Skocz do zawartości

[Łączenie modów] HARDWARMOD - v3.2 Full + MYSTERY 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Tutek "rozpoczyna się" po ściągnięciu modów w/w, więc o ściąganiu modów pisać nie będę :P

 

Ważne:

 

1. Podczas łączenia mod HARDWARMOD - v3.2 Full był już spolszczony. 

2. Konfigi nie były edytowane, jeżeli ktoś ma chęci na "głębsze" łączenie to może się pobawić.

3. Mody można połączyć w DOWOLNYM momencie gry, nowa gra nie jest wymagana.

 

------------------------------------------------------------------

 

HWM 3.2 Full + MYSTERY 2.0

 

 

- Kopiujemy pliki z folderu "bin" do swojego "bin-a", oczywiście kopia zapasowa obowiązkowa.

 

- Całe foldery do kopiowania i zamiany:

* levels

* meshes

* sounds [bez folderu WEAPONS]

 

- Tekstury, bez folderów co są poniżej:

* dinamic_hud

* ui

* wpn

 

Po tych zabiegach gra powinna działać poprawnie i można usiąść jak ja poniżej :)

 

Dołączona grafika 

 

Good Hunting! Stalker.

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po połączeniu modów mam taki błąd:

FATAL ERROR [error]Expression    : fatal error[error]Function      : CResourceManager::_GetBlender[error]File          : E:priquelsourcesengineLayersxrRenderResourceManager.cpp[error]Line          : 60[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : Shader 'modelsmodel_pn' not found in library.

Proszę o wytłumaczenie tego błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączyłem zgodnie z instrukcją Junxa i wszystko pięknie śmiga.

A najlepiej podobają mi się dzwięki i odgłosy, no i mapa jest fajnie opisana :smile:

Teraz cieszę sie nowymi teksturami i nie tylko.

 

 

@Junx dzięki za instrukcje obsługi torentów, ciągło 550 kb/s.,przy mojej prędkości to niezły wynik. :smile:

 

Spoko, służę pomocą

Junx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Wiem, że temat trochę stary a ja jestem nowy na forum ale mam problem z połączeniem tych modów. Może mi ktoś ŁOPATOLIGICZNIE wytłumaczyc co z czego i do czego przerzucić? Bo jak próbowałem sam to mam kartonowe drzewa i menu gry obu modów nakładają się na siebie. Mam kawałek menu z MYSTERY i kawałek ze HARDWARa. Proszę o wyrozumiałość nigdy nie bawiłem się w taki rzeczy ... jeśli ktokolwiek w ogóle odpowie po takim czasie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kesstrel-jeśli podejdziesz na spokojnie i bez pośpiechu powinno być OK . Mam nadzieję , że chociaż trochę pomogłem .

Do folderu "bin" podstawki (gry) kopiujesz pliki z katalogu "bin" , który pobrałeś razem z MODem MYSTERY 2.0 , ze zgodą na zamianę plków (na wszelki wypadek zrób kopię bin gry) .Otwierasz foldery "gamedata" HWM i MYSTERY. Kopiujesz te foldery , które są podane w pierwszym poście , ze zgodą na zamianę pamiętając, aby czegoś nie pominąć i o tym że, kopiujemy z MYSTERY do HWM .

Edytowane przez gawron
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.