Skocz do zawartości

u3shaders_2.1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Chciałbym pokazać kilka Screenów zrobionych z u3shaders_2.1 z kilkoma zmianami w pliku user.ltx

r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.100000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.5
r2_gloss_factor 4.
r2_ls_bloom_fast on
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.00001
r2_ls_depth_bias 0.
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 0.9
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.03
r2_parallax_h 0.5
r2_slight_fade 0.5
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias 0.
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details on
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 1.
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 12.
r2_sun_near_border 0.99
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 4.
r2_tonemap_amount 0.6
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 1.
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2

Jak przeczytałem na forum DX9 działa ,proszę o opinie.

Dodane do Soli, pobrany ze strony AMK TEAM oto kilka z nich;

post-2860-0-26213200-1348539223_thumb.jp

post-2860-0-05746600-1348539234_thumb.jp

post-2860-0-74528500-1348539243_thumb.jp

post-2860-0-63552500-1348539260_thumb.jp

post-2860-0-74398300-1348539282_thumb.jp

post-2860-0-47715000-1348539310_thumb.jp

post-2860-0-87424600-1348539322_thumb.jp

Edytowane przez malakas
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Narodnaya Soliyanka v. 14.08+ Dopełnienie Patch 20.08.10+3.09.10 i spolszczenie nie mam bugów. Na bagnach i innych lokacjach przeszedłem o łepkach lokacje bez fabuły żeby sprawdzić czy nie ma jakiś baboli. Może u kogoś coś wyskoczy związane z pamięcią. A tutaj link skąd pobrałem trzeba się zarejestrować -

http://www.amk-team....?showtopic=8866 ... konfiguracje w user to link

http://forum.stalker...php?f=49&t=7135 ...stąd skopiowałem konfiguracje i podmieniłem w user .Moim zdaniem wygląda bosko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany zmienione w user ,te które podmieniłem to na pewno konfiguracja pod shadery utak3r kturych na AMK-Team ni znalazłem szukałem na http://forum.stalker...php?f=49&t=7135 i zgadza się konfiguracja z tego linku co podałem ,nie wiem tylko czy to ostateczna wersja,a co do ładowania gry jak i zapisów to jest różnica, jak u mnie z 15.s teraz 8-10 s.

Nie byłem pewny kiedyś sam modyfikowałem plik user,lecz chciałem żeby był oryginalnie pod shaders ustawiony

mijało by się z celem robienie na odwrót ,nie jestem pewien czy ta konfiguracja w user to ta lub taka sama co autora owego shaders nic tam nie pisze ,mam nadzieję że ta zmiana z r2 to jest tą która powinna być,poszukam na AMK-Team jaka jest konfiguracja .jak znajdę to porównam ją z tą co skopiowałem forum Stalker.pl

Na AMK pisze że z synchronizacją jakieś problemy w ustawieniach nie wiem czy chodzi o te w grze czy w plikach ,bo jeżeli chodzi o te w grze to mam suwaki na max i działa dobrze.

r2_sun_near 20 to na pewno głębia pola.

Ogólnie ,dodałem folder shaders oryginał wywaliłem zrobiłem zmiany w user i tyle,nie wiem tylko czy ta zmiana to ta właściwa bo na AMK nie znalazłem pełnego opisu zmian w user.Miejmy nadzieje że utak3r cos więcej opisze.

Narodnaya Solianka.

Dopełnienie z 14.08.2010 z patchami z 20.08 i 03.09 to jest ta wersja.

Nie wiem czy ktoś testował owe Schaders na soli ,na razie nie mam bugów, jak co to napisze co i jak.

Był temat z przechodzeniem na bagna na oświetleniu dynamicznym ,trzeba było zmieniać ustawienia gry lub wywalić schadery na tych mam wszystko na max i działa, tylko małe zatrzymanie gry gdy przejdę na bagna od strony wysypiska czy od strony posterunku wojskowych na kordonie,może to być spowodowane wczytywania pliku który łączy obie mapy kordon i bagno i tam koliduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukam na AMK-Team jaka jest konfiguracja .jak znajdę to porównam ją z tą co skopiowałem forum Stalker.pl

Nie trzeba szukać..wszystko jest w 1 poście tematu na AMK i tak jak pisałem różni się tylko jednym parametrem.

//

Spróbuję to wrzucić do OOP/Master w końcu to też Soljanka tylko większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na OOP/Master nie testowałem a ustawienie r2_sun_near 20 to gęstośc trawy,ogólnie zieleni. Dalsze etapy przechodzenia gry nie ma problemów, wyłącznie mogą to być problemy w samej grze,lecz nie potwierdzam tej tezy ,w logu też nie zauważyłem nic co by wskazywało na jakieś błędy ze strony pamięci wirtualnej ,czy samej pamięci ram. Mam.coś fajowego lukaj na forum.może da coś z tym zrobic,temat-bb_mod_redux_final

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

r2_sun_near 20 to gęstośc trawy,ogólnie zieleni

sun_near odpowiada za "bliskość" światła słonecznego w stosunku do mapy i jest ściśle powiązane z innymi komendami takimi jak tsm_mipbias, sun_near_border itp...

Za gęstość trawy i detali odpowiada r__detail.

Ogólnie, to z czym macie problem?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.