Jump to content

Problem z renderowaniem trawy


Bloody2
 Share

Recommended Posts

Witam. Zacząłem grać w tego moda, ale mam jeden problem i to tylko na Kordonie. Mianowicie trawa zaczyna wyświetlać się w bardzo dużej ilości i wszędzie wyrasta, nawet na ulicy czy domach. Strasznie mi to FPS odejmuje. Wie ktoś jak to naprawić? post-1741-0-58370600-1366490932_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy mod w którego grasz, zmienia trawę? Być może jest tu zaimplementowany jakiś grass mod? Mógłbyś spróbować wyłączyć cienie traw ewentualnie zobacz ten wątek, ale uprzedzam dotyczy modyfikacji plików .dll. Jeśli znajdę tutorial opisujący jak przebrnąć przez te modyfikacje - dam znać, póki co na stronie jest plik do pobrania, jeśli będziesz coś podmieniał - zrób kopię pliku.

 

Edit: tak jak powyżej koledzy radzą - zmień gęstość trawy zostawiając przy tym pozostałe ustawienia jakości tekstur, cieni. Nie ustawiaj preferowanych opcji statyczne/dynamiczne. W ustawieniach zaawansowanych uzyskasz dobrą grafikę - jednocześnie pozbywając się problemu.

 

Dołączona grafika

 

Edited by The Emperor
  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Bawiłem się z tymi opcjami, ale nawet jak ustawię gęstość trawy na min., to dzieje się coś takiego. PROBLEM JEST TYLKO NA KORDONIE i zaczął się jak musiałem tych kolesi, co stali na końcu torów eskortować do naukowca. Spróbuję się pobawić tymi dll.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity