spoiler

GunPack - nowy arsenał broni:

  • Nasz serwer - [KLIK]

 

Źródło: stalkermod.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka screens z początku gry:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Instalacja:

1. CoP 1602

2. Czysty sgm 2.2

3. Fix 19.03

4. AI additions for SGM 2.2 z: http://narod.ru/disk...GM 2.2.rar.html

5. Add_Fix_SGM_2_2 z: http://narod.ru/disk...SGM_2_2.7z.html

6. Quest dopa.

Edycja standardowych plików: fsgame, localization, katalog text kopia rus i przemianowane na pol.

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdujemy schowek z zadania Wilka i widzimy teleport który przenosi nas na unoszącą się w powietrzu wyspę za posterunkiem. Tam kolejny kwestowy schowek z atrakcyjną zawartością i notatka o podziemiu. W tym momence pojawia się przejście na lokację. U wejścia sprzęt i nasz przyjaciel Szpon Śmierci. Dałem się zagnać pod ścianę i zadźgałem gada.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Edytowane przez Yurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polonizacja kwestowej DOPY do SGM 2.2 do pobrania w temacie:

http://stalkerteam.pl/topic/4589-kwestowa-dopa-do-sgm-22/#entry46216

Instalować ZGODNIE z podanym schematem instalacji w poście nr 1 !!

Polonizacja kwestowej DOPY zawiera wszelkie niezbędne dodatki wymagane do prawidłowego działania moda.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy ściągałem i instalowałem, pomimo tego mam taki log błędu:


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function	 : CInifile::r_section
[error]File		 : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp
[error]Line		 : 502
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : Can't open section 'stalker_dead_body'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Podobny problem znalazłem w temacie Winter of Death, ale w czystym SGM2.2 nie występuje stalker_dead_body.ogf (domyślna ścieżka: gamedata/meshes/dynamics/outfit/). Nie mam pojęcia co zrobić. Proszę o sugestie. Dziękuję.

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po dwóch tygodniach ciężkich testów i ogromie włożonego wysiłku, udało się zakończyć prace nad wersją FINAL polonizacji kwestowego dopełnienia do SGM 2.2 i adaptacji z tłumaczeniem do tej wersji moda Addonu Gun Pack ;)

Linki do pobrania uaktualniono w pierwszym poście.

Polonizację przetestowano kilkakrotnie zarówno z dodatkiem Guna Pack jak i bez niego. Wszystko działa i chodzi jak trzeba.

Poprawki (by Yurek) zawarte w polskiej wersji kwestowego dopełnienia SGM 2.2:

- poprawiono błąd w początkowym dialogu z Miediwediewem, gdy nie dawał on GG Anabiotyku, mimo że w dialogu jest o tym mowa - teraz daje

- zmieniono jedno miejsce spawnu "Szapokłaka" (przesunięto o jakieś 10 metrów w prawo), gdyż oryginalne pokrywało się z teleportem, co czyniło niemożliwym wzięcie artefaktu

- dodano możliwość otrzymania Rogów Szpona Śmierci w wyniku wykonania kwestu; w oryginale moda tego nie było, a z zabitego Szpona wypadają Macki pijawki, a nie Róg - ewidentny błąd samego moda

- w PDA po zabiciu Szpona Śmierci teraz pojawia się pod zakładką "Najpotężniejszy zabity mutant" obrazek Szpona, a nie pijawki

Dodatkowo napisałem poradnik przechodzenia nowych kwestów DOPY, który może się okazać potrzebny podczas gry (bo jest parę momentów, gdzie można utknąć w fabule na chwlkę ;)). Do pobrania z linku zawartego w pierwszym poście.

Oprócz tego zaadaptowałem i dotłumaczyłem Gun Pack Addon do SGM 2.2 do wersji polonizacji z kwest DOPĄ. Teraz można cieszyć się pełną wersją moda SGM 2.2 z kwestowym dopełnieniem i dodakiem pakietu broni po polsku.

Bawiłem się przy tym doskonale, czego i Wam życzę.

Bardzo gorąco polecam powrót do SGM 2.2, choćby tylko na Kordon, gdzie dzieją się te wszystkie nowe kwesty.

Życzę udanego grania ;)

Instalować ZGODNIE z podanym schematem instalacji w poście nr 1 !!

Polonizacja kwestowej DOPY zawiera wszelkie niezbędne dodatki wymagane do prawidłowego działania moda.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cichy rozwiązałeś problem z errorem? Mam identyczny;

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression    : fatal error
[error]Function	  : CInifile::r_section
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp
[error]Line		  : 502
[error]Description   : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : Can't open section 'stalker_dead_body'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
Instalacja zgodna z postem nr1. Jak uda bądź udało Ci się rozwiązać to napisz OK. Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ "Mnich"

Z ciekawości aż jeszcze raz zainstalowałem "od zera" SGM 2.2 z kwestowym dopełnieniem wg instrukcji mojego autorstwa z postu nr 1.

Mod się odpala bez najmniejszych problemów, a zadanie z atakiem na Wioskę Kotów, kiedy to dochodzi do spawnu zwłok Tamerlana (stalker_dead_body) zaskakuje normalnie bez wylotów. Musisz coś robić u siebie nie tak jak trzeba.

Możliwe są dwie opcje:

1. Masz poprzednią wersję polonizacji kwest DOPY (dziś uploadowałem nową, działającą), bo to w niej występował ten błąd.

2. Podczas pobierania lub rozpakowywania polonizacji miałeś włączony antywirus, który czasem potrafi uszkodzić pliki .exe

Moja rada - pobierz wszystko jeszcze raz i zrób pełny reinstal (gra + mod) z czyszczeniem rejestru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yurek dzięki za rady ale i tak zrobiłem trochę innaczej, mianowicie; 1) z kopiowałem folder gry(bez gamedaty) na inny dysk i odinstalowałem grę z systemu 2) zrobiłem to samo z modem i jego dodatkami (instalowałem na innym dysku) 3) do wcześniej z kopiowanego folderu gry poprzenosiłem gamedaty moda+guns kwest (instalacja zgodna z postem nr1) i .... uruchomiła się bez żadnego problemu .Nie robiłem reinstalki gry tylko kopię na innym dysku.Nie ściągałem jeszcze raz wszystkiego (przeważnie czekam jak Ty Yurek wstawiasz finałowe wersje modów [za co Ci jestem bardzo wdzięczny-szacunek za Twoją i kolegów pracę]) Nie wiem jak miał Cichy z tym errorem ale ja po kliknięciu na ikonę gry zobaczyłem tylko logo stalkera i za moment "crash-biedronke" opisaną w/w poście nawet nie widziałem głównego menu gry.Tak więc nie wiem co było przyczyną tego błędu. Moim zdaniem nie ma jakiegoś większego wpływu czy gra jest czy nie jest widziana przez system. Z mojego lenistwa nie ściągałem i instalowałem jeszcze "enty" raz wszystkiego, przyczyną może być "urok" S.T.A.L.K.E.R.-a czy X-Ray-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, Wilk daje nam misje pogadać z gościem przy tej latającej wyspie podchodzimy i dostajemy kolbą, kiedy się podnosimy (tu zaczyna się mój problem) nic nie mogę zrobić ruszam myszka postać się nie rozgląda nie działa szybki zapis ani wczytanie, ekwipunek, pda, esc nie działa, klawiatura i myszka jest martwa chociaż świat w grze żyje?! jedynie co mogłem to wyjść skrótem alt-F4! Spotkał się ktoś z czymś takim? jest na to rada? instalowałem z godnie propozycją na tej stronie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.